Kirjoittaja Aihe: Parantava suudelma | FF100, albumihaaste, Molly/Arthur, S, one-shot.  (Luettu 2239 kertaa)

Jennea

  • Vieras
Title: Parantava suudelma
Author: Jennea
Rating: S
Pairing: Molly/Arthur
Genre: Romance ja fluff, yllättävää vai mitä.
Disclaimer: Hahmot ovat J.K Rowlingnin luomia, joten en omista heitä. Kappale ei myöskään kuulu minulle. En saa tästä korvausta.
Summary: Arthur on joutunut Pyhään Mungoon käärmeen hyökättyä hänen kimppuunsa.

A/N: Albumihaasteeseen menee tämäkin, sillä kuunnellessani Anssi Kelan biisiä Älä mene pois, mieleeni tuli herttaiset Molly ja Arthur, joiden rakkaus on jotenkin niin ihanan kadehdittavaa. Oijoi. Söpöä. No kuitenkin, tämmöinen tästä tuli kun sen tänää rustailin. Tämä on Arthurin PoV. Hei ja muuten, oikeasti kuunnelkaa tuo biisi, eikö kerro ihan Mollysta ja Arthurista? Minusta ainakin.


Parantava suudelma


Avaan silmäni hitaasti. Valot ovat niin kirkkaat, että suljen ne taas. Päätäni särkee. Aukaisen kuitenkin ne uudelleen, vaikka valot kiduttavat verkkokalvojani, kun kuulen sinun äänesi. Oletko sinä täällä? Missä sinä olet? Kuulen äänesi mutten näe sinua. Näen vain valkoisen katon. Käännän pääni hitaasti vasemmalle. Vieressäni on samanlainen sänky kuin se jolla itse makaan. Valkoisissa lakanoissa nukkuu joku, mutten näe kuka, sillä hänen selkä on minuun päin. Käännän pääni oikealle vaivalloisesti. Ja siellä sinä olet.

Puhut ovensuussa valkotakkisen miehen kanssa. Näen otsallasi ryppyjä. Suusi liikkuu lakkaamatta ja mies katsoo sinua totisena ja hiljaa. Nyökkäilen. Minua alkaa hymyilyttämään. Sinulla taitaa tosiaan olla jotakin asiaa. Niin sinulla aina on.

Katselen sinua ja kätesi liikkeitä, joita aina teet, kun selität kiihdyksissä jotakin. Nyt minua alkaa naurattamaan. Mies näyttää enemmänkin pelästyneeltä, kun hän katsoo sinua. Et anna edes puheenvuoroa. Niin sitä pitää.

Laitan silmäni uudestaan kiinni. Minua väsyttää. Mietin sinua. Muistatkohan miten tapasimme ensimmäisen kerran. Koulussa, Tylypahkassa, rohkelikojen oleskeluhuoneessa. Tiputin päähäsi vahingossa vesi-ilmapallon. Uskon että muistat. Suutuit minulle. En uskaltanut katsoa edes sinuun päinkään viikkoon, sillä pelkäsin, että alkaisit taas huutamaan minulle. Muistatkohan ensimmäiset treffimme. Se tapahtui Tylypahkan järven rannalla. Olit kaunis. Hiuksesi olivat palmikolla ja silmäsi loistivat kilpaa tähtien kanssa. Ensimmäinen suudelma. Lähestyit minua. Laitoit pehmeästi kädet selkäni taakse ja vedit minua lähemmäksi. Kallistit hieman päätäsi. Ja suutelit. Paras suudelmani.

Sen jälkeen olen rakastanut sinua päivä päivältä vain enemmän. Näytit kauniilta kun menimme naimisiin. Näytit onnelliselta kun saimme tietää, että olet raskaana. Näytit väsyneeltä, kun heräsimme molemmat lapsemme ensimmäiseen huutoon yöllä. Näytit suuttuneelta, kun tulin myöhään kotiin töistä.

Näytät juuri sellaiselta naiselta, joka tietää mitä haluaa. Näytät juuri sellaiselta naiselta, joka rakastaa. Näytät juuri sellaiselta naiselta, joka osaa olla onnellinen. Näytät elämäni naiselta.

