Kirjoittaja Aihe: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 19/19 - VALMIS!  (Luettu 5240 kertaa)

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 9/19
« Vastaus #20 : 22.10.2022 09:31:27 »
9. Dudley

Kun Draco saapui Dudleyn pieneen kerrostalokaksioon, Dudley oli kovin jännittynyt. Oli aina hermostuttavaa, kun uusi ihminen tuli ensimmäistä kertaa kylään. Draco katseli ympärilleen asunnossa, mutta Dudley katsoi vain Dracoa.

”Se on kodikas”, Draco sanoi hymyillen ystävällisesti, ja Dudley nyökkäsi ja osoitti sohvaa.

”Käy istumaan”, hän sanoi Dracolle, joka näytti Dudleysta ihailtavan itsevarmalta. Dudley istui Dracon viereen sohvalle, mutta säädyllisen matkan päähän.

He soittivat Dudleyn suosikkipitseriaan ja tilasivat kotiinkuljetuksella pitsan kummallekin.

”Sanoivat, että tunnin sisään kuljetuksen pitäisi olla perillä”, Dudley sanoi ja laittoi puhelimensa syrjään. ”Aloitetaanko jo elokuva?”

”Aloitetaan vaan”, Draco sanoi ja näytti olevan kuin kotonaan.

Elokuvaa oli kulunut puolisen tuntia, kun Dudley huomasi, että hänen kätensä lepäsi sohvalla aivan Dracon oman vieressä. Hän keräsi rohkeutensa ja oli tarttumassa Dracon käteen, mutta juuri silloin pitsakuski soitti ovikelloa.

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 10/19
« Vastaus #21 : 24.10.2022 10:15:41 »
10. Draco

Draco tunsi Dudleyn käden liikahtavan omansa vierellä juuri ennen kuin ovikello soi. Draco pohti, oliko Dudley ollut aikeissa ottaa häntä kädestä. Sitä hän oli vähän toivonut hivuttaessaan kättään lähemmäs Dudleyta.

Pitsa oli herkullista, Draco ei ollut koskaan ennen syönyt sellaista. Dudley ihmetteli tätä kovasti.

”Miten voi olla mahdollista, ettet ole ennen syönyt pitsaa?” Dudley naurahti. Draco hymyili.

”Tulen puhdasverisestä velhoperheestä, muista se”, Draco sanoi. ”Pitsa on jästikeksintö.”

”Aivan”, Dudley sanoi ja näytti vähän hämmentyneeltä.

”Häiritseekö sinua se, että minä olen velho?” Draco kysyi äkkiä. Dudley pyöritteli sormusta etusormessaan.

”Minut kasvatettiin inhoamaan velhoja, kuten Harrya”, Dudley sanoi, eikä tainnut huomata, että Draco veti terävästi henkeä kuullessaan tuon nimen. ”Ei minulla oikeastaan ole mitään velhoja vastaan nykyään, mutta tuntuu – öh - oudolta olla sinunlaisesi seurassa, ymmärrätkö?”

Draco tunsi olonsa hieman kiusaantuneeksi, mutta vastasi kuitenkin: ”Ymmärrän.”

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 724
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 10/19
« Vastaus #22 : 24.10.2022 12:24:17 »
Voi toisia, siellä olisi niin herkkää kiinnostusta ilmassa, mutta kumpikin vielä vähän jännittää. Ja tuokin velho/jästi -asetelma siihen päälle!

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

carrowfan

  • vitsi syntyessään
  • ***
  • Viestejä: 1 383
  • On olemassa kinkkuja ja on olemassa lisää kinkkuja
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 10/19
« Vastaus #23 : 24.10.2022 14:51:40 »
Ehkä tämä saa vielä onnellisen loppunsa, tässä on tietyllä tapaa hyvin paljon kipinöitä ilmassa.
"Papereissa 23, henkisesti 17"
"Ehkä mie aikuistun ku täytän 30...siis 40"
"En mie kaipaa olkapäätä, kuha nostat mut eka ylös täältä"

