Kirjoittaja Aihe: MCU: Ettei matka loppuis ollenkaan, S  (Luettu 401 kertaa)

Violetu

• Draamaprinssi
MCU: Ettei matka loppuis ollenkaan, S
« : 24.09.2025 00:05:10 »
Otsikko: Ettei matka loppuis ollenkaan
Fandom: MCU: Thunderbolts*
Ikäraja: Sallittu
Kirjoittaja: Violetu
Hahmot: Bob, Walker, Bucky, Yelena, Ava
Inspiskuva: *klik*
Summary: Thunderboltsit road tripillä.

A/N: Jeee, eka ei larppiliitännäinen ficciräpellys syyskuussa<3 Lyhyt ja aika sisällötön, mutta kaikilla paitsi Walkerilla on kivaa! Enjoy!

Ettei matka loppuis ollenkaan

“Ei ole tippaakaan reilua, että Yelena saa istua etupenkillä, minulla on ainakin kaksi kertaa pidemmät jalat”, Walker jurnutti.

“Ihan oma vikasi, että vedit lyhyen tikun”, Yelena nosti reikäfarkkujen verhoamat säärensä niin pystyyn kuin ahtaassa tilassa sai, ja kääntyi näyttämään kieltä takapenkin suuntaan.

Bob hymyili.

Vaikka hän istui takana keskipenkillä, hänelle ei olisi tullut mieleenkään valittaa. Hän oli yhdessä ystäviensä kanssa, ja kaikilla oli hauskaa.

Kuskin paikalla istuvan Buckyn ohimosuoni sykki, mutta mies nyt tuppasi aina näyttämään vähän kärsivältä.
Ava murjotti takapenkillä kuskin takana, mutta mutrulle vääntynyt huuli oli naisen perusilme, joten Bob ei ollut siitäkään huolissaan.

Aurinko paistoi, ja raikas, mereltä tuoksuva ilmavirta pelmutti matkantekijöiden hiuksia, sillä auton jokainen ikkuna oli auki.
Bob tunsi olonsa eläväksi.

“Seuraavan pysähdyksen jälkeen on minun vuoroni istua etupenkillä”, Walker murisi.

“Ehkä Yelena voisi siirtää penkkiään vähän eteenpäin”, Bucky ehdotti, mutta miehen suu kaartui virneeseen joka kertoi, ettei hän itsekään uskonut ehdotukseensa.

Yelena nauroi, eikä Bob voinut muuta kuin yhtyä nauruun.

Tämä oli hänen elämänsä paras päivä.

I am enough.

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: MCU: Ettei matka loppuis ollenkaan, S
« Vastaus #1 : 24.09.2025 13:22:03 »
Ihanaa kun inspiroiduit!  :D Tämä oli niin hyväntuulinen ja kevyt, että lukeminen todella piristi päivää.

Jotenkin vielä erityisen suloista, että masentunut ja vähän hukassa oleva Bob nautti olostaan siinä hetkessä niin aidosti! Ja että vaikka tyypit olivat mököjä ja kinastelivat, niin itse tyytyväinen Bob tulkitsi, että heilläkin on hauskaa. ❤ Niin söpöä!

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Angelina

• disapproves
« Vastaus #2 : 25.09.2025 00:06:17 »
Rakastan jurnuttavaa Walkeria ja aina niin kärsivää Buckya <3 Ai että, vaikka tää olikin mielestäsi "aika sisällötön", niin mulle tästä välittyi just ihana fiilis, mikä varmaan oli tarkoituksenakin. Found familya parhaimmillaan! Näiden road tripistä voisi lueskella mieluusti enemmänkin :3

Hitto, mun on kyllä ikävä Marvelia. Ehkä joskus pääsen tästä BG3 kuopastani pois ja palaan taas ficcaamisen pariin 😂😭

I'm okay with being a villain in your story — you're a loser in mine

grafiikat © Inkku ♥

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
« Vastaus #3 : 25.09.2025 21:54:11 »
Hitto, mun on kyllä ikävä Marvelia. Ehkä joskus pääsen tästä BG3 kuopastani pois ja palaan taas ficcaamisen pariin 😂😭
Juuri juteltiin kaverin kanssa samaa tänään, että Marvelia on ikävä. Toivon, että myös sinä pääset palaamaan ficcien pariin, luen kyllä heti!  :D

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~