Kirjoittaja Aihe: Hannah Montana: Trump ei olisi antanut tämän tapahtua (S, Miley & Lilly, ficlet)  (Luettu 1763 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Trump ei olisi antanut tämän tapahtua
Author: Larjus
Chapters: Ficlet
Fandom: Hannah Montana
Characters: Miley Stewart, Lilly Truscott
Genre: Joku hömppä jossa ei ole mitään järkeä (jotain pientä parodiaa ja semmosta)
Rating: S
Disclaimer: Sarja hahmoineen kuuluu Disneylle (ja mainitut oikeat julkisuuden henkilöt ihan itseilleen), minä vain lainailen. En ole saanut kirjoittamisesta rahaa.
Summary: Miley ei ole tyytyväinen uusimman singlensä listasijoitukseen.

A/N: Mulle tuli jostain ihan puskista mieleen idea tähän, ihan niin kuin vähintäänkin yhtä yllättäen tuli vain mieleen, miten jotenkin ihan sattumalta ja jännästi Miley sai Hannahina tyyliin kaiken mahdollisen menestyksen ja ihailun, kaikki palkinnot ja listaykköset… :D Tiedän joo, että sehän se oli selvästi tarkoituksellista, lapsille sopivaa poptähtifantasiaa ja silleen, mut kuitenkin. Realistisuus kaukana ;D

En oikeastaan suunnitellut tai miettinyt tätä etukäteen, kunhan vain kirjoittelin. Mulla on ollut ficcauksen kanssa taas vähän tahmeaa viime aikoina, niin pidin oman kirjoituskynnykseni mahdollisimman matalana. Eipä tämmöseen pölöilyyn muutenkaan kannata liikaa rahkeitaan laittaa :D Ja se oli varmaan kannattavaa, kun tämän yhdeltä istumalta sain kirjoitettua ja varsin vaivattomasti. Oikoluin tän kyllä peräti kerran jälkikäteen, ettei ihan kylmiltään lähde julkuun. Tää ei ihan tällaisenaan istu canoniinkaan tai sarjan aikajanalle, mutta sellaista se joskus on.

Osallistuu haasteisiin Multifandom V ja Valloita fandom IV.



Trump ei olisi antanut tämän tapahtua


Miley oli odottanut sen viikon musiikkilistojen ilmestymistä ehkä enemmän kuin mitään muuta. Hänen uusin singlensä Hannah Montanana oli julkaistu vasta edellisellä viikolla, ja tietysti hän odotti nyt näkevänsä oman taiteilijanimensä heti listan ykkösenä.

”Ei voi olla!” hän joutui kuitenkin huudahtamaan epäuskoisena. Vaikka hän miten päivitti sivustoa, jolla viikoittaiset musiikkilistat julkaistiin, mikään ei näytöllä muuttunut. ”Olen vasta kahdeksas tällä listalla. Mahdotonta!”

”Ei kai se nyt niin mahdotonta ole”, vieressä istuva Lilly totesi tiiraillessaan itsekin listasijoituksia Mileyn tietokoneelta. ”Ovathan nämä muutkin tosi isoja nimiä, Rihanna, Justin Timberlake, Taylor Swift... Kilpailu kärkipaikoista on selvästi kovaa. Voitit sinä sentään Mikaylan renkutuksen. Hän ei ole edes top-20:ssä.”

”No joo, mutta ei se riitä! Miten voi olla, että Hannah Montana on muka vasta sijalla kahdeksan. Kahdeksan!”

”Tämä on vasta ensimmäinen viikko, kun singlesi edes voi olla listoilla. Vastahan se julkaistiin”, Lilly yritti lohduttaa, vaikka pitikin ystävänsä reaktiota turhan dramaattisena. ”Ja sitä paitsi, sinullahan on ennestäänkin jo niin monta listaykköstä, että onko se iso juttu, jos yksi jäisikin kahdeksanneksi. Et kai sinäkään voi olla aina ykkösenä.”

