Kirjoittaja Aihe: Kirje rakkaalleni, höpönassulleni. | tuplaraapale, FF100 Kirje S  (Luettu 3266 kertaa)

Jennea

  • Vieras
Nimi: Kirje rakkaalleni, höpönassulleni.
Kirjoittaja: Jennea
Rating: S
Pairing: Ota selvää ja lue.
Genre: Romantiikkaa.
Beta: Ei ole
Summary: Harry saa rakkaaltaan kirjeen.
Disclaimer: Hahmot ovat J.K Rowlingnin luomia, joten en omista heitä. En saa tästä korvausta.

A/N: Eka ficcini. Vain tällainen lyhyt, kun teki mieli vain kirjoittaa. Jätä vain kommenttia. Mieluusti kuulisin mitä mieltä olette. :)
Osallistuu FF100 oma valintaisella aiheellani, Kirje.




Harry kulta -

Kirjoitan tätä kirjettä sinulle, koska tuntuu, että aina kun puhun kasvokkain kanssasi en millään löydä oikeita sanoja, joilla kertoisin - kaikesta. En tiedä löydänkö niitä sanoja nytkään, mutta ainakin yritän ja toivon, että sinäkin yrität ymmärtää.

Muistatko kun tapasimme ensimmäisen kerran? Se oli ensimmäisenä Tylypahkan vuotenasi. En saanut silmiäni irti sinusta. Näytit kerrassaan ihanalta siinä hieman nuhjuisessa paidassasi ja rikkinäisissä silmälaseissasi. Tunsin ensin hieman sääliä sinua kohtaan, kunnes huomasin miten rohkea, päättäväinen ja taitava olet. Sen jälkeen olen tuntenut vain pelkoa, että menetän sinut. Menetän sinut Voldemortille. Että hän tekee sinusta lopun ennen kuin ehdin kertoa tästä kaikesta.

En yleensä puhu avoimesti tunteistani. Se on minulle vaikeaa. Olen ollut aina hieman ujo, mutta minun on pakko, aivan pakko, kertoa nyt sinulle mitä tunnen. En voi enää pitää tätä kaikkea sisälläni. En voi nukkua ja syöminenkin on hankalaa. En pysty kuin ajattelemaan sinua ja sinun tuoksuasi, jota yritän aina huomaamattomasti nuuhkaista kun olemme tarpeeksi lähellä toisiamme. Tuntuu kuin sydämeni räjähtäisi, jos kosketat minua vahingossa. Kun hipaiset kättäni, olen kuin taivaassa.

Sinä olet niin rohkea. Niin itsevarma. Todellinen Rohkelikko.

Ajattelen vain sinua. Ja jos en ajattele sinua, mietin ajatteletko sinä koskaan minua?

En ole koskaan tuntenut kehenkään tällaista vetoa.

Toivoisin, että vastaisit tähän kirjeeseeni. Mahdollisimman pian. Ja etenkin toivon, että tuntisit myös minua kohtaan näin. Et tiedäkään miten kovasti toivon niin.

Älä jätä minua yksin, Harry. Olen ollut jo liian kauan yksin.

Haluan olla sinun höpönassusi.



Vilpittömästi ja rakkaudella,
Professori McGar… Tarkoitan siis; sinun Minervasi.

PS. Älä usko niitä kaikkia juttua, joita oppilaat minusta sanovat. En ole oikeasti niin tiukkapipo ja voisin mielelläni höllätä nutturaani sinun kanssasi…


// Picca lisäsi ikärajan otsikkoon
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:06:58 kirjoittanut Beelsebutt »

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Vs: Kirje rakkaalleni, höpönassulleni.
« Vastaus #1 : 11.06.2008 21:57:02 »
Ensimmäiseksi tosi hyvä - mutta myös tosi kliseinen. Vähän liian siirappinen mun makuun. Oon kyllä varma, että jotkut tykkää! Erikoinen paritus, en ole ikinä lukenut vastaavaa.

Ainiin, raapaleet ovat sadan sanan kirjoituksia, tässä taitaa olla enemmän kuin sata sanaa?

Kiitos lukukokemuksesta, ja jatka ficcien kirjoittamista ehdottomasti!

