Kirjoittaja Aihe: Digimon: Raportointia (K-11, useita parituksia, tekstarificci)  (Luettu 6532 kertaa)

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 457
Ficin nimi: Raportointia
Kirjoittaja: Meldis
Fandom: Digimon
Genre: humor, tekstarificci
Ikäraja: K-11
Paritukset: Taichi/Yamato, Daisuke/Ken, Takeru/Hikari
Tiivistelmä: Valitut ovat viettäneet iltaa.
Vastuunvapaus: En omista hahmoja tai paikkoja, hieman vain lainaan omaksi ilokseni.
A/N: Tämä on itsenäinen jatko-osa ficilleni Minulle sinä olet, K-11, jossa mainittiin ohimennen, että Yamato tarjoaa kaljat hänen asuntoaan siivonneille valituille ja alkoi tehdä mieli kirjoittaa tuosta kaljoittelusta. Mutta vähän eri tavoin. Sitten en saanut unta viikonloppuna, joten kirjoitin tämän. Eli suurin osa tästä on syntynyt neljän ja viiden välillä yöllä, mutta oikeastaan sopi ficciin oikein hyvin. :D Hahmot ovat tosiaan tässä 21-25 vuotiaita eli ihan laillisesti alkoholia kitataan. Vähän varmuuden vuoksi myös laitoin tuon vähän korkeamman ikärajan. :) Toivottavasti viihdyttää, kommentoitahan jos lukaiset! ^^


Raportointia

01:55 Sora: MAKSAAA
01:55 Sora: tidän ainna
01:56 Sora: TIEDÄN
01:56 Sora: tiesin
01:59 Sora: ohosori
01:59 Sora: kelo
02:00 Sora: tissitkö tädaiske otaa laulaaa

03:45 Mimi: Huomenta
03:45 Mimi: Jaa ei se taidakaan olla sinulle vielä huomen. >ᴗ<

10:41 Mimi: Huomenta?
10:41 Mimi: Voitko vähän selkeämmin sanoa?

11:01 Mimi: Sora? Oletko elossa?
11:05 Sora: en usko
11:05 Sora: voi ei
11:06 Mimi: oli siis hyvät bileet? ✰⁎*
11:07 Sora: voi olla
11:07 Sora: tukassani on multaa
11:08 Mimi: kerro lisää o✪‿✪o
11:08 Mimi: oletko sinä kuitenkin kotona?

11:31 Sora: anteeksi, tuli asiaa vessaan
11:31 Sora: olen. avaimet ja lompakko tallella. arvokkuus ei
11:33 Sora: tämä huppari taitaa kuulua Hikarille
11:33 Sora: Se oli se Yamaton tarjoama kaljakierros, kun siivosimme hänen kämppänsä.
11:34 Mimi: Yksi kierros vain? Sinusta on tullut vanha Sora.
11:34 Sora: ei ole!
11:34 Sora: hän tarjosi yhden kierroksen ja sitten me vähän niin kuin jäimme sinne
11:35 Mimi: Kerro lisää toki.
11:35 Sora: Mitä kello on siellä?
11:35 Mimi: Ilta kahdeksan eli juuri sopiva hetki juoruille ” ¤ ‿ ¤ ”
11:36 Mimi: eli siis Daisuke osaa laulaa?
11:36 Sora: mitä?

11:39 Sora: ai. Ei osaa
11:39 Sora: Odota minulla on video.

11:45 Sora: Voidaanko soitella mieluummin? En jaksa pitää päätä pystyssä että näpyttelisin ja tiputin puhelimen nenääni jo pari kertaa.
11:45 Mimi: Sopii!

*

10:33 Ken: Oletko kunnossa?
10:45 Daisuke: en
10:45 Ken: Kai edes tähtäsit ämpäriin, jonka jätin sinulle.

