Kirjoittaja Aihe: Be like that, sallittu.  (Luettu 2421 kertaa)

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Be like that, sallittu.
« : 05.07.2008 12:07:02 »
// Alaotsikko:  Drama, fluff, het, slash sekä vähän angst. Harry/Ginny ja Harry/Draco, söpöilyä

Nimi: Be like that.
Kirjoittaja: eleanor
Genre: Drama, fluff, het, slash sekä vähän angst.
Paritus: Harry/Ginny ja Harry/Draco.
Ikäraja: Sallittu.
Summary: Vaaleahiuksisen miehen silmistä valui kyyneliä, vaaleahiuksinen mies itki tuskissaan, kateellisuuden riivaamana hän katsoi Ginnyn omistavia silmäyksiä joita tämä loi Harryyn. Harry on minun! Epätoivoinen ääni Dracon takaraivossa huusi.
Disclaimer: Tämä tarina perustuu JK Rowlingin luomiin hahmoihin ja tilanteisiin, joiden tekijänoikeudet kuuluvat mm. Bloomsbury Booksille, Scholastic Booksille, Raincoast Booksille ja Warner Bros. Inc:lle.
Warnings: Tämä tarina on ihan perus H/D fluff söpöily, oikeasti jätä välistä jos sinua ei kiinnosta tippaakaan, (näin vältymme ikäviltä lukukokemuksilta).

A/N: Hihii, taas raapustelin yöllä tämmöisen söpöily ficin. Tietysti tämä on mielestäni ihan suloinen, mutta jokin tässä mättää! Njaah, en tiedä. Anygays, tämä ei ole myöskään käynyt betalla:'(. Jos pistää virhe silmään, ilmoitathan löydöstäsi? Kaikenlaiset kommentit on mahtavia, niitäkin otan vastaan enemmän kuin mielelläni. Tämä osallistuu myös FF100 sekä FF10 haasteisiin. FF100 aihe tässä on 'kolmio', koska paritus on tässä vähän kolmiodraamamainen:') FF10 aihe on 'kuudes aisti' siksi, koska Harry ymmärtää Dracoa melko hyvin.



Harry painoi omistavan suudelman Ginnyn punaisille, sekä kutsuville huulille. Tyttö vastasi suudelmaan innolla. Minun kuuluisi suudella Harrya. Miksi minä en voi olla tuon naisen paikalla?

*

Why can’t that be me?
Cause in his life he is filled
With all these good intentions


Pariskunta ei huomannut koleanharmaata silmäparia tiirailemassa heitä etäältä. Harry oli jalo ja viisas, Ginny oli ruma ja tyhmä. Silti vaihtaisin sen tytön kanssa paikkoja ihan milloin vaan, jos voisin kokea Harryn suudelman, kosketuksen ja lämpimän hymyn.

If I could be like that,
I would give anything
Just to live one day, in those shoes
If I could be like that,
what would I do,
What would I do?


Vaaleahiuksisen miehen silmistä valui kyyneliä, vaaleahiuksinen mies itki tuskissaan, kateellisuuden riivaamana hän katsoi Ginnyn omistavia silmäyksiä joita tämä loi Harryyn. Harry on minun! Epätoivoinen ääni Dracon takaraivossa huusi.
Draco vietti päivät istuen yksin puistossa mistä näki lammenreunalle, jossa Harry ja Ginny istuivat joka ilta, toisiinsa kietoutuneina. Puisto ja lammenreuna olivat muuten samanlaisia paikkoja, paitsi puistossa vallitsi yksinäisyys, lammenreunalla rakkaus.

If I could be like that,
what would I do?

Mies puristaisi Harryn itseensä kiinni, ja kuiskaisi tämän korvaan kuinka paljon rakasti. Suutelisi suulle ja kertoisi, että omisti Harryn. Koskettaisi hellästi mustahiuksisen miehen kasvoja niin, että siitä kosketuksesta jäisi ikuinen merkki toisesta miehestä.

*

I’m falling into this, dreams...


"Malfoy?!" Harry huudahti, yllättynyt Ginny vierellään.

Draco oli vellonut niin syvällä haaveissaan, että ei ollut huomannut Harryn ja Ginnyn saapumista. "Iltaa Potterit, minäpä taidan jatkaa matkaani", se oli pojan ensisijainen suunnitelma, kunnes se vaihtui kyyneleeseen joka vierähti Dracon poskelle.

