Kirjoittaja Aihe: Dance to my rhythm | K-11. Slash. 11. osa 2.1.!!  (Luettu 11791 kertaa)

Cora

  • Valencianista
  • ***
  • Viestejä: 733
  • Sí.
Vs: Dance to my rhythm
« Vastaus #40 : 01.01.2009 16:37:46 »
~jemima~: Kiitos kommentistasi ^^ Kiva, että tykkäsit. Jatkoa on tulossa parin päivän sisällä ;)

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 510
Vs: Dance to my rhythm
« Vastaus #41 : 01.01.2009 17:54:58 »
Waah. Kyllähän minun on pitänyt jo pitkään kommentoida, mutta kun en ole saanut aikaiseksi. Nyt päätin ottaa itseäni niskasta kiinni, kun uutta matskuakin on tulossa.

9. osa

Edelleen tykkään Mihailista, vaikka hieman pilaakin Vladin ja Sergeyn suhdetta. En tiedä miksi, mutta en voi olla pitämättä hänestä. Tulee muuten ihan mieleen Blaise. Hmm, miksiköhän? Mutta hänestä tuli kiva kaveri Vladille. Aww, Sergeyn koru oli ihana.
No, jos pidän Mihailista, en kyllä pidä Juliasta. Aiemmin hänestä ei oikein saanut otetta, mutta nyt hän tuntui jotenkin...kaiken sotkijalta?  ;D Mahtava sanavalinta, tosiaan.
Loppu oli tosi kiva, mitä ihmettelen, koska olen edelleen Sergeyn puolella. Mutta kun... Mihail vain on kiva.  :) Huomasin muuten juuri, että itsellänikin on eräs hahmo, jonka nimi on Mihail. Ihan noin btw. ;) Mihail on kiva nimi. (Olen varmaan sanonut tuon aiemminkin...)

10. osa

Eikäh, ei tässä näin pitänyt käydä. Voi Sergey-parka. Sitä pitää paijata. Olin kyllä aika varma, että kuitenkin hän ehtisi juhliin ja näkisi Vladin ja Mihailin tanssimassa tai jotain tai juuri sen mitä näkikin. Äärh, ei tästä tule mitään. Rakastan muuten tuota kappaletta, olkoonkin kuinka teini-poppia hyvänsä.

Lyhyesti ja ytimekkäästi. Olisi varmaan tullut jotain fiksunpaakin, jos olisin heti jaksanut kommentoida, mutta kun ei ehtinyt, joulu ja koulu kato. (...olipas se runollista). Mutta tykkäilen edelleen, toivottavasti tämä kestää vielä pitkään. Luen ja kommentoinkin (vähän nopeammin) ehdottomasti. :D
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Cora

  • Valencianista
  • ***
  • Viestejä: 733
  • Sí.
Vs: Dance to my rhythm
« Vastaus #42 : 02.01.2009 19:29:56 »
Diamond: Kiitos kommentistasi ^^ Kiva, kuulla, että luet tätä edelleen.
Sinulle tulee Mihailista mieleen Blaise? O_O Ei ole tullutkaan mieleeni. Julialla ei ole tässä tarinassa mitään hirveän suurta osaa, unohdan välillä hänen olemassaolonsakin :D
Minäkin pidän tuosta kappaleesta ja päätin heti, että se tulee tähän, kun kirjoitin tuota lukua.
Kyllä tämä vielä jonkun aikaa kestää. Olen suunnittelut, että tähän tulee 15 lukua ja epilogi :D eli kyllä tässä vielä ehtii tapahtua.

