Kirjoittaja Aihe: Fanipostia?  (Luettu 83383 kertaa)

Ciën

  • *
  • Viestejä: 2
Fanipostia?
« : 15.06.2008 21:34:10 »
//Tämän aiheen voisi muuttaa koskemaan kaikkea fanipostia  :) Eli yleisestikin kokemuksia tai kysymyksiä fanipostista. Lallu

En löytänyt tälläista aihetta mistään, enkä edes tiedä kuuluuko tänne, mutta ajattelinpa kysäistä.

Elikkä, ajattelin tuossa lähettää Potter-kolmikolle fanipostia. Osoitteet löytyy, juu, mutta sitten se arveluttava asia: Miten saada varma vastaus? Pitääkö oman kirjeen mukaan laittaa toinen kirjekuori, jossa on valmiina kaikki osoitteet ja postimerkit vai jätetäänkö vastaanottajan huoleksi? Ja jos pitää, onko teillä mitään tietoa, kuinka suuri kirjekuoren pitää olla, että nimmari mahtuu?

Ciën
« Viimeksi muokattu: 02.07.2010 13:34:55 kirjoittanut Lallu »
Älä itke ruma lapsi,
maailma muuttuu paremmaksi,
ehkä muuttuu ehkä ei,
olet ruma anyway.

Chibi

  • Huispausholisti
  • ***
  • Viestejä: 941
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #1 : 13.07.2008 22:05:43 »
Mä lähetin Danielille ja Emmalle ja Rubertille, Daniel vastas omaan piikkiin, eli ei tarvinnu laittaa kuorta mukaan itse.
Kuva on aina plussaa, eli jos sinulla on tarrakuva niin laita se johonkin kulmaan. :) Näin saat vastauksen melko varmasti.
Ja muuten, näyttelijät ei jaksa lukea paksuja kirje kuoria vaan jättävät ne lukijoilleen, joten kirjoita lyhyesti ja ytimekkäästi.
"This is no time to be a gentleman! Knock her off her broom if you have to!"

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #2 : 13.07.2008 22:27:52 »
Voisikohan joku neuvoa minuakin? :D Olisi ihan kivaa, saada kolmikon nimmarit :D

Chibi

  • Huispausholisti
  • ***
  • Viestejä: 941
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #3 : 22.07.2008 19:36:53 »
eleanor uskon että pärjät noilla samoilla ohjeilla mitä annoin Ciënillekin.
"This is no time to be a gentleman! Knock her off her broom if you have to!"

Kamsu

  • Vieras
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #4 : 04.07.2009 15:44:39 »
Mistä muuten löytää noiden fani posti osoitteet ja Tom Feltoninkin osoite voisi olla kiva, että mistä ne löytyisi?

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #5 : 04.07.2009 22:48:47 »
Kamsu, tästä löydät sekä Tom Feltonin, Rown että muidenkin HP:n näyttelijöiden fanipostiosoitteet.
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Hermionehh

  • Mudblood
  • ***
  • Viestejä: 149
  • "Believe in yourself, and go for it."
    • Emma Watsonin fanisivut
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #6 : 21.07.2009 02:43:38 »
Kuva on aina plussaa, eli jos sinulla on tarrakuva niin laita se johonkin kulmaan. :) Näin saat vastauksen melko varmasti.

Ai oma kuva?

Anteeksi typeryyteni...  ;D
Dramione ♥  H/D ♥

"Be the change you want to see in the world."

www.emzwatson.webs.com

Peacock

  • ***
  • Viestejä: 301
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #7 : 30.06.2010 19:44:27 »
No höm, itse kirjoitin viime kesänä Emma Watsonille noin kolmesivuisen fanikirjeen ja sain vastauksen valokuvan ja nimmarin kera. Myös J.K.Rowlingille olen väsännyt kirjeen ja sain häneltä takaisin kirjeen, jossa hän kertoi mitä Potter oli tuonut hänen elämäänsä sekä nimmarin. Valokuvaani en kumpaankaan laittanut (olisivat varmaan polttaneet kirjeen nähdessään sen :- D), joten miun mielestä se valokuva ei ole välttämättömyys siihen, että saisi vastauksen. Jo ja Emma laittoivat omaan piikkiin kirjekuoren ja postimerkin, itse laitoin vain kirjeeni mukana osoitteen.