11:00 Daisuke:
11:00 Ken: Ovatpas saumat huonossa kunnossa. Harvoin näkee kylpyhuonetta tuosta kulmasta.
11:02 Daisuke: juuri sitä itsekin pohdin
11:04 Ken: No? Pitäisikö minun harmitella aikaista vuoroani, jonka takia en päässyt mukaan?
11:06 Daisuke: en ole varma
11:06 Ken: Oliko tuo ei?
11:09 Daisuke: olisi minusta ehkä ollut hauskaa nähdä sinut joskus niin kännissä
11:09 Ken: Sitä päivää saat odotella
11:09 Daisuke: ilonpilaaja

11:14 Ken: mikä se video oli?
11:15 Daisuke: video?

11:20 Daisuke: hemmetti. hiivatin takaishi
11:20 Ken: En tiennyt, että sinulla oli tällaisia esiintymistaitoja. Viihdytin sillä työkavereita.
11:21 Daisuke: etkä
11:22 Ken: No en Tojia vain mutta puolustuksekseni hän tuli huomaamattani selkäni taakse kun katsoin sitä.
11:22 Daisuke: kiva
11:22 Ken: En huolehtisi, koska hänen mielipiteensä sinusta ei voi laskea nykyistä alemmas.
11:22 Daisuke: no sitten en huolehdi

11:25 Ken: Eli oliko onnistuneet pirskeet?
11:26 Daisuke: kai. Alkuun oli tai siis niin että muistan. Joekin pääsi pitkästä aikaa paikalle. Hän osti ensimmäiset shotit. Taisi olla jostain stressaantunut.
11:26 Ken: Veikkaanpa että opinnoista.
11:27 Daisuke: ai joo

*

23:33 Joe: shiiiiinnn mssääää
23:36 Joe: ta,,ii
23:39 Joe: ko99    aa

8:21 Shin: Onko kaikki hyvin, et vastaa puhelimeen
8:44 Shin: Joe?
9:02 Shin: Alan hermostua

10:11 Joe: hups
10:12 Shin: ??
10:14 Joe: älä soita. kaikki sattuu
10:14 Shin: MITÄ
10:15 Joe: siis krapula sattuu
10:15 Shin: MITÄ
10:15 Joe: älä huuda
10:18 Joe: piti vähän poistaa paineita
10:18 Shin: Minä olen soittanut jo sairaaloita läpi ja hermostuttanut isän ja äidin, melkein soitin poliisiin ja SINÄ OLIT JUOMASSA
10:20 Joe: olen aikuinen
10:20 Shin: Vaikea uskoa välillä.
10:21 Shin: mitä sinä yritit selittää yöllä?
10:21 Joe: yöllä?

10:26 Joe: Ai, ööö
10:27 Joe: etsin osoitetta
10:28 Shin: Joe
10:28 Joe: meillä oli nälkä
10:29 Joe: olisi pitänyt varmaan syödä jotain etukäteen
10:30 Shin: Joitko sinä tyhjään vatsaan?
10:30 Joe: ei se olisi ollut niin paha, mutta

10:35  Shin: Joe?

10:44 Joe: sori, vessatauko
10:47 Joe: taichi ehdotti juomapeliä
10:47 Shin: etkö sinä juuri sanonut olevasi aikuinen?
10:47 Joe: joo. minä en hävinnyt

10:50 Joe: Shin. Ammeessani on postilaatikko.

*

11:03 Iori: Miyako?
11:04 Iori: Olen ovella.
11:07 Iori: ??

11:10 Miyako: ei noin kovaa
11:10 Iori: Mitä?
11:13 Iori: Miyako?

