Kirjoittaja Aihe: Koska sä oot mun turvasatama, S, Harry/Draco (raapalesarja 7/X, 16.3.22)  (Luettu 7105 kertaa)

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 783
  • Not killing people is really hard.
Kirjoittaja: Lauchuo
Ikäraja: S
Genre: angst, draama
Paritus: Harry/Draco
Vastuuvapaus: Hahmot omistaa Rowling, tarinaidean minä

A/N: I DID WRITING n___n Haluan omistaa tän tekstin Angelinalle, Saapsille ja Fractalle, kiitos kun jaksatte olla tukena ja te ootte syy, että päätin tänään aloittaa tän lyhyen mutta toivottavasti ytimekkään projektin <3

Haasteet:
Spurttiraapale V (38. kierros)



Koska sä oot mun turvasatama


1. Hopea
Hermione puraisee hermostuksissaan huultaan, vilkuilee kohti rohkelikon oleskeluhuoneeseen tuovaa muotokuva-aukkoa, mutta Lihava Leidi pysyy paikallaan. Ron näkee hänen katseensa, muttei sano mitään. Vasta kymmentä minuuttia ennen kuin käytävilläliikkumiskielto alkaa, muotokuva viimein heilahtaa sivuun ja mustatukkainen nuoreksi mieheksi varttunut velho astuu sisään oleskeluhuoneeseen. Hermione puuskahtaa ja kutsuu Harryn istumaan viereensä sohvalle.

“Missä oikein olit?” tyttö tiukkaa katse kiinteästi Harryn vihreisiin silmiin luotuna. Pieni punan häivähdys nousee Harryn poskille, mutta tuo nostaa kätensä siistimään tukkaansa välttääkseen katsekontaktin.

“Ööh, kävin moikkaamassa Hagridia”, Harry vastaa ja mulkaisee Ronia, joka irvistää hänelle Hermionen selän takaa. Hermione ei vaikuta uskovan hetkeäkään, mutta antaa asian olla. Harry kertoo, kun on valmis. Kaikessa hiljaisuudessa Harry kaivaa esiin loitsujen aineensa ja alkaa kirjoittaa seuraavan päivän palautusta varten. Myöhemmin kolmikko toivottaa hyvät yöt toisilleen ja kiipeää ylös makuusaleihinsa.

Yöpukuun vaihtaessaan Harry ottaa vaivihkaa kaapunsa taskusta pienen esineen ja piilottaa sen kämmeneensä. Hopeinen viitansolki tuo turvaa vielä silloinkin, kun hän nukahtaa.
« Viimeksi muokattu: 16.03.2022 22:31:24 kirjoittanut Hazyel »
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 499
Naaaww, ihanaa kiitos ♥ Ja ihan parasta, että kirjotit! Tai siis kirjotat.

Tässä oli tosi mielenkiintoinen alku, just sellanen joka herättää liudan kysymyksiä joihin malttamattomana haluaa vastaukset ;D Oliko Harry Dracon kanssa (oli)? Tietääkö Ron hänen puuhistaan? Miksei Hermione tiedä, sehän tietää kaiken! Miksi Harrylla on viitansolki? Mitä kuka missä häh?

Eli siis, olen hyvin kiinnostunut and also proud siitä että aloit raapaloimaan <3


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 783
  • Not killing people is really hard.
A/N: Kiitos ihanasta kommentista Ange! Tämä osa ei ehkä vielä vastaa kuin ehkä yhteen kysymyksistäsi, mutta wait for it! ;) Kyllä se siitä, pikkuhiljaa tarina aukeaa! Aion vakaasti saattaa tämän raapalesarjan loppuun asti vaikka se olisi ainoa Finitekoni koko vuonna n__n



2. Vaarallinen
“Harry!” tiukka huudahdus kajahtaa lähes tyhjässä käytävässä ja siinä samassa Harry tuntee käden tarttuvan käsivarrestaan. Hän hätkähtää ja kääntyy ympäri, vetää kätensä äkkiä irti Ronin otteesta. Käsivartta kivistää ja Harry jää hieromaan sitä toisen käden sormillaan ja katsoo Ronia haastavasti silmiin.

“Mitä?” hän kysyy. Ron on hetken hiljaa, tutkii Harryn kasvoja.