Ohjeena voisin sanoa, että kannattaa kertoa kotimaastaan ja asuinalueestaan. Ei kannata hehkuttaa näyttelijää koko ajan kirjeessä, mutta tietysti kirjeen alussa voi ilmaista kiintymyksensä näyttelijää kohtaan (miksi, missä leffassa yms.). Itselleni on ainakin tullut tavaksi tehdä kirjeestä mahdollisimman persoonallinen. Tämä menee aiheesta hieman yli, mutta Paramoren fanikirjeessä kerroin omasta harrastuksestani karatesta - tuskin kovin moni kuitenkaan sellaista alkaa selittämään. He varmaan haluavat tietää, millaisia faneja heillä on, mutta kirjeeseen nyt ei todellakaan pidä laittaa mitään huhuja tai yksityisasioita. Joten, mitä mielenkiintoisempi kirje, sitä mukavampi heidän on sitä lukea. :-----)

ava © vanilla
banneri © raitis

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #8 : 02.07.2010 13:36:29 »
Vaihdetaan tämän topicin aihe yleiseksi fanipostikeskusteluksi. Eli kysymyksiä, vinkkejä tai kertomuksia aiheeseen liittyen tänne vaan. Ei listailla ja onelinerit eivät ole kovin suositeltavia  :)
[

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #9 : 16.08.2010 18:17:19 »
Mä lähetin Danielille ja Emmalle ja Rubertille, Daniel vastas omaan piikkiin, eli ei tarvinnu laittaa kuorta mukaan itse.
Kuva on aina plussaa, eli jos sinulla on tarrakuva niin laita se johonkin kulmaan. :) Näin saat vastauksen melko varmasti.
Ja muuten, näyttelijät ei jaksa lukea paksuja kirje kuoria vaan jättävät ne lukijoilleen, joten kirjoita lyhyesti ja ytimekkäästi.

Mitä meinaa tuo, että laittaa tarrakuva mukaan? Itestä kuva vai? :o
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Upsila

  • aallotar
  • ***
  • Viestejä: 1 248
    • and here are all your lies
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #10 : 16.08.2010 19:49:00 »
En ole itsekkään lähettänyt vielä fanipostia, mutta kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, kun te muut olette lähettäneet fanipostia heille ja vielä saannut takaisin! En ole uskaltanut lähettää fanipostia juuri sen takia, että mun englanninkieli on aika ruosteessa, joten pelkään, että riittääkö mun englanninkielen taito siihen, että ne saa edes jotain selvää mun kirjeestä. :''D

Olisin muuten todella innoissani jos saisin Potter-näyttelijöiltä kirjeen takaisin, Peacockin ohjeet olivat loistavat. Ilman kuvaa siis pärjätään. Yksinkertainen kirje, oma osoite, oma nimi ja kotimaa, jos ymmärsin oikein? :) Elikkäs postikuori ja postimerkki postiin vaan.

Mutta enköhän minä jossain vaiheessa uskaldu lähettämään heille, luettuani näitä olen ainakin nyt innoissani.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2010 20:16:03 kirjoittanut Upsila »
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #11 : 16.08.2010 20:08:10 »
Lähetettiin alkuvuodesta yhen frendin kanssa fanipostia seittemälle vai kaheksalle twilight-näyttelijöille ja voi luoja niitä kirjeitä.. n_n
Kirjotettiin niitä koko päivä ja nähtiin tosi paljon vaivaa, mutta kirjotusvirheitä taisi silti olla aika lailla. Tosin en usko sen kauheasti haitanneen, kyllä niistä selvää sai. (:

Selitettiin kirjoissa ittestämme jonkin verran ja olihan niihin kirjeisiin(varsinkin Pattinaaman Robertin♥) vähän laittaa mukaan sitä fanittamistasin. ;´D

No, vastauksia ei kuulunut piiiitkään aikaan ja oltiin kyllä aika varmoja, ettei sellaisia enää tulekkaan. Varsinkin kun tuli mieleen jälkikäteen, että olisikohan pitänyt laittaa mukaan valmiit kirjekuoret. Noh, eipä tullut lähetyshetkellä mieleen.

Siitä on varmaan puolitoista viikkoa, kun tuli postissa ihan oudon näkönen kirjekuori. Avasin sen ja mietin, kukakohan tuttu olisi ulkomailla käymässä, mutta ei tullut mieleen ketään. Ja sittenhän kuoresta paljastui Dakota Fanningin kuva omistuskirjoituksella! Voi että kun valokuva nimmarilla voi saada pienen fanitytön onnelliseksi, kirjaimellisessti hypin seinillä ja kiljuin onnessani. Selvä, tämä on jo hieman nolo myöntää.. x) Niin, että kyllä sieltä vastaus tuli, ei kirjettä, mutta kuitenkin. Aika hyvin minusta, kun ei kerran sitä valmista kuorta ja postimerkkejäkään mukana ollut.

