Kirjoittaja Aihe: Kummisetä ja sen kummipoika | FF100 sekä FF10, S, kelmit, one-shot.  (Luettu 9267 kertaa)

Chamba

  • ***
  • Viestejä: 45
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #20 : 06.08.2008 10:56:28 »
Hieno. Hauska suorastaan mutta se siitä taidän tästä itse lähteä omen ficini suunnitteluun joten MO!

Jennea

  • Vieras
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #21 : 08.08.2008 17:45:19 »
Sädekehä ja Chamba: Mukavaa kun piditte ja kommentoitte! Ja Sädekehä, olen samaa mieltä, Harryn onneksi hänen kummisetänsä oli juuri Sirius. :)

Dignity

  • Kahvikuppi
  • ***
  • Viestejä: 218
  • tillsammans
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #22 : 10.08.2008 16:32:07 »
Oho, enpäs muista koska olisin viimeksi lukenut minkäänlaista Kelmificciä : o Varmasti kuukausia sitten! Mutta nyt itse asiaan:

Tämä oli aivan ihana, suloinen ja vaikka mitä! Tuo Jamesin kirje, kuten pari muutakin on jo sanonut, oli niin Jamesia :) Tuo Jamesin ja Siriuksen keskustelu ja se mitä Lily sanoi Siriukselle olivat parasta. Loppu oli ihanan koskettava. En muista olenko koskaan ennen lukenut Harryn syntymästä kertovaa ficciä, mutta kerta se on ensimmäinenkin :)

Tätä lukiessani rupesi vain hirveästi itkettämään, kun ajattelee miten epäreilu elämä Harrylla oli, kun hänen vanhempansa, ja sitten vielä Sirius kuolivat. : (

Ja nyt tiivistettynä: Virheitä en löytänyt, hyvin kirjoitettu, pidin todella paljon ja nyt kiitän. Kiitoksia. :)
It starts in my soul, and I lose all control

Ava by Rebecca Lupin

Emu_

  • ***
  • Viestejä: 175
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #23 : 22.08.2008 21:45:33 »
Aaw söpis Harry pieni pallero. <3 Piristävän suloinen lukemiskokemus :)
"No ei se mua haittaa, mun isukki on oikea panopupu, oikea rusakko!" Draco hihkaisi.
 Emun ficit

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #24 : 22.08.2008 22:02:12 »
  Tämä oli ihana.
En oo ennen lukenu Harryn syntymästä, joten nyt on sekin tehty. Tää oli hyvä ja no Ihana.

En oikeen tiedä, että mitä mun pitäs sanoo. Alussa oli hyvä kun Sirius vaan huusi ja Remus pyysi sitä oleen hiljaa, mutta kun Remus ymmärsi mitä oli käyny, se reagoi itse ihan samalla lailla.  ;D Ihania. Niin söpöi!!

Sirius oli ihana ku se otti ekan kerran harryn syliinsä, ku se oli sellanen epävarma ja sit ku Lily kuiskas sille niin et muut ei kuullu... ( olin sillain et vooooiiiihhhh  :-*) Ne kaikki on vaan niin söpöi.

(söpö söpö söpö söpö söpö söpö söpö söpö söpö söpö söpö söpö söpö söpö)

<3

 
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

ifirit

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #25 : 22.08.2008 22:13:49 »
hei täähän on loistava.eipä mullakaan ole mitään mitä ei ois sanottu

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #26 : 23.08.2008 17:05:29 »
Voi, aivan ihana! En olekaan ennen Harryn syntymästä kertovaa ficciä lukenut, joten mielenkiinnolla tämän lukaisin. :)
Kirjoitit erittäin selkeästi ja helppolukuisesti. Etenemisvauhti oli mielestäni juuri sopiva.

