Kirjoittaja Aihe: SK8 the Infinity: Järkevästi suunniteltu, S, Joe/Cherry, tuplaraapale  (Luettu 626 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 120
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Järkevästi suunniteltu
Kirjoittaja: Minä taas
Fandom: SK8 the Infinity
Ikäraja: S
Paritus: Joe/Cherry
Genre: Slice of life, pöljäily

A/N: Random idea on random idea. 😂



***



"En ajatellut ihan tätä, kun pyysin sinua kantamaan minut temppelille."

Kojiro tyrskähti. "Pikemminkin komensit kantamaan. Onko sinulla sitä paitsi mitään käsitystä siitä, kuinka paljon prinsessatyylinen kantaminen rasittaa käsivarsia?"

"Ikään kuin omasi eivät olisi halkeamispisteessä kaikesta lihasmassasta."

"Sitähän ne, mutta tässä onkin kyse olosuhteista ja siitä rakastamastasi 'järkevästi suunnitellusta toiminnasta'", Kojiro virkkoi ja heilautti Kaorun paremmin olalleen kanniskellen häntä kuin ykkösluokan riisisäkkiä. "Jos mielii kantaa jotain näin monta porrasta, se on syytä tehdä tähän tapaan."

"Olisi pitänyt tajuta etukäteen..."

"Voin kaikin mokomin laskea sinut alas."

"Mieluummin vasta ylhäällä", Kaoru murahti katsellessaan askelmien sulavaa jonoa, jonka Kojiro oli jo jättänyt taakseen. "Jos tässä nyt alkaa jotain tonttuilla, ollaan pian molemmat turvallamme kiviportaissa."

"Hyvin mahdollista", Kojiro totesi asialliseseen sävyyn ja korjasi jälleen kanto-otettaan. Tämän olemuksessa ei ollut pienintäkään merkkiä uupumuksesta, mikä oli varsin vaikuttavaa.

"Älä pompota minua, tolvana –" Kaoru pukkasi Kojiroa kevyesti polvellaan rintakehään, ja Kojiro siirsi toisen kätensä hänen takapuolelleen ja kouraisi.

"Kantokuormat pysyvät sievästi hiljaa."

"Ole sinä hiljaa ja kanna", Kaoru tuhahti ja vastaiskunaan kähminnälle tarttui molemmin käsin Kojiron lihaksikkaasta pyllystä. "Tossua toisen eteen niin että perseessä tuntuu."

"Luuletko, ettei tuo puristelusi häiritse taivaltani?"

"Kannustan kehittämään järkevästi suunnitellun toimintamallin, jonka valossa se ei häiritse."

Kojiro virnisti, vaikkei Kaoru sitä nähnytkään.

"Käskystä."

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Randomit ideat on monesti ne parhaat ideat ;D Ihana saada lukea sulta taas näiden kahden pöljäilyä. Kaoru kunnon kermaperse prinsessa tietysti haluaa, että hänet kannetaan ylös niin ei tarvitse zourien pohjia itse kuluttaa. Ja tottahan toki Kojirou tottelee, vaikka palveluun liittyy aina lisänä pientä piikittelyä ja "valitusta" :D

Ihanaa pehvojen puristelua tässä, en voi kuin virnistellä ;D Kojirou on kaikin puolin niin muhkeaa massaa (ja lihasta) et varmasti riittää takamuksessakin kourittavaa (ai että ku sais itsekin kokeilla 🙈🙈). Kaorullakin on varsin sievä peräsin, ja erittäin kelpo käpälöitävä sellainen. Voin vain kuvitella miten hyvä Kojiroun on isoilla kourillaan siihen tarttua 😭😭 Aaaaa tähän ei voi muuta todeta ku et I'm going feral nää kaks saa mut niin hulluiks apuuua.

Lainaus
"Tossua toisen eteen niin että perseessä tuntuu."
Taitaa kyllä tuntua aika tehokkaasti vaikkei liikkuisi askeltakaan 🤭

Lukiessa en voinut olla miettimättä, olikohan tuolla paikalla ketään muuta, kun nämä kaksi siellä portaissa perseilivät (pun intended :D). Yleensähän nää kaks ovat niin siveän säädyllisiä ja muodollisia ihmisten ilmoilla, mutta kaipa sitä voi joskus irrotella tuntemattomienkin edessä. Tai sitten sattui juuri olemaan temppelillä hiljainen hetki (mua kyllä naurattaa ajatus siitä, että portaita kavutessa soittavat toisilleen suuta ja puristelevat pyllyjä samaan aikaan kun siinä vieressä kulkee muita ihmisiä XD). Ja fanifiktiosta kun on kyse niin kaikki laitetaan tarvittaessa toimimaan vaikka väkisinkin :D

Oi että mä kyllä tykkään siitä, kun Kojirou kanniskelee Kaorua olkapäällään kuin riisisäkkiä, mut senhän säkin taisit jo tietää ;D Kunnon apinamiesmeininki, niin kuin Kojiroulle sopiikin.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中