Kirjoittaja Aihe: El Cid: Lehvien lomassa | S | Garcia/Nuño | tuplaraapale  (Luettu 1220 kertaa)

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 474
  • ava by Claire
Ficin nimi: Lehvien lomassa
Kirjoittaja: Kelsier
Ikäraja: S
Fandom: El Cid (Amazon Prime -sarja)
Tyylilaji: tuplaraapale (reilu, 206 sanaa)
Paritus: Garcia/Nuño
Vastuuvapaus: El Cid -sarja kuuluu tekijöilleen. Kirjoitan huvikseni enkä saa tästä rahaa.
Haasteet: Valloita fandom IV, T. S. Eliot -sitaattihaaste (Kuisketta naurua lehvien lomassa ja jalat kiireiset
unen alla, missä kohtaavat kaikki vedet.
)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

He olivat löytäneet ratsastaessaan metsälammen. Puut varjostivat sitä, antoivat näkösuojaa polulle. Päivä oli tavattoman kuuma.

”Haluaako herrani mennä uimaan?” Nuño tiedusteli häneltä pilke silmissään.

Tietysti hän halusi. Rannalla ei ollut palvelijaa, mutta hän sai vaatteensa pois pienen taistelun jälkeen. Nuño suoriutui eroon omistaan paljon jouhevammin. Hän oli jo ehtinyt veteen, sillä aseenkantajan kauneus ja läheisyys aiheuttivat hänen vartalossaan tiettyjä reaktioita, jotka oli parempi piilottaa. Nuño kirmasi hänen luokseen roiskien vettä, pisarat helmeilivät iholla, lehtien välistä siilautuvat pienet auringonsäteet saivat ne säihkymään.

Tämä pysähtyi aivan hänen viereensä. ”Herrani, olenko minä liian lähellä?”

Leikkisän kiusoitteleva sävy äänessä ja hän olisi vain halunnut vetää nuoren miehen syliinsä. Sen sijaan hän nosti kätensä tämän poskelle ja toi huuleensa lähemmäs.

”Uskollinen aseenkantajani.”

Hän kuuli onnellisen kuiskauksen juuri ennen kuin suut koskettivat toisiaan: ”Garcia.”

Galician kuningas hätkähti hereille. Nuño, hän oli jo kutsumassa, kunnes muisti, ettei miestä enää ollut. Hänen rakkaansa oli ikuisesti poissa. Oli syntistä toivoa, että he olisivat joskus saaneet sellaisen hetken kuin äsken hänen unessaan, mutta Garcia ei voinut itselleen mitään. Tänään hänen olisi taisteltava yksin veljeään vastaan, ilman uskollisinta kumppaniaan, yrmeämielisten aatelisten kanssa. Kyyneleet olivat alkaneet valua hänen tajuamattaan, mutta hän pyyhki ne yöpaitansa hihaan ja vannoi, että tekisi Nuñon ja koko Galician ylpeäksi voittamalla Sanchon sinä päivänä.


"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: El Cid: Lehvien lomassa | S | Garcia/Nuño | tuplaraapale
« Vastaus #1 : 15.04.2023 12:19:31 »
Ehdin jo ihastella tämän ihanaa ja romanttistakin tunnelmaa tovin kunnes sitten paljastui että kaikki olikin vain unta 😅 Ja totuus onkin paljon karumpi ja surullinen myös! Voih. Hahmot eivät ole mulle tuttuja, mutta onhan se silti aina kamalaa lukea, että hahmo on mennettänyt rakkaansa. Silloin haluis itsekin, että voisi elää hahmojen kanssa siinä onnellisessa unimaailmassa ;D Mutta onneksi edes se karu ja surullinen totuus ei vie pois alun ihanaa tunnelmaa, vaan siihen voi aina palata. Tykkäsin sen kesäisestä fiiliksestä (oi miten mä kaipaankaan jo kesää...) ja siitä miten kiireettömältä ja seesteiseltä kaikki tuntuu. Ei ihmekään että näkee tuollaisia unia (ties vaikka näkisi vaikkei Nuño edes olisi kuollut).

Lainaus
Kyyneleet olivat alkaneet valua hänen tajuamattaan, mutta hän pyyhki ne yöpaitansa hihaan ja vannoi, että tekisi Nuñon ja koko Galician ylpeäksi voittamalla Sanchon sinä päivänä.
Tehkööt sen :3

Kiitos tästä, kiva kun kirjoitit! Kiitos myös sarjasuosituksesta, koska vähän heräsi mielenkiinto tätä kohtaan. Vaikkei mulla Amazon Primea olekaan enkä ole ollut suunnitellut hankkivani, mutta ehkä tähän pitää tutustua jossain vaiheessa!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 474
  • ava by Claire
Vs: El Cid: Lehvien lomassa | S | Garcia/Nuño | tuplaraapale
« Vastaus #2 : 15.04.2023 15:17:34 »
Larjus: Epäilen vahvasti, että hän näki tällaisia unia myös Nuñon ollessa elossa. Sarjassa oli tosi vahva viba, että nämä olisivat jopa sänkykumppaneita, mutta lopulta paljastui, että he ehtivät jakaa vain ensisuudelman. Ihan paras kohtaus oli, kun Garcia menee aseenkantajansa telttaan käskemään jotain ja Nuño on juuri parahiksi peseytymässä ylävartalo paljaana ja tietysti selkä oveen päin. Garcia unohtaa hyvin tehokkaasti, mitä olikaan tullut sanomaan. ;D Nuñon tunteista Garciaa kohtaan käy selväksi oikeastaan vain uskollisuus, mutta edelleenkin minun oma viba on sellainen, että vaikka hän pitikin naisista, niin ei hänellä olisi ollut mitään bi-kokeiluja vastaan, ainakaan rakkaan herransa kanssa.
Kiva, että kiinnostuit sarjasta. Suosittelen Amazon Primelta myös Good Omensia ja Legend of Vox Machinaa. (in my humble opinion, pelkästään Vox Machina on riittävä syy tilata striimi kuukaudeksi tai pariksi)

Kiitos, kun kommentoit!
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)