Kirjoittaja Aihe: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.  (Luettu 4470 kertaa)

Neiti Felton

  • ***
  • Viestejä: 122
3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« : 23.07.2008 23:12:55 »
Title: 3 hetkeä, jolloin Draco itki.
Author: Sirre_
Genre: Fluff
Rating: S
Disclaimer: J.K Rowling omistaa hahmot. Meiti vaan leikkii niillä(;
Summary: -
A/N: "3 kertaa, kun.."-haasteeseen(;

First Time:

Draco heräsi hätkäen unestaan ja räpytteli silmiään. Hän katseli ympärilleen, kuin varmistaakseen,
ettei tuo täydellinen ilta ollut vain unta. Pojan onneksi hän näki ruskettuneen vartalon allaan sekä sysimustat hiukset.
Hän tiesi kenelle ne kuuluivat. Ne kuuluivat Dracon monivuotiselle ihastukselle, Harry Potterille.
Monen vuoden kaihoisat katseet sekä yölliset fantasioinnit olivat nyt ohi,
kun hän sai onnellisesti maata rakastamansa pojan vierellä. Pari kyyneltä tippui ruskettuneen pojan vatsalle.
Draco itki pitkästä aikaa moniin vuosiin. Tällä kertaa hän itki onnesta.

Second Time:

Takassa leimuava tuli lämmitti vihreän sävyistä huonetta. Vaaleahiuksinen nuorukainen istui rennosti pehmeällä sohvalla
ja katseli kuinka liekit leikkivät takassa. Huoneessa oli muuten pimeää, vain kuun säteet loistivat avonaisesta ikkunasta.
Huoneessa oli melko hiljaista, lukuun ottamatta naapurista kuuluvaa musiikkia.
Draco hätkähti, kun kuuli oviaukosta kahinaa. Poika ei kuitenkaan nähnyt mitään.
Yhtäkkiä kuitenkin kuului ääni. Ääni kuulosti siltä, kuin viitta olisi kahahtanut lattialle.
Draco nosti katsettaan ja poika huomasi hänelle tärkeän ihmisen metrin päässä. Harry Potterin.
Mustahiuksinen poika käveli aivan Dracon luo ja polvistui tämän eteen.
Harryn lausumat kaksi sanaa saivat kyyneleet kihoamaan Dracon silmiin. Tämä katsoi hetken mustahiuksista poikaa.
” Haluan”, Draco vastasi onnellisesti hymyillen ja Harry pujotti kultaisen sormuksen Dracon sormeen.

Third Time:

Huone oli koristeltu nätein valkoisin koristein. Juhlavieraat istuivat hymyillen penkkiriveissä sekä
kaksi nuorta miestä seisoivat vakavina, mutta hymyillen huoneen kauneimmalla kohdalla.
Toisella miehellä oli aivan vaaleat hiukset kun taas toinen mies oli melkein vastakohta parilleen, koska hänellä oli aivan pikimustat hiukset.
Miesten edessä oli vanhempi mies, joka toimi ammatiltaan pappina. Miehen kädessä oli raamattu,
josta hän luki kauniita pätkelmiä sekä siunauksia. Lopulta hän kysyi kummaltakin mieheltä sen yhden,
maailman tärkeimmän kysymyksen. Hetken hiljaisuuden jälkeen kummatkin vastasivat tahdon sekä
suutelivat kevyin, mutta rakastavin ottein. Tämä hetki sai kyyneleet valumaan vaaleahiuksisen miehen, Dracon, silmistä.
Toinen mies, Harry, kuitenkin pyyhki kevyesti kyyneleet pojan silmistä ja sanoi: " Älä itke, rakas. Olenhan aina vierelläsi"
Tämä oli jo kolmas kerta, kun Draco sai itkeä onnesta.

A/N: nnojjoo ; D mitäs sanois.. tästä nyt vaan tuli tällänen(;

Kuljen tietä sateenmustaa
Mielessäin vain kuva susta,
Kun soitto korvissani naurus soi.
Vaikka nään sut kanssa toisen,
Mielestäin mä saa sua pois en.
Silmiäs kai unohtaa en voi, en mä voi.

