Kirjoittaja Aihe: Vain sinun (J/S, S) | raapale  (Luettu 2485 kertaa)

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vain sinun (J/S, S) | raapale
« : 11.06.2008 00:30:54 »
Rating: S
Pairing: James/Sirius
Genre: fluff, romance, raapale
Summary: Sydämesi oli hypätä onnesta tietäessäsi, että James oli siinä vain sinua varten. Vain sinun.

A/N: Sööttiä.

Vain sinun

Aurinko maalasi nurmen oranssiksi. Punaisen eri sävyt leikittelivät puiden hennoilla lehdillä, jotka siihen aikaan vuodesta olivat tuskin heränneet talven jäljiltä pieniksi hiirenkorviksi.

Te makasitte oranssilla viheriöllä, sylikkäin, Jamesin pää rinnallasi. Silittelit tummaa harakanpesää ja toivoit pääseväsi vielä lähemmäs toista, joka jo nyt oli varannut painonsa päällesi. Vasemman käden sormesi olivat kietoutuneet Jamesin omien lomaan ja puristitte niitä hellästi, haluamatta rikkoa sitä rakkautta, joka jäi kämmentenne väliin.

Sydämesi oli hypätä onnesta tietäessäsi, että James oli siinä vain sinua varten. Vain sinun. Hymyilit onnellisena ja painoit suudelman silmälasien sangan yläpuolelle, saaden toisen virnistämään huvittuneesti, mutta katsomaan laskevaa aurinkoa yhtä rakastavasti kuin sinua.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:07:33 kirjoittanut Beelsebutt »
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

syysvilja

  • tuulentuivertama
  • ***
  • Viestejä: 292
    • The In-Between
Vs: Vain sinun (J/S, S)
« Vastaus #1 : 11.06.2008 10:34:04 »
Sööttiä, todellakin ^^ Uih, joo. Mulla tulee kiire, jos mä aion kirii sua! Auts, mitä menit tekemään ;)
Pitääkö kirjottaa pitkää rakentavaa? Ah, niin mä vähän aattelinki.

Tykkäsin tästä näkökulmasta, vaihtelua siihen tavalliseen kaikkitietävään kertojaan tai minäkertojaan ^^ Mahtavaa. Tää oli taas tätä rantachillailua, mutta mikäs sen parempaa :> Kuka nyt ei tykkäis tälläsestä ihhhhanasta jiiäsrantasöpistelystä? Enpä tiiä. No, tyhmiä ovat ne jotka eivät pidä.
Ja nää normit, here we go.
Kirjotusasu selkee, kirjotus-, kielioppi- ym. virheitä nolla, ainakaan mulla ei hypänny silmii. Hah, saatte muut sitte kertoa niistä *virn*
Tunnelma oli just sellanen sulonen fluffy, mitä mää ainaki jaksan aaaina <3

Lainaus
Silittelit tummaa harakanpesää ja toivoit pääseväsi vielä lähemmäs toista, joka jo nyt oli varannut painonsa päällesi. Vasemman käden sormesi olivat kietoutuneet Jamesin omien lomaan ja puristitte niitä hellästi, haluamatta rikkoa sitä rakkautta, joka jäi kämmentenne väliin.

Iih. Lemppari <3 Aws. Tälläsestä saa mitää järkevää aikaseks.

Mutta, kiitti taas tästä ^^ Huomaa et mä kommentoin näitä vaa sillo ku en oo muuten lukenu niitä tai mitää 8D No, ehkä se ei haittaa. Saatpahan kommenttia 8)

-Holly

P.S. Ihkutan vieläki hiuksias ^^ Sellane harakanpesä <3 James, iih. awwwwwwwwwwwwwww <33 love them ^^
P.P.S. Mä tykkään näistä P.S. -hommeleista. Ha.
P.P.S. Varmaan tullu siitä ku luin sen kirjan.
P.P.P.S HAH.

// P.P.P.P.S Kyllä kirin, ihan varmasti, varo vaan ^^
« Viimeksi muokattu: 11.06.2008 18:09:03 kirjoittanut Holly »
we'll be glowing in the dark

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: Vain sinun (J/S, S)
« Vastaus #2 : 11.06.2008 11:29:21 »
Hols ihk, luit tän : D Mä tykkään kyl tästä ficcelöisestä ^^ Söpöä. Mä olen jo nIIIn kaukana, ettet sä enää mua kiri ; ) Tai kyl sä ehkä joskus... En mä jaksa nyt, että kiitos kiitos taas.

akinnah
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

Velns Meica

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Vain sinun (J/S, S)
« Vastaus #3 : 11.06.2008 22:36:24 »
Tosi söpö kerrassaan, rakastuin heti <3
Kuvailit hyvin ja tunnelma oli ihanan romanttinen, ei sellaisella siirappitavalla vaan sellaisella aidommalla...
Niin, ja olen Hollyn kaa samaa mieltä, kivasta näkökulmasta kirjoitettu, vaikka jäi vähän häiritsemään etten tiennyt kuka siinä kertoi, mutta toisaalta se olisi sattanut pilata koko tunnelman...
Virheitä ei pahemmin huomannut ja tunnelma oli, kuten jo sanoin, ihana!
Hyvin kirjoitettu kaiken kaikkiaan ;D
"Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa jodlaa!"
Lehmäjengi <3

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: Vain sinun (J/S, S)
« Vastaus #4 : 11.06.2008 23:44:04 »
Velns Meica Kiitos ^^ En nyt jaksa enempää sanoa, ettei tämä mene ihan itserakasteluksi, mutta juu. Hyvä että pidit (: Se on muuten se näkökulma ihan vaan harjottelumielessä laitettu. Joku, olisiko Satine, kirjoittanut pidemmän jiiässän samanlaisesta näkökulmasta ^^
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore