Kirjoittaja Aihe: The Witcher: Toistensa turmioksi, k-11, Geralt/Jaskier, tuplaraapale  (Luettu 1803 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 129
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Toistensa turmioksi
Kirjuri: Maissinaksu
Beta: Linne
Fandom: The Witcher (Netflix)
Ikäraja: k-11
Paritus: Geralt/Jaskier
Genre: Läheisyyskettuilua ja kähmintää 😂

Summary: "Pah! Artikuloi ensi kerralla selkeämmin, niin säästytään jälkipuheilta..."

A/N: Se on raapale, eipäs kun tupla, sittenkin ehkä raapale, eääh, tupla on hyvä. 😀 Vähän piti tuumia ja miettiä, että mitä oikein haluan, mutta tällaiseksi nopeasti rouskutettavaksi pikkupätkäksi tämä olikin tarkoitettu. Vähän kyllä piti tuon loppupuolen kanssa tapella, mutta lopulta sain sen taklattua.



***



Heidän suudelmansa ovat irstauden perikuvia, ja Jaskier päästää ynähdyksen Geraltin huulille, kun tämä painaa hänet selkä seinää vasten.

"Vittu... Koidut vielä turmiokseni", Geralt murahtaa Jaskierin kaulansyrjälle, kun tämän reisi painautuu härnäämään hänen jalkoväliään.

"Ja minä sinun, myönnä pois..." Jaskier myhäilee viedessään kätensä Geraltin pakaroille, ja miellyttävästä puristuksesta huolimatta noiturin huomio kiinnittyy hieman outoon sanavalintaan.

"Niinhän minä juuri sanoin."

"Sanoit mitä, rakkaani?" Jaskierin innokkaat hellyydenosoitukset kielivät siitä, ettei tämä keskity kuin puolittain, eikä varmaan kaipaisikaan enempää puhetta.

"Sanoin, että sinä koidut minun turmiokseni", Geralt tarkentaa kiroten samalla sitä, että edes viitsii palata aiempiin puheisiinsa – etenkin kun se tapahtuu hekuman kustannuksella. Jaskierkaan ei näytä vakuuttuneelta.

"Ei, ihan varmasti sinä sanoit, että –"

"Jaskier", Geralt hengähtää ja suo tälle samaan aikaan sekä huvittuneen että käskevän katsahduksen. "Anna olla."

Jaskier pyöräyttää sietämättömän kauniita sinisilmiään ja ravistelee takkinsa yltään Geraltin avustuksella. "Pah! Artikuloi ensi kerralla selkeämmin, niin säästytään jälkipuheilta..."

"Pakko kai se on..."

"Hei, virnuiletko sinä minulle?"

"Oletko antanut aihetta sellaiseen?" Geralt kiusoittelee, eikä hänen hymynsä notkahda, kun Jaskier tarttuu häntä leuasta. Geralt kuljettaa kätensä bardin kyljiltä lantiolle ja saa tämän koko kehon värähtämään.

"Sen minä sanon, että se olet sinä, joka koidut minun turmiokseni..." Jaskier huokaisee ja suorastaan äkäisellä suudelmalla kehottaa häntä jatkamaan vaatteidensa riisumista.

« Viimeksi muokattu: 28.05.2022 16:46:12 kirjoittanut Maissinaksu »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Alkutiedot nähtyäni ajattelin läheisyyskettuilun olevan vaihtoehtoinen nimitys rakkausvittuilulle tai sen jokin hieman erimakuinen variantti, ja sellaiselle mähän oon käytännössä heti ihan myyty ;D Kähmintä on sekin varsin mainio genre ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lainaus
"Ja minä sinun, myönnä pois..." Jaskier myhäilee viedessään kätensä Geraltin pakaroille, ja miellyttävästä puristuksesta huolimatta hänen huomionsa kiinnittyy tämän outoon sanavalintaan.
Ennen kuin pääsin noita vuorosanoja pidemmälle mä kiinnitin itsekin huomiota sanavalintaan ja jäin miettimään että täh, niinhän Geralt just sanoi XD Ja sitten kelasin tota pitkään ja mietin että ymmärsinkö koko juttua oikein 😂 Olis ehkä vain pitänyt säästellä aivoja turhalta rääkiltä ja jatkaa samantien lukemista, kun se mun ihmettelemä asiasahan tossa oli pointtina!

Tossa samassa kohdassa kans muuten tulkitsin ensin hän-pronominin viittaavan virkkeen ensimmäiseen tekijään, eli Jaskieriin, vaikka oletan että sillä on tässä tarkoitus viitata Geraltiin? Mut jotenkin tollaisenaan se sotii mun kielikorvaa vastaan 🤔 (ja sama oli itse asiassa myös ihan ekassa virkkeessä, siinäkin hän-pronomini lauserakenteen perusteella mun mielestä viittaa Jaskieriin, vaikka se ei selvästikään ole tarkoitus.)

Lainaus
"Hei, virnuiletko sinä minulle?"
Miks musta on ihan liian hauskaa kuvitella Geralt virnuilemassa 😂😂 Mut hei, ihanaa kun hän ei oo ihan vaa pelkkä jurottaja ja jopa vähän kiusoitteleekin Jaskieria! Ja ihan ansaitusti :D Turmiota kerrakseen molemmilla mutta siitähän ne tykkäävät. (Ja niin tykkään minäkin 🤭🤭)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 129
  • Kurlun murlun
Kiitusta kommentista, Larjus! ❤️ (Hipsin täällä kekkereillä pienelle introverttihengähdystauolle ja sain päähäni vastata heti)

Sanoisin, että rakkausvittuilu ja läheisyyskettuilu ovat aika lailla sisarusgenrejä keskenään. xD En väitä, että olen itse keksinyt molemmat, mutta toisinaan draaman sijaan jompikumpi niistä on astetta tarkempi. Mukavaa, että löysit jälleen tiesi Witcher-tekstieni pariin. 😍

Lainaus
Olis ehkä vain pitänyt säästellä aivoja turhalta rääkiltä ja jatkaa samantien lukemista, kun se mun ihmettelemä asiasahan tossa oli pointtina!
Voi eii 😂 Toisaalta mistäs sitä olisi osannut tietää, mistä tekstissä on kyse, etenkin kun olen unohtanut tehdä summaryn! 😂 Ehkäpä tämän tekstisen kanssa tapahtui yksi sun toinenkin aivorupsu, kun piti vähän tuumailla noita pronomineja pariin kertaan. Kiitos huomioista niiden suhteen. 😄

Geralt on niin ihana, kun se osaa jurottaa mennen tullen, mutta välillä irtoaa hymy jos toinenkin. Väittäisin että peli-Geralt on vähemmän juro kuin Netflix-Geralt, mutta onneksi Netflixinkin versiosta löytyy omat veikeät hetkensä. Ja toki juuri Jaskier osaa houkutella Geraltista esiin tahallaan ja tahtomattaankin vähän huvittuneisuutta. Yhyy, miten tykkäänkin tästä shipistä. 😍

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 563
Löysin tämän välilehdestä ja ei muutakuin lukemaan! Tässä oli hauskaa sanailua, ei ihme että sekä lukija että Jaskier ovay vähän pihalla, kun jotenkin kummasti nuo suudelmat ja reidet ja ynähdykset veivät kaiken huomion ;D Ei myöskään ihme, että Geraltia alkaa jo ärsyttää, kun joutuu selittelemään sanojaan hekuman kustannuksella, hyvin sanottu! Ja voin niin nähdä silmieni edessä tuon Jaskierin silmienpyörittelyn :D tässä oli hauskan sanailun lisäksi varsin kuuma tunnelma, ihana pikku palanen! Kiitos<3
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 968
Mmmhmmhmm, voi kyllä ;D
Voin hyvin kuvitella, että nämä kaksi ovat keskenään juuri tällaisia, kun hekuma ei vielä ole vienyt kaikkia aivosoluja muualle xD
Jaskierin varsinkin on pakko saada viimeinen sana, eikä Geralt kyllä jää paljoa huonommaksi.
Pitää yhtyä edellisiin kommentoijiin sen osalta, että kähmintä on vallan mainio genre kertakaikkiaan.

Lainaus
Heidän suudelmansa ovat irstauden perikuvia, ja Jaskier päästää ynähdyksen Geraltin huulille, kun tämä painaa hänet selkä seinää vasten.
mmhmm, mielenkiintoni lunastettu heti ensimetreillä, kuumaa 💖
Tämä oli hauska pikku palanen, naminami.

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Hihi, näiden kahden sananvaihto ei jätä koskaan kylmäksi ;D Hyvä, ettei sanailu sentään koitunut näiden hekumoinnin turmioksi.

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"