Kirjoittaja Aihe: Teen rakkaudesta kaikkeni A/D K11 Toinen luku ilmestynyt  (Luettu 2978 kertaa)

Kirsikkaa

  • ***
  • Viestejä: 15
Ikäraja: K11 // Kaapo lisäsi ikärajan alkutietoihin


Harry Potter tuhosi Voldemortin jo hänen kuudennen vuotensa alussa.


31.01
Rakas päiväkirja,
Onko minun arvolleni sopivaa alkaa kirjoittaa tätä? En uskoisi, mutta kirjoitan silti. Jotain on tehtävä. Kuka uskoisi että minä, puhdasverinen Luihuinen voisin alkaa kirjoittaa tätä, mutta en ole onnellinen. Mikä minulla edes voisi olla hätänä. Minulla Asteria Greengrassilla, jolle kaikki on mahdollista. Olenhan minä suosittu ja kaikkea, mutta en vain ole onnellinen

Astoria

Nuori vaalea tyttö istui surullisen oloisena vihreällä kuluneella nojatuolilla ja vilkuili huoneen menoa alakuloisena. Tyttö laski kirjan kädestään ja poistui huoneesta pienempään huoneeseen.  Tyttö istui ikkunalaudalle ja katseli ulkona piiskaava myrskyä. Talvi oli aina ollut hänen lempi vuodenaikansa, kauniine maisemineen sekä yllättävine myrskyineen. Ei edes myrskyn kauneus saanut tyttöä paremmalle mielelle. Hänen poskelleen vierähti kyynel, jota hän ei halunnut myöntää vaan syytti heinänuhaa. Astoria ei edes tiennyt miksi oli niin alakuloinen, mutta mikään ei ollut kohdallaan, kun hän palasi syksyllä Tylypahkaan. Hänen ainainen ihastuksensa Draco Malfoy oli alkanut seurustella mopsinaamaisen tytön, Pansyn, kanssa. Siihen hänen maailmansa oli murtunut. Hän oli alkanut viettää enemmän aikaansa yksinään ja omassa maailmassaan. Hänellä ei ollut enää ystäviä. Hänen entinen suosionsa oli alkanut pikku hiljaa varista pois, mutta hän ei ollut myöntänyt sitä itselleen. Astoria halusi tehdä kaikkensa saadakseen Malfoyn itselleen. Hänen päähänsä kehittyi suunnitelma.


13.04
Rakas päiväkirja,
Mihin soppaan minä olen itseni työntänyt? Olen aivan yksin ja olen ollut jo kauan, mutta nyt olen valmis myöntämään sen. Halusin saada Dracon mustasukkaiseksi, mutta kukaan ei enää välitä minusta. Suosioni on karissut pois, enkä ole estänyt sitä. Olen ollut itse sen takana. En voi syyttä muita.


Astoria


Astoria istui pulpetilla ja yritti opiskella, mutta ajatukset eivät pysyneet siinä. Hän oli vihdoin saanut poikaystävän, Alex Lowellin. Hän oli komea luihuspoika kuudennelta vuosikurssilta, kuten hänkin. Hänen suosionsa oli alkanut kasvaa ja hänen perässään oli alkanut kulkea sama hovineito parvi kuin ennenkin. Hän oli saanut suosionsa takaisin käden käänteessä. Ei ollut täytynyt tehdä muuta kuin heittää muutama kaato maaliin Luihuisen ja Korpinkynnen välisessä huispaus ottelussa. Mutta hän ajatteli edelleen Malfoyta, eikä voinut sille mitään. Kuka haluaisi vastustaa vuotta vanhempaa komeaa luihuspoikaa, tunnetusta suvusta, Astoria ei siihen pystyisi ja kaiken lisäksi poika vielä pelasi huispausta, kuten hänkin. Hän oli ensimmäinen ja ainoa tyttö luihuisen huispaus joukkueessa ja oli ylpeä siitä. Hän rakasti niin paljon luudalla lentämistä, sitä kun tuuli hulmutti hiuksia ja paiskoi kasvoja. Hän rakasti paikkaansa jahtaajana, sekä katsojia ja rohkelikkojen nälvintää.  Mutta miksi Astoria oli alkanut seurustella Alexin kanssa? Siihen Astoriakaan ei vastausta tietänyt. Ehkä hän halusi saada Dracon mustasukkaiseksi tai hän halusi unohtaa Dracon. Mutta kumpikaan ei ollut onnistunut. Draco oli yhä edelleen tiiviisti Pansyn kanssa ja Astoria ajatteli Dracoa yhä enemmän.


18.05
Rakas päiväkirja,
Olen jättänyt Alexin. Minusta tuntui väärältä, mutta koska minä olen oikeasta ja väärästä piitannut. En koskaan. Olen aina saanut kaiken haluamani, mutta nyt en ole saanut, mutta pian saan. Olen valmis vaikka tappamaan Pansyn jos on siitä kyse.

