Kirjoittaja Aihe: MCU: Sokovialaista shoppailua | S | Zemo/Angie | Parita itsesi fiktiiviselle hahmolle  (Luettu 1562 kertaa)

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Title: Sokovialaista shoppailua
Author: Angelina
Fandom: MCU
Rating: S
Paring: Helmut Zemo/Angelina Milyukova
Summary: Tuleva paronitar on oppinut nopeasti talon tavoille.

A/N: Mulla oli ihan liian hauskaa tätä tekstiä kirjottaessa, mutta silti tarvitsin taas kerran Vendelan apua, kiitos siitä ♥ Oon rakastunut Zemoon edelleen, se ehkä välittyykin tästä. Mietin pitkään onko Angelina saksalaista vai venäläistä syntyperää, mutta mennään nyt itänaapurilla - vanhaa venäläistä sukua oleva nainen on varmasti Sokovian paronille soveltuva kumppani ;D

Haasteet: Parita itsesi fiktiiviselle hahmolle V



SOKOVIALAISTA SHOPPAILUA





“Hmm… Ei.”

Putiikinpitäjän kireä hymy värisee, mutta ei kuitenkaan katoa. Tämä rykäisee pienesti, kumartaa ja poistuu sovitushuoneesta liikkeen puolelle, etsimään ties monettako karvakaulustakkia toivoen että tuleva paronitar, Angelina Milyukova, vihdoin kelpuuttaisi yhden ja jättäisi hänet rauhaan.

Paroni Zemo istuu sovitushuoneen penkillä jalat ristissä, kulauttaa alas ties monennenko lasin samppanjaa ja vetää syvään henkeä.

Hänenkin kärsivällisyytensä alkaa olla koetuksella, eikä se jää hänen tarkkasilmäiseltä kihlatultaan huomaamatta.

“Armaani, enhän minä vain pitkästytä sinua?”

Zemo kohottaa kulmiaan, muttei vastaa.

“Ymmärräthän sinä, että minun täytyy näyttää vähintään yhtä tyylikkäältä, kuin tuleva aviomieheni.”

Angelinan ääneen livahtaa häivähdys lipevyyttä, josta Zemo on salaa hieman ylpeä. Tuleva paronitar on oppinut nopeasti talon tavoille.

“Ymmärräthän sinä, rakkaani, että olemme olleet täällä kohta kolme tuntia. Kärsivällisyys ei aina ole vahvin hyveeni.”

Zemon oma ääni on matala, rauhallinen, mutta sanojen taakse kätkeytyy viesti siitä, että kauaa hän ei enää suvaitse tulevan rouvansa jahkailua.

Angelina kohottaa hieman kulmiaan, mutta ei sano enempää.

Puodin omistaja rykäisee kuuluvasti ennen kuin astuu takaisin sovitushuoneeseen, kenties epäillen että hänen myymälätiloissaan harrastetaan siveettömyyksiä heti, kun hänen silmänsä välttää. Hän kantaa käsissään pitkää, tummanvihreänä loistavaa keinonahkatakkia, jossa on muhkea, hopeainen karvakaulus.

Angelina tärisee innostuksesta, kun myyjä auttaa takin hänen ylleen. Hän katsoo itseään edestä, takaa, sivulta, takaa, edestä ja sivulta, ennen kuin hihkaisee iloisesti ja taputtaa.

“Tämä se on!”

Putiikinpitäjä ja Zemo vetävät molemmat helpottuneena syvään henkeä.

“Loistava valinta”, myyjä sanoo ja auttaa takin pois Angelinan yltä. “Minä paketoin tämän teille mat -”

“Ystävällistä, mutta ei tarvitse”, Angelina sanoo heti ja nappaa takin takaisin itselleen. “Rakas, kävisitkö hoitamassa maksun? Haluan pukea tämän ylleni heti.”


***


Limusiinimatka takaisin paroni Zemon sukukartanolle on hiljainen. Paroni itse keskittyy tiiviisti puhelimensa näyttöön, kun taas tuleva paronitar yrittää vaivihkaa saada miehensä huomion pienillä levottomilla liikkeillä ja kuivilla yskähdyksillä.

“Tarvitsetko lasillisen vettä, rak -”, Zemon lause takertuu kurkkuun, kun hän kääntyy ja näkee Angelinan hivuttavan upouuden takkinsa helmaa ylemmäs. Vihreän nahkakankaan alta paljastuu ensin naisen paljaat sääret, sitten reidet. Ylimmäiset napit on automatkan aikana avattu, eikä Zemolla kestä kauaa tajuta, ettei hänen kihlatullaan ole takkinsa alla mitään.