11:21 Miyako: anteeksi
11:23 Miyako: olet ovella?
11:23 Iori: Niin, sinulla piti olla se näytönohjain valmiina.
11:23 Miyako: näytönohjain?
11:23 Iori: voitko tulla nyt avaamaan oven?
11:24 Miyako: en pääse täältä ylös
11:25 Iori: Täältä?
11:26 Miyako: vessan lattialta
11:26 Miyako: minulla on ehkä Soran kengät
11:27 Iori: Vessassa?
11:27 Iori: Etkö ole sitten varma?
11:27 Miyako: no kun Taichi ehdotti peliä
11:28 Iori: ja hävisit?
11:28 Miyako: vain juuri ja juuri. sora kaatui istutuksiin sillä sekunnilla kun lähdimme Botanista
11:29 Iori: miten sinä muistat sen?
11:30 Miyako: Hikari laittoi kuvan
11:30 Iori: Sorasta kukkapuskassa?
11:31 Miyako: Joo
11:32 Iori: kai sinä menit sitten kotiin?
11:32 Miyako: ei kun meillä oli nälkä
11:32 Miyako: mutta meidät häädettiin sieltäkin
11:34 Miyako: Taichi ja Daisuke ainakin olivat aika kovaäänisiä
11:34 Miyako: en oikein muista
11:35 Iori: Kappas.
11:37 Miyako: muistan postilaatikon
11:37 Iori: postilaatikon?
11:40 Iori: Mitä postilaatikosta?
11:41 Miyako: en tiedä

*

10:12 Hikari: Oletko nähnyt isoveljeä? Hän ei vastaa puhelimeen.
10:15 Takeru: En ole nähnyt häntä sen jälkeen kun lähdimme sieltä nuudelipaikasta. He menivät johonkin puistoon.
10:15 Hikari: Eikö hän tullut karaokeen?
10:15 Takeru: Etkö sinä huomannut?
10:15 Hikari: (◍’౪`◍)
10:15 Takeru: Hikari!
10:16 Hikari: Oli siinä vähän muuta mihin keskittyä! ๑>◡<๑
10:16 Takeru: Kuten?
10:17 Hikari: No esim Daisuke laulamassa Spitzin Cherryä! Ja sinullakin oli jotain tekemistä asian kanssa-
10:17 Takeru: En tunnusta mitään.
10:17 Hikari: Silminnäkijän mukaan kielesi oli jossain korvani tienoolla ➜◡ु⚈᷉
10:17 Takeru: Vastalause! Huhupuheita.
10:18 Hikari: Todiste A on mustelmainen kyynärpääni sen vessareissun jäljiltä. Laitanko vielä valokuvan?
10:19 Takeru: Nämä ovat lavastettuja, kaikki tyystin. Olen käyttäytynyt kuin kunnon kansalainen enkä koskaan kajoaisi humaltuneeseen neitoon.
10:21 Hikari: Hyvä on. Humaltunut neito laskee kaikki syytteet, jos korvaukseksi käyt hakemassa krapulaiselle neidolle misokeittoa. ♥‿♥
10:21 Takeru: Sovittu.

10:23 Hikari: Eikö sinulla ole krapulaa?
10:23 Takeru: Ei pahasti.
10:24 Hikari: Muistatko sitten missä minun keltainen hupparini on?
10:24 Takeru: Annoit sen Soralle.
10:24 Hikari: Ai. Miksi?
10:25 Takeru: En tiedä, hän puhui jotain velasta.
10:25 Hikari: 〈(゜。゜)

10:30 Takeru: (^∇^) Muistatko kun löysimme sen rikkinäisen postilaatikon? Se oli irti perustuksiltaan.
10:31 Hikari: muistan postilaatikon
10:31 Takeru: minulla on kuva puhelimessa Joesta ammeessa postilaatikon kanssa.
10:31 Hikari: NÄYTÄ HETI
10:34 Hikari: Voi Joe! (❁´▽`❁)

10:39 Hikari: Etkö varmasti nähnyt Taichia ja Yamatoa sen jälkeen kun meidät häädettiin?
10:39 Takeru: Taichi halusi pelleillä puistossa jotain. Sora meni heidän peräänsä kun heitä ei kuulunut. Kysy häneltä.

*

13:15 Sora: Unohdin! Olet velkaa minulle!
13:19 Mimi: Velkaa?
13:19 Sora: Taichista ja Yamatosta!
13:19 Mimi: EIKÄ \(☆o◎)/
13:19 Sora: Mitä me sovimme? 2500 jeniä?
13:21 Mimi: Mutta oliko se varmasti? Vaadin todisteita, muun muassa kuvat tai videot kelpaisivat oikein hyvin. (゚⊿゚)
13:21 Sora: Sinä julkea nainen
13:22 Sora: Ei minulla ole kuvia tai videoita, mutta minä näin heidät
13:22 Sora: he olivat menneet puistoon.
13:23 Sora: tai Taichi oli mennyt ja Yamato oli mennyt perässä
13:23 Sora: ja minä menin etsimään heitä, kun heitä ei kuulunut

13:27 Mimi: NO?? ( ̄■ ̄;)!?

