Kirjoittaja Aihe: Hazbin Hotel: Tuo toinen prinsessa, S, hotellilaisia + Husk/Angel, triplaraapale  (Luettu 80 kertaa)

Maissinaksu

• Trubaduuri
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Tuo toinen prinsessa
Kirjoittaja: Minä taas
Apuideoija ja beta: Linne
Fandom: Hazbin Hotel
Ikäraja: S
Mukana: Hotellilaisia (taustalla pieni Husk/Angel)
Genre: Söötti slice of life

Summary: “Anteeksi mitä? Olenko käsittänyt viljelemäsi arvonimen jotenkin vituralleen?”

A/N: Mielessäni käväisi pieni raapale (no onhan tämäkin raapale vaikkei pieni olekaan :D) tämänlaisesta kohtauksesta, ja Linne auttoi ideoimaan lisää sekä oikolukaisi ensimmäisen version. Kiitus! Otsikkoakaan ei tarvinnut etsiä kivien ja kantojen takaa tällä kertaa. ❤️

Husk silmäsi päivitetyn juomalistan läpi ja talsi hotellin aulaan voidakseen ojentaa sen Charlielle hyväksyttäväksi.

“Hoi, prinsessa?” hän kutsui Luciferin tytärtä saapuessaan sohvien ääressä jutustelevan kolmikon luo.

“Niin, Husk?” Charlie ja Angel vastasivat yhteen ääneen ja käänsivät katseensa häneen. Husk tunsi poskiensa valahtavan kuumiksi.

“En minä sinulle puhunut”, hän murahti Angelille, joka näytti leikkimielisen loukkaantuneelta.

“Anteeksi mitä? Olenko käsittänyt viljelemäsi arvonimen jotenkin vituralleen?”

“Minä tarkoitin nyt tuota toista prinsessaa. Äh, ei kun –” Huskin teki mieli vajota lattian läpi.

“Hah, siinäs kuulitte!” Angel hihkaisi väliin.

“Aika söpö hellittelynimi sinunlaiseltasi jurnulta”, Vaggie livautti suupielestään ja ansaitsi Huskilta epämiellyttävän mulkaisun.

“Tarkoitin tuota oikeaa, virallista ja laillista prinsessaa! Tajusitte kyllä, pirun ääliöt!” Husk ärähti korvat luimussa ja hännänpää lattiaa viistäen.

“Ahaaa! No minä edustankin sitä laittomampaa suuntausta!” Angel vinoili ja kohottautui sohvalla parempaan asentoon. Sanojensa painoksi tämä iski Huskille silmää ja haroi hiuksiaan niin viettelevästi, että kuka tahansa mies olisi ollut polvillaan puolesta sanastakin – Husk itse mukaan lukien.

“Tuota... ei sillä tittelillä muutenkaan ole väliä, Husk hyvä!” Charlie puuttui puheeseen hieman kiusaantuneena ja käsiään heilutellen. “Toki isäni on Helvetin kuningas ja sen sellaista, mutta se prinsessa on jotenkin niin vakava ja... äh... Sano vain Charlie, ole kiltti!”

“Asia selvä.”

“Minä voin ottaa sen tittelin, jos Charlielle ei kelpaa! Ongelma ratkaistu ja Helvetti sen kuin pokkuroi!” Angel naureskeli.

“Eikö minulta kysytä mitään?” Husk silmäsi Angelia alta kulmiensa ojennettuaan juomalistan Charlielle.

“Miksi pitäisi?” Angel kummasteli. “Haittaisiko sinua?”

“Mitä luulet? Sinä olet minun vitun prinsessani, ettäs tiedät”, Husk tuhahti huvittuneena tietäen sanojensa tekevän vaikutuksen tunteidensa kohteeseen.

“Husk...! Tuo oli niin päättäväisen sykähdyttävää!” Charlie löi kätensä yhteen hyvä ettei kyynelehtien.

“En tiennytkään, että sinussa asuu tuollainen romantikko”, Vaggie naurahti.

“Joistain asioista minä olen tosissani”, Husk virkkoi tyynesti, mikä loi huvittavan kontrastin kiherrykseen, joka soljui ilmoille Angelin kätkettyä vaaleanpunaiset kasvonsa käsiensä taakse.
"I read you loud and clear, Lizard."