“Ole kiltti äläkä mene. Se on vaarallista”, punatukkainen poika lopulta anelee, mutta Harry pudistaa päätään.

“Minun on pakko, Ron, tiedät sen. Päästä minut”, kaksikosta vihreäsilmäinen inttää ja lopulta Ron huokaisee ja perääntyy askeleen, kaksi.

“Tulen takaisin illalla”, Harry vakuuttaa ennen kuin katoaa kulman taakse ja jättää Ronin pimenevään käytävään.
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 499
Lainaus
Aion vakaasti saattaa tämän raapalesarjan loppuun asti vaikka se olisi ainoa Finitekoni koko vuonna n__n

Otin kuitin talteen ja tuun kyllä potkiin, jos näyttää siltä että homma venyy liikaa ;D No ei, kyllä sä onnistut ♥

Uuuuh, tää kyllä vaan kasvatti lisää mielenkiintoa! Mihin Harry oikein luikkii, mikä on niin vaarallista? Mä jopa vähän tykästyin sun Roniin, koska hän noin huolehtii :'3 Ja on tosiaan selvästi perillä Harryn hiippailuista, muttei kuitenkaan ole paljastanut Hermionelle - siitä varmaan myrsky nousiskin...

Seuraan kyllä mukana loppuun asti!


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 783
  • Not killing people is really hard.
Angelina: Hahaaa kiitos vaan :'D No ei mutta saa potkia! Koitan saada tän mahtumaan tähän seittemään raapaleeseen mutta... noh sen näkee sitten! Tää paljastaa taas jotain, mutta ei vielä silti kaikkea!



3. Soitin
Gramofonin ääni hiljenee, kun kalpeat sormet siirtävät neulan pois levyltä. Uninen Harry kääntyy sängyssä katsomaan oven suuntaan.

“Sinä tulit viimein”, hän kuiskaa kun paino laskeutuu hänen viereensä sängynreunalle. Käsi nousee Dracon lanteille ja Draco puolestaan silittää Harryn tukkaa, antaa sormiensa liukua hiusten lomassa, pyöritellen suortuvia käsissään. Luihuispoika painaa suudelman Harryn otsalle ja nousee ylös.

“Mihin menet?” Harry kysyy häiväys hätäännystä äänessään käden tipahtaessa takaisin sängylle.

“Odota siinä”, Draco vastaa ja astelee toiselle puolen Tarvehuonetta. Harry ei näe, mitä toinen poika tekee, mutta kuulee lasien kilistelyä ja kohta Draco kävelee takaisin hänen luokseen kahden täytetyn viinilasin kera.

“Me ollaan vielä alaikäisiä”, Harry toteaa kun Draco ojentaa lasit hänelle kömpiäkseen itse sänkyyn peiton alle. Harry siemaisee toisesta lasista ja naurahtaa. “Rypälemehua”, hän toteaa ehkä enemmän itselleen, kuin Dracolle.

“Miten voit tänään, Harry?” Draco kysyy huolestunut ilme kasvoillaan. Hän ottaa toisen laseista itselleen ja tutkii Harryn kasvoja. Rohkelikko puolestaan kohauttaa olkiaan. “Harry...” Draco huokaisee, onnistumatta sanomaan lausetta loppuun.

“Eikö voitaisi vain... olla tänään näin? Yhdessä”, Harry pyytää, äänessä suunnatonta kaipausta, jota Draco ei usko koskaan pystyvänsä tyydyttämään. Luihuinen huokaisee uudelleen, laskee lasinsa yöpöydälle ja ottaa Harryn käden omaansa. Siinä hän on luvannut olla, aina, niin kauan kuin Harry häntä tarvitsee. Ja sen jälkeenkin.
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 499
Uiiii, softia ♥ Vähän mua kyllä pelottaa tuudittautua mihinkään söpöilyyn, kun oot tän kuitenkin angstiksi laittanut ja vielä Pimeyden voimiin... Musta tuntuu, että mindfuckaat mua ja seuraava rapsu onkin sitten jotain kamaluuksia :'D

Mutta Tarvehuonekohtaukset ja läheisyys kelpaa aina - musta oli ihanaa että Draco on luvannut olla Harryn tukena, aina. Tätä lukiessa on jotenkin kutkuttava fiilis, kun en osaa yhtään odottaa mitä on tulossa!