"Harry?" Ginny kuiskasi aviomiehelleen, nainen oli huomannut Dracon kyyneleet.
"Gin, sinä voit mennä edeltä jo laittamaan ruokaa, tai jotain? Voisin vaihtaa muutaman sanan Malfoyn kanssa..." Harry vastasi.
"Voin minä tietysti odottaa sinua?" Ginny puhui Harryn päälle.
"...Kahdestaan", joskus Harrya todella otti päähän Ginnyn hössötys. Ginny nyökkäsi aviomiehelleen, ja lähti rivakoin askelin kohti heidän kotiaan.
 
Molemmat miehet tuijottivat hetken hämillään Ginnyn loittonevaa selkää, kunnes Harry rikkoi hiljaisuuden.
"Miksi sinä itket?" Oliko Dracon enää järkeä kertoa latteita selityksiä? Draco ei tiennyt oliko, mutta niin hän ei jokatapauksessa tekisi. Mies kertoisi totuuden.
"Haluaisin vaihtaa paikkoja edes hetkeksi vaimosi kanssa", Draco sanoi kuiskaten.
"Edes hetkeksi?" Harry kysyi. Dracon epätoivoisuus näkyi kauas, tämä oli päättänyt olla pitämättä yllä valheellista kulissia. Harry oli hyvillään siitä, hän ei olisi jaksanut tapella Dracon kanssa, eihän Harry ikinä ollut miestä todella vihannut. Se oli vain esitys, Rohkelikkojen ja Luihuisten välistä turhaa tappelua. Sitä se ainakin Harrylle oli, mitä se Dracolle oli? Ehkäpä se selviäisi nyt.
"Suudelman ajaksi", Draco katsoi mustahiuksista miestä rehellisin, vaativin silmin. Harry vastasi katseeseen siirtyen Dracoa lähemmäs, kunnes heidän huulensa melkein kohtasivat. Harry kuroi huulten välisten matkan umpeen, ja suuteli Dracoa.

Ensimmäistä kertaa neljään vuoteen Draco ei kaivannut Harrya, siinä mies nyt oli ja suuteli.
Ohikiitävän hetken ajan kaikki kääntyi ympäri, kunnes todellisuus iski rajumpana kuin koskaan, ja suudelma loppui.

"Minä menen nyt", Harry sanoi lempeästi.
"Onko sinun pakko?"
"Onhan minun, mikään hyvä ei kestä ikuisesti"

If I could be like that,
I would give anything
Just to live one day, in those shoes
If I could be like that, what would I do,
What would I do?
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:13:16 kirjoittanut Beelsebutt »

Ringo

  • Vieras
Vs: Be like that, sallittu
« Vastaus #1 : 05.07.2008 12:33:10 »
Takiaishyökkäys! ;D
Haa ihanaa, lisää eleanorin tuotoksia!! <3 :D :D
Tämä oli ihana idea, joskin, minulle jäi sellainen hauras jälkimaku tästä, joka viestittää että tämä on tehty kiireellä. :D Ainakin hiukan vaikutti siltä. :') Sanat sopivat tähän kappaleeseen ihanasti, ne täydensivät tätä ficciä. ;)
Paikoittain tämä oli todella mahtavaa tekstiä, sellaista peruseleanor-tekstiä, millaista minä rakastan! :D
Mutta sitten muutamassa kohdassa tämä hiukan töksähti, ja tuli sellainen olo että ne oli kirjoitettu kiireellä.. :D Sitten, muutaman pilkkuvirheen bongasin, mutta muuten minä en ainakaan huomannut virheitä! :) <3

Olit kuvaillut tuon Dracon tuskan hyvin, minusta tuntui, kun olisin palannut muutaman vuoden elämässäni taaksepäin, sillä tuo tilanne on minulle hyvin tuttu. ;D Hänen ajatuksensa olivat kuin suoraan omasta päästäni, (Mitä, luitko sinä ajatuksiani?! :o ) mutta olisin toivonut ehkä hiukan enemmän angstia siihen. Ihmettelin sitten hiukan sitä Harryn suudelmaa. ;o Se oli oikeastaan aika julmaa, koska itse ainakin olisin masentunut sen suudelman jälkeen, koska tietäisin, että ihminen, joka minua suuteli, teki sen pelkästä säälistä. ;o Ja se sattuisi enemmän. >-< Mutta toisaalta se oli hyvin Harrymaista, ja ajatuksena oli varmaankin lohduttaa Dracoa. ;) Että tässä yhteydessä se toimi. (Yritä saada selkoa sekavasta kommentistani, anteeksi! :'D)


Lainaus
Ensimmäistä kertaa neljään vuoteen Draco ei kaivannut Harrya, siinä mies nyt oli ja suuteli.
Ohikiitävän hetken ajan kaikki kääntyi ympäri, kunnes todellisuus iski rajumpana kuin koskaan, ja suudelma loppui.