”Totta kai voin olla!” Miley tokaisi. ”Niin kuin olen aina ennen ollutkin. Minä olen jokaisen listan ykkönen, myyn aina vähintään platinaa ja voitan kaikki musiikkialan palkinnot. Jokainen konserttini on aina loppuunmyyty, ja minut pyydetään vierailevaksi tähdeksi kaikkein suosituimpiin kilpailuihin ja tv-ohjelmiin, vaikka niillä ei olisi mitään tekemistä musiikin kanssa. Olen Amerikan popprinsessa, joka on oleva musiikin historiassa isompi nimi kuin Madonna tai Britney Spears yhteensä!”

”No, mitä aiot tälle listasijoitukselle sitten tehdä?” Lilly kysyi katsoessaan Mileya, joka oli noussut ylös tuoliltaan ja seisoi nyt mahtipontisena hänen edessään kuin jokin supersankari. Hän tunsi Mileyn ja tiesi, ettei tämä jättäisi asiaa siihen. ”Soitat listan laatijalle ja vaadit häntä tekemään oikaisun ja nostamaan sinut ykköseksi?”

”En tietenkään, sehän olisi ihan typerää”, Miley sanoi huitaisten kädellä ilmaa kuin ei olisi kuullut mitään naurettavampaa kuin Lillyn ehdotus. ”Soitan presidentille!”

”Presidentille! Miksi häntä edes kiinnostaisi, ettei sinkkusi ole heti listaykkösenä?”

”Tietysti häntä kiinnostaa! Tiedän, että voin luottaa häneen tiukoissa tilanteissa, tässäkin. Hänhän se minun koulupaikkanikin järjesti, kun en ollut ilmoittautunut ajoissa lukuvuodelle.”

”Se oli eri presidentti”, Lilly huomautti ennen kuin Miley ehti painaa vihreän luurin kuva puhelimensa näytöllä.

”Eri presidentti?”

”Niin. Etkö sinä muka muista? Bidenhän se nykyään Valkoisessa talossa istuu.”

”Biden… No mutta sehän selittääkin kaiken!” Miley sanoi kuin olisi tajunnut jotain hyvinkin ratkaisevaa. ”Trump ei olisi antanut tämän tapahtua.”

”Ei se tosin ollut Trumpkaan, joka järkkäsi sinut kouluun.”

”No oli kuka oli, Trump olisi kyllä pitänyt huolen, että singleni nousee heti listaykköseksi.”

”Aivan varmasti”, Lilly myötäili niin teennäisesti kuin mahdollista. ”Tai ehkä voisit pitää siitä itse huolen ja vaikka laulaa vaihteeksi joskus jostain muustakin kuin salaisesta kaksoiselämästäsi…”

Niitä viimeisiä sanoja Miley ei kuitenkaan kuullut. Hänellä oli liian kiire soittaa äärimmäisen akuutit puhelut sekä Bidenille että Trumpille.




A/N: Vaikka iso osa tästä ficistä on pelkkää höpöä sarjan tapahtumienkin perusteella, se on canonia, että Obama järkkäsi Mileyn viimeiselle high school -vuodelleen, kun tämän isä oli unohtanut postittaa vaadittavat paperit ajoissa. :D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 501
Päätin aloittaa Ihailijakaartikierrokseni tällä, koska tällä oli niin loistava nimi ;D Kiinnostuin lisää tuon A/N:n jälkeen, koska sillon kun kirjottaminen on tahmeaa niin kaiken pölhön kirjottaminen on parasta - niillä se blokkikin sitten yleensä jossain kohtaa helpottaa.

Lainaus
”Totta kai voin olla!” Miley tokaisi. ”Niin kuin olen aina ennen ollutkin. Minä olen jokaisen listan ykkönen, myyn aina vähintään platinaa ja voitan kaikki musiikkialan palkinnot. Jokainen konserttini on aina loppuunmyyty, ja minut pyydetään vierailevaksi tähdeksi kaikkein suosituimpiin kilpailuihin ja tv-ohjelmiin, vaikka niillä ei olisi mitään tekemistä musiikin kanssa. Olen Amerikan popprinsessa, joka on oleva musiikin historiassa isompi nimi kuin Madonna tai Britney Spears yhteensä!”