Eikä sitä tiedä, vaikka tulisi joskus enemmänkin vastauksia, se Dakotan kuva on nyt kehystettynä mun pöydällä. :3

~Vanamo
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

Santtu

  • maniacdancer
  • ***
  • Viestejä: 637
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #12 : 16.08.2010 21:15:35 »
Mä olen aina tahtonut kirjoittaa fanipostia muutamalle näyttelijälle (Michael Madsen, Johnny Depp, Al Pacino, Tim Roth - neljä suurinta rakkauttani), mutta en jostain syystä ole uskaltanut. Tuntuu jotenkin järjettömältä; periaatteessahan ne ovat vain sanoja paperilla, eikö? Mutta sitten se, että olen kyseisten henkilöiden lähes pakkomielteinen fani, ja todella kirjoittaisin heille, ilmoittaisin olemassaolostani, tuntuu lähes pelottavalta - se teksti jota kirjoittaisin ei olisi vain sanoja paperilla. Tai ei se, että he saisivat tietää minun olevan olemassa pelota niinkään - vaan se, etteivät he välittäisi. Jaksaisi vastata. Mitä nyt kukaan yhestä hullusta fanitytöstä välittäisi?

Koska eksyin kuitenkin lukemaan tätä topicia, otin itseäni niskasta kiinni. Tähän mennessä olen vain etsinyt kaikkien neljän fanipostiosoitteet, mutta huomenna aion kirjoittaa ainakin yhdelle heistä fanikirjeen. En usko, että saisin kaikille kirjoitettua yhdessä päivässä jotain siedettävän näköistä, koska englantini ei ole sitä parasta... mutta koska kerroin englanninopettajalleni aikomuksesta, hän lupasi lukea tekstini läpi ja auttaa korjailemaan kielioppivirheet. Tässä auttaa se, että kyseinen henkilö pitää myös kaikista mainitsemistani näyttelijöistä eikä niinkään hävetä näyttää hänelle palvomiskirjeitäni, olkoonkin että hän on mies, joten no problemos. Nyt vain toivotaan parasta ja että saisin vielä ensivuoden puolella jonkinnäköisen vastauksen edes yhdeltä. Jälleen olisi yksi unelmistani toteutunut. ;D
If my answers frighten you
then you should cease asking scary questions.

Peacock

  • ***
  • Viestejä: 301
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #13 : 17.08.2010 16:50:30 »
Unohtumaton, ihan tuttu tunne. :--------D Pitää vain ottaa itseä niskasta kiinni ja kirjoittaa paperille, miltä tuntuu häpeilemättä. Omia yksityisasioita on turha laitella siihen mutta siis omat tuntemukset tyypin suorituksia kohtaan on vain hyvä pistää paperille sillä tavalla kuin asiat siun mielestä ovat! Ja kerran se kirpaisee ja heti kun kirjoitettu kirje on tipahtanut postiluukkuun, niin jo silloin on tosi ylpeä itsestään, että miten pystyi kirjoittamaan jonkinlaisen paineen vallassa sellaisen kirjeen. Usko pois.

Lainaus
Miten voi kuvata asioita, joita ei edes itse osaa oman päänsä sisällä kuvata? Se innostus ja tärinä, kun näkee uutta materiaalia tai uuden leffan joltakin suosikiltaan, on oikeasti tunne, johon mulla ei ainakaan sanat riitä kuvailemaan. Se on uskomatonta, miten jonkun näyttelijän/laulajan työ voi oikeasti saada elämän tuntumaan paremmalta ja ongelmat pienemmiltä. Miten tällaisen sitten saa paperille vuodatettua?  :D
Tuossahan sie jo aika paljon siitä tunteestas kerroit! Eli tuohon tyyliin, kirjoitat ihan reippaasti ja melko kainostelematta, miten tärkeää hänen työ on siulle. Kannattaa ensin laittaa ylös joitakin adjektiiveja tai sanoja, jotka kuvaavat sitä tunnetta, kun tosiaan näet sitä uutta materiaalia. Kun alat purkamaan tunteitasi, loppu oikeastaan sujuu mallikkaasti. Ja varmasti sitten se ihminen - se jolle sie sen kirjeen lähetät - on hyvillään saadessaan lukea tuollaista tekstiä, joka tulee suoraan sydämestä. Kuulostaa jotenkin kliseiseltä? No joo, mutta kuitenkin tähän tyyliin.