Astoria


Astoria istui ystävänsä Nicolen kanssa pienellä sohvalla ja teki läksyjä ja vilkuili samalla Dracoa joka istui viereisellä sohvalla ja nauroi. Hän näytti niin komealle, joten Astorian katse jäi Dracoon kiinni. Draco käänsi katseensa ja soi Astorialle pienen hymyn. Astorian kasvot punehtuivat ja sen tuoman häpeän ansiosta hän ryntäsi pois huoneesta. Hän aukaisi vahingossa väärän oven ja päätyikin seitsemännen luokan Luihustyttöjen huoneeseen. Asterian päähän pälkähti ajatus. Hän hiipi huoneeseen ja pysähtyi sängylle jonka tiesi olevan Pansyn. Hän rupesi tutkimaan yöpöydän laatikkoa. Ei mitään mielenkiintoista, Astoria ajatteli. Hän veti sängyn alta Pansyn matka-arkun. Vaatteita, kirjoja, pergamntteja, kasa kirjeitä. Astoria taitteli muutaman kirjeen auki ja alkoi lukemaan.

Rakas tyttäreni,
Toivottavasti sinulla on mukavaa siellä Tylypahkassa. Toivon todella että minäkin olisin velho, kuten sinä ja isäsikin…


Tämä riitti Astorialle. Kukaan Luihuinen ei välittänyt muista kuin täysiverisistä velhoista. Ei kukaan. Hänellä oli mahtava tapa saada kiristettyä Pansyä, tai voisihan hän pamauttaa sen kaikille päin naamaakin. Ihme ettei Pansy ollut suojannut kirjeitä, Astoria ajatteli, mutta yllättäen Pansy ilmestyikin hänen silmiensä eteen.
- Mitäs sinä täällä teit? Pansy kysyi ja mulkoili Astoriaa.
- En mitään, Astoria sanoi.
- Kyllä hyvin tiedät mitä teit ja niin tiedän minäkin ja jos kerrot niin saat katua.
- Vai niin puoliverinen. Kostatko minulle aivan yksin? Kukaan ei enää ole sinun kanssasi silloin. Kaikki tukevat minua.


Kommentoikaa tästä ficistä. Tämä on minun ensimmäinen ficci täällä.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2015 23:02:30 kirjoittanut Kaapo »

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Vs: Teen rakkaudesta kaikkeni A/D K13
« Vastaus #1 : 23.06.2008 17:59:26 »
Okei, näin ensimmäisenä... Nimi on Astoria, itekki sen virheen tein joskus, mutta wikipedia on aina oikeassa.

Teksti oli muuten aika sulavaa ja mukavaa luettavaa, mutta voisit käyttää kuvailevia sanoja, pikemminkin kun toistaa yhtä ja samaa nimeä.

Beta olisi kyllä myös aika hyödyllinen, tuolla oli välilyöntivirheitä ja muuta pientä ^^

Idea oli aika hyvä myös, puoliverinen Pansy O.o *naur*

Toivottavasti oli kirjoittamiseen jotain apua ja saattaisin luea jotain muutakin sinulta jos jatkat :P

- savi

Ditz

  • ***
  • Viestejä: 15
  • Retiisikorvikset<3
Vs: Teen rakkaudesta kaikkeni A/D K13
« Vastaus #2 : 23.06.2008 18:19:01 »
J.K. Rowlingin nettisivuilla luki Dracon vaimon nimeksi kyllä Asteria :)
Ditz kiittää ja kumartaa
Draco, rakkaimpain<3 Miksi Asteria, miksi?
Luna<3 
Sirius<3
Kyllä musta vielä se taikaministeri tulee!

Kirsikkaa

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Teen rakkaudesta kaikkeni A/D K13
« Vastaus #3 : 23.06.2008 18:33:19 »
Kiitos kommenteista. Minustakin J.K. Rowlingin sivuilla Dracon vaimon nimi oli Asteria. Minulla on Beta, mutta se ei toimi ihan kunnolla. :(

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Vs: Teen rakkaudesta kaikkeni A/D K13
« Vastaus #4 : 23.06.2008 18:42:14 »
Rowling ja sen paska käsiala :''D Sanonu haastattelussa Astoriaks. Kysymys nro. 8

Kirsikkaa

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Teen rakkaudesta kaikkeni A/D K13
« Vastaus #5 : 24.06.2008 13:38:08 »
Okei. Muutan sen sitten Astoriaksi.

Kirsikkaa

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Teen rakkaudesta kaikkeni A/D K13
« Vastaus #6 : 27.06.2008 16:37:55 »
25.05
Rakas päiväkirja,
Olen miettinyt pääni puhki kerronko Pansyn salaisuuden vai kiristänkö häntä. Järkevintä olisi kertominen, mutta kiristämisestä ei tulisi kostoa. Minä haluan vain Dracon itselleni. Kuka nyt mopsinaamaa itselleen haluaisi, kun rinnalla olen minä. Kaiken lisäksi mopsinaama on puoliverinen, toisin kuin minä. Olen täydellinen valinta. Saatan kuulostaa omahyväiseltä, mutta en voi sille mitään. Niin paljon vihaan puoliverisiä.