A/N: Eli tässä tämä 11. luku niin kuin lupasin. Vladin pohdintaa koko luku täynnä, eli ei mitenkään jännää :D Toivottavasti tykkäätte. Olisi kiva saada kommenttia ^^

11. Hetki
Vlad

“Mihail, tämä paita on aivan naurettava”, huokaisin pukukopissa ja katsoin itseäni peilistä, sininen ei todellakaan ollut minun värini.
”Tule nyt ulos sieltä, minä haluan nähdä sen”, Mihail valitti verhon toisella puolella.
”Jos kerran vaadit”, sanoin ja astuin ulos pukukopista. 
Mihail purskahti nauruun pystymättä hillitsemään itseään. ”Se todella näyttää naurettavalta.”
”Minähän sanoin”, huokaisin ja ristin kädet rinnalleni. ”Miksi sinä valitset kaikki naurettavimmat vaatteet minulle kokeiltavaksi? Yritän ihan oikeasti löytää jotain kivaa.”
”Anteeksi”, Mihail sanoi hymyillen edelleen huvittuneesti. ”Kokeile sitä toista, se on enemmän sinun tyyliäsi.”

Menin takaisin pukukoppiin ja vaihdoin toisen kopissa olevan paidan päälleni. Mihail oli oikeassa, se oli paljon enemmän minun tyyliseni.
”Tule jo ulos sieltä”, Mihail sanoi kärsimättömällä äänellä.
”Ihan kohta”, sanoin ja ihailin paitaa peilistä. Vau, Sergey pitäisi tästä, ajattelin.
Ajatukseni saivat minut hätkähtämään. Ei minun pitäisi ajatella, mitä Sergey ajatteli siitä mitä minulla on päällä eikä siitä pitäisi edes välittää. Ravistin päätäni ja avasin verhon astuen ulos pukukopista.
”Tuo on paljon parempi”, Mihail sanoi ja iski silmää.
”Niin minustakin”, sanoin ja katselin taas itseäni peilistä.
”Mutta toisaalta, missä sinä nyt et näyttäisi hyvältä”, Mihail sanoi hymyillen.
Hymyilin hämilläni Mihailille ja sanoin: ”Minä taidan ottaa tämän.”
En ollut vielä tottunut Mihailiin poikaystävänäni, jos nyt häntä vielä voi kutsua poikaystäväkseni. Ensimmäisestä suudelmastamme oli kulunut vasta muutama päivä ja emme olleet vielä puhuneet suhteemme tulevaisuudesta tai vakavuudesta.
”Paljon kello on?” kysyin Mihaililta vaihtaessani takaisin omiin vaatteisiini.
”Vähän yli kolme”, Mihail vastasi hetken kuluttua.
”Minun pitää lähteä, tanssituntini alkaa neljältä”, sanoin ja liityin Mihailin seuraan.

Kävin maksamassa ostokseni ja lähdimme Mihailin kanssa kävelemään tanssisalille päin. Ostoskeskukselta ei ollut pitkä matka ja saavuimme tanssisalille jo ennen puolta. Jäin Mihailin kanssa pihalle juttelemaan, sillä tiesin, että pukuhuoneiden ovi ei olisi auki ennen kuin Sergey tulisi avaamaan sen eikä Sergeyn auto ollut vielä parkkipaikalla.
Tanssikilpailut, joihin minä ja Lucia osallistuisimme, alkoivat häämöttää jo liiankin lähellä. Vain muutaman viikon kuluttua me tanssisimme suurimmalle yleisölle ja ankarimmille tuomareille elämässämme. Olin stressannut kilpailujen takia jo viikkoja etukäteen ja pakottanut Lucian treenaamaan kanssani lähes joka päivä. Sergey tietenkin piti meille tunteja niin usein kuin halusimme.