“Hmm, en tiedä, tarvitsetko sinä?” Angelina kysyy viattomasti ja kohottaa kulmiaan.

Zemo nuolaisee huuliaan ja laittaa puhelimensa pois. Nopealla liikkeellä hän kiertää kätensä Angelinan ympärille, hivuttaen tämän lähemmäs itseään ennen kuin painaa huulensa tämän korvan juureen.

“Jos tämä on tapasi hyvittää vitkuttelusi, niin hyväksyn.”

Angelina hymyilee haastavasti ja Zemo sujauttaa kätensä takin helman alle rykäisten samalla kovaäänisesti, niin että kuljettaja varmasti kuulee hänet.

“Oeznik.”

“Niin, herra?”

“Mennään kiertotietä kotiin.”

“Aivan, herra”, Oeznik vastaa limusiinin tummennetun välilasin noustessa paikoilleen.




ava & bannu © Inkku

Karvis

  • Vieras
No höh sehän jää kesken juuri siihen, kun päästään asiaan! Tässä on selvästi vakka valinnut kantensa ja suhde tuntuu onnistuneelta, kun molemmilla on selvästi oman arvon tunteensa ja omat keinonsa. Tätä olisi lukenut mielellään lisääkin ja tutustunut paremmin Angien keinoihin käsitellä Zemoa, koska Zemo on varmasti vaativa mies, mutta tästä päätellen myös Angie on vaativa nainen ja Zemo saa pitää varavansa. Hmm... kyl mullekin kelpaisi ja ihastelin mielessäni Angien takkia, koska Zemon takki... Okei, irtoaa tänään taas tosi järkevää kommenttia, mutta halusin nyt kuitenkin jotain saada sanottua.

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Tällä on kyllä mainio nimi! Tykkään :D

Lainaus
Angelina tärisee innostuksesta, kun myyjä auttaa takin hänen ylleen. Hän katsoo itseään edestä, takaa, sivulta, takaa, edestä ja sivulta, ennen kuin hihkaisee iloisesti ja taputtaa.

“Tämä se on!”
Tässä kohdassa on joka kerta jotain semmoista mikä saa hymyilemään leveästi. Ehkä tuo tämän tekstin Angien iloinen ja aito vilpittömyys ja pikkutyttömäisyys, mistä ei kyllä ole enää tekstin loppupuolella jälkeäkään ;D Tai sitten puhdas helpotus, että oikea takki viimeinkin löytyy. Mutta niin tai näin, niin tämä toimii!

Lainaus
“Hmm, en tiedä, tarvitsetko sinä?” Angelina kysyy viattomasti ja kohottaa kulmiaan.
Jos tuossa edellä Angie oli hieman pikkutyttömäinen, niin tässä hän ei sitä todellakaan ole, vaan tässä puhuu itsetietoinen nainen! Tuollainen yllätys on varmasti kenen tahansa miehen mieleen, saatikka sitten Zemon kaltaisen tyypin.

Tämä tosiaan jää ikävästi kesken kun tuo perhanan tummennettu lasi nousee peittämään näkymän ;D Mutta jääpähän jotain seuraavan tämän parituksen tekstiin, eikös ;)

V

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 747
Olen kyllä niin utelias näiden Parita itsesi fiktiiviselle hahmolle -haastetekstien suhteen, etten malta pysyä poissa, vaikka MCU on edelleen minulle suhteellisen tuntematon fandom muutamaa ficciä lukuun ottamatta :D Mutta mikäpä tässä! Googletin nopeasti Zemon, jotta sain hänelle kasvot (ja takin :P), ja ryhdyin lukemaan. Ja tässä on tosi mainio tunnelma, Angien olemus on elävä ja todella dominoi koko tarinaa vieden tapahtumia juuri siihen suuntaan kuin hän itse haluaa. Vaikka se ei pidemmän päälle tässä maailmassa ehkä toimikaan, tällaisessa ficissä bosslady-meininki on oivallinen :D

