Kirjoittaja Aihe: 3 tippaa totuusseerumia (S, fluffdraama, D/B)  (Luettu 3262 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
3 tippaa totuusseerumia (S, fluffdraama, D/B)
« : 24.07.2008 09:35:28 »
Nimeke: 3 tippaa totuusseerumia
Kirjoittanut: Winga
Tyylilajit: drama, fluff
Paritus: Draco/Blaise
Ikäraja: sallittu
Lyhyesti: Draco vie Kalkaroksen varastoista pullon totuusseerumia vain yhden totuuden tähden.
Vastuuvapaus: Näh, mitään omista, Row'n ne on.
Kirjoittajalta: Osallistuu 3 kertaa kun... -haasteeseen.


3 tippaa totuusseerumia


Ensimmäinen tippa:

Vietyään Kalkaroksen varastoista pienen pullon totuusseerumia, vain saadakseen selville erään totuuden, Dracon täytyi testata sitä. Hän päätti ottaa koekaniinikseen Crabben ja laittoi aamiaisella tämän kurpitsajuomaan pisaran totuusseerumia. Crabbe ei ensin tajunnut mitään, mutta Dracon kysyessä: "Kumpaa sinä kannatat, Pimeyden lordia vai Harry Potteria?" Crabben suu avautui.
"Eikö se ole itsestään selvää? Minä tuen täysin ja kokonaan Pimeyden lordia, Häntä-joka-jääköön nimeämättä. Potter on oleva kuollut hänen kätensä kautta jossakin vaiheessa."
Draco myhäili tyytyväisenä katsoessaan Crabben hämmentynyttä ilmettä; vaikka tämä tiesikin, että olisi vastannut lähes samoin ilman totuusseerumia, oli toinen lause ollut hieman yllätys molemmille. Sen sanajärjestys ei ollut normaali Crabben lauseille.


Toinen tippa:

Nähdessään Blaisen istahtavan viereensä lounaalla Draco käytti tilaisuutta hyväkseen ja laittoi tämän juomaan tipan totuusseerumia. Blaise ei maistanut mitään omituista juodessaan juomansa ja jatkoi ruokailua normaalisti kunnes Draco päätti seerumin vaikuttaneen tarpeeksi kauan ja pakottaisi Blaisen jo puhumaan totta.
Kumartuen Blaisen puoleen Draco kuiskasi tämän korvaan: "Kenestä sinä pidät?"
Blaise punastui ja huomatessaan, että hänen oli pakko vastata totuudenmukaisesti, loi ensin murhaavan katseen Dracoon ja tämän hymyillessä viattomana Blaise vastasi esitettyyn kysymykseen.
"Sinusta."
Dracon viaton hymy vaihtui voitonriemuiseen Blaisen kiristellessä hampaitaan. Blaise ei huomannut Dracon ilmeen vaihtumista, vaan oletti tämän aikovan kiristää häntä vielä tiedoillaan, joita toiselle ei oltu tarkoitettu.


Kolmas tippa:

Päivällisellä Draco koputti Blaisea olalle ja näytti, kuinka laittoi kolmannen pisaran seerumia omaan lasiinsa. Blaise tuijotti hämmentyneenä ja mietti, mitä toinen oikein aikoi. Hetken vaikutuksen kuluttua Draco sanoi: "Voit kysyä minulta mitä tahansa - minun on vastattava totuus."
"Mitä varten sinä tahdoit tietää, kenestä minä pidän?" Blaise päätti hetken kuluttua kysyä, vaikka oli monia muitakin asioita, joita Blaise olisi voinut ja tahtonutkin kysyä.
"Se oli syy varastaa tämä totuusseerumipullo Kalkarokselta, se oli se asia, jonka tahdoin tietää, koska minä itse olen hyvin kiinnostunut sinusta."
Blaise tuijotti Dracoa kunnes tämä suuteli häntä. Mielessään Draco kiitti Kalkaroksen varastoja ja päätti palauttaa pullon illalla.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 16:30:44 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: 3 tippaa totuusseerumia
« Vastaus #1 : 24.07.2008 10:44:04 »
Voooi Draco/Blaise  ;D Ihana paritus, se on pakko myöntää. Teksti on kivasti luettavissa, kun siellä ei ole semmoisia ylivaikeita lauseita (paitsi tuo Crabben oleva lause).

Jotenkin vaan tosi söpöä <3 Mä en osaa muuta nyt sanoa, kun että tykkäsin.

Kiitos!

Lallu
[

LND

  • ***
  • Viestejä: 374
  • Luihuisista luihuisin Korpinkynsi
Vs: 3 tippaa totuusseerumia
« Vastaus #2 : 24.07.2008 10:49:44 »
Aivan ihana, vaikka en yleensä edes lue Draco/Blaisea. Helppo lukea , paitsi tietysti Crabben lause jonka luin kahdesti  ;D  Söpöä ,suloista ja kaikkea muuta vastavaa.

Olen kyllä niin hyvä kommentoimaan  :-[
Vaikka olisi valoisaa, on silti pimeä
Vaikka olisi lämmin, on silti kylmä
Ja vaikka olisi miljoonan ihmisen keskellä, on silti yksin.

Hopeaprinssi

  • Vieras
Vs: 3 tippaa totuusseerumia
« Vastaus #3 : 24.07.2008 11:08:11 »
Tämoli kyllä ylisöpö. Aivan ehdottomasti.

Kivast olit fikin rakentanut, ja mukavan aiheen ympärille. Vaikka olenkin vannoutunut H/D:lle, niin oikeastaan kaikki slashparitukset, varsinkin Tylypahkalaisten välillä menevät minulla, ja suurimmasta osasta nautin, tämäkin pari on ihan herkku. Minäkin tykkäsin tästä yksinkertaisesta, ei liian jaarittelevasta kertomisesta, joka oli selvä, ja vei juonta mukavasti ja joutuisasti eteenpäin. Mukavaa että nämä kaikki liittyivät toisiinsa, ja olivat jokainen tavallaan oma, lyhykäinen "lukunsa" koko tarinassa.

Pidin, tosiaankin ;D
Kiitos.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: 3 tippaa totuusseerumia
« Vastaus #4 : 25.07.2008 13:35:22 »
LaLuna: On se ihana, vaikkei sitäkään oo tullut kirjoitettua. Ja helppous on aliarvostettua...
Kiitti! :D

LND: :D Kiitti, mutta ei kai se lause nyt niin hankala ollu?

Hopeaprinssi: :D Niin se koittikin olla eteenpäin vievä aina uusi pätkä. Ja itsekin melko vannoutunut H/D-fani, mutta muutkin paritukset menee kyllä (varsinkin slash...)
Kiitos paljon!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 166
Vs: 3 tippaa totuusseerumia (S, fluffdraama, D/B)
« Vastaus #5 : 24.03.2020 02:45:26 »
Tämä oli tosi söpö!! Luin tämän iltasaduksi ja tästä tuli hyvä mieli. Tykkään tästä parituksesta, vaikken sitä kovin usein lue. Toivottavasti kirjoitat lisää tällä parituksella!! Kiitos kovin paljon <3

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Vs: 3 tippaa totuusseerumia (S, fluffdraama, D/B)
« Vastaus #6 : 24.03.2020 08:05:30 »
Voihan sanajärjestys ja totuusseerumi. :D Tässä oli jotain hauskan wingamaista, vaikka teksti on jo 12 vuotta vanha. Tykkäsin rakenteesta ja siitä, miten yksinkertainen ja konstailematon hyvänmielenkertomus tämä oli. Paljon kiitoksia. ❤️


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.