Tässä luvussa tulee olemaan ahdistava kohtaus ilmaisen millon se alkaa ja loppuu!
Dracon nk
Heräsin kun kelloni soi.
Olin hyvin ahdistunut ja makasin vain sängyllä. Jos minun ei olisi pakko nousta en tekisi sitä.
Ahdistavat ajatukset hiipivät mieleeni mitä lähemmäs menin toimistioa.
Huokasin syvää ja avasin toimiston oven missä he jo odottivat . Tänään olisi mainos kuvaukset ja illalla malli gaala jossa palkittiin malleja eri titteleillä.
Kun olimme saaneet mainoskuvaukset tehtyä olin aivan loppu. Otin taksin taas ja menin sillä kotiin.
Päästyäni sisälle huokaisin syvään . Olin todella uupunut päivästä.
Pesin kasvoni ja menin suoraan kylpyyn . Laitoin muutaman kynttilän ja rentouttavaa musiikkia päälle.
Sanoin itselleni ääneen kuinka kaikki menisi hyvin kuinka mitää pahaa ei tapahtuisi tänään.
Kun kelloni kilahti tiesin että minun pitää nousta valmistautumaan.
Vaihdan ensin vaatteet. Tyylikäs Tumman vihreä puku pääsee päälleni ja sen jälkee laitan kevyen meikin kasvoilleni ja myös tukkani laitoin.
Katsoin kelloa vielä olisi puolisen tuntia taksiin.
Kävelen levottomana huoneesta toiseen.
Menen vielä vessaan ja otan purkista jossa lukee ahdistukseen. Nielaisen lääkkeen veden kera ja toivon sen auttavan. Minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin selvitä.
Laitan vielä takin päälle ja suljen asuntoni oven.
Päästyäni tila taksiin. Sielä on muitankin Malleja kaikki muut tervehtivät minua paitsi yksi mies. Hän inhoaa minua olin mukamas taas vienyt hänen keikkansa.
Istuin hiljaa ja katsoin ulos kun yksi naisista ojentaa minulle lasin kuohuvaan. Päästän väkinäisen hymyn ja otan juoman vastaa vaikken haluasi juoda .
Kilistämme porukalla ja kun taksi pääsee ison hallin pihalle tiedämme olevamme perillä.
Nousimme kaikko ulos taksista kun kuulen jo tuon miehen sanonan ylimielesellä äänellä " pitää joutua palkintoni odottaa."
En jaksa välittää. Lääkkeni on auttanut hieman , mutta pieni ahdistuksen tunne puristaa rintaani.
Hoen itselleni päässäni kaiken olevan hyvin ettei mikää pilaisi tätä iltaa.
Pääsemme sisälle jossa näemme hienosti valaistuin salin joka oli täynnä hienosti koristeltuja pöytiä. Pöydän päällä oli nimikyltit jonka mukaa piti istua.
Henkilöt otti aulassa meidän takit ja toiset henkilöt saattoivat meidät pöytiin.
Katsoin ympärille ja en tuntenut oloani edellenkää turvalliseksi. Kun vihdoin pääsin omaam pöytääni ikäväkseni sain huomata hänen istuvan samassa pöydässä.
Miehen nimi oli Cameron ja hänellä oli ruskeat kiharata noin 185cm pitkä ja todella lipevän näköinen minusta. Viimeksi kun näin hänet lehden otsikoissa puhuttiin kuinka hänellä useampi nainen. En vain ymmärtänyt häntä mutta toisaalta en vihannutkaan. Cameron vihasi minua enemmän kuin minä häntä.
Ilta meni hienojen puheittein ja ruokien keskellä . Sitten alkoi illan "paras" osuus jossa palkkiin ihmisiä. Vaikka olin Mallin ja saanut mainetta sen avulla en ymmärtänyt tälläistä. Miksi meidät pitäisi palkita kuka olisi missäkin "parempi."
Yritin keskittyä palkinnon jakoihin kunnes huomaan yhdessä pöydsässä sen henkilön jotan en todellakaan toivonut näkeväni täällä hän oli Dylan Jones.
Dylaniin olin tutustunut joskus malli koulu ajoilla. Hän oli ollut siellä jo hieman omituinen minua kohtaa mutta en ajatellut siitä sen enempään.
Sitten se alkoi ku erkanimme ja aloin saamaan mallin keikkoja enemmän hän laittoi minulle lukuisia viestiä kuinka ruma olin kuinka tulisin lopettamaam vielä joskus mallin hommat .
En ikinä reakoinut niihin. Mutta sehän vai ärsytti häntä lisää.
Sehän ei loppunut siihen se oli vasta alkua.
Sen jälkee kun aloin estämään hänet somessa tuli lukuisia uusija tilejä jonka kautta hän laittoi minulle viestiä. Viestit alkoivat mennä hyvin häiriityneeksi niin silloin päätin ottaa polisiin yheyttä , mutta turhaan.
Vaikka minulla oli ne viestit loppuen lopuksi ip osoite oli salainen ja hän ei jäänyt kiinni .