Ygritte

  • [igrit]
  • ***
  • Viestejä: 528
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 10/19
« Vastaus #24 : 24.10.2022 17:54:21 »
Oi miten ihanan jännittävää tästä on tullut! Ja onpas mukavaa, kun Draco ja Hermione ovat ystäviä:)

Hassua, miten olin ihan surullinen siitä, että Dracolle ja Harrylle on tullut ero :D He kuitenkin yleensä sopivat niin hyvin yhteen ;D Mutta toki voivat sopia Draco ja Dudleykin, sitähän tässä jäämme mielenkiinnolla odottamaan!
This won't turn into a hyperfixation
and
Other Hilarious Jokes You Can Tell To Yourself

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 10/19
« Vastaus #25 : 24.10.2022 18:35:11 »
♪♫ Hey, I just met you, and this is crazy, but here's my number, so call me, maybe... ♪♫

Toi alko soida mun päässä melkein heti ku aloin tätä lukemaan :D Tämä erikoinen paritus veti minuakin puoleensa, ja olipa jänskä huomata, ettei tämä olekaan ihan puhdas huumoriteksti. Toki tässä on mukana silti vähän huumoriakin mukana ja muutenkin sellainen mursikselle uskollinen tyyli ;D Tietty nää kaks tapaa jossain lähikaupan parkkipaikalla ja se on syy antaa puhelinnumero toiselle, ja tietty mukana on hölmöä (mutta silti ymmärrettävää) väärinkäsitystä siitä että Hermione oliskin Dracon vaimo, ja tietty juuri Harry on Dracon exä 😂 Varmasti hankalampi tilanne niin kuin että Draco ja Harry olisivat aina olleet vain vihamiehiä. No, toivottavasti hän ja Dudley pääsevät tilanteesta yli, heillä kun tuntuu synkkaavan yllättävän hyvin, kun ottaa huomioon miten erilaisista taustoista he tulevat. Toisaalta heillä on myös yhteisiä piirteitä, kuten jotkutkin totesivat, että semmosia hemmoteltuja prinssejä molemmat :D Ehkä heidän jutustaan siis voisi tullakin jotain. Onhan heillä kuin oma biisikin, kun toi Call Me Maybe on ihan selkeesti heille luotu 😂
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 11/19
« Vastaus #26 : 28.10.2022 13:18:05 »
Kiitos teille kommenteista Fiorella, carrowfan, Ygritte, Larjus <3 Mulla jäi valitettavasti yksi julkaisupäivä välistä koska unohdin ;D Hups. No tästä nyt seuraava osa!


11. Dudley

Kiusallisesta keskustelusta pitsan syömisen yhteydessä huolimatta tunnelma säilyi kuitenkin mukavana. Dudley vilkuili Dracoa jatkuvasti, tämä näytti uskomattoman hyvältä. Dudley nielaisi ja päätti tehdä siirron. Hän siirtyi vähän lähemmäs Dracoa ja kosketti polvellaan toisen polvea. Draco ei siirtänyt jalkaansa pois ja Dudleyn teki mieli tuulettaa.

Dudley tunsi kuinka Dracon varpaat osuivat hänen varpaisiinsa. Hänen oli vaikea keskittyä elokuvaan, ja oikeastaan, juuri sillä hetkellä hän ei edes muistanut mitä elokuvaa he olivat katsomassa. Dudley mietti, oliko varpaiden kosketus vahinko, vai tekikö Draco sen tahallaan. Sydän pamppaili Dudleyn rinnassa lopun elokuvan ajan.

Kun elokuva loppui, Dudleyn mielestä aivan liian aikaisin, miehet nousivat sohvalta lähes yhtä aikaa.

”Minä varmaan nyt lähden”, Draco sanoi ja asteli hitaasti kohti eteistä. Dudley hengitti pinnallisesti ja keräsi rohkeutta.