Lainaus
Tuntuu jotenkin intiimiltä ajatukselta, että jo pitkään ihailemani henkilö oikeasti lukisi jotain, joka liittyy minuun niin selkeästi, vaikka todennäköisempää on, että sen lukee joku muu.
Niin, no, toisaalta tuskin näet tyypin ilmettä kun hän lukee sen kirjeen, että en tiedä onko se helpottavaa vai ei. Ja kyllähän siellä on noita kirjeiden lukijoita ihan vain sensuurin vuoksi, mutta luultavasti aika moni julkkis lukee myös itse osan lähetetyistä kirjeistä ja se ensilukija saattaa vinkata myös hyvistä kirjeistä, joista yksi saattaa olla se siun kirje. Motivoi aika hyvin! Ei kannata ajatella liikaa, pitää vain antaa palaa. Mutta ei myöskään kannata kirjoittaa koko kirjettä täyteen ylistystä, vaikka sehän nyt onkin oikeastaan se tärkein asia siinä, vaan kannattaa ujuttaa mukaan erilaisista asioista. En tiedä, onko ihailemasi henkilö suomalainen vai ei, mutta jos ei ole, niin hänestä on varmaan mukavaa lukea karjalanpaistista ja kalakukosta.

Lainaus
Yksi (tyhmä) kysymys: Kuinka hienovaraisesti sitä vastausta (nimikirjoitus etc.) pitää pyytää vai rohkeneeko sitä ihan vaan reippaasti kysyä?
Äh, tuli heti mieleen koulun rehtori avajaispuheessa, kun se selitti tätä perusjuttua, että: "Mikään kysymys ei ole tyhmä. Tyhmä on se, joka ei uskalla kysyä". Tai jotain tällaista. Joo, sori, out of topic. 8D
No mie oon yleensä laittanut kirjeen loppuun ennen hugs and kisses - toivotuksia selityksen kera, että saisinko nimikirjoituksen. Eli siis tyyliin "voisinko saada nimikirjoituksesi? Tiedän, että olet hyvin kiireinen, mutta en näe sinua missään, jotta voisin pyytää sinulta silloin nimmaria" ja jotain tuollaista. Kannattaa pyytää allekirjoitusta nätisti ja selittää, että muutoin se on mahdotonta (jos on?). Useasti tulee vastaus nimmarin kera, vielä varmemmin jos laitat kirjeen sisään kirjekuoren kunnollisella postimerkillä ja omalla osoitteellasi.

Onnea siulle ja toivottavasti saat otettua itteesi niskasta kiinni! :----------)

ava © vanilla
banneri © raitis

Upsila

  • aallotar
  • ***
  • Viestejä: 1 248
    • and here are all your lies
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #14 : 17.08.2010 18:39:01 »
Puh, taas tulen häirisemään. :''D Kysyisin muutamaa asiaa, toivottavasti joku osaa vastata edes tähän jotenkuten; maksaako teillä kirje postissa muutaman euron? Kyseessähän on se, että kirje menee ulkomaille, joten ajattelen, että maksoiko teillä pienoinen kirje mitään? Ja julkkiksillahan voi olla faniposti osoite ja toissijainen osoite, kumpaan te lähetitte sen ja jokuhan sai vastauksen takaisin? Nettiystäväni sanoi, että olisi kohteliampaa lähettää faniposti osoitteeseen ja suunnittelinkin lähettäväni sinne, mutta silti mietyttää ja vähän arastuttaa. :--)

En tiedä oikein mitä kirjoittaisin viestiin, vähän jännittää vain. Englanninkielikin on ruosteessa, mutta toivon, että se olisi edes luettavaa ja saisin jotain mielenkiintoista kirjeeseen, että se ei mene turhaan hehkutukseksi tai randomin puolelle. En tiedä, kirjeitä on vaikeaa kirjoittaa, jos ei keksi oikein mitään aiheita - varsinkin, kun pitää vielä kirjoittaa julkkikselle, jolle lähetetään päivittäin kasottain fanipostia.

Mutta musta on mukavaa lukea noita teidän edellisiä viestejä, saa vähän enemmän tietoa ja rohkeutta.
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.

Saasta

  • Vieras
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #15 : 17.08.2010 23:52:50 »
Miun fanipostinlähettämispelko tuli takas kun uskalsin vihdoinkin laittaa yhelle amerikkalaiselle merijalkaväen sotilaalle sähköpostin AdoptaMarinen kautta ja se ei sitten koskaan vastannut ja tuli järjettömän tyhmä olo siitä.

