Kirjoittaja Aihe: James ihastuu Lilyyn | sallittu  (Luettu 2437 kertaa)

Leya

  • ***
  • Viestejä: 80
James ihastuu Lilyyn | sallittu
« : 02.07.2008 13:09:26 »
// Alaotsikko: viides vuosi, James huomaa Lilyn ensimmäistä kertaa.. Sallittu, Oneshot

Nimi: James ihastuu Lilyyn
Kirjoittaja: Leya
Ikäraja: Sallittu
Oneshot
Kuvaus: Usein ficceissä James on rakastanut Lilyä jo ensimmäiseltä luokalta saakka. Ajattelin kirjoittaa ficcin jossa James ihastuu Lilyyn ja se tapahtuu vasta viidennellä.
En omista hahmoja, J.K Rowling omistaa, kiitos siitä hänelle.




”Huomasitko että Marilyn tuijotti sinua koko tunnin?” Sirius kysyi virnistellen.
”Vaikea oli olla huomaamatta, minä olin kerran sen kanssa treffeillä, viime keväänä! Nyt se sitten yrittää jotain silmäpeliä.” James sanoi tuohtuneena. Remus nauroi ääneen ja sai Jamesin mulkoilemaan itseään. ”Mitä hauskaa tässä on?”
”Uskoisin että Marilyn ei ole ainoa joka voisi olettaa että sinä olet kiinnostunut. Sinä käytät kaikkia tyttöjä treffeillä kerran tai kahdesti.”
”Niin mutta en kovin usein päädy luutakomeroon heidän kanssaan. Jos niin käy, se tarkoittaa että olen kiinnostunut.”
”Oliko tuo vihjaus?!”  Sirius huudahti. ”En olisi sinusta uskonut Sarvihaara.”
”Ei, kerroin vain että minulla on eri tyyli kuin sinulla. Minä olen käyttänyt useampaa tyttöä treffeillä kuin sinä, mutta sinä hoidat enemmän sen luutakomero puolen.”
”No hyvä, luulin että yrität vihjata minun tyyliäni jotenkin huonoksi… Säikähdin ihan.” Sirius sanoi vakavana käsi sydämellä, Remus muljautti silmiään niin ylös että näytti hullulta. Peter nauroi toisten jutuille kippuralla. Oli aina huvittavaa kuunnella kun Kelmit yrittivät puhua tytöistä.
”Sarvihaara mitä järkeä on käydä jokaisen Tylypahkan tytön kanssa treffeillä?” Remus yritti taas puhua ystävälleen järkeä.
”Etkö sinä tajua että yritän löytää ’sitä oikeaa’.” James sanoi virnistäen, Siriuksella tuli hirveä yskäpuuska jonka keskeltä kuului naurua.
”Oletko varma että tyylisi on ihan oikea? Minusta tuntuu että et edes anna kenellekään mahdollisuutta…”
”Helppoahan se sinun on puhua, seurustelet ja olet niin rakastunutta. Minä kyllä tiedän kun se oikea tulee vastaan. Siihen asti, etsin sitä omalla tyylilläni.” James sanoi ja huomasi muutaman tytön kävelevän hiukan kauempana heitä kohti. ”Anturajalka, ethän ole nuoleskellut tuota pitempää?” James kysyi haroen samalla hiuksiaan, Sirius kääntyi katsomaan.
”Ei, muistaisin kyllä jos olisin..”
”Hyvä, Kuutamo, mikä tuon tytön nimi on?”
”Mm.. Minun ei pitäisi kertoa tätä sinulle mutta se taisi olla Evans, Lily Evans.. jästisyntyinen..”
”Okei, odottakaapa siinä niin tulen kohta takaisin.” James sanoi ja hänen naamalleen syttyi hurmaava hymy joka sai suuren osan Tylypahkan tytöistä sulamaan. Loput kelmeistä jäivät katsomaan esitystä kuinka taas yksi tietämätön lankeaisi treffeille Jamesin kanssa.
”Hei Lily, mitä kuuluu?”
”Eipä kummempia, V.I. P-kokeet ja niin edelleen.”
”Onneksi on sentään vielä yli puoli vuotta aikaa lukea, ei ole vielä mikään hirveä kiire..”