:'''DD Tässä oli kyllä loistavasti kuvattu sarjan disneymäisyyttä ja sitä epärealistisuutta, josta itsekin puhuit. Mä oon katsonut Hannah Montanaa tosi vähän, mutta tää kuitenkin on se mielikuva joka mulla sarjasta on - kaikki on ehkä hieman liiankin täydellistä ;D (Siis tietty sen lisäksi, että aina ihmettelin miten kukaan ei muka yhdistänyt Hannahia ja Mileya toisiinsa)

Lainaus
”Biden… No mutta sehän selittääkin kaiken!” Miley sanoi kuin olisi tajunnut jotain hyvinkin ratkaisevaa. ”Trump ei olisi antanut tämän tapahtua.”

”Ei se tosin ollut Trumpkaan, joka järkkäsi sinut kouluun.”

”No oli kuka oli, Trump olisi kyllä pitänyt huolen, että singleni nousee heti listaykköseksi.”

Reps ja kops :''D Bidenin syytä kaikki, Trump ei olisi koskaan antanut Hannah Montanan uusimman singlen jäädä kahdeksanneksi listoille! Mileylla mennyt tässä muutamat vaalit ohi kuitenkin, vissiin ollut liikaa muita kiireitä :D Lilly oli ihanan kärsivällinen ystävänsä kanssa, vaikka oon kyllä hänen kanssaan samaa mieltä siitä, että ehkä Miley nyt oli inasen liian dramaattinen. Toisaalta, jos on aina tottunut voittamaan niin onhan kahdeksas sija nyt karmea pettymys!

Tää oli ihanan älytön, just täydellistä luettavaa kun makaan kurkkukipuisena sohvalla odottelemassa, että tulenko kipeeksi vai en. Kiitos siis tästä <3


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 754
En yhtään tiedä, miksi avasin tämän ja tulin lukemaan ;D En ole katsonut Hannah Montanaa koskaan, vaikka kaksoiselämä-konsepti tuttu onkin, enkä ole mikään fani. Mutta silti oli vain tultava lukemaan :D Ehkä, koska tekstin otsikko on niin mainio! Ja että sait upotettua juuri tähän fandomiin politiikkaa, ihan huippua! En tiennyt tuosta Obama-Miley-yliopistojutusta, joten olenpahan jälleen taas vähän viisaampi :P

Tuo disneymäisyys, jonka nostat esille tekstissä ja jonka Angiekin mainitsi, on kyllä mielenkiintoinen. Mietityttää, millaisia kaikenlaisia utopioita elokuvat ja tv-sarjat ovat aikoinaan upottaneet mieleeni ja elänkö niiden ajatusten vallassa edelleen, että hyvälle tyypille asiat asettuvat edukseen ja pahimmat ongelmat on juurikin se, onko oma biisi hittilistan ykkönen vai vain - järkytys! - kahdeksas :D Paljon on puhuttu Disney-prinsessojen avuttomuudesta ja kuinka prinssi pelastaa päivän, joten tulipa mieleen, että onko näistä näytellyistä tv-sarjoista ja elokuvista jäänyt mieleen samanlaisia käsityksiä.

Lillyn hahmo oli tässä onneksi ihanan selväjärkinen ja realistinen Mileyyn verrattuna! Huvitti, miten hän jaksoi yrittää tsempata ja lohduttaa ystäväänsä, vaikka pyöritteli salaa vähän silmiään :D Tykkäsin myös siitä, että hän väitti vastaan tuosta presidentti-jutusta, sillä ihan tossun alla ollut olisi voinut mennä vain Mileyn mukana ja nyökytellä Trumpeille ja Bideneille. Jokainen pää pilvissä haahuileva tyyppi kaipaa rinnalleen Lillyn kaltaisen jalat maassa -tyypin :P