Haluaisin kuitenkin laittaa niin monelle kirjeitä, Radcakesille (Radcliffe) ainakin kun se on niin loistava ihmisenä. Ja sit jollekin Samuli Putrolle koska se on periaatteessa pelastanu miun elämän (Tuomas Holopaisen ohella mut en sille lähetä mitään koska ois kiusallista). Barack Obamalle (tosin sille tuskin saa lähettää...), Alexander Skarsgårdille, Evan Wrightille, James PJ Ransonelle (tosin sille voisin laittaa tumblrin kautta viestiä jos uskaltaisin) ja niin. En vaan uskalla kun kerran tuli hylkäys niin ei ehkä itsetunto kestäis toista... Kerkesin niin jo toivoa että saisin puhua oikeen marinen kanssa ja sitten ei.

Ja en oikein tiedä mistä niitä osotteitakaan sais, joten hyvä niin : D Ei tuu kiusausta. Urpo Martikaiselle lähetettiin koulussa mediantehtävänä sähköpostia ja se vastas ja olin kyllä niin pilvissä seuraavat kaks viikkoa, kun se laitto vielä hymiöitä ja kaikkea : D Tiiän että julkkikset on vaan ihmisiä, mutta. En kehtais laittaa kenellekään randomillekaan tuosta vain kirjeitä, julkkisten kohdalla se rima on vielä korkeammalla.

Peacock

  • ***
  • Viestejä: 301
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #16 : 18.08.2010 19:59:37 »
Lainaus
Kysyisin muutamaa asiaa, toivottavasti joku osaa vastata edes tähän jotenkuten; maksaako teillä kirje postissa muutaman euron? Kyseessähän on se, että kirje menee ulkomaille, joten ajattelen, että maksoiko teillä pienoinen kirje mitään? Ja julkkiksillahan voi olla faniposti osoite ja toissijainen osoite, kumpaan te lähetitte sen ja jokuhan sai vastauksen takaisin?
Ömm, no miulle neuvottiin laittamaan 80 sentin postimerkki, jos kirje painaa vähän (en muista tarkkaa painorajaa, mutta Postin sivuilta löytyy). Jotkut sanovat kuitenkin, että 85 - 90 sentin postimerkki siihen pitäis laittaa, mutta en ole täysin vakuuttunut. Eiköhän kuitenkin Posti tiedä paremmin. Kannattaa punnita kirje siellä postiasemalla ja kysyä neuvoa, että jos tämä kirje lähtee sinne niin paljonko maksaa. Paikan päällä kysyminen kannattaa.
Mie laitan aina yleensä ihan fanipostiosoitteeseen, koska jotenkin se tuntuu ystävällisemmältä ja varmemmalta. Koska se toinen osoite voi mennä oikeastaan minne vain, mutta fanipostiosoite vaikuttaa siltä, että se on oikeasti se mikä se on.

Lainaus
Englanninkielikin on ruosteessa
Noiden fanikirjeiden kirjoittaminen vain parantaa enkkua! :--------) Miekin kirjotin Rowlingille ensimmäisen kirjeen joskus 11-vuoden ikäisenä ja varmaankaan hän ei saanut oikein selkoa siitä, mutta vastaus kuitenkin tuli. Kunhan uskaltaa vain asioida vieraalla kielellä ja hakea tuntemattomia sanoja sanakirjasta, tarkistella kieliasua ja -oppia, tulee opiskelluksi ehkä mieluisemmalla tavalla englantia ja opettaja tykkää. Mutta joo, kannattaa vain hinkata se ruoste siitä pois.

Lainaus
Kerkesin niin jo toivoa että saisin puhua oikeen marinen kanssa ja sitten ei.
Äh, ymmärrän tunteen vaikken mie ookkaan saanut totaalista tyrmäystä. Totta kai se latistaa, mutta toisaalta, jos kaikki luovuttaisivat heti ensimmäisellä kerralla kun tulee vastoinkäyminen, kuka edes kävisi töissä, jos on saanut jostain muualta työhaastattelusta ei-vastauksen? Kuka futistähti lopettaisi siihen, jos joskus pallo meneekin maalista huti? Pitää vain kokeilla uudestaan ja pitää peukkuja pystyssä. Kaikki eivät kuitenkaan aina vastaa, mutta useimmiten kyllä, riippuen tietysti siitä kuinka iso julkkis on. Yritys silti kannattaa ennemmin kuin totaalinen vetäytyminen asiasta, jonka haluaisi tehdä.