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 783
  • Not killing people is really hard.
Angelina, oh how did you guess, eiku, siis, eihän oo yyyyyhtään selkeetä että mun tekstissä... saattaa olla joitain angstisia... vivahteita... :P Hehee! Tässä vaiheessa alkaa todella vakavasti näyttää siltä, ettei tämä mahdu siihen seitsemään osaan, mutta.... Nooh aina on Angelle sitten enemmän luettavaa!



4. Hymy
Vain hiljaisuus kaikuu makuusalissa, kun Harry tuijottaa sängystään kattoa saamatta unta. Lopulta hän nousee, työntää verhot sivuun ja astelee kylpyhuoneeseen niin hiljaa kuin kykenee, herättämättä muita. Hän sulkee oven hiljaa, avaa hanan ja pirskottaa kylmää vettä kasvoilleen. Vaillinainen hymy katsoo Harrya takaisin peilistä, lopulta poika huokaisee ja vetää yöpaidan pois päältään. Hän kääntää selkänsä peilille, kurkkii olan yli ja kyyneleet nousevat silmiin. Punaisen, sinisen ja mustan kirjavat merkit hänen ihollaan ovat taas lisääntyneet. Pian ne täyttävät koko selän. Harry koskettaa varovasti yhtä lähellä olkaansa olevaa ja sävähtää kivusta.

Juuri silloin ovi narahtaa avautuessaan ja kuin reaktiona Harry kääntyy, nostaa yöpaidan rintansa eteen. Myttynä se ei silti peitä paljon ja käsivarsien mustelmia ei voi olla huomaamatta. Ronin silmät suurenevat, kun hän katsoo yläosatonta luokkatoveriaan.

“Minä sanoin, että se on vaarallista, Harry!” Ronin ääni kajahtaa kylpyhuoneessa. “Hänkö tuon sinulle teki? Hän saa kärsiä tästä!” Ronin kasvojen ilme kiristyy. Harry sen sijaan pukee paidan takaisin päälleen ja astelee ystävänsä ohitse.

“Anna olla, Ron”, Harry huokaa toisen pojan ohittaessaan. Edessä on pitkä keskustelu, sen hän tietää, muttei halua käydä sitä nyt.

Loppuyö on uneton, silloin tällöin hiljaiset niiskaukset kaikuvat makuusalissa. Eikä Harry usko myöskään Ronin nukkuvan, mutta toinen poika kunnioittaa hänen yksityisyyttään. Ainakin vielä.
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 499
Mitä mitä MITÄ - mikä Harrya vaivaa? Ron ilmeisesti automaattisesti syyttää Dracoa, mutta hän on nimenomaan luvannut olla Harryn tukena (mä just sitä hehkutin, älä nyt viitti). Harrya vaivaa nyt joku kirous tai sitten se osallistuu salaa johonkin Tylypahkan fight clubiin :'DD

Ei ollut nyt hyvä yösatu tämä, taas heräs kauhee määrä kysymyksiä!


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Oon seurannut tätä ekasta päivästä asti ja ajattelin kommentoida sit lopuksi mutta nyt kyllä oli pakko jättää kommentti! Mitä tapahtuu?? Jokainen raapale vaan herättää lisää kysymyksiä.

Mikähän kumma Harrylla on! Mitä ilmeisimmin Draco ei ole sitä aiheuttanut, kuten Ron taitaa kuvitella, joten kallistun Angien tavoin siihen että tää on tyyliin joku kirous tai sit Tylypahkan fight club :P

Mua ei ainakaan haittaa yhtään jos tää ei mahdu seitsemään osaan, luen tätä mielelläni enemmänkin! Hirveitä cliffhangereita oot jättänyt, haluan tietää lisää!

Komppaan aiempaa kommenttia siinäkin, että ei ollut hyvä yösatu, koska kysymyksiä, kysymyksiä! Jään siis odottamaan seuraavaa osaa, halusin vain ilmoittaa että seuraan tätä suurella mielenkiinnolla. Kiitän.

Ps. Oon ylpee että kirjotat!!

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 478
  • ava by Claire
Kommenttikampanjasta hei!

Oi ihanaa Drarrya! Onkohan tässä kyseessä joku sielunkumppaanuus juttu, jolloin Dracon haavat ja mustelmat näkyvät myös Harryssa? Vai joku Voldemortin juoni? (oletan siis että tää tapahtuu ennen Volden kukistumista) Huvittavaa, kun Ronista on lähtökohtaisesti vaarallista, että Harry on Dracon kanssa ;D Mutta miksi Hermione ei tiedä? Todella kutkuttavaa.

