Kirjoittaja Aihe: Shoppailun huumaa [Sirius/Remus - S] | Dialogihaaste, FF100  (Luettu 4055 kertaa)

Annie Black

  • ***
  • Viestejä: 297
  • VIVA ESPAÑA!
    • Salmiagin epäsyvälliset mietiskelyt
Nimi: Shoppailun huumaa
Kirjoittaja: Annie Black
Paritus: Sirius/Remus
Ikäraja: S
Tyylilaji: fluff, romance, dialogi
Vastuuvapaus: Hahmot kuuluvat J.K. Rowlingille.
Yhteenveto: ”Remus, katso miten hieno tehosekoitin. Haluan sellaisen!”
”Sirius, tiedätkö sinä edes mitä sillä tehdään?”
”En, mutta se on ihanan värinen!”

Alkusanat: Ensimmäinen dialogificcini! Tämä osallistuu siis dialogihaasteeseen sekä FF100:seen [Sirius/Remus] ja aihe löytyi ihan tästä läheltä, parin päivän takaiselta Gigantin reissulta. Tästä tuli vähän lyhyt, mutta toivottavasti se ei teitä haittaa. Ei muuta kuin lukemisen iloa! :>

060. Juoma

”Remus, ei sinun olisi tarvinnut tulla mukaani…”

”Mutta tulin silti. Ei sitä tiedä, mitä päädyt shoppailun huumassasi ostamaan.”

”Tulin vain ostamaan itselleni kahvinkeitintä. Sinusta tuskin on mitään apua, ethän sinä edes juo kahvia.”

”Minun täytyy pitää sinua silmällä. Viimeksikin innostuit ostamaan vaikka mitä turhaa.”

”Remus, ne tavarat eivät olleet turhia!”

”Mitä ihmettä sinä ajattelit tehdä sillä toisella leivänpaahtimella?”

”Ei se ole toinen, se on uusi. Edellinen meni rikki. Sinä rikoit sen!”

”Entä se parmesaanin raastin sitten? Mikä sinua estää raastamasta parmesaaniasi samalla raastimella kuin muitakin juustoja? Mistä lähtien olet edes syönyt parmesaania?”

”Parmesaani on hieno juusto, se tarvitsee oman raastimensa. Ja olen aina syönyt parmesaania, et vain ole huomannut sitä.”

”…”


”Sirius, eikö tämä olisi hyvä?”

”Ei se ole espressokeitin. Haluan espressokeittimen. Etkä sinä saa valita minun keitintäni, kun et juo kahvia.”

”Mutta minä keitän aina sinun kahvisi. Luulisi minullakin olevan jotain sananvaltaa.”

”Niinhän sitä luulisi..”


”Remus, katso miten hieno tehosekoitin. Haluan sellaisen!”

”Sirius, tiedätkö sinä edes mitä sillä tehdään?”

”En, mutta se on ihanan värinen!”

”Sinä olet ihan hölmö.”


Loppusanat: Kommentit ovat kivoja, joten laitahan niitä tulemaan, jos siltä tuntuu! :>
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:02:10 kirjoittanut Beelsebutt »
Just laughing my ass off.

AVATAR

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Vs: Shoppailun huumaa [Sirius/Remus - G]
« Vastaus #1 : 29.06.2008 22:57:33 »
Aawwwwwww! Tämä oli ihanaihanaihanaihana! Sirius oli ihanan höpsö ja Remus oli ihanan järkevä ja awwwww!!  <333<33<3<3
Lyhyesti sanottuna rakastin tätä! :D
Sait minut todellakin paremmalle päälle ja muistamaan kuinka ihana paritus Sirius/Remus on ;)
Todella iso kiitos tästä! :D

~Luthien
Wanna see how hard i can fall?

jjemsie

  • ***
  • Viestejä: 273
Vs: Shoppailun huumaa [Sirius/Remus - G]
« Vastaus #2 : 29.06.2008 23:17:05 »
Tämä pelasti päivän. Oikeesti. Tai ainaki illan, eli mun päivän koska unirytmi on mitä on : D

Tämä oli aito ja hauska, Sirius oli ihana höppänä ja Remus se järkevä aikuinen. En muuten oikein Sirius/Remus parituksesta välitä, mutta näin dialogina se on loistava paritus.