Avatar - Pureblood: Draco Malfoy ©

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 971
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #1 : 24.07.2008 08:28:58 »
aww. <3 Joo nyt ei saa mitään järkevää irti. Tosin oisin toivonu et täs ois ollu jotain vähän angstisempaakin mukana et Draco ois itkeny onnesta, fyysisestä kivusta ja tuskasta. Esimerkiks. Mut tää oli Fluffy pläjäyksenä aivan loistava!!
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Neiti Felton

  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #2 : 24.07.2008 12:17:48 »
Pipe Kiitos piristävistä kommenteista(; Nojjoo. Halusin luoda tähän sellasen tunnelman, että nuo olisivat Dracon ensimmäiset onnelliset kyyneleet. Ett se edelliset kyyneleet ois esim. Luciuksen aiheuttaman tuskan kyyneliä tms. Ett nyt Draco sais itkee vapaasti ja onnellisesti(; Ja minusta on paljon kivempi kirjoittaa fluffia kuin jotain angstia. Se ei vain luonnistu tältä tytöltä(;

More Comments?

Sirre_
Kuljen tietä sateenmustaa
Mielessäin vain kuva susta,
Kun soitto korvissani naurus soi.
Vaikka nään sut kanssa toisen,
Mielestäin mä saa sua pois en.
Silmiäs kai unohtaa en voi, en mä voi.

Avatar - Pureblood: Draco Malfoy ©

Neiti Felton

  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #3 : 25.07.2008 10:51:28 »
Nnnöjjöö, enkös saa muilta kommentteja?  :-\
Kuljen tietä sateenmustaa
Mielessäin vain kuva susta,
Kun soitto korvissani naurus soi.
Vaikka nään sut kanssa toisen,
Mielestäin mä saa sua pois en.
Silmiäs kai unohtaa en voi, en mä voi.

Avatar - Pureblood: Draco Malfoy ©

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #4 : 25.07.2008 11:20:13 »
Saat saat, älä huoli :P

En ole myöskään angstin ystävä, vaan fluffy toimii \o/
joten siis, suloinen ficci ja tuli oikein itellekin hyvä mieli :) Tykkäsin erityisen paljon, kun kaikki noi onnen kyyneleet tavallaan liittyivät toisiinsa. Ensimmäinen kohta oli mielestäni paras, mutta seuraavat kaksi olivat myös erittäin ihania ja sopivat ensimmäisen jatkoksi! Go H/D! Ihana Draco!

How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Paha tytteli

  • Vieras
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #5 : 25.07.2008 12:14:16 »
Todella ihanaa, että Draco itki onnesta, koska monissa ficeissä hän itkee surusta. :) Nuo häät olivat ihanat, varsinkin se kohta, jossa Draco lohdutti rakastaan. <3
(Mun kommentit ei oo rakentavia, koska rakentavat kommenttini ovat lomalla.)

Paha tytteli

Neiti Felton

  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #6 : 25.07.2008 14:43:15 »
Kiitos rukouksiini on vastattu (;

Out There Kiva kun tyksit(; Toivotaan, että ideaa löytyy lisää ja voisin kirjoittaa lisää H/D-ficcejä(:
Paha Tytteli Hih. Eihän aina tarvitse olla rakentavaa. Siis Harry lohdutti Dracoa, ei toisinpäin.
Kuljen tietä sateenmustaa
Mielessäin vain kuva susta,
Kun soitto korvissani naurus soi.
Vaikka nään sut kanssa toisen,
Mielestäin mä saa sua pois en.
Silmiäs kai unohtaa en voi, en mä voi.

Avatar - Pureblood: Draco Malfoy ©

Dignity

  • Kahvikuppi
  • ***
  • Viestejä: 218
  • tillsammans
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #7 : 12.08.2008 21:49:35 »
Minun on aivan turha edes yrittää saada aikaiseksi 'kunnon' kommenttia tällaisten ficcien jälkeen. Voisin tiivistää kommenttini kolmeen kirjaimeen: aww! :)

Mää pidin eniten tuosta ensimmäisestä. Jotenkin niin ihana ajatus, että Draco viimeinkin monen vuoden jälkeen sai Harryn vierelleen (: Ylisuloista.

Lainaus
Toinen mies, Harry, kuitenkin pyyhki kevyesti kyyneleet pojan silmistä ja sanoi: " Älä itke, rakas. Olenhan aina vierelläsi"

... aww. En muuta osaa sanoa :D

Kiitän.
It starts in my soul, and I lose all control

Ava by Rebecca Lupin

miisa

  • ***
  • Viestejä: 208
  • © miisa
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #8 : 12.08.2008 22:41:29 »
Tämä oli söpöstelevää ja oikein fluffymaista. Ihana ajatus Dracosta itkemässä onnesta. Ihana tunnelma tuossa ensimmäisessä, kun Draco herää ja on ensin epävarma oliko edellinen ilta ollut totta.