”Ei”, hän sanoi lopulta. ”Jää vielä.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 11/19
« Vastaus #27 : 29.10.2022 20:44:21 »
Miten voikin olla niin söpöä ja herttaista lukea näistä kahdesta hermoilemassa kuin vastaihastuneet teinit ;D Ihanaa kyllä että tunnelma ei lässähtänyt ja siirrotkin olivat onnistuneita! Voi että, mitähän se Dracokin miettii. Onneksi seuraavan osan pitäisi olla hänen näkökulmastaan. Mitähän hän vastaa Dudleyn ehdotukseen? Kiva kyllä ett Dudley uskalsi pyytää häntä jäämään :3

Lainaus
Draco ei siirtänyt jalkaansa pois ja Dudleyn teki mieli tuulettaa.
Nään mielessäni Dudleyn heittäytyvän lattialle polvilleen ja tuulettavan kuin joku jalkapalloilija ratkaisevan maalin tehtyään ja mua hajottaa se mielikuva XD
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 12/19
« Vastaus #28 : 30.10.2022 09:26:35 »
Kiitos kommentista, Larjus <3 Kiva jos tykkäät tästä!


12. Draco

Kun Dudley sanoi jää vielä, niin Dracon sisuskalut tuntuivat heittävän kuperkeikkoja. Draco katseli Dudleyta silmiin ja vastasi: ”Okei.”

Dudley istuutui sohvalle uudelleen ja Draco istui tämän viereen. Hän istui tarkoituksella vähän lähemmäksi kuin oli aiemmin istunut.

”Katsotaanko toinen elokuva?” Dudley kysyi ja vaikutti hermostuneelta.

”Katsotaan vain”, Draco vastasi katse peukalonkynsissään. Tällä kertaa Draco sai päättää elokuvan ja hän tutkikin elokuvien koteloita kauan, sillä hän ei tiennyt yhtäkään niistä ennalta. Dudley asetti kasetin kummallisen näköiseen koneeseen ja elokuva alkoi.

Ennen pitkää miehet istuivat molemmat keskellä sohvaa, aivan vierekkäin, reisi reittä vasten.

Silloin Dudley nosti käsivartensa Dracon hartioille, ja Draco painoi päänsä tämän olkapäälle.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 12/19
« Vastaus #29 : 30.10.2022 11:14:38 »
Kiva jos tykkäät tästä!
Tykkään tykkään! 🥰

Olipas kiva kun tämä seuraava osa tulikin jo näin vikkelään, niin sai tietää, mitä Draco vastaa :3 Selvästi oli mieleinen pyyntö! Sööttiä miten nyt sitten istuivat toisiaan lähemmäs niin että lopulta reidetkin olivat kiinni toisissan ja Dudleyn käsi oli Dracon hartioilla ja Dracon pää Dudleyn olalla aaaaaa ♥ Eipä siinä vaiheessa ainakaan taida olla suurtakaan väliä sillä, mitä leffaa he katsovat :D Tai ehkä tilanne lopulta ainakin menee siihen pisteeseen 🤭
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 13/19
« Vastaus #30 : 01.11.2022 18:48:35 »
Larjus, eipä sillä taida oikeastaan olla väliä mitä elokuvaa tuossa katsotaan <3 Pääasia että on mukavaa!


13. Dudley


Täytyisikö Dudleyn kertoa Harrylle Dracosta? Ei kai. Kyllä Dudley sai tapailla ihan ketä lystäsi, vaikka sitten velhoserkkunsa entisiä velhokoulukavereita.

Niin, Draco oli velho. Ja tämä velho oli viipynyt Dudleyn kotona pitkälle yöhön asti. Dudley hörppäsi aamukahviaan tuijottaen eteensä. Aikuisiahan me ollaan kaikki, hän ajatteli.

Dudley huuhteli kahvikuppinsa ja laski sen tiskipöydälle. Hän hieraisi ohimoitaan ja perhoset lepattivat hänen vatsassaan, kun hän ajatteli Dracoa kainalossaan edellisenä iltana. Dudley katsoi kelloa, hänellä oli jo kiire toimistolle. Hän asteli eteiseen ja alkoi vetää takkia päälleen, kunnes huomasi lattialla hansikkaan, joka ei ollut hänen. Se oli varmastikin jäänyt Dracolta. Dudley hymyili ja nosti hansikkaan lipaston päälle odottamaan, että joku tulisi hakemaan sen.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 12/19
« Vastaus #31 : 01.11.2022 18:57:17 »
Awww, tässähän ihan hymyilyttää Dudleyn puolesta :3 Ja tulee semmonen höttönen fiilis. Sentään ei perhoset lepattale omassakin vatsassa ;D On se niin söpöä kun on noin ihastunut ♥ Dudleyn kanssa oon samaa mieltä tosta, että pakko ei ole Harrylle kertoa. Voihan toki olla, että jos/kun Harry saa tietää, tämä ei asiasta tykkää, mutta eipä se loppujen lopuksi hänelle kuulu. Dudley saa tosiaan tapailla ketä haluaa.