Avaan silmäni uudestaan sillä haluan nähdä sinut. Katsahdan oikealle ja näen sinut. Seisot edelleen oven vieressä juttelemassa miehelle. Mutta katsot minuun. Ja minä katson sinuun.
Juokset luokseni, samoin valkotakkinen mies. Hössötät ympärilläni. Mies tutkailee minua, katsoo silmiini ja painelee kättäni, kysyen sattuuko. Ei satu. Katson vain sinua. Silmäkulmassasi loistaa kyynel. Älä itke. Ei ole mitään syytä itkeä. Kaikki on hyvin.

Otan kädestäsi kiinni. Se on lämmin. Se lämpö huokuu minuunkin. Älä jätä minua. Älä mene pois luotani. Hymyilen sinulle. Sinä lähestyt minua. Kallistat hieman päätäsi. Ja suutelet. Otsalle pehmeästi. Ei, tämä oli paras suudelmani.

****

Anssi Kela - Älä mene pois

Arvaa mitä oon miettinyt?
Sitä miten mä sut oon löytänyt
Ja miten maailman onnekkain
Mies olen kun sut sain

Tule tiukemmin kainaloon
Sua kaivannut koko päivän oon
Nyt kun vihdoin sut viereen saan
Enää yhtä pyydän vaan

Älä mene pois
Jää mun syliin yöksi
Viereen nukkumaan
Älä mene pois
Lähtiessäs jotain
Jää taas puuttumaan
Älä mene pois
En tahdo olla yksin
Sua täällä tarvitaan
Pitäisitkö musta huolta?
Voisit pitää hyvää huolta

Silmäripset mua kutittaa
Ne poskeani kuin höyhen koskettaa
Ympärilleni kietoudut
Muu maailma on kadonnut

Älä mene pois
Jää mun syliin yöksi
Viereen nukkumaan
Älä mene pois
Lähtiessäs jotain
Jää taas puuttumaan
Älä mene pois
En tahdo olla yksin
Sua täällä tarvitaan
Pitäisitkö musta huolta?
Voisit pitää hyvää huolta



// Edit. Liitin tämän nyt sitten myös FF100, sanalla Rakastavaiset.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2015 23:46:08 kirjoittanut Kaapo »

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Parantava suudelma
« Vastaus #1 : 19.07.2008 22:08:19 »
Okei. Etsin nyt sitten tuon levyn (ihan hyvä, onhan meillä ollut se ikuisuuksia mutten ole tainnut juuri koskaan kuunnella, kiitos). Aika siisti kokemus kuunnella tuota samaan aikaan kun lukee tätä. ^^ (Onhan se aika senkuuloinen. Ainakin ihana.)

Hirmu-hirmu-suloista, ii, miksi luen niin vähän fluffya? Pitäisi opetella lukemaan saatesanoja että olisi tiennyt tämän olevan käärmehyökkäyksestä ja Arthurin, mutta aika äkkiä sen muutenkin tajusi... Molly oli kovasti oma itsensä ja Arthur ihanan typerän rakastunut, oi kauniita muistoja ja vanhojakin aikoja, tämä on aika ihana. ^^

Lauseet ovat lyhyitä mutta eivät töksähteleviä. Olennainen välittyy hyvin, ja tämä on hirveän hirveän ihanan suloinen (taisin juuri tulla aika fluffyiselle tuulellekin, anteeksi).
Tykkäsin. Molly/Arthur on söpöä. Kiitos.

Jennea

  • Vieras
Vs: Parantava suudelma
« Vastaus #2 : 21.07.2008 19:58:24 »
Melodie: Heh, summaryt sun muut kannaattaa joo lukea, mutta hyvä jos tekstistäkin tajusit henkilöt ja muut. (: Rakastan Arthurin sellaista "totta kai kulta, ilman muuta" -asennetta, mutta kuitenkin Arthur osaa myös laittaa vastaan, ettei ole tossun alla. :D Ihana pari ne on!

Olen rakastunut nyt ihan tuollaisiin lyhyisiin, yksinkertaisiin teksteihin. Mutta niistä voi tulla myös joskus töksähteleviä ja yritän parhaani mukaan välttää sitä, joten hienoa, jos mielestäsi tässä ei niitä ollut, olen onnistunut. :) Kiitos kun luit ja kommentoit!