13:34 Sora: anteeksi, Hikari soitti
13:34 Sora: Taichi on hukassa
13:35 Sora: kehotin etsimään Yamaton luota
13:35 Sora: Miyakolla on minun kengät
13:35 Mimi:(♥→o←♥)
13:36 Sora: Hän ei tiedä miksi.
13:36 Mimi: Kävelitkö sinä ilman kenkiä kotiin?
13:37 Sora: ai siksi varpaitani kivistää
13:37 Sora: Miyakolla on pienempi jalka

13:38 Mimi: Eihän se ole outoa sinulle, siis Taichi ja Yamato? Kun sinä ja Yamato, tiedäthän
13:40 Sora: Siitä on ikuisuuksia. Hyvä vain, toivottavasti tekevät hommansa yhtä vaikeaksi kuin tekivät sen minulleヽ(。_°)ノ
13:41 Sora: Ken ja Daisukekin päätyivät yhteen ennen heitä
13:42 Mimi: Se on aika saavutus se.

13:52 Sora: Mutta siis olet velkaa!
13:52 Mimi: Et kertonut loppuun!
13:55 Sora: minä menin sinne puistoon. Ja he pyörivät nurmella
13:55 Sora: luulin ensin että he rupesivat tappelemaan taas
13:56 Sora: ja menin huutamaan että irti toisistanne
13:57 Sora: no kyllä he irrottautuivatkin toisistaan
13:57 Mimi: 乂❤‿❤乂
13:59 Mimi: miten sinä tuon muistat? Hikari laittoi kuvan missä makaat kukkapuskassa
13:59 Sora: MITÄ
13:59 Sora: no siis tietenkin minä sen muistan (^_−)☆

*

14:10 Ken: Olen kaupassa. Tahdotko jotain?
14:14 Daisuke: kuoleman

14:19 Ken: Kelpaako Bokun Habanero siihen?
14:20 Daisuke: vihaan Takerua
14:22 Ken: Hänkö käski hankkimaan itsesi tuohon kuntoon?
14:22 Daisuke: hän yllytti minut laulamaan!
14:24 Ken: Karaokeko sai sinut känniin?
14:24 Daisuke: …ei
14:25 Daisuke: anna minun nyt vain syyttää Takerua
14:25 Ken: Toki. Kerrohan miksi Takeru on syypää tilaasi.
14:27 Daisuke: ei nyt syypää vaan hän ilakoi sillä että ei ollut juonut niin paljon
14:27 Daisuke: ja minun piti näyttää että en ole niin pahassa kunnossa ja menin laulamaan
14:27 Ken: Ethän sinä aamulla muistanut näin hyvin koko yötä.
14:27 Daisuke: se palailee mieleen
14:28 Daisuke: joku on ehkä lyönyt minua
14:28 Ken: LYÖNYT
14:29 Daisuke: otsalla on aika iso mustelma.
14:29 Ken: Mitä??
14:29 Daisuke: sattuu kun painan siitä
14:29 Daisuke: mutta se toinen varmaan on vielä pahemmassa kunnossa

14:38 Daisuke: Ken?
14:38 Ken: älä paina siitä

*

15:34 Koushiro: Hei, tiedätkö onko Taichi jossain? Meidän piti tavata kolmelta, eikä hän vastaa puhelimeensa.