Lainaus
Hän asteli eteiseen ja alkoi vetää takkia päälleen, kunnes huomasi lattialla hansikkaan, joka ei ollut hänen. Se oli varmastikin jäänyt Dracolta. Dudley hymyili ja nosti hansikkaan lipaston päälle odottamaan, että joku tulisi hakemaan sen.
Oih, klassikko! Kai ny Draco sitten hiki hatussa juoksee Dudleyn luo hanskaansa hakemaan ;D Toisaalta samaan aikaan nokkani haistaa tässä mahdollisuuden draamalle o.o Toki vain mahdollisuuden, tiedä sitä, mitä oikein keksitkään...
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 724
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 13/19
« Vastaus #32 : 01.11.2022 20:27:43 »
No söpöily sen kuin jatkuu... Ja nyt on Dracolla hyvä syy tulla uudelleen käymään. Ettei olisi vain tiputtanut hansikastaan tahallaan? ;)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

valokki

  • ***
  • Viestejä: 1 315
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 13/19
« Vastaus #33 : 01.11.2022 22:45:24 »
Olipa aivan ihanaa päästä lukemaan monta osaa kerralla putkeen! Tässä olikin päästy jo selvästi eteenpäin, kun puhelindraama selvisi, ja Dudley sai tietää, ettei Dracolla olekaan vaimoa. :D Huvitti muutenkin tuo noiden kahden puhelindraama, enpä ollut tullut meinaan ajatelleeksikaan, ettei Draco voi ihan noin vain soitella kiinnostaville jästeille, eikä tuo kaverinkaan puhelimen lainaaminen ole lopulta mikään kovin toimiva ratkaisu, kun sen kanssa voi sattua väärinymmärryksiä. Onneksi Hermione patisti kuitenkin Dracoa soittamaan hämmentyneelle Dudleylle takaisin!

Näiden kahden söpöilystä on kyllä niin kivaa lukea! Molemmat ovat toisaalta itsevarmoja ja uskaltavat tehdä aloitteita toistensa suhteen, mutta silti molemmilla on tuollaista varovaista ujostelua. Mikä sinällään on hauska ja kivan virkistäväkin piirre näissä kahdessa, kun muutoin nämä aina yrittävät esittää kauhean äänekästä, itsevarmaa ja vähän pelottavaakin ulkopuolisille. Huomaa kuitenkin, että molemmat ovat muuttuneet ja tuntuvat olevan hyvin tosissaan kiinnostuneita toisistaan. Toisaalta siitä tuntuu kertovan myös se, että molemmat haluavat edelleen viettää toistensa kanssa aikaa, vaikka molemmat ovat aiemmin halveksuneet ja jossain määrin jopa pelänneet toisiaan (tai no lähinnä yleisesti Dudley velhoja ja Draco jästejä). On varmaan ihan avartava kokemus heille kummallekin tutustua aikaisempaan "äärijästiin" ja "ääripuhdasveriseen". :D

Kiitos taas kovasti uusista luvuista, nämä piristivät kovasti! :)
(ava @Claire ja bannu @Ingrid)

Ygritte

  • [igrit]
  • ***
  • Viestejä: 528
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 13/19
« Vastaus #34 : 03.11.2022 08:29:22 »
Oiii tämähän on edennyt suloisen lupaavasti! :D Sama kävi mielessä, kuin Fiorellalla, että olisiko Draco voinut tiputtaa hansikkaan tahallaan saadakseen tekosyyn (tai oikean syyn) tulla takaisin Dudleyn luokse ;D
This won't turn into a hyperfixation
and
Other Hilarious Jokes You Can Tell To Yourself