Neiti Felton

  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #9 : 13.08.2008 14:54:39 »
Dignity: Kiva kun tykkäät(; Onhan tuo kohta (vaikka itse sanonkin) suloinen.
Oma lempparini on ehkä keskimmäinen. Siihen löytyi heti ekana idea ja sen kirjoitinkin ensimmäisenä.
Viimeisenä kirjoitin ekan ja se oli vähän hutera mielestäni.

Miitos: Kiitos, kiitos. Nythän tässä rupeaa punastelemaan ; D
Kuljen tietä sateenmustaa
Mielessäin vain kuva susta,
Kun soitto korvissani naurus soi.
Vaikka nään sut kanssa toisen,
Mielestäin mä saa sua pois en.
Silmiäs kai unohtaa en voi, en mä voi.

Avatar - Pureblood: Draco Malfoy ©

Emu_

  • ***
  • Viestejä: 175
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #10 : 16.10.2008 00:49:35 »
Draksupaksu söpöliini itkee ku pikkutyttö aaw.<3 I love them.<3
"No ei se mua haittaa, mun isukki on oikea panopupu, oikea rusakko!" Draco hihkaisi.
 Emun ficit

Javelin

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #11 : 05.11.2008 19:37:41 »
Hmm... Tämä oli minusta ihan hyvä, mutta voisin ehdottaa ainakin yhtä asiaa, joka saisi ficin toimimaan paremmin. Kirjoitat hyvää tekstiä, mutta voisit kuitenkin vielä parantaa. Älä käytä englanninkielisiä alaotsikoita. Kirjoita koko ficci yhdellä kielellä, niin se kuulostaa sujuvammalta. Kahden kielen sekoittaminen saa sen vaikuttamaan hiukan tönköltä (songficit ovat asia erikseen).  :)
Hymy voi antaa lohtua. Nauru voi lievittää tuskaa. Halaus voi parantaa sen. Rakkaus auttaa unohtamaa miten paljon olet kärsinyt.

Joanna

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #12 : 06.11.2008 10:21:49 »
:) ah. Söpö.

Oon selvästi puristanu kaikki järkevät asiat päästäni koeviikolla, jotenpa ei nyt lähe mitää rakentavaa.
Cancel my subscribtion to resurrection
Send my credentials to house of detention
I got some friends inside

Lohikäärme-feeniks

  • ***
  • Viestejä: 187
  • Epämääräinen ruukkukasvi
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #13 : 07.11.2008 15:23:51 »
ah, tämä on aika suloinen.

Draco vain itkee tässä vähän turhan helposti. Olisin myös halunnut nähdä jotain käsittämätöntä tuskaa tai jotain muutakin kuin fluffya, jolle Draco itkee, mutta niin. Se nyt puuttui, mutta ihan piristäväähän luettavaa tämä. Taidan painua jonnekin muualle kuin fluffy osuudelle...

En huomannut virheitä.


-Feen
Tosi asiaksi jää, että Voldemort pystyy halutessaan liikkumaan nopeammin kuin Severus Kalkaros shampoo pullon nähdessään.

Neiti Felton

  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #14 : 07.11.2008 23:04:01 »
Vastailen hieman myöhässä, mutta kiitokset lukijoille sekä teille rakkaille kommentoijille; Emu_´lle, Javelin´lle, Joanna´lle sekä Lohikäärme-feeniks´ille. Toiset tykkää, toiset ei. Täytyy kyllä myöntää, että teksti on mielestäni aika töksähtävää eikä tarinassa ole mitään päätä eikä häntä. Pienellä panostuksella oisi tullut parempi. Ficcini oli sellainen 15min juttu.

Neiti Felton
Kuljen tietä sateenmustaa
Mielessäin vain kuva susta,
Kun soitto korvissani naurus soi.
Vaikka nään sut kanssa toisen,
Mielestäin mä saa sua pois en.
Silmiäs kai unohtaa en voi, en mä voi.

Avatar - Pureblood: Draco Malfoy ©

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: 3 hetkeä, jolloin Draco itki, H/D, S, fluff.
« Vastaus #15 : 30.04.2010 15:07:08 »
Oii suloista, vaikka oikeastaan en osaa kuvitella Dracon itkevän onnesta. Se kyllä voi hymyillä kuin hangonkeksi, mutta ei koskaan itkeä. Tosin se on vaan mun mielipide :) ihanasti kirjoitettu

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me