Kirjoittaja Aihe: Kaipuu | omaa mielikuvitusta käyttäen paritus, sallittu  (Luettu 9489 kertaa)

Leya

  • ***
  • Viestejä: 80
Kirjoittaja: Leya eli minä
Ikäraja: Sallittu
Kuvaus: Song-ficci. Laulun sanat suomennettu ja muunnettu saamenkielisestä laulusta nimeltä Vaillahan du, jokaisen oma mielikuvitus saa tehdä tästä itselleen rakkaan parin tarinan ja kommentoida kuka laulaa ja kenelle. Saatte itse päättää mikä paritus mutta sitä päätöstä on helpotettu :)
En omista hahmoja vaan J.K Rowling ja kiitos siitä hänelle



Kaipuu

Olet suosittu ja joka paikkaan odotettu toivo.  Jokainen haluaisi sinut lähelleen, mutta vain minä annoin sinulle sydämeni. Hyvät ihmiset imevät sinusta rohkeutta, pahat ihmiset kaivavat sinulle kuoppaa mutta vain minä annoin sinulle jotain mitä ei pidä unohtaa.

Halusin antaa sinulle lahjan,
 mitä et voi kadottaa, jättää
 etkä unohtaa.
 Jotain mitä kukaan
 ei ole antanut ennen.
Pelkään huomaavani, että jäin yksin.


Pelkään että jään yksin, sota loppuu eikä minulla ole ketään. Sinä olet minun rakkauteni, toivon että minäkin sinun.  Tarvitsen sinua rinnalleni, tukemaan ja suojelemaan, silloin saatat olla jo poissa ja aina sinua kaipaan.

Sinä olet minun valoni, kun on pimeää,
Sinä pyyhit kyyneleet kasvoiltani.
Niin miten minä sinulta,
Niin miten minä.
Minä tarviten apua, sinä olet turvani,
Suren sinua kun olet kaukana poissa,
Kaipaan sinua,
kaipaan sinua.


Haluan nähdä sinun katselevan minua kuin kuningatarta, yhteisten lapsiemme varttumista ja vanhuuden vaivoja jotka yhdessä koemme. Yhdessä olisimme onnellisia, käsikädessä ylistäisimme rakkauden voimaa.

Haluan nähdä silmilläsi,
Iloiset tähtöset,
Paistamassa, kirkkaasti.
Käsikkäin tanssimme elämän läpi,
Laulaen ilosanomaa.


 Pelkään että jään yksin, sota loppuu eikä minulla ole ketään. Sinä olet minun rakkauteni, toivon että minäkin sinun.  Tarvitsen sinua rinnalleni, tukemaan ja suojelemaan, silloin saatat olla jo poissa ja aina sinua kaipaan.

Sinä olet minun valoni, kun on pimeää,
Sinä pyyhit kyyneleet kasvoiltani.
Niin miten minä sinulta,
Niin miten minä.
Minä tarviten apua, sinä olet turvani,
Suren sinua kun olet kaukana poissa,
Kaipaan sinua,
kaipaan sinua.


Pelkään että sinä kuolet, olet minulle niin paljon. Jokainen kuolema vahingoittaa minua, mutta entä jos sinäkin. Sinä joka antaisit kaikkesi jokaisen puolesta. Odotan sinua ja merkitseviä katseitasi. Odotan sinua ja helliä suudelmiasi. Odotan vaikka en näe enää toivoa pimeässä, siksi odotan että sytytät valoni.

En halua nähdä,
Rakkaan kipuja,
Sinun sammumistasi,
Rakkaani.

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:02:14 kirjoittanut Beelsebutt »
Kaikkimitämulta löytyy ja kehtaan kertoa

Teleija

  • Vieras
Vs: Kaipuu
« Vastaus #1 : 26.06.2008 17:42:41 »
Tämähän oli kiva...  :) Sai itse päättää, ketkä osiin valitsi. Mutta tämä oli niin lyhyt, eikä minulla ole tietoakaan keitä mahdollisesti itse kaavaillit tähän, minun on vailkea sanoa oikein mitään muuta kuin "Minä tykkäsin!" (Vaikka saattoi olla ehkä vähän liian romanttinen minun makuuni.)
Koska lempiparitukseni on Albus/Minerva, luin tämän luonnillisesti heitä ajatellen...  :D

Kirsikkaa

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Kaipuu
« Vastaus #2 : 26.06.2008 19:50:07 »
Ihanan romanttinen, tai ehkä liiankin.
: Sai itse päättää, ketkä osiin valitsi.

Ringo

  • Vieras
Vs: Kaipuu
« Vastaus #3 : 27.06.2008 11:09:29 »
hmmm. Tämähän oli mielenkiintoinen. En osannut kuitenkaan valita ketään paria, mihin tämä tuntuisi sopivan. H/D ei ollut kysymyksessäkään, mutta jostain syystä mieleeni tuli heti Harry/Ginny, ja vihaan sitä paria.. :'D Mutta ehkä mielikuvitukseni on vain kettumaisella päällä tänä aamuna. (mikä luultavasti on totta..)
Kokonaisuus oli hyvä, mutta en hirveästi pitänyt siitä kappaleiden toistosta, se suoraansanottuna ärsytti minua.  :-\

Pidin tuosta viimeisestä kappaleesta, siinä oli sitä jotain, mitä etsin koko ficin ajan. Anteeksi, tuli hieman negatiivinen kommentti, älä suutu minulle! :D Mutta siis, tästä olisi voinut tehdä paremmankin ficin.

Leya

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: Kaipuu
« Vastaus #4 : 27.06.2008 22:04:38 »
kiitos kiitos kiitos kaikista kommenteista.. Ei pelkoa että minä suutun koska saatattepa olla täysin oikeassa... :) tai siis oolihan tuo romanttinen ja oikein kunnolla . . . 

Kiitän ja kumarran kuitenkin koska kommentoitte

~Leya
Kaikkimitämulta löytyy ja kehtaan kertoa