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 14/19
« Vastaus #35 : 03.11.2022 19:17:00 »
Kiitos ihanista kommenteista, Larjus, Fiorella, valokki, Ygritte <3 Tulee ihan tosi hyvä mieli kun jaksatte kommentoida :-*


14. Draco

Draco oli unettoman yön aikana tullut siihen tulokseen, että hänen täytyisi kertoa Harrylle Dudleysta. Niinpä hän olikin jo varhaisin aamulla koputtelemassaa Harryn kotiovea. Harry tuli päästämään Dracon sisään yhä yöpaidassaan ja tukka pörrössä.

”Mitä sinä täällä teet?” Harry kysyi hämmentyneenä.

”Meidän täytyy jutella”, Draco sanoi riisuessaan kenkiään.

”Kello seitsemältä aamullako?” Harry ihmetteli ja haukotteli makeasti. Draco yritti pitää ajatuksensa kurissa. Hänelle tuli näystä mieleen entisaikojen hitaat aamut sohvanmutkassa Harryn kanssa.

”Niin”, Draco mutisi ja huomasi sirot ballerinakengät kenkätelineessä. Ne eivät varmastikaan olleet Harryn jalkaan sopivat. ”Istutaanko alas?”

Draco istui pyöreän keittiönpöydän ääreen Harryn keittäessä kahvia.

”Menen suoraan asiaan”, hän sanoi ja karisti kurkkuaan. ”Minä olen tapaillut serkkuasi.”

Harryn silmät rävähtivät auki ja hän käänsi katseensa Dracoon.

”Dudleyta?” Harry kysyi ja purskahti nauruun. ”Missä sinä hänet olet tavannut?”

”Ei sillä väliä”, Draco sanoi. ”Ajattelin vain kertoa.”

”Pitäisikö sen liikuttaa minua jotenkin? Minullakin on Ginny.”

Harry olisi ehkä muiden silmin vaikuttanut välinpitämättömältä, mutta Draco pisti merkille, että sitä tämä ei ollut.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 14/19
« Vastaus #36 : 03.11.2022 20:02:39 »
Ah, vanha kunnon "juostaan hahmon luo yöllä/kukonlaulun aikaan vain kertomaan joku tietty yksi asia"! ;D Vaikkakin yleensä se tuppaa menemään niin, että rynnätään kertomaan toiselle omista romanttisista tunteistaan tms. eikä että hei exäni, mä tapailen nyt sun serkkua XD Kaipa ihan hyvä että Draco sai senkin kerrottua, kun ei sitä pystynyt vain pitämään itsellään.

Harryn reaktio on ehkä jopa ylikorostetun välinpitämätön ja vähättelevä, joten en yhtään ihmettele, ettei se sitä ainakaan Dracon silmissä oikeasti ole. Oliskin kiva tietää, mitä Harry kenties oikeasti tilanteesta ajattelee. (Draamanenäni väpättää taas XD) Ehkä sekin asia ehtii paljastua vielä tulevien osien aikana.

Lainaus
”Niin”, Draco mutisi ja huomasi sirot ballerinakengät kenkätelineessä. Ne eivät varmastikaan olleet Harryn jalkaan sopivat.
Mielikuvat 10/10 :D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

valokki

  • ***
  • Viestejä: 1 315
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 14/19
« Vastaus #37 : 03.11.2022 21:23:06 »
Vaikka tässä fikissä shippaankin Dudley/Dracoa, pakko myöntää, että se hieman vaikeutui, kun Harry astui ihan konkreettisesti kuvioihin. ;D Varsinkin, kun tämän ulkonäköä kuvailtiin vielä Dracon näkökulmasta ja Dracolle tuli nostalginen fiilis yhteisistä hitaista aamuista. Mutta Draco toi kyllä hyvin selkeästi esille, että hän nyt tapaili Dudleya, ja jo ylipäätään se, että hän on sen takia valmis pöllähtämään kertomaan asiasta Harrylle aikaisin aamulla kertoo mielestäni jo melko paljon siitä, kuinka tosissaan Draco tykkää Dudleysta. :D

Lainaus
”Pitäisikö sen liikuttaa minua jotenkin? Minullakin on Ginny.”