Kiitos tästä! Tämä oli tosi eriskummallinen kokemus, juurikin fandomin takia ja etten tiennyt, miten tänne oikein klikkasin ;D Mutta tämä oli ihanan keveä hömppä ja sopi hyvin iltapurtavaksi!

between the sea
and the dream of the sea

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Teki mieli lukea jotain hömppää, joten kun kommenttikampanjassa laitoit tarjolle uusimpia tekstejäsi, niin tämä hyppäsi sieltä heti esiin. (Joskin avasin kyllä myös FMA:n ja OtaYurin tuonne välilehtiin odottelemaan, kun en ole vielä niitä ehtinyt lukea.) Ja ai että, oli kyllä juuri sitä mitä kaipasinkin. :D Samaa kategoriaa kuin se The Good Place -fic, yhtä leppoisaa ja hauskaa ja sellaista, ettei tarvinnut ottaa liian vakavasti. Ja ennen kaikkea tämä teksti piristi siksikin, että tästä näki kyllä, että kirjoittajalla on ollut rento ja kiva fiilis kirjoittaessa. Jotenkin sen aina huomaa jostakin huolettomuudesta, joka tekstistä välittyy. :)

Tykkäsin Hannah Montanasta tosi paljon joskus nuorempana, vaikka en esimerkiksi sitä sarjaa tainnut koskaan katsoa (kai se oli sarja? :D ), mutta leffoja kyllä moneen otteeseen. Paras oli se, jossa oli se joku ihan saman näköinen tyyppi, joka oli huippulaulaja. (Tai jotain.) Ja tietty Gordo, Gordo 6/5. No mutta, asiaan. :D

Osaan hyvin kuvitella tuon, että listan kahdeksanneksi jääminen olisi juuri noin dramaattinen takaisku kuin tässä kuvataan, koska hyvin usein tuntuu olevan niin, että tällaisissa lasten- ja teinisarjoissa ne konfliktit ovat joko luokkaa "maailma tuhoutuu ja vain me voimme sen pelastaa!" tai sitten "voi ei, jäin kakkukilpailussa kolmanneksi ja pahin viholliseni voitti!" Tää on toki isompi juttu sikäli, että kyse on tuollaisista isoista hittilistoista, mutta silleen Hannah-skaalalla about samanlainen keissi. Ymmärrän kuitenkin hyvin, että Lilly ei oikein osaa suhtautua asiaan yhtä painokkaasti, koska no - niinpä niin. :D Onneksi on kuitenkin aina presidentit, ja jostain syystä kuvittelin tässä Trumpin vastaamaan puhelimeen ja lupaamaan ummet ja lammet asioita, joita hän ei kuitenkaan oikeastaan edes voi toteuttaa - ja sitten Hannahin soittelemaan lisää puheluita, kun hän huomaa, ettei Trump olekaan korjannut asiaa (ja Bideniä ei ehkä ole saatu kiinni ylipäätään, koska hänellä on nyt ehkä muutakin tekemistä). Lisäksi repesin aivan täysin tuolle Obama-jutulle, siinäpä vasta eeppinen kaanon-fakta.  ;D

Kommentista tuli nyt aikamoista löpinää, mutta ydinpointti oli joka tapauksessa taas kerran se, että tää oli viihdyttävää ja hauskaa luettavaa, ja sai hyvälle mielelle. :) On mainiota, että voi luottaa siihen, että sun tekstit on just sitä mitä ne lupaakin olevansa. ❤️


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 513
Näin tämän jo ilmestyessä, mutta nyt vasta sain aikaiseksi kommentoida. :) Pelkkä otsikko huvitti ja kuulosti juuri sellaiselta heitolta, jota oikeisto jenkeissä viljelee. Se yhdistettynä hahmoihin ja fandomiin oli kyllä paras älynväläys. Tuli heti alkuun tunne, että Mileyllä on teini-ikä ajanut oli kauan aikaa sitten, mutta hän elää yhä siinä maailmassa ja kuvittelee sen kiidon jatkuvan loputtomiin. Kyllä uskon, että Hannah Montana olisi monta kertaa listaykkösenä, mutta tässä oli sellainen lässähtäneen, aikansa eläneen popparin uran tunne, eikä laulaja itse suostu myöntämään, että ajat ovat muuttuneet.  :D