Kiitos, kun kirjoitit!

-Kel
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 783
  • Not killing people is really hard.
Angelina: No siinäpä vasta kysymys  8) Tottakai Ron olettaa pahinta, koska ei hän muuten olisi Ron! Tylypahkan Fight Club olis kieltämättä aika hyvä arvaus, mutta ei ehkä tällä kertaa!

mursuhilleri: Hehee kysymykset on toinen nimeni! Kiitos kun tulit kommentoimaan ja toivottavasti jaksat seurata loppuun asti! <3

Kelsier: Kiva että löysit myös tänne! Tämä tapahtuu kyllä ennen Volden kukistumista, olen itse ajatellut tämän johonkin myöhemmille kouluvuosille, ehkä kutosluokalle tai sinne paikkeille :3 Enempää en paljasta, mutta kiva että tulit lukemaan!

A/N: Noniin, sanoinkin jo aiemmin, että näyttää siltä, ettei sarja mahdu spurttiraapaleiden seitsemään osaan. En osaa sanoa tarkkaa määrää, mutta huominen ei tule nyt kuitenkaan olemaan viimeinen. En tiedä tuleeko osia vielä kaksi vai viisi, mutta lopullinen määrä tuskin on ainakaan kovasti yli kymmentä. Also pahoittelen, että julkaisen nämä vasta nyt, sain vitosraapaleen valmiiksi vasta niin myöhään, ettei riittänyt enää paukut julkaisuun, joten siksi nämä tulevat samaan aikaan!



5. Jää
Jäänsiniset silmät tarkkailevat rohkelikkopojan ihoa sormien levittäessä hellästi kipua lievittävää voidetta mustelmille. Harry vavahtaa aina, kun Dracon sormet koskevat mustelmien keskiöihin, mutta luihuinen ei vedä kättään pois, jatkaa liikettä hitaasti ja varovasti. Harry henkäisee taas seuraavan kipukohdan löytyessä. Draco puolestaan pehmentää liikkeitään.

“Voi Harry...” luihuinen huokaa saatuaan työnsä valmiiksi ja laittaessaan voidepurkin pois. Varovasti hän kietoo kätensä toisen pojan ympärille ja rutistaa sen verran, mitä uskaltaa. Harry vastaa halaukseen heikosti. Kaksikko istuu siinä, toisiinsa kietoutuneina hetken ajan, kunnes Draco irrottautuu varovasti ja vaihtaa paikkaa sängyllä niin, että näkee nyt Harryn yllättävän kalpeat kasvot. Hän itkisi, ellei kyyneleet olisi varattu yksin Harrylle.

“Antaisit minun puhua isälleni, keksisimme varmasti keinon”, Draco anelee taas, ties kuinka monetta kertaa.

Mutta vastaukseksi Harry vain pudistaa päätään.

“Sinunko isäsi auttaisi minua? Hyvä vitsi”, Harry naurahtaa hiljaa, ilottomasti. Ja Draco antaa asian olla, koska tietää, ettei Harryn päätä käännä mikään. Ehkä Harryn ystävien todella olisi syytä tietää.


6. Sovittaa
Draco käyskentelee hermostuneesti tyhjässä luokkahuoneessa. Viimein ovi kolahtaa auki ja kaksi rohkelikkoa astuu sisään. Hetken ajan Draco melkein odottaa näkevänsä Harryn ystäviensä perässä, mutta huokaisee helpotuksesta, kun Hermione ja Ron tulevat kahdestaan. Draco nojautuu yhtä pulpettia vasten ja odottaa, että ovi sulkeutuu ja kaksikko astelee lähemmäs.

“Mitä haluat, Malfoy? Yritätkö sovittaa aiempia tekojasi? En anna sinun koskea Harryyn enää!” Ron laukaisee ennen kuin luihuinen ehtii sanoa sanaakaan. Draco avaa suunsa, mutta ei tiedä mitä sanoa. Hän katsahtaa Hermioneen, jonka kulmat ovat kysyvästi kurtussa.

“No, mitä asiaa, Malfoy”, Hermionenkin olemus on haastava tytön puhuessa.