”Quickstep ja rumba ainakin kaipaavat vielä paljon työtä. Toisaalta foxtrot ja paso doblekin ovat aika heikoilla vielä”, selostin Mihailille, kun näin Sergeyn ajavan pihaan.
”Älä viitsi, Vlad. Te ette voi tulla enää tuon paremmiksi kuin nyt olette”, Mihail sanoi ja pyöräytti silmiään.
”Aina voi tulla paremmaksi”, mutisin. ”Moi, Sergey.”
Sergey katsoi minua ja Mihailia hetken ja nyökkäsi sitten kohteliaasti meille molemmille ja jatkoi matkaansa sisälle.
”Mikä häntä vaivaa?” Mihail kysyi kummastuneena minulta.
Olin juuri vastaamassa, kun kuulin Sergeyn kutsuvan minua ovelta. ”Vlad, voit tulla jo lämmittelemään.”
”Nähdään sitten illalla”, sanoin nopeasti Mihailille ja juoksin Sergeyn perään sisälle ennen kuin Mihail ehti alkaa hyvästelemään minua kunnolla.

Kävin nopeasti vaihtamassa vaatteet ja menin sitten tanssisaliin, jossa Sergey sääteli juuri musiikkia. Hän ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota, kun tulin tanssisaliin, mikä sai minut ihmettelemään hänen käytöstään entistä enemmän.
”Onko kaikki hyvin?” kysyin lopulta Sergeyltä, kun enää kestänyt epämiellyttävän pitkäksi venynyttä hiljaisuutta.
”Miten niin?” Sergey kysyi kääntymättä vieläkään katsomaan minua.
”Et ole sanonut minulle sanaakaan sen jälkeen, kun tulin tänne”, sanoin tuijottaen Sergeyn selkää.
Sergey huokaisi ja kääntyi katsomaan minua hymyillen. Hymy ei kuitenkaan ylettynyt hänen silmiinsä asti. ”Anteeksi, Vlad. Minulla on vain vähän huono päivä.”
Olin juuri vastaamassa Sergeylle, kun Lucia pelmahti tanssisaliin pirteänä niin kuin aina.
”Moi Vlad ja Sergey”, Lucia sanoi. Hän loi Sergeyhin varovaisen, mutta tutkivan katseen, joka ei jäänyt minulta huomaamatta.

Aloitimme tunnin käymällä läpi tekniikkaa eri tansseihin, sillä meillä oli jo valmiit sarjat kaikkiin tansseihin, mutta tekniikkaan piti vielä saada paljon parannusta ennen kisoja.
Sergey jatkoi outoa käytöstään ja vältteli minua niin paljon kuin tanssinopettajan oli mahdollista. Hän ei katsonut minua silmiin, kun hän puhui minulle eikä ollut muutenkaan oma hauska itsensä. Myös Lucia vaikutti äreämmältä kuin yleensä. 

Kun pidimme lyhyttä juomataukoa sillä aikaa kun Sergey meni hakemaan jotain autostaan, kysyin Lucialta oliko tämä huomannut saman Sergeystä kuin minä.
”En minä ole tyhmä”, Lucia supisi ja katsoi minua kulmiensa alta. Mikä kaikkia vaivasi tänään?
”Tiedätkö mistä se voisi johtua?” kysyin.
”Mistä minä tiedän. Sinähän se olet hänen ystävänsä, en minä”, Lucia sanoi.
”Mikä sinuakin oikein vaivaa? En ole tehnyt sinulle mitään!” tiuskaisin Lucialle.
”Mieti sitä. Minä sain kuulla Julialta, että sinä ja Mihail suutelitte”, Lucia sanoi äreästi.
Naurahdin helpottuneena. ”Siitäkö tämä olikin kiinni? Hyvä on, olen pahoillani, että en kertonut sinulle heti. Olen itsekin ollut vähän sekaisin koko asiasta.”
Lucia katsoi minua näyttäen vähän leppyneemmältä. ”Saat anteeksi. Muistakin sitten ensi kerralla kertoa minulle heti, jos jotain tuollaista tapahtuu.”
”Kyllä, äiti”, sanoin ja virnistin Lucialle. Vaikka joskus (tai aika usein oikeastaan) Lucia oli ajaa minut hulluuden partaalle uteliaisuudellaan, hän oli silti ystäväni ja vähän kuin pikkusisko, jota en koskaan saanut. 