Molemmat osat toimivat tässä ficissä tosi hyvin. Pidin siitä, kuinka selkeästi miesten kärsimättömyys tulee ilmi puodissa ja miten Angie on luultavasti tietoinen siitä, mutta priorisoi itsensä. Etenkin tämä nauratti: “Ymmärräthän sinä, rakkaani, että olemme olleet täällä kohta kolme tuntia. Kärsivällisyys ei aina ole vahvin hyveeni.” Tykkäsin myös siitä, että Angie keskeyttää puodinomistajan aikeet paketoida takki - mutta missä vaiheessa hän ehtii riisua muut vaatteensa, se jää mysteeriksi ;) Kuinka vain, se toimi hyvänä elementtinä tuossa seuraavassa osassa! Zemosta tuli vähän välinpitämätön fiilis hänen selaillessa puhelintaan matkalla kotiin, mutta onneksi Angie osasi houkutella hänet takaisin luokseen. Tummennetun lasin kohoaminen luo juuri oikeanlaisen, elokuvamaisen päätöksen ficille ja pitää sen sallitun rajoissa :D

Toisin sanoen tykkäsin tämän ficin rakenteesta ja kokonaisuudesta tosi paljon! Myös Zemon ja Angien välinen keskustelu ja vuorovaikutus ylipäätään (kuin myös tuo Angelinan ääneen livahtaa häivähdys lipevyyttä, josta Zemo on salaa hieman ylpeä. Tuleva paronitar on oppinut nopeasti talon tavoille) toimii ja tässä on kaikin puolin hauska tunnelma, mikä saa vähän sellaisen vinon hymyn kohoamaan kasvoille :D Kiitos siis tästä!

between the sea
and the dream of the sea

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Tossa lopussa aloin jo kelata et miten tää voi muka olla S-ikärajan fici, mut voihan se olla, kun katkaistaan teksti just ennen kuin meno menee liian kuumaksi :D Oli kyllä mainio lopetus tällä. Hykertelin sille itsekseni. Oli kans tosi hauska lukea, millaisen hahmon teit itsestäsi tähän. Vaikken tunnekaan sua foorumiviestejä enempää, mielikuvat susta luksuselämää viettävästä tyylikkäästä mutta suorasanaisesta (tai ehkä ennemminkin niin, että ne teot on suoria... :D) leidistä on kyllä erittäin osuva. 

Lainaus
Ylimmäiset napit on automatkan aikana avattu, eikä Zemolla kestä kauaa tajuta, ettei hänen kihlatullaan ole takkinsa alla mitään.
Mainio plottwist ;D En tämmöstä oottanut lainkaan siinä vaiheessa, kun Angelina sanoi haluavansa pukea takin ylleen. Ja ei tainnut odottaa Zemokaan :D

Ja niin kuin aina, kun silmäni havaitsevat nimen Helmut, aivojeni ennakoiva tekstinsyöttö jatkoi sitä Kohlilla Zemon sijaan XD Siinähän oliski heebo jolle ittensä parittaa, edesmennyt poliitikko... Siihen ois kyl sopinut saksalaiset taustat Angelinalle :D

Ihanan pirteä ja hyväntuulinen fici, ja sellainen lukijankin kanssa juuri sopivasti flirttaileva. Tää oli tosi kiva! ^^
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Karvis: Mä niin tiedän että tää loppui just siihen, kun olis pitänyt alkaa, mutta en vaan pystynyt :''DD Oli huomattavasti helpompaa toteuttaa tää vain tällaisena kiusoitteluna. Mutta oikeessa oot siinä, että Zemo ja Angie on varmasti oikein toimiva pari - kunhan eivät liikaa jää vääntämään siitä, kumpi nyt onkaan johdossa ;D Kiitos ♥

Vendela: Hahha, Angie on ehkä opetellut tulevaa paronittaren rooliaan varten erilaisia käyttäytymismalleja - vaihdos pikkutyttömäisyydestä itsetietoiseen naiseen on kieltämättä aika smooth ;D Äläkä yllytä hullua, kohta mulla on myös Zemo/Angie verse menossa. Kiitos ihanuus ♥

hiddenben: Toi haaste on kyllä vähintäänkin mielenkiintoinen ja siihen tulevia tekstejä on hauska lukea :D Zemoa näyttelee tosiaan ihana Daniel Brühl, johon oon vähintään yhtä rakastunut kuin hahmoonkin, lol. Zemo on kuitenkin hieman kiero ja manipuloiva hahmo, joten hänen paronittarenaan varmasti tarvitaan jonkinlaista bosslady-meininkiä, ettei jää aivan jalkoihin ;D Tarkoituksena oli toteuttaa tuo niin, että kun Angie käskee Zemon mennä hoitamaan takin maksun, niin hän ehtii sillä välin järjestää yllätyksensä sovituskopin rauhassa valmiiksi - kieltämättä se jäi vähän auki, mutta tää oli se mihin pyrin :D Zemon hahmoa miettiessä oli hankala kuvitella näille kahdelle sellaista perinteistä parisuhdetta, joten jos tää nimenomaan sai vinon hymyn huulille niin olen onnistunut! Kiitos paljon kommentista ♥