“Jos vielä kerrankin lyöt Harrya...” Ron ärähtää, kun Draco ei vieläkään saa sanottua mitään. Hermione tarttuu häntä käsivarresta ja mutisee jotain, mistä Draco ei saa selvää. Hänen katseensa kääntyy Hermionesta Roniin ja takaisin, ja lopulta raskas huokaus karkaa hänen suustaan.

“Weasley... Granger... Hermione, Ron”, Draco aloittaa, käyttäen ehkä ensimmäistä kertaa elämässään Harryn ystävistä etunimiä. “Harry on sairas.”
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 499
Noooo ;;; No joo, en mä oikeestaan tässä kohtaa enää yllättynyt, mutta paha mieli tuli silti! Mikä Harrya vaivaa? Jotain vakavaa selvästi, jos Draco ehdottaa että pyydetään Luciukselta apua. Mä en kestä, en halua mitään onnetonta loppua mutta tietty pelkään koko ajan pahinta :'D Ehkä Ronista ja Hermionesta voikin olla apua?

Mua ei ainakaan haittaa yhtään, ettei tää mahtunut seitsemään rapsuun! Tässä on mielenkiintoinen idea, joten mielellään tätä seuraa pidempäänkin.


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 265
Oooh! Tämäpä mielenkiintoinen rapsusarja :D

Huomasin tämän jo spurin aikaan ja ajattelin, että odottelen siihen kunnes kaikki osat ovat ilmestyneet. No, nyt en enää malttanut odottaa ja toivon todella, että sulla on aikaa ja intoa kirjoittaa tää loppuun! Tosi mielenkiintoinen kuvio nimittäin, ja jotenkin myös tuore. Itse en ainakaan muista törmänneeni tämmöiseen aikaisemmin :D

Alussa tietenkin ajattelin, että se on Draco joka on niin sairas että tekee jotain hullua Harrylle ja Harry vaan roikkuu suhteessa, koska tietenkin haluaa uskoa kaikista pelkkää hyvää. Mutta nyt näyttääkin siltä ettei kyse olekaan siitä, vaan jostain aivan muusta!! Tekeekö Harry itse itselleen tuon? Vai onko jossain joku sairas ihminen jonka luo Harry hakeutuu jostain syystä? Vaadin saada vastauksia ;D

Joten ei haittaa minuakaan, ettei tämä ihan seitsemään rapsuun mahdu :D Koska sen verran tämä herätti kiinnostusta, että haluan kyllä lukea tämän tarinan loppuun :D

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Luin nämä uusimmat jo silloin kun julkaisit, mutta unohdin kommentoida ja unohdan taas, ellen tee sitä hetinyt puhelimella ;D

Ihana Draco, kun huolehtii Harrysta ja hoitaa tämän mustelmia. Järkevää ehdottaa, että pyytäisivät apua Luciukselta, mutta ymmärrän Harryn ajatuksen, että miksi Lucius auttaisi häntä. Joskin haluan uskoa, että Lucius ehkä auttaisikin pojalleen tärkeää ihmistä hädässä. Oikein hyvä, että Draco kääntyi Ronin ja Hermionen puoleen <3

Jään odottamaan lisää, kaipaan vastauksia! Oletan kyllä, että ensin saadaan vielä lisää kysymyksiä ennen kuin asiat selviää, mutta sitä suuremmalla syyllä en malta odottaa jatkoa tähän! Haluan jo tietää mikä Harrylla on!!

Ja joo, ei tosiaan haittaa yhtään ettei tää mahdu seitsemään osaan koska tää on jotenkin kaikessa mystisyydessään niin herkullinen ficci.

valokki

  • ***
  • Viestejä: 1 309
Onpas tämä todella jännittävä tarina! Tämä on ollut mulla pitkään auki välilehdissä, ja kun nyt viimein sain aikaiseksi lukaista nämä rapsut, en huomannut edes tarkistaa, millä osastolla tämä nyt olikaan. Alkuun olinkin siis ihan sulaa vahaa, kun pääsi lukemaan Harryn ja Dracon söpöilystä, mutta rapsujen puolivälissä tunnelman muuttuessa tuli viimein tarkistettua, ettei tämä ollutkaan missään Hunajaherttuassa :D Toki oli tuossa heti alussakin jo viitteitä siihen suuntaan, että tässä on nyt jotain vakavaa meneillään, kun Draco kysyi, miten Harry voi, mutta ohitin sen alkuun vain olankohautuksella ajatellen, että Draco käyttäytyy vain hieman virallisen oloisesti :'D