”En kuitenkaan ymmärrä, miksi Sergey on noin outo”, mutisin Lucialle.
Lucia näytti vaivaantuneelta kuin tämä olisi salannut jotain. ”Lucia! Jos tiedät jotain, kerro minulle.”
”Minä en tiedä mitään”, Lucia sanoi ja räpytteli hermostuneesti silmiään.
Lucia ei ollut koskaan hyvä valehtelemaan. ”Nyt kerrot!”
Lucia potki lattiaa hermostuneena. ”Minä lupasin, etten kertoisi sinulle. Tai en ehtinyt varsinaisesti sanoa mitään, kun hän jo lähti.”
”Kuka lähti ja mistä? Kenelle sinä lupasit? Sergeylle?” kyselin ja yritin saada jotain tolkkua tanssiparini sanoista.
Lucia huokaisi alistuvasti. ”Ethän kerro Sergeylle, että kerroin sinulle?”
”En kerro”, sanoin.
”Lupaatko?” Lucia kysyi.
”Lupaan, lupaan”, sanoin kärsimättömänä. ”Kerro nyt jo!”
”Sergey kävi sinun juhlissasi ja luultavasti näki sinun ja Mihailin suutelevan”, Lucia sanoi hiljaa ja katsoi minua tarkkaan nähdäkseen reaktioni.
En saanut järkytykseltäni sanottua mitään. Sergey oli vihainen, koska suutelin Mihailia! Sen täytyi tarkoittaa, että hän välitti minusta muunakin kuin ystävänä. Puristin käteni nyrkkiin vihaisena. Miksi hän ei kertonut minulle aikaisemmin? Miksi hänen piti olla niin pirun epävarma?

”Eiköhän jatketa.” Sergeyn ääni keskeytti ajatukseni. Sysäsin tunteeni taka-alalle. Minulla oli aikaa miettiä niitä myöhemminkin, nyt piti vain keskittyä tanssitunnista selviämiseen lyömättä Sergeytä päin näköä.
Tunnin jälkeen menin nopeasti vaihtamaan vaatteet enkä jäänyt juttelemaan Sergeyn ja Lucian kanssa.  Vaihdoin vaatteet ja pakkasin tavarani ennätysvauhtia. Olin juuri astumassa ulos pukuhuoneesta, kun tajusin Sergeyn seisovan aivan edessäni.
Jähmetyin paikalleni ja hetken katsoimme toisiamme silmiin. En ollut muistanut, miten ihanat silmät Sergeyllä oli, niin täydellisen tumman ruskeat. En ollut pitkään aikaan halunnut suudella häntä niin paljon kuin sinä hetkenä, kun hän seisoi siinä edessäni katsoen minua niin intensiivisesti silmiin. Sillä hetkellä en ajatellut, että olin vihainen hänelle tai mitään muutakaan, en edes Mihailia, varsinkaan Mihailia.
Minä olin kuitenkin ensimmäinen, joka käänsi katseensa. ”Moikka”, mutisin ja työnsin itseni Sergeyn ohi.
”Moi, moi”, Sergey huokaisi ennen kuin katosi pukuhuoneeseen.

**

”Vlad, maa kutsuu”, kuulin Mihailin sanovan. Räpäytin silmiäni ja vedin ajatukseni pois iltapäivän tapahtumista palaten takaisin Mihailin huoneeseen.
Hymyilin Mihailille anteeksipyytävästi. ”Anteeksi, olin ihan ajatuksissani.”
Mihail tuhahti. ”Sinä olet ollut koko illan ajatuksissasi. Tapahtuiko tanssitunnilla jotain?”
”Ei mitään erikoista”, vastasin ja kiitin onneani, että olin parempi valehtelemaan kuin Lucia.
”Saitko selville, miksi Sergey oli niin outo?” Mihail uteli.
”Hän sanoi, että hänellä oli vain huono päivä”, sanoin ja hymyilin Mihailille. ”Ei puhuta Sergeystä, varmasti keksit jotain mielenkiintoisempaakin puhuttavaa.”
”Minä keksin aina jotain puhuttavaa”, Mihail sanoi ja suukotti poskeani. Tunsin punastuvani; en ollut vielä tottunut Mihailin hellyydenosoituksiin. Tämä alkoi kuitenkin höpöttää jotain täysin tyhjänpäiväistä ja minä upposin taas ajatuksiini.