15:44 Hikari: Takeru tässä, Hikari on oksentamassa vessassa. ( ´ ▽ ` )
15:44 Koushiro: ?
15:44 Hikari: Oli ne siivousbileet eilen
15:45 Koushiro: siivousbileet?
15:45 Hikari: Kyllähän Yamato kertoi sinullekin ja pyysi tulemaan.
15:47 Koushiro: Ai niin se, tietenkin muistin.
15:47 Hikari: Älä harmittele. Olisit vain saanut muistinmenetyksen ja varmaan mustelmia. (T▽T)
15:48 Koushiro: Mustelmia? Ovatko kaikki kunnossa?
15:48 Hikari: Joo kai, Daisuke kompuroi karaokessa ja löi itseään mikillä otsaan. Ja Taichi ja Yamato eivät ole vastanneet puheluihin. Hikari väittää että pahoinpitelin hänen kaulaansa.
15:49 Koushiro: ??

15:53 Koushiro: Okei. Pitäisikö huolestua? Että Taichia ja Yamatoa ei saa kiinni?
15:54 Hikari: Olemme menossa käymään Yamaton luona kunhan Hikari jaksaa pitää vatsahapponsa sisällään.
15:54 Koushiro: Okei.

16:03 Koushiro: Minä sain Yamaton kiinni
16:07 Hikari: Hikari tässä taas, hyvä juttu! ( ^_^)/
16:07 Koushiro: Mutta sinne ei varmaan kannata mennä.
16:07 Hikari: Miksi ei? Onko jotain sattunut?
16:08 Koushiro: Ei mutta siis kun Yamato ei tavallaan vastannut vaan varmaan sohaisi puhelintaan tai se oli hänen taskussaan tjn
16:08 Koushiro: Mutta siis ei kannata mennä sinne nyt. Ehkä hetkeen.
16:08 Hikari: ●.◉
16:09 Koushiro: Luottakaa nyt vain minuun.
16:09 Hikari: Minua kyllä nyt huolestuttaa.

16:15 Hikari: Koushiro?

*

16:58: Takeru: Yamato?
16:59 Takeru: Yritin soittaa ovikelloasi.

17:04 Takeru: Minä alan oikeasti huolestua
17:06 Takeru: Minulla on vielä tämä vara-avain

17:10 Takeru: Yamato, pyydän vastaa

17:14 Takeru: No minähän varoitin sitten

17:23 Takeru: Anteeksi vielä kauheasti veli.
17:23 Takeru: Onneksi olkoon vaan. (♡∀♡)

17:29 Takeru: Kunhan ehditte, kerrotteko kumpi teki aloitteen niin voimme sopia vedon Hikarin kanssa.(◍>◡<◍)♡
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Hurrikaani

  • Uneksija
  • ***
  • Viestejä: 298
  • Your living your live only once. Remember that.
Ei apua miten ihana tää jotenkin osui omaan silmään vaikka en digimonia oo hirveemmin vuosiin seurannut sarjana tai muutoinkaan. Mä täällä virnuilin hölmöä hymyä yksikseni tätä puhelimella lukiessa. // Onneksi mies lähti koiran Kaa ulos ni voi rauhassa virnuilla puhelimelle xD//


Tää oli kyllä semmoinen hyvän mielen ficci, ja voi mikä nostalgia pärinä kun nimet liittyy automaattisesti kasvoihin, ja ääniin ja mielikuviin. Parhautta. Parasta mun mielestä tässä oli jotenki tää tekstaripohja, koska tää toimi tosi hyvin, tekstareiden piirteet tuli hyvin esiin ja voi apua. tää oli vaan parasta.



Lähetetty minun M2006C3LG laitteesta Tapatalkilla

Ei unelmiin uskominen ole lapsellista.
Listaukseksi haukkuvat

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Olipa hauska että vielä innostuit siitä kaljoittelustakin kirjoittamaan! ;D Ja vielä tämmösen tekstarificin, cool. Näitä tulee niin harvoin vastaan että oon joka kerta vaikuttunut. Pitäis ehkä itsekin joskus kokeilla kirjoittaa semmoinen, kun lukeminen ainakin on hauskaa!

