Kirjoittaja Aihe: SK∞: Alfan auktoriteetilla (K-11, Cherry/Joe, oneshot)  (Luettu 2906 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Alfan auktoriteetilla
Author: Larjus
Chapters: Oneshot
Fandom: SK∞ (SK8 the Infinity)
Pairing: Nanjou Kojirou (Joe)/Sakurayashiki Kaoru (Cherry blossom)
Genre: Jonkin sorttista parisuhde-arkidraamaa, omegaverse
Rating: K-11
Disclaimer: SK∞ ei kuulu minulle millään muotoa, enkä ole saanut tämän kirjoittelusta rahaa.
Summary: Kaoru soittaa erittäin akuutin puhelun Kojiroulle.

A/N: Tän ficin työnimi oli niinkin hieno kuin kiimapuhelu, mut aattelin ettei se ehkä oikein toimis varsinaisena otsikkona :D Vaik olis kyllä erittäin kuvaava. Tää fici tuli kirjoiteltua vähän sillee muiden juttujen ohella enkä suonut tälle niin paljon ajatuksia kuin monelle muulle ficille (+ ehdin jo unohtaa, että olin ylipäätään kirjoittanut tämän), mikä ehkä näkyy, ehkä ei. Tykkään kuitenkin tämän ydinideasta, ehdottoman tärkeä palanen Matchablossom-omegaverseäni ;D



Alfan auktoriteetilla


Kun Kojiroulla viimein oli hetki, jolloin hänen ei tarvinnut häärätä lieden ääressä valmistamassa asiakkaiden tilauksia tai hoitaa muita työasioita, hän istahti alas pitääkseen pienen ruokatauon. Hän ei kuitenkaan ehtinyt kunnolla edes aloittaa lounastaan, kun hänen puhelimensa alkoi jo väristä saapuvan puhelun takia. Tuttu nimi välkehti ruudulla, ja hetken Kojirou ajatteli, että tällä kertaa ei vastaisikaan. Se ei nimittäin ollut ensimmäinen puhelu, jonka Kaoru oli hänelle soittanut sen päivän aikana, ja hän oli varma, etteivät tämän puheenaiheet olleet muuttuneet mihinkään aikaisemmasta.

”No, mitä nyt taas?” Kojirou kuitenkin vastasi vihreää luurinkuvaa painettuaan. Hän ei ollut valmis kohtaamaan seurauksia, jos jättäisi vastaamatta.

”Tule jo kotiin”, Kaoru pyysi, käski, komensi. Hän hengitti niin raskaasti, että linja ihan kohisi.

”Tiedät, etten voi vielä”, Kojirou sanoi jäykän asiallisella äänellä, jota ei yleensä käyttänyt kehenkään. ”Ravintola ei pärjää iltaa vajaalla miehityksellä.”

”No laita se sitten kiinni ja tule minun luokseni. Minä tarvitsen sinua, Kojirou. Minun kehoni tarvitsee sinua. Olen masturboinut jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta se ei riitä minulle. Tarvitsen sinut sisälleni, alfani…”

Kojirou tiesi, että äänessä oli ensisijaisesti Kaorun kiima, ei tämä muuten niin estottomasti häntä kotiin maanittelisi. Asian tiedostamisesta huolimatta siihen viileän asiallisesti suhtautuminen vaati määrätietoisuutta. Onneksi Kaoru oli häneen yhteyksissä puhelimen välityksellä, niin hänen ei tarvinnut haistaa tämän kiimaa, vaikka tuoksut tuntuivat melkein kantautuvan linjojakin pitkin hänen nenäänsä. Pelkkiä sanoja hänen vielä olikin melko helppo vastustaa, mutta kiiman tuoksu niihin yhdistettynä olisi mitä todennäköisimmin ollut hänen omalle vietilleen liikaa. Sen jälkeen, kun he olivat päättäneet yrittää lapsen hankkimista, Kaorun kiimat ja niihin liittyvät tarpeet tuntuivat vain voimistuneen. Kojirou samaan aikaan rakasti ja vihasi sitä muutosta.