Miltähän olisi tuntunut suudella Sergeytä taas? Varmasti vielä paremmalta kuin ensimmäisellä kerralla. Hänen pehmeät huulensa omillani, hänen lämpimät kätensä ympärilläni, hänen jäntevä vartalo omaani vasten… Hätkähdin hieman tajutessani, mitä ajattelin. En saisi ajatella näin. Se ei olisi oikein Mihailia kohtaan. En kuitenkaan voinut mitään, että aiempi kohtaaminen Sergeyn kanssa oli taas nostanut vanhat tunteeni pintaan. Hemmetin Sergey, miksi hänen piti sekoittaa pääni näin?


eniale

  • conquistador
  • ***
  • Viestejä: 182
Vs: Dance to my rhythm
« Vastaus #43 : 22.01.2009 00:53:36 »
Hmmm... Aika herkullisesti sä kirjotat :) Kiva lukea välillä venäläisesti nimetyistä hahmoista, kun tuntuu että kaikki on vaan joonia ja mikaeleita ja muita nicoja. Vaikka onhan sullakin tuo Mihail tuolla mutta se saa nimensä anteeks :P Olisin muuten protestoinut Sergeyn y:tä vastaan, mutta "iillisenä" et olis saanut kirjoitettua tarinaasi tuota gay-painovirhettä, joten se on perusteltu, ja sen myötä muittenkin nimien epäsuomalaiset muodot (esimerkkinä myös se pikkulapsi, oliko se Wassily vai mikä). Yleensä nillittäisin suomalaisten muotojen puolesta, mutta olkoon.

Aluksi tuntui että koko tarina oli jotenkin kummallisen nihkeä ja jäyhä, ja kirjakieli ei sujunut sen paremmin ruudulla kuin mun mielessänikään. Jossain viimeistään kolmannen ja neljännen osan paikkeilla rupesi menemään paremmin, ja nyt tätä lukee mielikseen. Tavallisesti en muuten myöskään niin välitä "ah niin teatraalisista" kuiskailukohtauksista ja tuijotuksista (menevät useimmiten pilalle), mutta Vladimirin ja Sergeyn ainoa suudelma oli minusta kauniisti kirjoitettu. Tietysti se suukko on vaan tähän mennessä ainoa, niitähän tulee lisää, eikö? :D

Että jatkoa peliin kun pystyt, täällä odottaa yks uus lukija!
On illanpaisto, ja silkavat saijat
luopoissa pirkeinä myörien ponkii:
surheisna kaikk' kirjuvat lorokaijat
ja vossut lonkaloisistansa ulos vonkii.
avatar: mezzoprism

Cora

  • Valencianista
  • ***
  • Viestejä: 733
  • Sí.
Vs: Dance to my rhythm
« Vastaus #44 : 23.01.2009 19:32:58 »
eniale: Tykkään hirveästi Venäläisistä nimistä, siksi tässä on niitä. Ja Sergey on on ehdottomasti y:llä, siihen on omat syynsä :D Ja tuo Sergay-juttu syntyi itseasiassa ihan vahingossa pienen kirjoitusvirheen seurauksena, joten sillä ei ole mitään tekemistä tuon y:n kanssa.

Olen aina kirjoittanut kirjakielellä. Se voi tosiaan, varsinkin dialogissa, kuulostaa tönköltä, mutta en ole koskaan tykännyt lukea puhekielisiä tekstejä, sen takia tämä on kirjakielellä.