Oli jotenkin tosi jännä lukea Valituista lapsista yhteisten kaljoittelujen jälkeen, mut eipä nekään pysy lapsina ikuisesti (ja onhan sitä itsekin kirjoittanut paristakin panemassa, niin... XD). Tämmöset jälkimainingit oli aikas hulvattomat. Ehkä en haluakaan tarkemmin tietää, mitä tuolla itsessään tapahtui. Oon kyl vaa hirveen pettynyt kun mulle ei tarjottu mahdollisuutta nähdä Daisukea laulamassa tai Jouta kylpyammeessa postilaatikon kanssa ;D Arvostan kyl tota mukaan päässyttä kuvaa! Kiva lisä. Sellainen oli myös nuo tosi japanilaiset hymiöt!

Lainaus
11:09 Daisuke: olisi minusta ehkä ollut hauskaa nähdä sinut joskus niin kännissä
No siis tämä XD Vaadimme jatkoa!

Lainaus
10:47 Shin: etkö sinä juuri sanonut olevasi aikuinen?
10:47 Joe: joo. minä en hävinnyt
XDDD lol
(lisärepeilyä mulle tuotti se, kun oot kirjoittanut tähän Joun nimen Joe mikä muistuttaa mua vain Agapion suomidubista, niin tietty sit kuulin noi Joun kohdat sillä hänen Agapio-suomiäänellä XD Ja nyt mulle jäi päähän junnaamaan se Agapio-Soran "Kuule Joe, miksi näytät niin vakavalta" :DD)

Ja oi voi Taichia ja Yamatoa kun heidän suhteestaan on lyöty vetoa 🙈 Ehkä heidän kannattaakin olla muille niin kivoja ja reiluja etteivät kerro mitään suhteestaan. Saisivat pilattua ainakin Hikarin ja Takerun vedonlyönnin :P (Vaikka ehkä Taichi Hikarin edessä taipuu, pehmo-oniichan. Toisaalta niin on kyllä Yamatokin Takerun suhteen et ei, ei varmastikaan onnistu niiltä mikään vastaamatta jättäminen jos pikkuset oikein nätisti kysyy ;D)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 457
Hurrikaani, kivaa, että innostuit lukemaan, vaikka Digimonin katselusta on aikaa. ^^ Tosi ihana kuulla, että tykkäsit ja että tekstaripohja toimi, sitä oli hirveän hauskaa kirjoittaa. :) Kiitos kommentistasi!

Larjus, tekstari-ficit ynnä muut ei-proosat on hirveän hauskoja, vaikka joka kerta, kun uskaltaa kokeilla, tuntuu, että eihän tästä tarinaa saa aikaiseksi. Olin alkuun kirjoittamassa ihan normificin, mutta joku tässä ideassa houkutteli. Kivaa että on uponnut ja arvostit hymiöitä! Niitä oli kivaa tehtailla. ^^ Lapset tekemässä aikuisten juttuja on niin hulvatonta ja mahdollisuudet rajattomat, tuntuu että joku tulva aukenee tästä. :D Minäkin haluan tietää millainen Ken on kännissä. ;D Kääk etten tajunnut tuota Joe-nimitystä, onneksi en muista Soran repliikkiä. Taichi ja Yamato ovat sekoilleet niin paljon kaiken aikaa, että muut lapset varmaan kyllästyivät ja päättivät alkaa lyödä vetoa seuraavasta älyttömästä tempusta, mutta ei kai sille sekoilulle voi mitään, kun pojat ovat semmoisia kuin ovat. Kauhea julmaa alkaa lyödä vetoa kavereistaan. ;D Kiitos paljon kommentistasi, ilostutti päivääni!
« Viimeksi muokattu: 17.05.2022 22:55:39 kirjoittanut Meldis »
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Tää on kyllä niin läppä xDDD En ees keksi mitään järkevää sanottavaa, tekstari/tsätti/yms fikit ovat yleensäkin hauskoja, mutta jotenkin Digimon-hahmoista kännisekoilemassa niin voiko paremmaksi mennä? Naroin oille vessan kaakeleille ja varsinkin sille useammalla oli tekstiviestittelyn lomassa vessatauko, joka oli pakko tietysti aina ilmoittaa xDD Vai että ehtii Daisuke ja Ken kimppaan ennen muita, niin varmaan jos tästä sekoilusta jotain on opittavaa.