Tykkään kovasti, miten olet tässä onnistunut kasvattamaan jännitystä heti alusta lähtien! Söpöstä fluffista ei tultu mitenkään kertarysäyksellä karuun todellisuuteen, vaan olet antanut tilanteen todellisesta puolesta tietoa asteittain enemmän ja enemmän. Loppua kohden huomasinkin, kuinka yllättäen istuin jännittyneenä ihan tuolin reunalla :D

Erityisesti tykkään myös tästä sun Dracosta! Tällainen huolehtivainen ja lempeä Draco on ihanaa luettavaa, ja hänestä jäikin sellainen kuva, että hän on varmasti valmis menemään hyvin pitkälle pelastaakseen Harryn. Nyt tämä tarina jäikin hyvin jännittävään kohtaan täynnä avoimia kysymyksiä. Harryn tauti vaikuttaa hyvin vakavalta, mutta mikä se tarkalleen ottaen on ja millainen ennuste siinä on jäi itseäni aivan erityisesti pohdituttamaan. Lisäksi nyt jännittää, uskovatko Ron ja Hermione Dracoa ja minkälaisen suunnitelman he onnistuvat luomaan Harryn pelastamiseksi.

Kiitos näistä, jään innolla odottamaan jatkoa! :)
(ava @Claire ja bannu @Ingrid)

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 783
  • Not killing people is really hard.
Angie, ootko koskaan miettinyt kuinka epätoivoista on lukea mun tekstejä kun ei halua onnetonta loppua u__u Just saying! Kiitos taas kommentista  :-*

Vensku, heiii kiva että löysit tänne! Tämä ei tosiaan mahtunut ihan spurttimäärään rapsuja ja iski turnajaiskestävyyden heikentyminen aivan loppusuoralla joten tää jatkunee nyt omaan tahtiinsa :D Mutta tämä valmistuu! It's a promise! Kiva kun kommentoit <3

mursis, oli erittäinkin hyvä aika kommentoida! Tässä ehkäpä lisää niitä kysymyksiä  8) Että ole hyvä vain! Vastauksetkin ehkä selviävät joku päivä...

valokki, ihana että löysit tänne! Jännitti niin hurjasti julkaista mitään kun olin pitkän aikaa julkaisematta Finiin oikeastaan yhtään mitään, joten kiva kuulla että ihan uusikin lukija on löytänyt tämän ja tykännyt! Anteeksi harhaanjohtavasta alusta, tosin jos eksyt tätä kautta muihin teksteihini, saatat tulla huomaamaan ettei tämä ollut edes mikään poikkeus... :D Draco on mulle hahmona todella tärkeä ja aivan erityisen lähellä mun sydäntä, joten ihana että pidit Dracosta tässä tekstissä <3 Hurja kiitos ihanasta kommentista!

A/N: Jes, jatkoa, vihdoinkin! En lupaa mitään miten nopeasti saan tämän valmiiksi, vieläkään, mutta tää on taas askel eteenpäin!

7. Peilijää
Matkaa kasvihuoneelle on vielä muutama kymmenen metriä. Harry näkee rohkelikoista viimeisen astuvan ovesta sisään ja yrittää huutaa, pyytää pitämään ovea auki hänelle, mutta lähes lumimyrskyksi yltynyt puhuri sieppaa sanat kantaakseen ne kauas kohteestaan. Harry kiristää askeliaan juoksuvauhtiin.

Ja yhtäkkiä peilikirkas jää on lähempänä kuin sen pitäisi olla, aivan silmien edessä ja - RAKS - kyynärpää ottaa osumaa, käsivarteen leimahtaa sietämätön kipu ja silmissä heittää. Enää ei tarvitse juosta, Harry ajattelee, sillä nyt silmissä näkyy yötaivaan tähdet.

Hän ei tiedä kuinka kauan makaa siinä, kykenemättä sanomaan sanaakaan, voimatta nousta ylös, huulen turvotessa ja veren rautaisen maun täyttäessä suun. Käsivarressa tykyttää, samoin ohimossa, mutta kuin ihmeen kaupalla rohkelikko saa käännettyä päätään ja sylkäistyä hyytyneen veripaakun jäälle. Harry haluaisi nukkua, yhtäkkiä koko viikon univelka tuntuu painavan päälle kaikella voimallaan.