Astoria

Astoria istui sänkynsä laidalla ja yritti selvittää ajatuksiaan, jos hän kiristäisi Pansya, Draco voisi edelleen pitää hänestä, mutta miten hän kertoisi kaikille. Nerokas idea ilmestyi hänen päähänsä. Luihuisen vala. Jos joku laittaisi valheenpaljastimen huoneeseen ennen kuin luihusten vala luettaisiin, niin se kertoisi Pansyn valehtelevan. Astoria ajatteli taas liian monimutkaisesti. Täytyi olla joku yksinkertaisempi keino. Ehkä olisi yksinkertaista saada muutkin lukemaan kirje, tai ainakin Dracon. Pansy oli varmastikkin tuhonnut kirjeen ja suojannut sen loitsuilla. Astoria asteli oleskeluhuoneeseen ja istahti sohvalle. Viereisellä pöydällä oli jonkun taikasauva. Astoria tarttui sauvaan ja loitsi tule jo-loitsun. Pian hänen luo lensi moniin osiin revitty paperi. Astoria taikoi paperin ehjäksi ja häipyi paikalta. Sauvan omistajalle koituisi pahoja ongelmia, mutta mitäs Astoria siitä välitti. Mikään muu ei haitannut häntä, ellei se koskisi häntä itseään. Astoria asetti kirjeen pöydälle auki, että kuka tahansa voisi sen lukea ja istahti tuolille pöydän viereen. Pian eräs Malfoyn ystävä  Luis Henriksson käveli hänen luokseen ja kiinnitti katseensa Pansyn kirjeeseen. Pian poika nauroi ja hän alkoi lukea kuuluvalla, mutta nauruisella äänellä:
- Rakas tyttäreni,
Toivottavasti sinulla on mukavaa siellä Tylypahkassa. Toivon todella että minäkin olisin velho, kuten sinä ja isäsi. Olen aina halunnut nähdä pikku tyttäreni kaavussa ja taikomassa. Minulla täällä ei ole tapahtunut mitään erikoista.  Pidä huolta itsestäsi. Muista että minä ja isäsi rakastamme aina sinua pikku Pansymme.
Äitisi
PS. Nähdään sitten pääsiäislomalla
Huoneessa kuului naurun pyrskähdyksiä ja Pansyryntäsi  pois huoneesta kyyneleet silmillään.

28.05
Rakas päiväkirja,
Olen niin onnellinen nyt Draco on vapaa. Kukaan ei ole puhunut mitään Pansylle ja Pansy on vaihtanut tupansa Puuskupuhiin. Sinne hän sopiikin. Nyt minun pitää vain saada Draco itselleni ja jos joku tulee tielleni sitä hän saa katua. Onhan hänellä vastassaan Asteria Greengrass.

Astoria

Astoria saapui täyteen oleskelu huoneeseen ja etsi katseellaan paikkaa, mutta kaikki tuolit olivat jo täynnä riehakkaita oppilaita. Pian Astoria huomasi tyhjän paikan Dracon vierellä sohvalla ja pian hän jo seisoi ihastuksensa vieressä.
- Pääsenkö tähän istumaan, Astoria kysyi suloisesti. Draco vilkaisi häntä ja nyökkäsi. Astoria istui pettyneesti sohvalle ja alkoi ahkeroida läksyjensä parissa. Uusi suunnitelma kehittyi samalla hänen päässään.
- Voi miten minä tämän ratkaisisin. Se jätti ei osaa opettaa sitten mitään. Jos minä saisin päättää, hän ei opettaisi tässä koulussa, Asteria sanoi viattomasti ja Draco kääntyi katsomaan häntä hieman pidemmäksi aikaa.
- Puhut kyllä totta. Vanhempani ovat yrittäneet erottaa häntä siitä asti, kun hän alkoi opettaa, Draco selitti ja hän kääntyi katsomaan tarkemmin tyttöä. Tyttö oli kaunis. Hänen vaaleat hiukset taipuivat juuri täydellisesti kehystääkseen tytön vaaleat kasvot, joissa tuikkivat kauniit siniset silmät. Tytön huulet olivat täydellisen punaiset. Draco oli vaikuttunut tytön ulkonäöstä. Pansyyn verrattuna tyttö oli oikea kaunotar. Oli Draco nähnyt Astorian koulussa, sekä hänen vanhempiensa järjestämissä juhlissa, mutta nyt tyttö kiinnitti hänen huomionsa. Astoria oli huomannut Dracon katsovan häntä rakastuneesti ja suonut tälle pienen ”ujon” hymyn.

10.06
Rakas päiväkirja,
Ihanaa. Minä ja Draco olemme nyt yhdessä. Pian pääsemme pois koulusta, Draco viimeisen kerrn ja minäkin olen täällä enää vuoden. Vietämme kesän yhdessä, vuorin kummankin kotona. En malta odottaa.

Astoria 
« Viimeksi muokattu: 27.06.2008 17:46:51 kirjoittanut Kirsikkaa »