Ennen kaikkea; hahmot olivat juuri sellaisia, millaisiksi olin heidät kuvitellut. Etenkin Sirius ja James. :D
  Pystyin hyvinkin helposti kuvittelemaan kaiken kertomasi, joten onniteluni siitä. ;)
 
Ihana tämä, oikeasti <3 Kiitos!  :-*

-Musta-Anturajalka
« Viimeksi muokattu: 26.08.2008 15:51:39 kirjoittanut Musta-Anturajalka »

Jennea

  • Vieras
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #27 : 20.10.2008 13:01:55 »
Dignity: Se on totta, että Harry olisi saanut pitää vanhempansa edes hieman pidempään. Sekä myös Siriuksen. Mutta mutta, kiitos kun kommentoit ja pidit! Mukava kuulla.

Emu_: Voi kiitos! Sekä kommentistasi että lukemisesta.

NeitiMusta: Harryn syntymästä ei ole taidetukaan kirjoittaa kovinkaan montaa ficciä, tai itsekään en ole lukenut. Remus tosiaan myös vähän innostui tuossa alussa, mutta ilmankos. :D Kiitos sinulle söpöstä kommentistasi!

ifirit: Kiitoksia kiitoksia!

Musta-Anturajalka: Hienoa kuulla, että oli selkeää tekstiä, siihen pyrinkin, yksinkertaiseen. Kiitos kommentistasi, joka oli ihana!

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #28 : 25.10.2008 20:03:34 »
Tää oli ihana mutta yhden virheen löysin se hämmensi vähän kunnes tajusin mitä se tarkoitti

me yhdessä marssivat ulko-ovelle
luulisin että tarkoitit HE

muuten tämä oli siis uskomattoman upea.. voin kuvitella tämän päässäni

osaat todellakin kirjoittaa

LuIhU
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Jennea

  • Vieras
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #29 : 02.11.2008 13:43:40 »
Luihuinen_89: Juu, tuo virhe pitääkin korjata, hyvä kun huomasit. Ihanaa kun luit ja kommentoit (:

Leya

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #30 : 03.02.2009 10:34:14 »
Ihana, ihana, ihana!. Kiitos tästä, oli aivan mahtava ficci, tosi sulonen :)
Kaikkimitämulta löytyy ja kehtaan kertoa

Pörrö

  • Seikkailija
  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #31 : 03.02.2009 11:59:42 »
Oi. Ompa ihana <3

Kuvailu oli ihanaa ja jotenkin hirmu selkeä ficci.

Tykkäilin tosi paljon.
Toisinaan elämä potkii, mutta ainahan voimme potkia takaisin!

NAPS

Jennea

  • Vieras
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #32 : 07.02.2009 12:27:33 »
Leya: Voi, kiitos itsellesi lukemisesta!

Pörrö: Hyvä, että tykkäilit :) Kiitos!

Fantasy

  • Vieras
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #33 : 15.02.2009 16:23:43 »
Tosi ihana! Siis, Sirius ja James olivat niin omia itsejään kuin mahdollista, juuri sellaisia hauskoja ja ihania. Tämä oli kirjoitettu toooosi hyvin ja ihanasti^^

 :)

Jennea

  • Vieras
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #34 : 28.02.2009 12:37:47 »
Fantasy: Hyvä, että hahmot olivat omia itsejään. Kiitos kun luit ja jätit kommenttia :-)

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #35 : 24.07.2009 22:50:45 »
Oii, ihana! Tätä on toitotettu  jo moneen otteeseen, mutta tuo kirje oli kyllä aivan jamesmainen, ja oli juuri kelmien tapaista ruveta heti suunnittelemaan pojasta huispaajaa ja viidettä kelmiä. :D Ja sitten Sirren reaktio, kun James sanoi haluavansa hänestä pojan (ei lol, meinasin kirjoittaa isoisän, joku on oikeasti väsynyt ;D) kummisedän. Karvainen, haukahteleva ystävä. Kaikkea sitä.

Loppu oli jotain niin parasta. Pidän kauheasti sanasta "veitikka", ja Siriuksen sanomana se vielä kuulosti suloiselta ja hmm... niin. Meinasin ruveta nauramaan tossa "lainkuuliainen" -kohdassa. Todella hienosti menestynyt kummisetä, kun yli kymmenen vuotta viettää Azkabanissa. Syyttömänä tottakai. Krhm.
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Kummisetä ja sen kummipoika
« Vastaus #36 : 25.07.2009 14:10:20 »
Ihana! :D

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