”Hassua, luulin että sinä et ole kovin kiinnostunut koulusta…”
”En välttämättä näytä sitä puolta itsestäni mutta haluan saada hyvät tulokset.” James virnisti sanojensa perään.
”Ai kun kiva”, Lily sanoi esittämättä enempää huomiota pojalle.
”Ajattelin.. Mietin vaan että jos tahtoisit tulla minun kanssani Tylyahoon..?” James sanoi muka epävarmana itsestään, Lily hymyili mielissään mutta vakavoitui sitten.
”Ehkä.. tai sitten ei. Sori James.” Lily sanoi ja iski silmää kävellessään Jamesin ohi. Jamesin naama venähti, mutta kun hän kuuli naurun purskahduksen takanaan, hän päätti olla luovuttamatta saman tien.
”Lily, oletko ihan varma? Tai siis, onko minulla mitään mahdollisuuksia?”
”Ei, en usko että meidän juttu toimisi pitemmän päälle.”
”Miksei? Tai siis, minun maineeni.. Ei se ole oikeasti niin paha juttu. Minä etsin sitä oikeaa ja siksi—”
”James minä en välitä sinun naistennaurattaja maineestasi vaan siitä että olet ilkeä. En usko että voisin olla edes ystäväsi.”
”MITÄ? En minä ole yhtään ilkeä! Miten niin minä olen ilkeä?”
”Sinä kiusaat aina Severusta. Se on ilkeää. Et välitä muista, minusta se on ilkeää.”
”Miksi sinä välität Ruikul—Kalkaroksesta? Hän on luihuinen.”
”Ja minun ystäväni. Hei hei, James”
”Ai” James ei osannut enää sanoa muuta kun tyttö käveli jälleen hänen ohitseen, tällä kertaa hän ei enää juossut perään.
”No miten kävi?” Sirius kysyi virnuillen.
”Taisin löytää hänet…”
”Mitä?”
”Häh. Ei mitään, hän ei suostunut…” James sanoi ihmeissään.
”No kerran niinkin päin, kohta löydät kuitenkin jonkun joka haluaa koulun suosituimman huispaajan kanssa treffeille…” Sirius mietti ääneen. ”Ja tuo tyttöhän on se joka aina ansaitsee ne pisteet jotka me menetämme. Täysin hikipinko, ei sinun tavallista tyyliäsi.”
”Älä viitsi, näit itsekin kuinka kaunis hän oli. Ihanat punaiset räiskyvät hiukset ja vihreät silmät. Täysin minun tyyliäni.” James sanoi unelmoiden.
”Sinä haluat juuri sen jota et voi saada, muistin juuri että hän on Ruikulin kanssa hyvää pataa eikä varmasti arvosta kaikkea mitä olette tehneet pojalle. Lily on fiksu tyttö ja haluaa varmasti hiukan aikuisemman pojan itselleen.” Remus pyöritteli päätään. ”Sinulla ei ole mahdollisuuksia.” Sirius alkoi hyräillä laulua Yhtä en saa, Jamesin kiusaksi.
”Mutta jos tyttö haluaa itselleen aikuisemman pojan niin miksi hän hengailee Ruikulin kanssa?” Peter kysyi ihmetellen.
Sirius nauroi Peterin sanoille.
”Sitä minäkin mietin, mutta eihän Ruikuli ole poika.. Eihän?”
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:14:22 kirjoittanut Beelsebutt »
Kaikkimitämulta löytyy ja kehtaan kertoa

Peikonsukka

  • ***
  • Viestejä: 101
Vs: James ihastuu Lilyyn
« Vastaus #1 : 02.07.2008 13:29:57 »
uihh....
jj tykkäääää. Mutta jos oikein muistan, niin James ihastui Lilyyn komannella luokalla. Ei ekalla, eikä vitosella. Mut käyhän se näinki.

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: James ihastuu Lilyyn
« Vastaus #2 : 02.07.2008 15:11:22 »
Tykkäsin! :D
Oi ihana Sirre *kuolaa* <3
Rakentavaa en keksi tms ;)

themarauders
Nice one James !
<padfoot>