Kirjoittaja Aihe: Kateellinen || FF100, S, Zacharias Smithin ajatuksia raapaleen muodossa.  (Luettu 3285 kertaa)

Jennea

  • Vieras
Title: Kateellinen
Author: Jennea
Rating: S
Pairing: Ei ole sellaisia.
Henkilöt: Zacharias Smith ja myös Harry Potter.
Genre: En tiedä, jonkin asteista draamaa. Raapale.
Disclaimer: Hahmot ovat J.K Rowlingnin luomia, joten en omista heitä. En saa tästä korvausta.
Summary: Miksi Zacharias Smith on niin ärsyttävä Harrylle ja hänen kavereilleen?

A/N: Inspiraation poikasen sain kun tuli taas uusi viikottainen raapalehaasteen aihe näkyviin, eli Zacharias Smith. Tässä lopputulos.
Osallistuu myös FF100 oma valintaisella aiheella.


Kateellinen


En ymmärrä miksi he katsovat minua noin. Halveksivasti. Kuin olisin muka huonompi.

Ehkä se johtuu siitä, että olen puuskupuh. He kuvittelevat, että olen jokin tyhjäpää.
Siksi, että kerron suoraan mitä ajattelen. Sitä kutsutaan itsevarmuudeksi.

He kuvittelevat olevansa rohkeampia, taidokkaampia ja etevämpiä. Ovathan he rohkelikkoja.

Osaan minäkin paljon. Osaan pelata huispausta.

Paitsi hän osaa kyllä paremmin.

Osaan loitsia. Olen hyvä loitsuissa.

Mutta hän on minua parempi.

Kaikki katselevat häntä kuin hän olisi joku sankari. Ei hän ole.
Ei kukaan tiedä varmasti näkikö hän tiedät-kai-kenet. Saati sitten taisteliko hän.

En voi sietää sitä, että hän saa kaiken huomion. Että hän saa kaiken.

Minäkin haluan…

Olla sankari.

Minäkin haluan olla jotain.


A/N2: Halusin tuoda Zachariaksesta muutakin esille. Hän vain yrittää esittää, ettei pitäisi Harrystä. Todellisuudessa hän haluaisi olla juuri Harry. Siksi hän käyttäytyy omahyväisesti ja ärsyttävästi. Peitelläkseen omia tunteitaan.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 23:47:18 kirjoittanut Pops »

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Kateellinen.
« Vastaus #1 : 02.07.2008 00:50:34 »
Hei tämäpä oli kiva raapale :) Olen koko ajan odottanut millaisia raapaleita Zachariaksesta saa ihmiset aikaan ja tässä ensimmäinen. Hyvähän tämä oli. Pidin. Joo rakentava hyppäsi järveen sori tää on taas tätä yödatausta kun aivot lagii.

Jennea

  • Vieras
Vs: Kateellinen.
« Vastaus #2 : 02.07.2008 01:24:55 »
sokerijuurikas: Itsekin olisin innokas lukemaan Zachariaksesta enemmän ficcejä. Toivottavasti vielä moni kirjoittaa. :)
Ja yölliset kommentit aina loistaa :p Kiitos kuitenkin älyttömästi lukemisesta ja kommentoimisesta!

Ringo

  • Vieras
Vs: Kateellinen.
« Vastaus #3 : 02.07.2008 01:26:24 »
Minäkin olen innoissani odotellut, että millaisia raapaleita Zachariaksesta kirjoitellaan. Ja tämä oli.. ihana. :'D Varsinkin nuo viimeiset lauseet:
Lainaus
En voi sietää sitä, että hän saa kaiken huomion. Että hän saa kaiken.

Minäkin haluan…

Olla sankari.

Minäkin haluan olla jotain.
<--- Aaah, upeaa. ;) Zachariaksen tuska oikein huokui noista yksinkertaisista lauseista, jotka tekivät tuosta lopusta niin mielettömän kauniin. Tuli itsellekkin ihan sellainen olo, että tekisi mieli lyödä Harrya oikein kunnolla päähän. Minä todellakin pidin tästä, kiitos kauniista iltasadusta! :)
-Ringo-

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Kateellinen
« Vastaus #4 : 02.07.2008 01:55:17 »
ainiin pitipä muuten sanoa, että ymmärrän Zachariasta täysin tässä koska Harry on muutenkin kirjoissa ärsyttävän täydellinen ihan sankaripoika perkele :D Ja muut on aina sen varjossa.

Jennea

  • Vieras
Vs: Kateellinen
« Vastaus #5 : 02.07.2008 09:58:57 »
Ringo: Heh, ole hyvä iltasadusta. Mutta ihanaa kun luit ja kommentoit, kiitos sinulle!

sokerijuurikas: Minuakin on ärsyttänyt juuri tuo asia. Ei ihme, että Ronkin silloin suuttui Liekehtivässä pikarissa Harrylle. Hemmetti kun se aina loistaa ja jättää sellaiset ihanat kömpelöt varjoonsa, esim. Neville. (((:

Jennea

  • Vieras
Vs: Kateellinen
« Vastaus #6 : 02.07.2008 10:34:20 »
Kelmikiti: Niihän ne kaikki pojat haluaa olla välillä. ;) Kiitoskiitos!