Eiköhän noita suukkoja on tulossa enemmänkin ;D

Kiitos kivasta kommentistasi, oli kiva nähdä tämä pitkästä aikaa etusivulla ^^

Ja jatkoa on tulossa jossain vaiheessa. En nyt uskalla luvata mitään, sillä minulla on inspiraatio tämän kanssa vähän hukassa. Mutta toivon, että tämän kuun puolella saan kirjoitettua lisää.

(En edes innostunut selittämään...)

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 510
Vs: Dance to my rhythm
« Vastaus #45 : 23.01.2009 19:55:31 »
Ohops ja minä kun ajattelin, että kommentoin heti kun tämä tuli, mutta se vähän jäi. :)

Mihail...on kiva. Kiva poikaystävä.
Joskus hyvin harvoin joku onnistuu tekemään hyvää kolmiodraamaa, josta minäkin tykkään, ja sinä onnistuit. En oikeasti pidä kovinkaan kolmiodraamasta, en tiedä miksi, mutta tässä se on onnistunutta. Olet yksi harvoista, jotka eivät ole karkottaneet minua sillä suhdekuviolla. Rakastan, ole onnellinen. ;)

Sergey on ihana. Ja Vlad on tyhmä. Mihail on kanssa kiva. Ei onnistu tänään, koska SO LONG MELU! Tykkään tästä edelleen, joskin kyseinen osa oli turhan lyhyt. Actionia kehiin, jooko? Aioin juuri luvata, että kommentoisin ensi kerralla aikaisemmin, mutta niin taisin tehdä viimeksikin ja katso miten kävi. No, lupaan tehdä kommentoinnin joskus. Pidemmin ja fiksummin.  ;)Tykkäilen pistähän jatkoa.
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

MMadii

  • pessimisti
  • ***
  • Viestejä: 96
Vs: Dance to my rhythm
« Vastaus #46 : 29.08.2009 00:19:35 »
Olen lukenut vasta neljänteen lukuun asti mutta kommentoin nyt etten unohda tulla lukemaan tätä loppuun  :D
//: Kertooko jotain että heräsin aamulla sillee menenpä lukemaan sen ficin loppuun (:

Eli siis, tykkään. Tanssista kertoviin teksteihin ei törmää liikaa, joten tää oli oikein tervetullut. Vaikka huomasinkin tän vasta nyt sun ficcien listauksesta (: nostanpa ainakin tämän.

Lainaus
”Enemmän voimaa toiseen käteen”, kuulin jonkun sanovan.
Pakko pohtia tätä: mahdollisesti opettaja olisi sanonut että kumpaan käteen, vasempaan vai oikeaan?  ;) "Toiseen" jotenkin pisti silmään. No joo, todella tärkeä pointti, mutta halusin nyt sanoa tän... Väsymyksen piikkiin.

Tää oli kerrottu hyvin, ja tapahtumat eteni sopivalla nopeudella. Ja mikä parasta, mun mielestä Artem vaikutti ihan okei tyypiltä. Eihän pettäminen tietenkään ole okei, mutta hahmona se on mielenkiintoinen ((:

Ja se, että SergAy on päiväkodin hoitaja, aika klisee ammatinvalinta <3 palomieheksi tai rekkakuskiksi en häntä olisi osannutkaan mieltää.

Katsoo jos löydän itseni kommentoimasta myös noita myöhempiä osia  :D sitä odotellessa.

//:
Lainaus
Vlad suoristautui ja vilkaisi minua. ”Suu auki tuijottaminen ei pue sinua, Sergey.”
”Mitä?” älähdin järkyttyneenä.
”Sanoin, että toivottavasti ei kestänyt liian kauan.”
awwaww<3

Ei muuta muista luvuista koska en jaksa ajatella, sry...
Mutta tykkään sun tavasta kirjoittaa ja tästä ficistä ja jatkoa odotan. Ja pidän Artemista vieläkin!

« Viimeksi muokattu: 29.08.2009 12:54:42 kirjoittanut MMadii »