"Minä menen nyt", Harry sanoi lempeästi.
"Onko sinun pakko?"
"Onhan minun, mikään hyvä ei kestä ikuisesti"
<-- tuo loppu. Awww minun kävi niin sääliksi Dracoa! :''( <3

Lainaus
Harry on minun! Epätoivoinen ääni Dracon takaraivossa huusi.
Draco vietti päivät istuen yksin puistossa mistä näki lammenreunalle, jossa Harry ja Ginny istuivat joka ilta, toisiinsa kietoutuneina. Puisto ja lammenreuna olivat muuten samanlaisia paikkoja, paitsi puistossa vallitsi yksinäisyys, lammenreunalla rakkaus.

<-- tuokin oli kaunis kohta. <3

Mutta sitten löysin muutaman erikoisen lauseen, ja pari outoa sanajärjestystä, ja muutaman virheen. :'DDD
Lainaus
Tyttö vastasi suudelmaan innolla, minun kuuluisi suudella Harrya. Miksi minä en voi olla tuon naisen paikalla?
<- tuo oli hiukan erikoinen, suosittelen pisteen tuohon "vastasi suudelmaan innolla. Minun kuuluisi suudella Harrya...." :D Se hiukan selventäisi sitä Dracon ajatusten alkua.. :') ..äh, en jaksa lainata nuita enempää. ;D anteeksi! >_<

Mutta minä pidin tästä! <3 Idea oli jälleen aivan mahtava. <3 Tulipas sekava kommentti, toivottaavsti ymmärrät edes hiukan, mitä olen yrittänyt ajaa takaa.. ;D
KIITOS TÄSTÄ. <3
-Ringosi-



Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Be like that, sallittu
« Vastaus #2 : 05.07.2008 12:52:28 »
Ringo<3, näin aluksi kiitoksia ja tuhat halia.
Tässä meni jotain 45 min kokonaisuudessaan, eli ehkä vähän kiireellä. Toisaalta kirjoitin tämän eilen joskus 0.00 :D
Kuuntelin tuota kappaletta, ja minulle tuli jotenkin haikea olo. Sitten taas tuli yöllinen inspis :D En saa mitään päivällä valmiiksi, aina 0.00 on inspis hetkeni :D

Hyvä kuitenkin, että edes jotkut kohdat oli sujuvia pelotti, että tämä töksähtelisi kokoajan.
Mahtavaa, jos ei ollut muita virheitä kuin pilkkuvirheitä! :D Jee voisin palkita itseni suklaakeksillä ::)

En tiedä mitä sanoa, mutta hienoa jos pystyit samaistumaan tähän jollainlailla<3 Olin eilen aika pirteällä tuulella, niin ei se angsti oikein luonnistunut ;)
Tuon Harryn suudelman voi käsittää monella tavalla. Itse käsitän sen niin, että Harry haluaa auttaa Dracoa. Antaa hänelle, sen mitä on kaivannutkin :D
Vaihdoin pisteeksi tuon pilkun :) Kiitos huomautuksesta.
Ringo rakkaani, piristit taas päivääni todella paljon, KIIITOS<33
Eleanorisi

pilkunnussija

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Be like that, sallittu.
« Vastaus #3 : 05.07.2008 15:20:42 »
ihana <33 tykkään just tällaisista lyhyistä jämäköistä (eh?) sori ei kehittävämpää kommenttia tällä kertaa ^^, tykkäsin kovasti
minä olen huone vintillä
olen talo ilman hissiä
minä olen auto parkissa
olen täynnä sakkolappuja
minä olen paskaa lintujen
konepellin päällä, tiedän sen.

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Be like that, sallittu.
« Vastaus #4 : 05.07.2008 15:37:21 »
pilkunnussija, kiitoksia todella paljon! Mukava kuulla, että pidit<3