Kirjoittaja Aihe: The Umbrella Academy: Mustanpuhuvaa, S, Diego/Klaus, triplaraapale  (Luettu 718 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Mustanpuhuvaa
Kirjoittaja: Minä taas
Fandom: The Umbrella Academy (Netflix)
Ikäraja: S
Paritus: Diego/Klaus
Genre: Slice of life, arkipehmoilu

Summary: "Sinulle pitkä tukka kyllä sopii."

A/N: Minä niin pidän Klausin pidemmästä tukasta ja pakkohan siihen liittyen oli jotain ficinpoikasta tuumailla. Sekin on vain ajan kysymys, milloin jossain Umbrella-tekstissä letitellään tai leikellään hiuksia, ne kun ovat melkoisia heikkousskenaarioitani. 😂 Ajankohdaltaan tämä sijoittuu kolmannelle kaudelle, muttei spoilaile mitään kummempaa. Osallistuu myös Teelusikan tunneskaalaan ilolla.



***



"Oooh, hiivatti sinä tuoksut hyvälle..."

Diego ei ollut varautunut kuulemaan moista kehua kesken parranajon, muttei valittanutkaan.

"Se oli vakaa tarkoitukseni", hän sanoi ja nojautui taaksepäin halaukseen, kun Klaus livautti käsivartensa hänen ympärilleen.

"Tuoksut ihan... Antonio Banderasille", tämä mutisi unelmoivaan sävyyn nuuhkien uudemman kerran hänen kaulaansa. Diego tyrskähti.

"Etkö sinä ketään toista keksi? Olet jo käyttänyt tuon kortin."

"Niin, sinä näytit Antonio Banderasilta sillä maan peevelin ihastuttavalla kuontalollasi. Mutta se oli ja meni, onneksi tuli tuoksu tilalle."

"Kelpaako tämä nykyinen tukkani sitten?"

"Toki toki, soma se on kaikin puolin!" Klaus virkkoi lempeän painokkaasti ja painoi uudelleen nenänsä hänen hartiaansa vasten. "Mmmh, sí, señor..."

"Sille tyylille oli aikansa, mutta vaihtelu virkistää", Diego totesi ja sipaisi hiuksiaan sanojensa painoksi. "Sinulle pitkä tukka kyllä sopii."

"Oi, eikö? Minäkin tykkään!" Klaus hihkaisi ilahtuneena. "Muussa tapauksessa olisinkin jo vähän saksinut sitä."

"Sen kuin pidät tuollaisena. Sitä paitsi näytät sen kanssa, hmm... Sirius Mustalta", Diego päätti toteamuksensa ja kohtasi peilin kautta Klausin hullaantuneen hymyn.

"Vau, tässähän ihan punastuu!" Klaus nauroi ja pöyhi kihartuvia suortuviaan rennolla ja suloisella tavallaan. Tämä näytti suorastaan naurettavan ilahtuneelta hänen kommentistaan, melkein kuin olisi odottanut sitä siitä lähtien, kun hiukset olivat kasvaneet leukapieliin asti. "Sirius Musta, Gary Oldman, huh, kuolausta... Tosin minulla on komeampi parta, vai mitä?"

Diego kallisti päätään vienosti. "Pitäisikö minun muistaa, miltä Gary Oldmanin parta näyttää?"

"Kai sinä Potterit olet nähnyt?" Klaus kysäisi ja sai osakseen katsahduksen, joka osoitti, että kyseisten elokuvien katsomisesta oli aikaa mehevä tovi.

"Hyvä tuo partasi on joka tapauksessa", Diego sanoi pyyhkäistessään siistityn leukansa pyyhkeeseen. Klaus käänteli päätään peilaillessaan ja päästi mietteliään hymähdyksen.

"Pitääneekin alkaa viljellä tyyli-ikonini estetiikkaa oikein olan takaa. Voisin aloittaa sinun vaatekaapistasi."

"Miksi minun?"

"Miksiköhän."

"Minulla on kaapissani muitakin värejä kuin mustaa", Diego huomautti.

"Paljonkin?"

Diego mietti hetkisen. "Jonkin verran?"

Klaus taputti häntä hartialle myötätuntoisesti.

"Se on hyvä alku, Dii."


"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."