”Saat minut ravintolan sulkemisajan jälkeen”, hän pakotti itsensä sanomaan. Olisihan hänestäkin toki ollut ihana kiirehtiä kotiin sillä samalla sekunnilla rakastelemaan Kaorun kanssa, mutta hänellä oli velvollisuutensa myös ravintolan omistajana, minkä tosin Kaorukin tiesi.

”Joten sulkekaa se jo!” tämä puuskahti kärsimättömästi. ”Kyllä meillä on siihen varaa.” Sen sanottuaan Kaoru viritteli ääntään taas maanittelevampaan sävyyn. ”Sinähän halusit lapsia, Kojirou, joten tule tekemään niitä kanssani. Carlan mukaan juuri nyt olisi vielä kaikkein otollisin aika hedelmöittymiselle…”

Kojirou sulki silmänsä ja hengitti nenän kautta oikein syvään sisään ja ulos. Kaorun perkele ei ollut selvästikään luovuttamassa, kun hänen kielloistaan huolimatta soitti aina vain uudestaan ja patisti häntä lapsentekoon. Mutta osasi hänkin olla aivan yhtä jääräpäinen niin halutessaan.

”Tuskin vaatii se hedelmöittyminenkään minuuttiaikataulua”, hän sanoi. ”Kuules nyt robottifriikkini, tiedän mitä haluat ja minä haluan samaa, mutta minä en voi sulkea ravintolaani kesken päivää vain koska sinua panettaa. Joudut odottamaan kiltisti siihen asti, että tulen kotiin. Kyllä sinä siitä selviät, minä tiedän sen.”

”Mutta…”

”Ei mitään muttia”, Kojirou komensi. ”Kaoru, nyt lopetat tuon vastaan väittämisen ja jumalauta tottelet niin kuin kunnon omegan kuuluu!”

Kaukana historiassa oli se aika, jolloin alfat käytännössä omistivat omegansa ja pitivät näitä määräysvaltansa alla. Kojirou oli itsekin aina pitänyt sellaista ajattelutapaa vääränä ja liputtanut tasa-arvon puolesta. Kaoru oli ehdottomasti hänelle tasavertainen kumppani, mutta kun hänen tavalliset puheensa eivät tälle kelvanneet, oli kokeiltava toista lähestymistapaa. Hän oli joskus aiemmin puoliksi vahingossa huomannut, että kiiman aikana Kaorun sai helposti tottelemaan ja ylipäätään ajattelemaan omia halujaan pidemmälle, kun hän käytti tähän ”alfan auktoriteettiaan”. Missä tahansa muussa tilanteessa se ei tosin olisi toiminut sitten niin lainkaan, olisi todennäköisemmin vain pahentanut tilannetta, mutta nyt Kaoru vaikeni kuuliaisesti kuin hyvin koulutettu koira.

”Kun palaan tänään kotiin, lupaan naida kanssasi niin, että voit vaikka heti tuntea olevasi raskaana, mutta sitä ennen haluan tehdä työpäiväni kunnialla loppuun ilman, että soitat minulle puolen tunnin välein monkuaksesi asiasta, jonka tiedän jo aivan hyvin. Onko selvä?”

”...n.”

”Onko selvä!?”

”On!”

Kaoru kuulosti, mikäli mahdollista, entistäkin kiihottuneemmalta.

”Hyvä niin”, Kojirou sanoi nyt pehmeämmin mutta tavoitellen edelleen ääneensä sitä kovuutta, jonka ajatteli alfoille stereotyyppisesti kuuluvan. ”Joten, nyt siis odotat minua aivan kaikessa rauhassa. Saat odotellessasi tehdä mitä tahansa oloasi helpottaaksesi, lauetakin vaikka sata kertaa, kunhan vain olet minulle valmis, kun tulen kotiin. Ymmärrätkö?”

”Ymmärrän”, Kaoru henkäisi kiihkeästi. Hänen hengityksensä kohisi linjan toisessa päässä ja Kojirou pystyi mielessään näkemään hänet vääntelehtimässä vuoteella kärsimättömästi. ”Minä odotan sinua, alfani. Tule pian kotiin…”

”Minä sanoin tulevani sitten, kun ravintola on kiinni. Enkä hetkeäkään aiemmin.”

”Tiedän, tiedän…”

”Erinomaista”, Kojirou hymyili. ”Pidä siis itsesi valmiina minua varten.”