En ole koskaan kunnolla Hannah Montanaa katsonut, mutta oletan että hän ei siinä Mileynä tai Hannahina ole mikään hemmoteltu prinsessa, mikä olisi kyllä uskottavampaa hänen taustallaan. Ja minusta on uskottavaa, että jos koko teini-ikä on ollut pelkkiä huippuja, ei osaa ottaa epäonnistumisia vastaan sitten vanhempana. Kun kaikki on tullut helposti aiemmin, kyllähän se jatkossakin pitää tulle. Kahdeksas sija koko Amerikoissa ei ole kamala sija, kuten hyvä ystävä Lilly yrittikin sanoa. Kävi Lillyä sääliksi, jopa ihmettelin, miksi hän jaksaa olla Mileyn kaveri, mutta tosi ystävä toisaalta kertoo asiat suoraan kuten ne ovat, siitä pointsit Lillylle. Tämä koko Mileyn vuodatus oli samalla niin hupaisaa ja kamalan ikävää, koska ihan varmasti monet teini-ikäisetkin (ja aika monen muunkin ikäiset) ajattelevat juuri näin. Että kaikki mitä on pilalla nyt, ei olisi pilalla jos Trump olisi presidentti. :'') En tiedä itkeäkö vai nauraako. ;D Ihan älytöntä muuten, että canonissa Miley sai opiskelupaikkansa takaisin, vaikka oli ihan itse sössinyt asian, tuli fiilis oikein ärsyttävästä etuoikeutetusta prinsessasta. Etkä sinä edes keksinyt sitä tähän. :D
Kiitos tästä kamalasti, tämä oli tosi nerokas ja samalla surkuhupaisaa luettavaa. ;D
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Vuorna

  • tahdonalainen
  • ***
  • Viestejä: 932
Hyvää huomenta suoraan Kommenttikampanjan puolelta! Kun nappasin sun listauksen kommiksesta, olin ihan satavarma, että päädyn jälleen kerran Otayurin pariin. Kuitenkin joskus elämä yllättää, enkä sitten voinutkaan vastustaa Hannah Montanan nostalgista kutsua ;D Noh, ehkä pääsen palaamaan Otayuriinkin vielä tässä joskus, mutta tällä kertaa oli hurjan hauska lukea, mitä olit tämän fandomin parissa puuhaillut!

Tämä olikin älyttömän viihdyttävää luettavaa! Välillä tämmöiset kepeät, huumorimielessä rennosti kirjoitetut tekstit ovat ihan parasta kamaa, varsinkin tälleen torstai-aamuna. Komppaan myös Kaarnetta, joka tuolla aiemmin mainitsi, että tästä tekstistä huokuu se, että kirjoittajalla on ollut kivaa kirjoittaessa. Se todellakin piristi muakin! Siitä on ikuisuus, kun oon Hannah Montanaa katsonut, ja myönnettäköön, että omat muistikuvat sarjasta sun muista ovat melkoisen hataria. Kuitenkin tästä oli tunnistettavissa semmoinen klassinen draaman kaari, jota Disneyn teinisarjoissa kosolti viljellään. Onhan se nyt varmaan maailman traagisin asia, jos oma hittibiisi ei nousekaan listaykköseksi, varsinkin jos semmoiseen on tottunut. Lillyn toppuuttelu ja kärsivällisyys tasapainotti Miley/Hannahin draamailua erittäin kivasti.