Kerran minä sain myös kuvan omasta ikkunastani jossa luki " näen sinut

"
Se sai minut ahdistuksen ja paniikin valtaa. Olin hyvin tarkka yksitysyydestäni ja en tuonnut esille omaa asuntoani netissä ettei ihmiset tulisi ovelleni.
Sammutin jokaisen valon ja yritin katsoa ikkunasta ulos mutten nähnyt ketään.
Vaihdoin jopa numeroni mutta sekää ei auttanut. Aloin saamaan kirjeitä postissa .
Poltin jokaisen koska tiesin ettei poliiseja kiinnostanut.
Söin melkein päivittäin ahdistukseen lääkettä ja aloin saamaan uni ongelmia . Elämäni alkoi olla helvettiä. Halusin vain päästä eroon tästä kaikesta.
Olin ajatellut gaalassa sen tekeväni kertovani kaikille että lopetan.
Yhtäkkiä kuulen nimeni. Olen voittanut palkinonen vuoden miesmalli.
Hämmennyn ja näen Cameronin vihaisen ilmeen.
TW väkivalta
Nousen kävelemään lavalle.
kättelen juontajia ja otan palkinnon vastaan.
Minua alkaa pyöryttämään lavalla ja ahdistuu hiipii vain kovemmin päälle.
Kuulen ihmisten äänet ja taputukset kovemmin. Näkökenttäni on hyvin utuinen
Juurin kun olen sanomassa mikkii jotakin
Minä kuulen kovan pamauksen ja kaikki muutkin varmana kuulevat sen .
Näen Dylanin seisovan . Hänen kasvoillee on vääntynyt outo pelottava ilme.
Huomaan ihmisten pitävän käsiä suullaan ja osa kiljui.
Dylan huuta kovaa ääneen kaikkia olemaan hiljaa tai hän ampuu minua osoittaen aseella ja nauraen
Kaadun maahan haikkomaan henkeä. En enää tiedä mitä täällä tapahtuu.
Yhtäkkiä kuulen varotus äänen ja poliiseja ryntää huoneseen.
Kaikki poliisit osoittavat Dylania joka nauraa vain kovemmin kuin kaikki hullut hahmot elokuvissa.
Joku tulee luokseni ja huomaan sen olevan poliisi . Hän kysyy olenko kunnossa ja nyökkään vaikken itse tiedä olenko.
Yhtäkkiä kuuluu toinen pamauis ja näen kaiken omin silmin.
Katson järkyttyneenä lavan ulkopuolelle ja pian tulee ambulanssikin paikalle.
Voit jatkaa tästä!
Minut viedään ulos poliisi autolle ja menemme suoraan poliisi asemalle.
Poliisit kyselevät erinäisiä kysymyksiä mistä tunsin hänet ja olinko tekemisessä hänen kanssaan.
Kerron kuinka hän oli usempien kuukauden ajan häiriköinyt minua ja ahdistellut viesteillä ja jopa lähettänyt häiriintyneitä kirjeita joista olin ottanut sentää kuvat puhelimella.
Polisii kysyi haluanko tehä rikos ilmoituksen ja nyökkään.
Hän kyselee vielä muutamia kysymyksiä.ja päästää minut sitten lähtemään.
Otan taksin kotiin ja en tajua edelleen mistää mitään.
Kun pääsen istun sohvalle ja istun hiljausyydessa yrittäen prosessoida asioita . Yrittkö se Hullu juuri ampua minut. Oliko hän mennyt niin sekaisin. Sitten näky tulee mielee kun se hullu ampuu itseäään.
Juoksen vessaan oksentamaan.
Seuraavana päivänä menen toimistolle ja tuon erohakemuksen.
Mallitoimiston Pomo katsoo mua huvittuneena .
" sä et ole tosissas"
" Olen " Sanon tiukalla äänensävyllä.
" Se tyyppi leikattii ja selvisi ja joutuu vankilaan odottaamaan oikeuden käyntiä eli kaikki on hyvin." Pomoni sanoo rauhallisesti
Alan tässä vaiheessa korottaa ääntäni " Tajuatko sinä hän ahdistellut minua jo pitkään ja mitä te olette tehneet ette mitää hän yritti tappaa minut tajuatko tappaa!"
Pomoni on hiljaa mutta tokaisee " mihin sä muka menisit sulla on kaikki täällä."
"Naurahdan epäuskoisena ja lähden ovet paukken ulos toimistolta.
Menen suoraan kotiin ja lysähdän maahan ja kyyneleet tulevat silmille.
Seuraavat parikuukautta ovat hyvin utuisia ja ahdistavia .
Vihdoin kun oikeudenkäyti tulee olen helpottunut kun saan kuulla hänen saaden pitkän tuomion . Oli myös tullu ilmi etten ollut hänen ainut uhri.
Onneksi minulla oli Pansy paras ystävä muutin hetkeksin Ranskaa hänen ja miehensä luo .
Asuin sielä noin puolivuotta kunnes päätin muuttaa takaisin lontoosee ja alottaa elämässäni uudet sivut
Halusin vaa päästä tekemään jotain tavallista ja elämään normaalin ihmisen elämää.