Kirjoittaja Aihe: Supernatural: Casin ja Deanin epädeitti, elämän suunnan menettänyt Sam ja huvipuiston ennustaja | S  (Luettu 941 kertaa)

Vesiruusu

  • ***
  • Viestejä: 8
Title: Casin ja Deanin epädeitti, elämän suunnan menettänyt Sam ja huvipuiston ennustaja
Author: Vesiruusu
Fandom: Supernatural
Genre: crack, huumori
Ikäraja: S
Warnings: vähän kiroilua, noin muutenkin järkyttäviä sanoja
Disclaimer: en omista hahmoja tai koko sarjaa
A/N: tämä on kirjoitettu jo ajat sitten mutta muistin tämän olemassaolon niin ajattelin että se sopisi tänne oikein kivasti
Summary: Tarina sisältää Casin ja Deanin (epä)deittailua, kolmantena pyöränä mukana kulkevan Samin, kovin tutun näköisen ennustajan ja self insertin (taas)


Dean ja Cas meni treffeille. Tai no. Ei nyt sentään. Eivät he edes vuosien mutual piningin (tai jotain sinne päin, ao3 opetti Samille uusia sanoja, koska Samhan siis luki Fanfikkejä fixatakseen masennuksensa ja noin muutenkin tylsän arkensa. Ja se toimi ihan okei, vaikkakin oli aika huolestuttavaa kuinka monet olivat kirjoittaneet hänen isästään. John Winchester's A+ parenting oli tosin yksi hänen suosikki tagejaan. Destieliä Sam ei ikinä lukenut ja jos luki niin pysyttiin strictly to fluff. No mutta nyt poikettiin aiheesta ja aika pahasti) jälkeen suostuneet pitämään toisiaan kädestä kiinni. Kerran he melkein onnistuivat puhumaan tunteistaan, mutta Sam pamahti paikalle yllättäen. Myöhemmin sinä iltana Sam hakkasi päätä seinään. Siis omaansa.

No mutta siis. Epätreffit ne oli. Sam oli mukana. Taas. Dean oli aamulla ollut silleen "mä ja Cas mennään ulos" ja Sam oli melkein innostunut, kunnes tajusi että joka ikinen kerta, kun ne meinasi mennä ulos ihan vaan kahdestaan (JÄRKYTTÄVÄÄ VAI MITÄ), Dean jänisti, alkoi tanssia sellaista sivurapukävelyä pitkin seiniä, hikoili kovasti ja kyseli josko Sam tulisi kolmanneksi pyöräksi. Aina Sam tuli, vaikka tiesi ettei pitäisi. Mutta kun Samilla ei ollut muutakaan. Eileen oli heittänyt veivinsä. Ai miksi? No siis... naishahmot ja Samin love interessit tuppaa kuolemaan ja kun kyseessä on kummatkin samaan aikaan, niin chäänssit tuplaantuu. Vähemmästäkin mies masentuu. Ihan hyvä vaan että Sam oli mukana. Ainakaan ei ollut yksin. Vaikka yksinolo olisi varmaan ihan hyvä ajatus, Sam ajatteli, kun näki mihin oltiin menossa.

"Hei, hei, mihin me ollaan menossa?"

Dean irvisti ja kohauttu olkiaan. "Ennustajalle kai."

Sam pyöräytti silmiään. "Miksi?"

Cas tarttui Deania kädestä (Sam hillitsi riemunsa vain vaivoin) ja hymyili leveästi. "Minä en ole ikinä käynyt sellaisen luona."

"No en kyllä minäkään", Sam tokaisi. "Ne on huijareita. Onko minunkin pakko tulla?"

"On. Ihan pakko", Dean sanoi ja mitään varoituksia pahemmin antamatta, tuuppasi Samin pieneen telttaan. Sam kaatui. Teltassa haisi kusi.

"Öö," Sam sanoi. "Moi."

Ennustaja hymyili Samille. Hän oli kaunis nainen pitkine hiuksineen. Ihan Samin tyyppiä, luulisin.

"Tulitko yksin vai ovatko he seuranasi?" Nainen kysyi ja osoitti Destieliä.

Sam hypähti seisomaan. "Ei kun minä olen niiden seurana. Minä- joo. Niin. Olen vaan mukana."

Nainen virnisti. "Jaa, jaa. Tervehdys teille," hän sanoi ja katseli Deania ja Casia.

Dean hymyili. "Moi. Minä olen Dean, tuo on Cas. Ja tuo hujoppi on veljeni, Sam."

"Paljasta nyt vielä missä me asutaan," Sam sihahti. Cas virnisti.

Nainen hymyili entistä leveämmin. "Minä ennustin teidän tulonne. Tiesin, että paikalle ilmestyisi kolme matkalaista, kaksi heistä umpirakastuneita."

Dean ja Cas punastuivat rajusti. Samia nauratti.
"On se niin kiva, että kaikki meidän tekemiset on ennustettu johonkin lehtiöön," hän virnisti. "Nyt voidaan tietää, mitä tapahtuu."

Dean tuhahti. "Turpa kiinni, Sam. Eikä minä ja Cas olla rakastuneita."

Cas näytti loukkaantuneelta. "Ai eikö olla?"

Dean katsoi häntä yllättyneenä. "Sinäkö olet?"

Cas nyökkäsi. "No vittu joo."

Dean nauroi. "No joo olenhan minäkin. Pussataan."

Sam yökkäsi äänekkäästi ja siirtyi lähemmäs ennustajaa. "Käytko useinkin täällä?"

Ennustaja hymyili. "Olen täällä töissä."

Sam punastui. "Niin, joo- hei sinä näytät tosi tutulta- RUBY, SINÄ OLET RUBY!"

Ruby kiskoi peruukin pois päästän. "Hah, niin olenkin. Kaksintaistellaan. Otan tämän feikki miekan. EN GARDE!"

Sam tuijotti. "No... ei. En jaksa."

Ruby laski feikki miekkansa. "No okei. Palataanko yhteen? En ole enää pahis."

Sam löi käsiään yhteen. "Ihanaa, nyt minun ei enää tarvitse lukea fanfikkejä!"

Oli Rubyn vuoro yökätä. "Mitä? Joo unohda, en halua olla sinun kanssasi."

Sam näytti hölmistyneeltä. "Kai tajuat että olet itse fanfikissä?"

Ruby tajusi ja käänsi katseensa Vesiruusuun (moro Ruby). Ruby vilkutti. "Lopeta jo."

Vesiruusu suostui. Destiel tapahtui, Sam ja Ruby oli takaisin yhdessä (ja vieläpä self aware) ja niin edespäin. Tähän on hyvä lopettaa.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2023 11:21:59 kirjoittanut Vesiruusu »
Semmosta