Ps. Avataris on ihana<3
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Velns Meica

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Kirje rakkaalleni, höpönassulleni.
« Vastaus #2 : 11.06.2008 22:28:57 »
Minerva?!? *reps*
Voi, Jennea, aiheutit minulle juuri seitsemän vakavaa sydänkohtausta parituksesi takia, se on... no, omalaatuinen ainakin  ;D
Ihan hyvä tällaiseksi rakkauskirjeeksi, en yleensä tykkää mistään kauhean siirappimaisesta jutusta, mutta tässä se ei haitannu yhtään, parituksen tiedettyäni vain luin tätä uudestaan ja uudestaan nauraen itseni melkein kuoliaaksi :D
Kirjotusvierheitä en ainakaan huomannut, ei tainnut olla ainuttakaan...
No kuvailua sun muuta sais olla enemmän, mutta toisaalta kuinka paljon rakkauskirjeissä ylipäätään voi kuvailla ja jos tämä kerran on raapale, niin katson läpi sormien tällä kertaa ;)
No, kiitos siitä, että onnistuit saamaan iltaani piristystä, oli tosi hauska ;D
"Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa jodlaa!"
Lehmäjengi <3

Jennea

  • Vieras
Vs: Kirje rakkaalleni, höpönassulleni.
« Vastaus #3 : 11.06.2008 23:40:27 »
Joo, raapaleha tämän piti olla, mutta meni hieman enemmäksi kuin sata sanaa, mutta jätin sen kuitenkin tuohon, kun en tiennyt mikää kuvaisi tätä paremmin. (:

Sierra: Itse asiassa liian siirappinenkin minun makuuni, mutta tällaista tällä kertaa. :D Ja kiitos!

Velns Meica: Omilaatuiset paritukset on parhaita. (; Yritin itsekin tarkistella tarkasti noi kirjoitusvirheet, hyvä jos ei niitä sitten ole. Mutta kiitos kovasti, ja hyvä että piristi. :p

Karasu

  • ***
  • Viestejä: 58
  • It's like me and my things.
Vs: Kirje rakkaalleni, höpönassulleni.
« Vastaus #4 : 12.06.2008 11:58:19 »
Voi lol. En olis uskonu xD Onneks luin.. Minerva.. Eei kiva mut erilainen! ;D
Elä kysy mitään mistään koska mä en kerro mitään mistään koskaan .-.

^Haluutko samantyylisen? Heitä yksäriä ;D

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Kirje rakkaalleni, höpönassulleni.
« Vastaus #5 : 12.06.2008 12:13:14 »
Lainaus
PS. Älä usko niitä kaikkia juttua, joita oppilaat minusta sanovat. En ole oikeasti niin tiukkapipo ja voisin mielelläni höllätä nutturaani sinun kanssasi…
Vai höllätä nutturaa :D *repss* Minerva on mennyt sekaisin! Kannattaa lisätä noihin genreihin ainakin lievä huumori, mutta ihan miten vaan=) Tämä oli tosi kivaa luettavaa=) Söpö ja hauska fic.
 
Eleanor

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
Vs: Kirje rakkaalleni, höpönassulleni.
« Vastaus #6 : 12.06.2008 17:33:12 »
Repsss :D
Aikas siirappia. Paksua, kliseistä siirappia. Ja McGarmiwa oli ihan OOC. Olihan tämä silleen hyvä, mutta professorista tuli kunnon pedarin kuva. :'''> Katselee 11-vuotiaan pikku pojan perään. Huhhuh. Tuo höpönassuttelu ei hirveästi sopinut muun kirjeen siirappimaiseen kaunisteluun.. Se oli liian purrpörr söpöilyy (jos tajusit  8)).
Mut ihan jees. Paritus ei vaan ole mua varten. :D
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

Lansu

  • Hihhulikyylä
  • ***
  • Viestejä: 51
    • Lupterikorvat
Vs: Kirje rakkaalleni, höpönassulleni.
« Vastaus #7 : 12.06.2008 19:04:11 »
Olin niin varma että se on Snape tai Draco tai Ginny - mutta ei, Minnie!  ;D. Mitäköhän Harry tuohon vastasi, vai vastasiko mitään ja muutti Siperiaan? Mutta hei tämä yllätti positiivisesti, vaikkei paritus olekaan minun makuuni :D. Kiits tästä repeämisestä!

Jennea

  • Vieras
Vs: Kirje rakkaalleni, höpönassulleni.
« Vastaus #8 : 12.06.2008 19:24:20 »
Karasu: Nii-i, hyvä että luit. (;

Eleanor: Minerva ei höllää nutturaa kovinkaan monen mieleksi, joten taitaa olla ihan tosirakkautta, heh. :D Mutta kiitoskiitos!

Avada Kedavra: Jep, tämä on tällaista siirappista. Ja siis Harry ei ole tässä enää 11-vuotias, ehkä muutaman vuoden vanhempi. (: Kyllä tajusin tuon purrpörr söpöily -viittauksesi ja niin halusinkin sen olevan. Minervakin osaa heittäytyä herkäksi, kun vain "oikea" sattuu kohdalle. :D Kiitos, että luit. (:

Lansu: Juuh, tuo paritus yllätti varmaan kaikki. :D Harryn vastauksesta en ole varma, joko muutti Siperiaan tai sitten tykkäsi vanhan ja kokeneen professorin tunteiden availusta (; Ei sitä koskaan tiedä. :D Ja kiitos itsellesi!