Puhelun jälkeen Kojirou hotki kiireellä ruokansa, sillä hän oli käyttänyt turhan pitkän tovin Kaorun kanssa jutusteluun, mutta jos tämä nyt viimein oli uskonut häntä eikä soittaisi enää, oli se ollut kannattava siirto. Kojirou oli joka tapauksessa tyytyväinen siihen, miten oli käsitellyt puolisoaan, tämän kanssa kun sai harva se päivä vääntää asioista tuntikausia. Hän ei kuitenkaan ehtinyt jäädä ajattelemaan asiaa sen enempää, sillä hänen piti alkaa valmistella aineksia ravintolan illallistarjoilua varten. Kaikkea ei voinut jättää keittiöapulaisellekaan, vaikka tämä olikin tehokas työssään.

Pastakonetta pyörittäessään Kojiroun käsi kuitenkin pysähtyi äkisti kesken kaiken. Tavallisesti hän ei miettinyt juuri mitään pastaa tehdessään, keskittyi vain kättensä jälkeen, mutta nyt Kaoru aiempine puheluineen oli livahtanut taas hänen ajatuksiinsa. Siinä samalla hänen mieleensä vieri myös epäusko häntä itseään ja toimiaan kohtaan. Hänellä oli kotona odottamassa kiimainen omega, ja hän oli ravintolassa tekemässä pastaa! Kun asiaa ajatteli siitä näkökulmasta, se tuntui aivan naurettavalta. Mikäs alfa se sellainen muka oli, joka ei ollut jo panemassa puolisoaan paksuksi vaan vaivasi pastakonetta?

Alfa, joka käyttää auktoriteettiaan, Kojirou vastasi itselleen. Alfa, joka tekee juuri niin kuin tahtoo eikä anna periksi omegansa maanittelulle.

Siitä näkökulmasta tarkasteltuna tilanne ei tuntunut aivan yhtä naurettavalta, mutta ei Kojirou osannut olla enää ihan niin tyytyväinenkään kuin aiemmin. Hänen halunsa jättää työnsä ja rynnätä kotiin rakastelemaan Kaorun kanssa tuntui nyt vahvemmalta kuin kertaakaan sen päivän aikana.

Hyvin ristiriitaisissa tuntemuksissa Kojirou jatkoi pastakoneen pyörittämistä ja yritti pitää ajatuksensa vain siinä. Olisi oikeastaan todella, todella hyvä, jos Kaoru ei enää soittelisi hänen peräänsä sinä päivänä, sillä hyvin suurella todennäköisyydellä seuraavan puhelun aikana hänen alfan auktoriteetistaan ei olisi jäljellä enää murentakaan vaan lisääntymisvietti olisi vallannut hänen mielensä viimeistäkin aivosolua myöten.

« Viimeksi muokattu: 27.08.2023 16:45:54 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 120
  • Kurlun murlun
Kiimapuhelu olisi ollut mitä mainioin otsikko, mutta kyllä tämä nykyinen toimii astetta paremmin. :D

Lainaus
Tää fici tuli kirjoiteltua vähän sillee muiden juttujen ohella enkä suonut tälle niin paljon ajatuksia kuin monelle muulle ficille (+ ehdin jo unohtaa, että olin ylipäätään kirjoittanut tämän)
Ai että, vihaan kun näin tapahtuu. Olen ollut enemmän kuin muutamaan kertaan vähän että mikäs teksti tämä olikaan, ja toisissa tapauksissa unohdan otsikot ja yritän miettiä että mikä olikin minkä tarinan nimi. Liikaa kirjoittelua. xD

Jotenkin olen aina mieltänyt Kojiron abomielessä tosi pehmoksi alfaksi, joten olin ihan mielissäni, kun hän pitikin tiukan linjan eikä alentunut Kaorun oikkujen mukaan toimimaan. Olisihan se kaikin puolin kuumaa poiketa töistä kotiin aikaisemmin töräyttämään omegansa paksuksi, mutta joku roti sentään yksityisyrittäjänkin häiriköimisellä. xD Ehkä se ei olisi ollut yhtä häiritsevää, jos puheluja olisi tullut vain yksi, mutta että puolen tunnin välein, jösses. Alkaisi kyllä ketuttamaan itseäkin. Ihailen Kojiron työmoraalia niin paljon. 😍

Lainaus
Missä tahansa muussa tilanteessa se ei tosin olisi toiminut sitten niin lainkaan, olisi todennäköisemmin vain pahentanut tilannetta, mutta nyt Kaoru vaikeni kuuliaisesti kuin hyvin koulutettu koira.
Grauh. 😎 Kojiro pistää rakkaan narttunsa kuriin, eiku.