Anteeks, kuulostin ihan joltakin tädiltä. 8< Joku ihmeen psykologi tai joku filosofi. Yyh, en osaa olla fiksu ja samalla normaali, aina tuntuu että vaikka kirjoittaisin omasta mielestäni viisaasti ja hyvin, niin miusta kuoriutuu joku toinen ihminen. Ei kiva.

ava © vanilla
banneri © raitis

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #17 : 22.08.2010 11:20:15 »
Lainaus
Kysymys: Mistä saan Lermanin fanipostiosoitteen?
Googlesta saa kaiken, oon löytäny sieltä kaikki faniosotteet mitä tartten :)

Lainaus
Kysymys number 2: Millaisella postimerkillä saa lähetettyä kirjeen aivan mist' tahansa, minne tahansa?
Kannattaa kysyä postista.
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Upsila

  • aallotar
  • ***
  • Viestejä: 1 248
    • and here are all your lies
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #18 : 22.08.2010 11:29:21 »
Hih, lähetin Emma Watsonille ensimmäisen fanipostini (tai oikeastaan passitin äidin Postiin) ja olen aivan innoissani vieläkin; onkohan kirje mennyt jo perille Englantiin vai onkohan se vielä matkalla, lukeekohan Emma sitä nyt, yms. Apua, en tiedä miksi, mutta olen vieläkin ihan hirmun innoissani. :'D Luultavasti hypin vielä seinillä tai kerrostalon katolla, jos hän vastaa minulle (siitä tuli mieleen, että näin siitä unta, että postiluukkuumme tipahti vastaus Emmalta). Joo, en ole yhtään innoissani. Jotenkin tämä on vain uskomaton tunne, että ei riitä kuvailemallakaan.

Hmm, tekee mieli lähettää muutamalle ainakin vielä.

Lainaus
Päässä pyörii samat kysymykset: mitä kirjoitan? Entä jos onn niin tylsä ettei se viittii ees lukee kirjettä? Tuskin kukaan ees lukee sitä jne. jne.
Mulla taisi kestää noin kaksi päivää kirjeen kirjoittamisessa ja pohtimisessa aivan hulluna. Kuten aikaisemmat ohjeet; laita vaan rohkeasti ajatukset, kiintymykset ja kysymykset kirjeeseen, eiköhän se sitten luista. Kaikki kirjeet on omaperäisiä ja ainutlaatuisia, joten rohkeasti vaan pistät sanavarastosi kirjeeseen. :--)

Lainaus
Kysymys: Mistä saan Lermanin fanipostiosoitteen?
Googlaa vaikka, minäkin löysin sieltä monien näyttelijöiden fanipostin osoitetta ja siellä löysin myös Lermanin; faniposti osoite.

Lainaus
Kysymys number 2: Millaisella postimerkillä saa lähetettyä kirjeen aivan mist' tahansa, minne tahansa?
Kannattaa mennä Postiin kyselemään, minulla oli niin, että siellä työnskentelevä punnitsi kirjeen painoa ja pisti siihen sitten postimerkin. Taisi sitten se kirje maksaa vain alle euron.

// Ai niin, kiitos Peacockille kovasti!
« Viimeksi muokattu: 22.08.2010 18:00:28 kirjoittanut Upsila »
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.

Hermionehh

  • Mudblood
  • ***
  • Viestejä: 149
  • "Believe in yourself, and go for it."
    • Emma Watsonin fanisivut
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #19 : 23.08.2010 14:54:37 »
Itse oon aivan hulluna fanipostin kirjottamiseen nykyään. :D Oon saanut vastaukset Emma Watsonilta, Daniel Radcliffelta, Evanna Lynchilta ja Rowlingilta. ::) Vastauksia odottelen tosin vielä Wentworth Milleriltä, Tom Feltonilta, Robert Pattinsonilta ja Justin Bieberiltä. (Kahesta viimesestä en ite tykkää, kavereille syndelahjoiks pyysin nimmareita :: D) JA pitäis vielä kyllä kirjottaa Sarah Wayne Calliesille ja (ehkä) Amaury Nolascolle ja Dominic Purcellille. <3 On se vaan niin kivaa, englanninkielikin harjaantuu kun kirjottelee. :)

Hermionehh
Dramione ♥  H/D ♥

"Be the change you want to see in the world."

www.emzwatson.webs.com