Harry olisi ehkä muiden silmin vaikuttanut välinpitämättömältä, mutta Draco pisti merkille, että sitä tämä ei ollut.

Veikkaan, että Draco saattaa olla oikeassa Harryn "välinpitämättömyyden" suhteen... Saapa nähdä, tuleeko tästä vielä loppua kohden jotain pientä jännitettä.

Pakko vielä mainita, että Larjuksen tavoin naureskelin tuolle mielikuvalle ballerinatossuista kenkätelineessä. ;D
(ava @Claire ja bannu @Ingrid)

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 563
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 14/19
« Vastaus #38 : 04.11.2022 13:10:14 »
En ole muistanut enkä ehtinyt lukea tätä moneen päivään, mutta nyt tulinkin lukemaan monta osaa. Tykkään kovasti näistä pienistä luvuista, jotenkin kuitenkin rivien välistä voi aistia kaikenlaista! Olipa ylläri, että Harry ja Draco ovat olleet pari ja myös Dracolle selvisi heti, että Dudley on Harryn serkku. Tykkään aina myös siitä, kun Hermione ja Draco ovat kavereita ja tietenkin Hermione rohkaisee Dracoa tutustumaan paremmin Dudleyn kanssa. Elokuvailta ja se, että piti katsoa toinenkin leffa, oli kutkuttavaa! Viimeisimmässä osassa sai taas yllättyä, kun Harry tokaisee "minullakin on Ginny". Eipä usein törmää siihen, että Harry eroaa Dracon kanssa ja menee sitten Ginnyn kanssa yksiin. Mutta olen samaa mieltä kuin muut, että Harryn sanomiset voi tulkita monella tapaa. Kiinnostaa myös Dudleyn luo jääneen hansikkaan kohtalo!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Vs: Soita minulle | S | Dudley/Draco | ficletjatkis 15/19
« Vastaus #39 : 10.11.2022 18:54:24 »
Kiitän teitä kaikkia kovasti kommenteista <3 Mulla on ollut moti tämän ficin suhteen ihan kateissa ja sellainen fiilis, että en edes halua julkaista tätä loppuun, vaikka tämä onkin jo kauan sitten kirjoitettu kokonaan, mutta täällä ollaan taas pienen tauon jälkeen!


15. Dudley

Puhelin soi. Dudley nappasi kapistuksen käteensä ja näki soittajan olevan Harry. He pitivät yhteyttä aika harvoin, lähinnä jouluisin ja merkkipäivisin, ja siksi Dudley ihmettelikin kun Harry soitti sattumalta juuri kun hän oli tavannut Dracon.

”Moi”, Dudley vastasi puhelimeen.

”Moi, Dud”, kuului Harryn vastaus. Sen jälkeen oli hetken hiljaista.

”Kuule”, Harry sanoi kuulostaen vaivaantuneelta. ”Öh – ystäväni, Draco, kävi kylässä ja tuota-”

”Ai kävi?” Dudley ihmetteli ääneen. Sitten hän rutisti silmänsä kiinni, eihän Draco välttämättä ollut hänestä puhunut Harrylle. Asia voisi koskea jotakin ihan muuta.

”Niin”, Harry vastasi. ”Hän kertoi, että olette tapailleet ja ajattelin vain kysyä, että onko se totta.”

”On se”, Dudley vastasi. Hänen sykkeensä oli vähän turhan korkea.

”Selvä”, Harry sanoi. ”Tuli vain mieleen, että onko Draco kertonut sinulle tuota noin, meistä?”

”Teistä?” Dudley ihmetteli. ”Ei, emme ole juuri puhuneet sinusta.”

Harry oli taas hetken hiljaa, kunnes sanoi: ”Me seurustelimme ennen.”

”Ai”, Dudley hämmästyi ja hänen vatsastaan tuntui putoavan pohja.

”Niin ja tuota, ajattelin varoittaa”, Harry sanoi. ”Minusta tuntuu, että hän on edelleen rakastunut minuun.”