Tämä oli viehättävä arkipätkä abomausteella ja istuu hyvin joukkoon muiden samanhenkisten ficcien kanssa. ❤️ Kiitus tästä!

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Maissinaksu: Joo se olis kyl ollut ihan hauska, mut aattelin et se toimii parhaiten just työnimenä eikä valmiina otsikkona. Tääki otsikko oli vähän semmonen et kehittelin vaa jotain et sais tänkin lopulta julkaisuun 😅 Mä kyllä sentään pääsääntöisesti muistan, et mikä mikäkin teksti on, kun nää otsikon/työnimen. Tän kanssa vaan unohdin et olin kirjoittanut tän jo valmiiksi asti XD Paljon kirjoittelua, mutta ei missään nimessä liikaa!

Mäkin oon ehdottomasti sitä mieltä, että Kojirou on omegaversessä semmonen pehmeempi alfa (mä nyt muutenkin tykkään pehmoalfoista ;D), vaikka kyllähän hänkin totta kai osaa pitää päänsä. Eihän Kaorun edessä voisikaan liikaa taipua ja mielistellä :D Eipä se näiden kahden väliseen vuorovaikutukseen sopisikaan. Kojiroulla on kyllä työmoraali kunnossa! Pakkohan sitä pienyrittäjänä on. Ei voi siinä sivussa livistää pistämään puolisoaan paksuksi ;D Onneksi ei Kaoru sentään saapunut itse ravintolalle. (lol muistuu tässä samalla mieleen ne keskustelut, mitä meillä tämän ficin aiheesta oli XD)

Lainaus
Grauh. 😎 Kojiro pistää rakkaan narttunsa kuriin, eiku.
Pakkohan sen on >:3c grauh ja rawwr.

Kiitos itsellesi jälleen ihanasta kommentista, mukavaa että tykkäsit 🥰🥰
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 750
Heh, olihan mun pakko tarttua tähän omegaverse-ficciin, kun tämän huomasin! Nämä ovat jääneet mieleeni niin hyvinä ficceinä, että tämän sarjan pariin on aina hauska palata eikä tämäkään ollut poikkeus. ABO-suhteen kuvaaminen puhelun kautta oli ainakin itselleni virkistävää uutta luettavaa, sillä suhdetta tuli tutkailtua vähän erilaisesta näkökulmasta, kun se perustui pelkän kuulon varaan. Tässä tulikin aika kiihkeästi esiin tuo Kaorun tuskainen ja kiimainen kiemurtelu puhelimen toisessa päässä, ei ole varmaankaan helppoa olla kotona odottamassa alfaa kotiin :D

(Tähän väliin fun fact, että minulla on nykyisin kissa ja hänellä alkoi eilen kiima-aika, ja nyt tiedän, mistä ABO-suhteen piirteet ovat saaneet inspiraationsa ;D)

Tykkäsin Kojiroun itsereflektiosta tässä todella paljon! Ylipäätänsä tuo ajatus tasa-arvosta abo-suhteessa on kaikin puolin ilahduttava ja moderni ja tuntuu reilulta etenkin kiima-aikana. Samalla tykkäsin todella paljon tuosta, kun Kojirou lopulta turvautuu alfa-ääneensä (vaikka onkin vähän epävarma siitä, miten se tarkalleen ottaen toimii :D) ja millainen efekti sillä on Kaoruun! Tuollainen dominoiva ote toimii näiden kahden suhteessa jotenkin todella hyvin ja sillä oli selkeästi oikeanlainen vaikutus Kaorun kiemurteluun :P Tuo lopussa oleva alfa pyörittämässä pastakonetta -ajatuskulku oli myös hauska kurkistus Kojiroun alfakäsitykseen ja antoi kyllä ymmärtää, että itsekurista huolimatta hänenkin itsehillintänsä on hiuskarvan varassa :D

Tässä oli dialogi jälleen kohdillaan ja nauratti ajatus, että joku ravintolan työntekijöistä olisi salakuunnellut puhelua silmät pyöreinä ;D Etenkin tuossa, kun Kojirou sanoo ”Kun palaan tänään kotiin, lupaan naida kanssasi niin, että voit vaikka heti tuntea olevasi raskaana, mutta sitä ennen haluan tehdä työpäiväni kunnialla loppuun ilman, että soitat minulle puolen tunnin välein monkuaksesi asiasta, jonka tiedän jo aivan hyvin. Onko selvä?” Siinä olisi työntekijöillä keskusteltavaa...