Lopulta silmät painuvat kiinni juuri silloin, kun tumma hahmo kumartuu Harryn ylle, Harry ehtii nähdä huulten liikkuvan ja hahmon viittovan jonnekin kauemmas, muttei saa selvää sanoista.
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 499
Olipas ilkee tällänen kiinnostuksenherättäjä rapsu, joka tuntui jäävän inhottavasti kesken :'D Harry vaikutti kyllä jotenkin niin luovuttaneelta, että ihan pahaa tekee. Tai ehkä hän sai vaan kunnon tärskyn, eikä oikeesti ookaan yhtään luovuttamassa! Ehkä. Toivottavasti. Haluan tietää mikä Harrya vaivaa ja miten Draco siihen kaikkeen liittyy!!

Ei mutta tosi kiva, että jatkoit ♥ Eikä tässä mikään kiire ole, kyllä mä tuun nykiin taas hihasta.


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 265
Jatkoa, jee :D Ja siis hitaasti hyvä tulee, kiva tietää että tämä valmistuu!

Argh, kylläpä tosiaan oli sellainen osa mikä herätti enemmän kysymyksiä kun antoi vastauksia, ihan kun Angie tuossa sanoikin :D Toki oma mielikuvitukseni kehitteli jo kaikenlaisia juttuja tähän, että oliko kaatuminen puhdas vahinko vai oliko taustalla jotain muutakin. Onko tässä syy miksi Harry saa jatkuvasti mustelmia että joku taikoo hänelle onnettomuuksia? Vai mitä tässä onkaan taustalla?

Kuka tuo hahmo mahtoi lopussa olla. Toivon, että se olisi Draco, vaikka onhan se voinut olla kuka vaan rohkelikko joka tuli katsomaan missä Harry viipyy :)

Sitä jatkoa saa sitten laitella tulemaan kun ehtii ;D

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

valokki

  • ***
  • Viestejä: 1 309
Olipas kiva saada jatkoa tähän! 😍 Mutta kuten tässä jo muut ovat aiemmin sanoneet, herätti tämä viimeisin pätkä enemmän kysymyksiä kuin vastauksia 😅 jotenkin odotin, että tämä olisi jatkunut siitä, kun Draco kertoi Hermionelle ja Ronille Harryn olevan sairas, joten pääsit tässä kohtaa yllättämään, mutta tällaiset yllättävät juonenkäänteet ovat vain kivoja!

Viimeisimmästä rapsusta jäi jotenkin hyvin unenomainen fiilis, ja jäinkin pohtimaan, voisiko kyseessä olla vain uni. Vai onkohan Harryn keho ja mieli vain tässä kohtaa jo niin heikkoja, etteivät ne tahdo kestää. Kuten Angelina tuossa sanoikin, Harry vaikutti jo aika luovuttaneelta ja väsyneeltä, mutta toivottavasti taistelutahtoa vielä löytyy. Muakin jäi kutkuttamaan, kuka tuo lopussa ilmestynyt tumma hahmo oikein oli! Veikkaan (tai pikemminkin toivon), että kyseessä olisi Draco!
(ava @Claire ja bannu @Ingrid)

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Sainpas nyt luettua tämän viimeisimmän osan! Jäi kyllä taas sellaiset wtf-tunnelmat tämän(kin) osan jälkeen. Mutta tosi kiva kun jatkoit tätä ja haluan lukea tämän kyllä loppuun asti!

Mäkin mietin, että Harry vaikuttaa tosi luovuttaneelta, ja tekstistä oikein paistaa sellainen epätoivo ja väsymys kaikkeen. Toivon muiden lailla, että Harrya pelastamaan tullut tumma hahmo on Draco! Toki kuten aiemmin sanottiin, niin sehän voi olla kuka tahansa rohkelikko, joka tulee katsomaan, että minne Harry oikein jäi.

Musta on outoa lukea näin synkkää tekstiä, kun yleensä luen kaikkea hyväntuulista ;D Ei siinä, tää on tosi hyvä ja tykkään tästä. En malttaisi taaskaan odottaa jatkoa :P