Lainaus
”Biden… No mutta sehän selittääkin kaiken!” Miley sanoi kuin olisi tajunnut jotain hyvinkin ratkaisevaa. ”Trump ei olisi antanut tämän tapahtua.”
”Ei se tosin ollut Trumpkaan, joka järkkäsi sinut kouluun.”
”No oli kuka oli, Trump olisi kyllä pitänyt huolen, että singleni nousee heti listaykköseksi.”
Tämä kohta viihdytti varsin paljon, voi miten harmillista, että ei ollutkaan Trump enää vallan kahvassa kiinni. Kyllähän muuten olisi biisi noussut välittömästi listaykköseksi. Mullekin oli tuo Obama-asia jäänyt aikoinaan pimentoon, mutta kouluunpääsykeissi kertoo kyllä jotain Mileystä ja varmaankin myös perheen prioriteeteistä ja ehkä myös vaikutusvallasta. Kuka tietää, ehkä se Trump todella olisi vedellyt vähän naruista kuitenkin...

Ai että, tämäpä oli hauska! Pilke silmäkulmassa huumorimielessä kirjoitetut tekstit ovat aina kivoja, ja sun taito napata kiinni fandomista kuin fandomista on kyllä loistava. Kiitos paljon tämän kirjoittamisesta, piristit tätä marraskuisen harmaata torstai-aamua erinomaisen paljon!
i'm planning to build a whole new beautiful life here. one where, in my own small way, i can make the world a better place.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Iso kiitos kommenteista Angelina, hiddenben, Kaarne, Meldis ja Vuorna! Ihan mahtia kuulla, että tällainen älytön räpellys on uponnut ja viihdyttänyt :D Lähdemateriaalikin on paikoitellen aika absurdi ja älytön, ihan niin kuin lopussa mainitsin siitä Obama-jutusta :D Mut no, Disney Channelin sitcom, mitä muutakaan vois odottaa ;D On se kyllä kaikista hölmöyksistään ja epärealistisuudestaan huolimatta mulle edelleen rakas sarja ♥ Guilty pleasure number one.

Lainaus käyttäjältä: Meldis
En ole koskaan kunnolla Hannah Montanaa katsonut, mutta oletan että hän ei siinä Mileynä tai Hannahina ole mikään hemmoteltu prinsessa, mikä olisi kyllä uskottavampaa hänen taustallaan.
Joo ei Miley ihan mikään hemmoteltu prinsessa ole (ja hänen kaksoiselämänsähän on nimenomaan sen takia, että hän saisi elää myös tavallista teinitytön elämää eikä pelkässä glamourissa julkkishumussa), vaikka yleensä parhaansa mukaan keksii keinot saadakseen haluamansa. Aika usein hyödyntää nimenomaan Hannahia suunnitelmissaan 🤔

Lainaus käyttäjältä: Meldis
Ihan älytöntä muuten, että canonissa Miley sai opiskelupaikkansa takaisin, vaikka oli ihan itse sössinyt asian, tuli fiilis oikein ärsyttävästä etuoikeutetusta prinsessasta. Etkä sinä edes keksinyt sitä tähän. :D
No, oikeastaan syy oli Mileyn isän, koska tämän vastuulla niiden paperien lähettäminen oli. Mileylla itsellään ei niitä tainnut koskaan edes ollakaan.

Lainaus käyttäjältä: Vuorna
sun taito napata kiinni fandomista kuin fandomista on kyllä loistava.
Awww, kiitos! ♥

Nyt mun oikeastaan tekis vähän mieli kirjoittaa mahdollisesti jotain jatkoa tälle. Tai jotain Amerikan presidenteistä tässä fandomissa ;D Siitä itse tuli mieleen, että sarjan eräs hahmo Jake Ryan on (oman kertomuksensa mukaan) sanonut Trumpille itselleen "No, Mr. Trump. You're fired!". (Toki tämä ei vielä silloin ollut pressa.) Ehkä pitäis keksiä koko jutulle konteksti ;D Vois kirjoittaa Jaken vaik Diiliin. (Jake olis kyl kans muutenki semmonen hahmo josta sais kirjoitettua älyttömämpiä juttuja kuin Mileysta, koska toisin kuin Miley, hän oli ihan läpikotaisin hemmoteltu ja liian itserakas ja eli jossain harhassa, että julkkiksena kaikki rakastavat häntä 😅)