Tämä oli kaikin puolin tosi viihdyttävä ja hauska ficci ja ennen kaikkea raikas uusi perspektiivi abo-suhteisiin! Viihdyin tämän parissa erinomaisesti, kiitos tästä ;)

between the sea
and the dream of the sea

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Olen täällä koska ABO 😁 Ja olen samaa mieltä Main kanssa että Kiimapuhelu olisi ollut oikein oivallinen otsikko 😄

Mutta olipas tämä kiva ja vähän erilainen abo mitä yleensä saa lukea, ja siis hyvä niin! Hienoa ettei aina tarvitse mennä sillä samalla kavalla että abo-ficci onkin pelkkää seksiä. Tässä se että alfa käytti valtaansa ja auktoriteettiaan omegaan oli tosiaan se juttu mikä sai homman toiminaan. Voin vaan kuvitella kuinka tämän tekstin omega kieriskelee kiimoissaan tuolla pelkästään siitä että alfa ottaa ohjat! Ja minkälaista menoa se onkaan sitten kun alfa saapuu viimein helpottamaan omegaansa 😅 Mutta se on sitten toisen tarinan paikka 😄

Kiitos tästä!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
hiddenben: Mukava kuulla, että tämän omegaverse-sarjani ficit ovat jääneet hyvinä mieleen, ja ihanaa että pidit tästäkin! Oli hauskaa vaihtelua itsellekin kokeilla kirjoittaa tällaista, että kiima on läsnä vain puhelimen välitysellä. Ja siinäkin on ainakin Kojiroulle tarpeeksi :D

Lainaus
Ylipäätänsä tuo ajatus tasa-arvosta abo-suhteessa on kaikin puolin ilahduttava ja moderni ja tuntuu reilulta etenkin kiima-aikana. Samalla tykkäsin todella paljon tuosta, kun Kojirou lopulta turvautuu alfa-ääneensä (vaikka onkin vähän epävarma siitä, miten se tarkalleen ottaen toimii :D) ja millainen efekti sillä on Kaoruun!
Kyllä tasa-arvoisuus omegaversessäkin on se juttu, josta minä tykkään kaikista eniten, mutta onhan se aikas kuumaa kun alfa vähän komentaa omegaansa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Silleen samalla tyylillä kuin jotkut tykkää makuuhuonepuuhissa alistusleikeistä vaikka arjessa semmoiset ei muuten olisikaan minkäänlaisessa roolissa. Kaoru on niin pirun ylpeä tapaus, että normaalisti sitä ei "alfan auktoriteetilla" saa minkäälaiseen kuriin (niin kuin tässäkin mainittiin), mutta kiimassa sellainen vain kiihottaa entisestään ;D

Lainaus
Tässä oli dialogi jälleen kohdillaan ja nauratti ajatus, että joku ravintolan työntekijöistä olisi salakuunnellut puhelua silmät pyöreinä ;D
No sepä 😂😂 Siinä tosiaan oiskin puheenaihetta alaisille... Pitäisköhän tästäkin kokeilla kirjoittaa ficiä? Vois olla aika hulvaton.

Iso kiitos kommentista, ihana kuulla että viihdyit tämän parissa! Tämä ABO-sarjani ei tosiaankaan ole jäämässä tähän, paljon on vielä luvassa, joten ehkä löydät tiesi niidenkin ficien äärelle vielä, sitten tulevaisuudessa! 😊



Vendela: Hehe, ABO:lla on hyvä houkutella ;D Ja mukava kuulla, että tykkäsit tämän erilaisuudesta verrattuna ABO-ficeihin yleensä. Musta on kiva kokeilla vähän eri juttuja silläkin saralla. Semmonen pehmee dominointi ja komentelu on kuumaa, varsinkin kun taustalla on molemminpuolinen luottamus ja kunnioitus (ja vielä kun kiimallakin on oma vaikutuksensa siihen, miten hyvin sanat otetaan vastaan :D).