Lainaus
14:29 Daisuke: sattuu kun painan siitä
14:29 Daisuke: mutta se toinen varmaan on vielä pahemmassa kunnossa

14:38 Daisuke: Ken?
14:38 Ken: älä paina siitä
Älä paina sitä xDDDD Klassikko isävitsi, mutta purskahdin silti nauruun. Kuvittelen tähän Kenin lakonisen äänen vaikka se onkin tekstari.

Tää oli vaan niin hauska ja kiva fikki. Kiitos tästä.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 457
jossujb, oi miten ihanaa, että kommentoit! Valitut lapset ja alkoholi on minustakin hyvä yhdistelmä. Ja ihanaa, että nauroit, koen saavuttaneeni jotain. ;D Kenissä on minusta eniten potentiaalia tulla kunnon isävitsien veistelijä. Kiitos hirveästi, kun kommointoit! ^^
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 093
  • Kurlun murlun
Hohhohoh, tästä sai yhtä hyvät hirnunnat kuin ensi kerran lukiessa. :D Digimon on mainio fandom sekä seikkailua että arkipäiväisiä kommelluksia ajatellen, samaan tapaan kuin itse sarjassakin käsitellään sekä digi- että tosimaailmaa. Kolikon kaksi eri puolta ja molemmat yhtä kummallisia. xD

Olen aina rakastanut tällaisia kirjeenvaihto-/chat-/ vastaavia ficcejä, kun niissä tapahtuu niin paljon pienessä tilassa ja jo muutamaan lauseeseen voi vangita hienosti hahmojen tapaa kommunikoida muiden kanssa. Samalla tämä tuntui kuin olisi selannut jotain opiskelijaporukan ryhmäkeskustelua ja todennut vain että mitähän kummaa pitkin iltaa mahtoikaan tapahtua. xD Koominen ajoitus oli läsnä halki tekstin ja sai aikaan hyvää hekottelua! Hauska lisä oli myös nuo japanilaiset hymiöt!

Ja nyt mulle jäi päähän junnaamaan se Agapio-Soran "Kuule Joe, miksi näytät niin vakavalta" :DD)
Kiitos, Larjus, että sanoit tämän ääneen eikä minun itseni tarvinnut. xD

Kiitän tästä hauskasta morning after -kertomuksesta. :D

- Mai

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 457
Maissinaksu, miten kivaa, että tulit kommentoimaan! Ja ihana kuulla, että onnistuin naurattamaan. ^^ Aioin itse asiassa alkuun kirjoittaa kaiken Valittujen yhteisessä ryhmäkeskustelussa, mutta näin tästä tuli omasta mielestäni hauskempi, ilmeisesti sinusta myös. ;D Kiva, että pidit hymiöistä, niitä oli hauska valita. Tuo Joe vainoaa minua nyt loppuelämäni, en ymmärrä, miten en tajunnut kirjoitusasua. ;D Kiitos tosi paljon kommentistasi, se piristi tosi paljon!
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

JuusoLeevi

  • ***
  • Viestejä: 39
  • mä lupaan pysyy douppina hunaja
Digimon on mullekin tuttu vaan lapsuudesta, mutta joitain nimiä ja naamoja muistan! Tää oli mahtava lukukokemus, tosi todentuntuinen! Vannon että oon käynyt osan näistä keskusteluista itsekin.

Tekstarificit ja ylipäätään tälläiset vähän tavallisesta poikkeavat tekstimuodot on muutenkin niin hauskoja lukea, ja tässä oli sisältökin kohdillaan. Plussapisteitä kaakelikuvasta ja japanilaisista hymiöistä.

10:50 Joe: Shin. Ammeessani on postilaatikko.
Ai luoja, tälle putosin täysin :-D
i don't mind the sun sometimes
the images it shows



Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 457
JuusoLeevi, ihanaa kun tulit kommentoimaan. ^^ Jotain keskustelunpätkiä saatoin poimia omasta elämästäni. ;D Kiva kuulla, että arvostit kaakeleita ja hymiöitä, niitä oli hauska etsiä ja taiteilla tekstiin mukaan. ^^ Kiitos kommentistasi!
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