Lainaus
”En, mutta se on ihanan värinen!”
Tuo oli loistava ja hajosin sille ihan totaalisesti. :'DD Jotenkin niin Siriusta.

Ja tuo lisä
Lainaus
”Mutta minä keitän aina sinun kahvisi. Luulisi minullakin olevan jotain sananvaltaa.”
toimi myös. Vai että Remus keittää Siriuksen kahvit. Lutusta<3

Kiitos tästä päivän - tai siis illan - piristyksestä (:
Kahdessa viikossa voi muuttaa maailman ja neljässätoista päivässä tuhota sen.
banneri by raitakarkki
ava by laaksokukka

Ringo

  • Vieras
Vs: Shoppailun huumaa [Sirius/Remus - G]
« Vastaus #3 : 29.06.2008 23:31:50 »
hahhahah ihana ja suloinen. Suorastaan täydellinen. :')
En jaksanut lueskella niitä PWP:itä enää tänä iltana, sillä nyt oli jotenkin fluffymainen ja pikkuromanttinen olo. :') Klikkasin näköjään juuri oikean ficin luettavakseni, sillä tämä oli juuri sitä mitä kaipasin! <3
Sirius/Remus on yksi lempiparituksistani, vaikka James/Sirius onkin listani kärjessä tällähetkellä. ;D
Aiemmissa kommenteissa on sanottu jo oikeastaan kaikki se, mitä olisin sanonut, joten tyydyn vain ihkuttamaan tätä, sekä kiittämään tästä lukunautinnosta, joka oli kuin ihana piste tälle ihanalle päivälle! :)
anteeksi turha kommentti, mutta oli vain pakko sanoa jotain! :)
kiitän.

wally

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Shoppailun huumaa [Sirius/Remus - G]
« Vastaus #4 : 30.06.2008 00:35:59 »
Kikakika! ^_____^ Juuri omiaan piristämään synkkää iltaa, sillä mikäpä toimisi paremmin kuin fluffyinen S/R!

Okei, uskotaan Sirreä, parmesaani on hieno juusto.

Lainaus
”Sinä olet ihan hölmö.”
Ah, suloinen lopetus suloiseen ficciin :3

Pahoittelen, sen pituinen se kommentti. Kaikki järkevyys hyppi veneestä mereen!

-wally

Annie Black

  • ***
  • Viestejä: 297
  • VIVA ESPAÑA!
    • Salmiagin epäsyvälliset mietiskelyt
Vs: Shoppailun huumaa [Sirius/Remus - G]
« Vastaus #5 : 30.06.2008 12:37:08 »
Kylläpäs tuli hyvä mieli tästä kommenttien määrästä. :>

Miyako: Kiitoksia paljon kommentoinnista! Ja voin tässä välissä myöntää, että tuo yksi Siriuksen kommentti ficin lopussa on suoraan minun suustani.. :D

Luthien: Ja iso kiitos sinulle kommentoinnista! On aina mukava kuulla saaneensa toisen paremmalle päälle. :>

jennimur: Kiitos kommentoinnista ja Remus todellakin keittää kahvit. Niin kuin minäkin aina.. :D

Ringo: Kiitoksia sinullekin kommentoinnista! Ja hyvä, että eksyit lueskelemaan tätä! Ei tuollaiset kommentit voi sitä paitsi mitenkään olla turhia, kun ne saavat miut niin hyvälle tuulelle. :D

wally: Kiitoksia kommentistasi! Ja olet oikeassa siitä parmesaanista. ;D
Just laughing my ass off.