Lainaus
Ja minkälaista menoa se onkaan sitten kun alfa saapuu viimein helpottamaan omegaansa 😅 Mutta se on sitten toisen tarinan paikka 😄
No sepä... :D Vähän on ollu Maissinaksun kanssa siitä puhetta, ja vähän houkuttelis kirjoittaa, mutta toisaalta Mailla itsellä on siitä niin hyviä ajatuksia, että ehkä annan sen aiheen hänen käsiinsä. Toki jos hän ei aio siitä kirjoittaa niin... 😗

Lainaus
Ja olen samaa mieltä Main kanssa että Kiimapuhelu olisi ollut oikein oivallinen otsikko 😄
Haha :D Se olis voinut olla kyllä ihan hauska mut kyl mä sitä edelleen pidän "työnimilaatuisena". Toimitti kyllä sitä virkaa erinomaisesti.

Iso kiitos sinullekin kun luit ja kommentoit! 😊😊
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 474
  • ava by Claire
Kommenttikampanjasta hei!

Minun on kaikkien lukemieni ficcien jälkeenkin jotenkin hassua nähdä Kojirou töissä omistamassaan ravintolassa. Siis jos hän pyörittelisi pastakonetta kotona ja olisi intohimoinen kotikokki, niin se menisi ihan nikottelematta, mutta jostain syystä ravintolayrittäjyys ei ??? Onneksi Kaorun kiima vaikuttaa Kojirounkin, sillä kai häneltä muuten menisi hermot (minulta ainakin menisi, jos puoliso soittaisi joka puolen tunnin perästä, vaikka asia olisikin se, että haluaa minua niin että näköä haittaa). Kivasti tässä oli hyödynnetty alfan auktoriteettia.

Lainaus
Olisi oikeastaan todella, todella hyvä, jos Kaoru ei enää soittelisi hänen peräänsä sinä päivänä, sillä hyvin suurella todennäköisyydellä seuraavan puhelun aikana hänen alfan auktoriteetistaan ei olisi jäljellä enää murentakaan vaan lisääntymisvietti olisi vallannut hänen mielensä viimeistäkin aivosolua myöten.
Tää lopetus oli jotenkin hellyyttävä. Jotenkin osoittaa sen, että Kojiroun ajattelutapa alfan auktoriteetista on tasa-arvoinen, että kummallakin pitää olla kivaa sen alaisuudessa. Ja olisi muitakin quoteja, jotka osoittavat samaa.

Kiva. kun kirjoitit! :-*

-Kel
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Kelsier: Mikä Kojiroun ravintolayrittäjyydessä niin omituista on? :D Minä ainakin olin heti ihan myyty kun sarjassa näytettiin, että hän on kokki ja on kaiken lisäksi paikan omistajakin! (Ja elättelen toivoa, että joskus pääsisin käymään Okinawalla siinä ravintolassa, johon Kojiroun rafla perustuu ;D ♥)

Eipä kai voi alfat olla immuuneja omegoiden kiimoille, välimatkasta huolimatta, ei ainakaan silloin kun kyseessä on oma kumppani (ja kun vielä kaiken lisäksi suunnitelmissa on jälkikasvun hankkimista). Meinaa tosin hermot mennä siitäkin huolimatta 😅 Onneksi alfan auktoriteetti puree! Silloinkin, kun suhde on pohjimmiltaan tasa-arvoinen eikä Kojiroulla ole tarkoituksena olla aina se, joka saa sanottua viimeisen sanan. Tässäkin tarkoituksena on vain vähän voittaa aikaa sekä saada työrauha.

Kiva juttu että tykkäsit. Kiitos kommentista!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 474
  • ava by Claire
Omituinen on kyllä liian vahva sana tässä yhteydessä  ;D jotenkin se vaan tuntuu... no, hassulta. En osaa selittää  :D Mutta ei Kojiroun ammatti minusta outo ole. Yrittäjyys hänelle kyllä sopii.
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)