Kirjoittaja Aihe: Hazbin Hotel: Matemaattinen todennäköisyys, S, Lucifer/Adam, oneshot  (Luettu 8 kertaa)

Maissinaksu

• Trubaduuri
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Matemaattinen todennäköisyys
Kirjoittaja: Moi
Fandom: Hazbin Hotel
Ikäraja: S
Paritus: Lucifer/Adam
Genre: Slice of life, mpreg, taustalla sinner!AU

Summary: “Luule mitä haluat, mutta fakta on edelleen se, että meikämaisteri saa lähestulkoon pelkkiä poikia. Tuskin tuosta meidänkään pershedelmästä tyttöä tulee.”

A/N: En ole varma, menisikö tämä mpreg-ulottuvuus mukaan tavanomaiseen sinner!AU:huni, vai onko se ikään kuin AU:n AU. 😂👍 Mutta joo, on tämä mpreg-osio jalostunut mielessä jo sen verran, että “tiedän” kumpi niille tulee ja mikä sen nimi on. xD Hyvin mahdollisesti tästä AU:n ulottuvuudesta syntyy lisää tarinaa jossain kohtaa.

“Arvaas mitä, Luci.”

Lucifer taukosi puoliunisesta puhelimen selailusta ja katsahti vieressään sängyllä köllöttelevää Adamia.

“Kerro.”

Adam kurkotti silittelemään hänen pienesti koholla olevaa vatsaansa. Hetken Lucifer kuvitteli tämän ennustavan heille kaksosia luomakunnan kruunun pätevyydellään, mutta ilkikurinen ilme kertoi muuta. Lucifer odotti Adamin murjaisevan jotain kaksimielistä tai ehkä että miten söötiltä hän näytti, mutta niiden sijaan hänelle kerrottiin jotain viidesti oudompaa.

“Tiesitkö, että poikalapset voivat saada ekan stondiksensa jo kohdussa?”

Lucifer rekisteröi sanoja hetken ja hänen suupielensä vääntyivät. “No kiitos kamalasti tuosta tiedosta. Olisin pärjännyt ilmankin!”

“Niin varmaan”, Adam hykersi. “Kelaa nyt miten hulvatonta!”

“Joo, todella hulvatonta”, Lucifer puuskahti ja taputteli vatsaansa tavoitellen heidän pikku rusinaisensa huomiota. “Kuuntelepa sitten, mussukka. Älä usko tuollaisia höpöhöpöjuttuja, ethän?”

Adam tyrskähti hänen hötkyilylleen. “Tiede on ihan vitun metkaa, minkäs teet!”

“Täynnä pöljyyksiä se on. Sitä paitsi tässä voi olla Charlielle myös pikkusisko tuloillaan, joten se sinun stondiksistasi, hahaha!” Lucifer irvi osoitellen sormellaan Adamia, joka päästi merkitsevän hymähdyksen.

“Luule mitä haluat, mutta fakta on edelleen se, että meikämaisteri saa lähestulkoon pelkkiä poikia. Tuskin tuosta meidänkään pershedelmästä tyttöä tulee.”

“Niinhän sinä aina pontevana tuumailet, matemaattinen todennäköisyys ja niin edelleen”, Lucifer jupisi. “Vaan oletko ennen tehnyt vauvaa enkelin kanssa, hmm?”

Adam rypisti otsaansa. “Öööh, olen. Oletko ihan dementoitunut pöpi? Pitääkö huolestua?”

Ai niin, Lucifer tuumi ja melkein läimäisi itseään otsaan. Ihmiskunnan alku, lihaksi tulleet enkelit, maapallon kansoittaminen ja niin edespäin.

“En tosin tällä tavalla, että taikuutta on mukana”, Adam jatkoi ja katsahti jälleen hänen vain vähän pinkeää vatsaansa. “Tosi psykoa, että tuossa asuu jo kuukausia vanha mukulantaimi, mutta mitään ei ota näkyäkseen!”

“Tätä se on, kun käyttää maagisia vippaskonsteja. Olisit varmaan halunnut nähdä minulla kunnon melonimahan”, Lucifer tokaisi ja laski kätensä pörröttämään laiskasti Adamin pystyssä sojottavia hiuksia.

“Totta helessä olisin! Mikään ei ole nätimpi näky kuin paksuna oleva misu – etenkin jos muksu on minun.”

“Mikäs misu minä muka olen?” Lucifer haastoi huvittuneena ja viittasi kätensä heilautuksella senhetkiseen, tavanomaiseen ulkonäköönsä. Hän ei ollut välittänyt ottaa itselleen erillistä naisen hahmoa vauvan kypsyttelyn ajaksi, kun asiat rullasivat nykyiselläänkin.

“Joku, jolta löytyy tarvittaessa oikeat vermeet”, Adam virnuili ja loi silmäyksen hänen reisiensä seudulle.

“Niin, tiedetään, tykännyt olet”, Lucifer hymähti teennäisen sievistellen. “Mitä muuta? Kenties säännön vahvistava uljas poikkeus?”

“Todellakin! Sinä nyt voit olla vaikka kapinen koni sille päälle sattuessasi”, Adam tuhahti ja sipaisi hänen vatsaansa. “Mutta tämä tässä on kahdeksassa tapauksessa kymmenestä poika, jos ja kun se minun on.”

Lucifer naurahti puisevasti. “Eiköhän se todennäköisyys ole harvinaisen simppeli ja tasapuolinen: joko se on poika tai ei ole. Tai sitten se on tyttö tai on olematta!”

“Voi laupias taivas, kun ei mene kaaliin.” Adam liu'utti kättään hitaasti kasvojaan pitkin.

“Matematiikka on sitä paitsi puisevaa, yliarvostettua ja aiheuttaa pahaa mieltä!”

“Totta, mutta tiedettä se on silti”, Adam huomautti. “Kuten se stondisjuttukin, ei siitä mihinkään pääse!”

“Sinusta minä ainakin tahdon päästä juuri nyt, jos tuo levy jatkaa soimistaan”, Lucifer puuskahti, eikä Adam naureskelustaan päätellen ollut moksiskaan hänen kyräilystään.

“Juu juu, minulla olikin tässä muuta tekemistä. Kunhan kelasin piristää iltaasi ja näköjään myös onnistuin!” tämä virkkoi letkeästi venytellen.

“Niin, todella huomaavaista kaikkinensa. Siinä meillä on oikein valveutunut tiedemies”, Lucifer murahti, muttei onnistunut säilyttämään penseää mutruaan, kun Adam vielä suukotti häntä ennen menoaan. “Katso silti mihin astut, ettei ylpeys käy lankeemuksen edellä!”

“Whou! Älä nyt saakeli tapa minua!” Adam ärähti horjahtaessaan vasten huoneen ovea, kun matto tämän jalkojen alla teki pari taktisen ovelaa aaltoliikettä.

“Eipä ole tieteesi onnistunut selittämään näin oikuttelevaa mattoa, hehheh!”

“No ei niin, haista sinä huilu –” Adamin onnistui jupista, ennen kuin matto avitti tämän näppärästi huoneesta. Kyllä taikuus voitti tieteen ja matemaattisen todennäköisyyden murskavoitolla.

GENDER REVEAL

Spoiler: näytä
Kyllä niille poika tulee. 😂

« Viimeksi muokattu: tänään kello 00:03:15 kirjoittanut Maissinaksu »
"Olen seikkaillut ja löysin vain sokeria ja väkivaltaa."