AVATAR

Willie

  • Vieras
Vs: Shoppailun huumaa [Sirius/Remus - G]
« Vastaus #6 : 30.06.2008 14:46:35 »
Idea oli ihan kiva ja toteutus melko hyvä. Jotenkin kuitenkin tuntui, että tämä jäi vähän niinkuin kesken. Tai siis muuten tykkäsin tästä, mutta tuo loppu oli vähän töksähtävä mun mielestä. Mutta piristi päivää, varsinkin tämä:
Lainaus
”En, mutta se on ihanan värinen!”
: DDDD
Oon kyllä melkein poikeuksetta tykänny näistä dialogihaasteen tuotoksista. Varsinkin kaikista söpöstelyistä  :D
Mutta oikeesti, kun tätä nyt luin niin koin samalla suuremman luokan heräämisen:
Espresso kirjoitetaan espresso, eikä ekspresso niinkun mä olen aina luullut. : DDD

Jennea

  • Vieras
Vs: Shoppailun huumaa [Sirius/Remus - G]
« Vastaus #7 : 30.06.2008 15:00:15 »
Tämäpä oli mukava piriste päivään! Dialogian suurena fanina tykkäsin tosi paljon. Ja juuri tällaistä söpistelyä aina kaipaa.
Sirius/Remus on todella kiva pari, vaikka aluksi en siitä sen kummemmin edes välittänytkään, mutta nyt olen lukenut aina vain enemmän tällä parituksella tehtyä ficcejä, että täytyy myöntää, että olin kyllä väärässä kun tätä paritusta epäilin. ((:

Olen kuitenkin samaa mieltä Willien kanssa, joka sanoi, että loppui melkein kuin kesken. Itse olisin halunnut lukea mieluusti enemmänkin ja nyt jäi "mitä sitten?"-tunne päälle. Mutta en kyllä sen kummemmin valita.

Oli tämä kyllä niin ihana! Tykkäsin. Kiitos tästä. :)

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Shoppailun huumaa [Sirius/Remus - G]
« Vastaus #8 : 30.06.2008 20:07:20 »
ihana dialogi! Enkä nyt tiedä miksi näin tykästyn tähän, johtuu varmaan osittain myös avastasi jota olen hehkuttanut jo ties missä :D Mutta joo ihana oli, hupaisa, samaistuin sirreen, itekkin yhtä tyhmä ja turhamainen.

Annie Black

  • ***
  • Viestejä: 297
  • VIVA ESPAÑA!
    • Salmiagin epäsyvälliset mietiskelyt
Vs: Shoppailun huumaa [Sirius/Remus - G]
« Vastaus #9 : 30.06.2008 20:33:07 »
Willie: Hmm, minä kun luulin lopettaneeni tämän hyvin. No, asia on kuitenkin niin, että jos olisin pitkittänyt tätä niin tunnelma olisi varmastikin läsähtänyt, joten halusin jättää tämän lyhyemmäksi. Kiitos oikein paljon kuitenkin rehellisestä palautteesta! :>

Jennea: On aina mukava kuulla piristäneensä toisen päivää! Sirius/Remus on todellakin mukava pariskunta, ja suosittelen sitä sinulle lämpimästi. Minultakin jokunen löytyy. :> Kiitoksia sinulle kommentoinnista!

sokerijuurikas: Mukavaa, että pidit sekä tekstistä että avasta! [Huom! Jos jalkapalloavat kiinnostavat niin niitä löytyy minun tekeminäni mm. täältä] Sitten suosittelisin sinulle [ilmeisesti kun jalkapallofani olet], niin minun jalkapalloslash-ficiäni, Buffon/Torresta.

Anteeksi ylenpalttinen mainostus. (:
Just laughing my ass off.

AVATAR

Humanoidi

  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Shoppailun huumaa [Sirius/Remus - G]
« Vastaus #10 : 30.06.2008 21:49:49 »
Voi miten suloinen tää on. ^^
Tulee mieleen äiti tuosta Siriuksesta ja iskä Remuksesta. XD

Geena

  • Vieras
Vs: Shoppailun huumaa [Sirius/Remus - G]
« Vastaus #11 : 01.07.2008 15:00:27 »
 :) tosi suloinen ficci. Remus keittää Siriuksen kahvit.. :D