Kiitokset vielä kaikille kommenteista! Ne ovat lämmittäneet mieltäni paljon ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 757
  • grafiikka © Ingrid
Kommenttikampanjasta, hyvää myöhäistä iltaa! Munkin oli aivan pakko poimia tämä uusimpien ficciesi listasta todella mielenkiintoisen otsikon takia. En ole myöskään koskaan lukenut Hannah Montana -fandomia, ja tämä on itseasiassa varmasti ainut Hannah Montana -fic, johon olen Finissä törmännyt. Ihan mahtavaa, että päätit sen tänne julkaista ja sait sillä myös helpotusta kirjoittajan blokkiin - myös moni muukin ficin lukenut on varmasti nyt myös lukukokemukseltaan yhtä uutta fandomia ja huisinhauskaa ficciä rikkaampi. Ja olen täysin samaa mieltä, että jokaista ficciä ei tarvitse hioa äärimmäisyyksiin asti, eikä jokaisella ficillä tarvitse olla syvällistä, monimutkaista juonta. Tämä oli huippu juuri tällaisenaan!

Voin siis vain myötäillä aiempia kommentteja: tämä oli todella viihdyttävää luettavaa ja pisti hymyn huulilleni. Jotkut kohdat ficistä tuovat mieleen myös erällä tapaa omat lapsuus- ja varhaisteiniaikani: eipä muakaan hirveästi silloin kiinnostanut, kuka nyt sattuu olemaan USAn presidentti, joten voin ymmärtää sen, ettei moinen ollut myöskään Mileyn tärkeysjärjestyksessä ihan ykkösenä. Kunhan nyt vain saisi sen singlensä sinne kärkeen, muulla ei väliä. :D Voisin hyvinkin kuvitella, että tällainen kohtaus olisi voinut olla myös alkuperäisessä sarjassa. Olisi ollut myös varmasti ratkiriemukasta lukea, miten kyseiset puhelut lopulta sujuivat, mutta toisaalta tuo lopetus oli täydellinen tälle oneshotille.

Kiitos todella paljon tästä hauskasta ja kepeästä iltaluettavasta, ja hei, tuo kertomasi Jaken kommentti Trumpille todellakin ansaitsisi myös oman ficcinsä - jos sellaisen inspiroidut joskus kirjoittamaan, niin mä ilmottaudun ehdottomasti lukijaksi! :)
« Viimeksi muokattu: 27.11.2022 12:04:38 kirjoittanut Claire »
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Tervehdys Claire! Hauska kuulla, että päädyit tämän pariin otsikon takia :D Kyllähän se varmasti pistää enemmän tai vähemmän silmään, koska Trump! Minäkään en ole koskaan ennen edes lukenut Hannah Montanasta ficejä, eikä niitä Finissä taida ollakaan muita. Siitä kyllä olen ihan satavarma, että niitä jossain ff.netissä tai jo kuopatuilla muilla sivustoilla niitä on (ollut) runsaasti, ainakin enkuksi.

Mileyn mielessä asioilla tosiaan on ihan eri tärkeysjärjestys kuin monella muulla ehkä olisi, ja kukapa sitä nyt sattuisi muistamaan milloin pressat vaihtuvat ja kuka siellä Valkoisessa talossa oikein istuu :D Pressa kuin pressa, pitäähän sen huolehtia, että Hannahin sinkut on aina listaykkösiä.

Lainaus
tuo kertomasi Jaken kommentti Trumpille todellakin ansaitsisi myös oman ficcinsä - jos sellaisen inspiroidut joskus kirjoittamaan, niin mä ilmottaudun ehdottomasti lukijaksi! :)
Se olis tosiaankin ficin arvoinen :D En kyllä yhtään tiedä, keksinkö siihen joskus mitään taustatarinaa, mutta jos keksin niin kyllähän se täytyy kirjoittaa! Ihanaa, kun on valmiiksi jo lukijakin ;D

Kiitokset muutenkin ihanasta kommentistasi ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中