Larjus: Hah, loistavaa jos Angien hahmo tuntui osuvalta! Zemoa täytyy pitää vähän varpaillaan ja tuo, että Angie sai hänetkin noinkin hyvin yllätettyä on kyllä ylpeilyn aihe ;D Helmut on kyllä mullekin Zemoa ajatellessa vähän sellainen what, koska se nyt vaan on Zemo ja sillä selvä :D Mun piti alunperi nostaa tän ikärajaa ehkä jopa K-15 asti, mutta jänistin loppumetreillä ja tää jäi kevyen flirttailevaksi - kiva kuulla, että tykkäsit! Kiitos ♥


ava & bannu © Inkku

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Ai elämä, kyllä tätä kannattikin odottaa😆 toki luin jo ajat sitten, mutta kommentoinnin päätin jättää sellaiseen hetkeen, että sen voi tehdä ajan kanssa ja hyvällä omatunnolla ::)

Angie on tässä tosi onnistunut hahmo, voin hyvin nähdä, että Zemon vastapariksi sopii juuri tuollainen muuntautumiskykyinen tyyppi, joka osaa vedellä oikeista naruista oikeilla hetkillä, mutta myös vetää sitä viattomampaa roolia.

Lainaus
"Armaani, enhän minä vain pitkästytä sinua?"
Ah, dialogi <3 hiukan repesin kun kävi ilmi, että he ovat olleet tuolla kohta kolme tuntia xDDD ihan ymmärrettävää, että Zemolla alkaa kärsivällisyys loppua...

Limusiinikohtauksen yskähtely ja Zemon kesken jäänyt vesilasikommentti olivat myös ihan kultaa, nauroin xD
Oli myös virkistävää nähdä Zemo tällaisessa ihan erilaisessa kuviossa niin kiva kuin se onkin Walkeria kyykyttäessään xDD.

Ja siis takki, haluan ehdottomasti samanlaisen🔥🔥🔥

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Clearwater

  • Sudentuoja
  • ***
  • Viestejä: 312
  • chaos born in candlelight
Apua! Tää on ensimmäinen sana, jonka pystyn riemusta kiljumaan.

Mun täytyy ensiksikin tunnustaa kaksi asiaa: oon kirjoittaja-sinusta kuullut, mutta tää on ensimmäinen ficci, jonka luen sulta. Ja toiseksi, mun ainoa kosketus Zemoon on peräisin Civil Warista, mä en ole nähnyt Falcon and The Winter Soldieria vielä. Mutta mun täytyy! Viimeistään nyt hahah!

Tää on niin — aaahhh! Mä olen täydellisesti kadottanut kykyni puhua, mutta kun mulle tuli tästä ensinnäkin jotenkin niin hyvä mieli ja toiseksi mieleen ne klassiset period draamat, mutta sitten kuitenkin tää on moderni — mitä mä selitän...? Pystyin niin selkeästi kuvittelemaan tuon ekan kohtauksen ja hihkun ääneen. Myöskin Angelinan takki kuulostaa erittäin upealta (mikä bosslady!!) hänen miehensä takin rinnalla — voi aah, mikä badass couple!

Sä veit sanat mun suusta nyt kyllä ihan tyystin. Mä tahdon lisää! Kiusoittelun tasolle jättäminen oli myös aivan järjettömän kova veto, tuli nälkä saada lisää näistä kahdesta ja oon valmis luomaan jonkinlaisen vetoomuksen, jonka laitan kiertämään ympäri selvästi suurta MCU-fandomia täällä Finissä, että me saadaan lisää Zemo/Angelinaa! Oot ihana <3
Kotimaani on Mikä-Mikä-Maa.

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vio: Joo, Zemon parina täytyy ehkä olla nimenomaan muuntautumiskykyinen ja hieman viekaskin tyyppi, ettei vallan jää paronin jalkoihin ;D Mun olis tehnyt mieli kirjoittaa Angelinan ja Zemon välistä dialogia enemmänkin, mutta näin lyhyeen tekstiin ei paljoa enempää olisi sopinut :'D Tää oli kieltämättä vähän erilainen ote Zemoon, kun normaalisti on tosiaan tottunut siihen Walkerin kyykyttäjänä, mutta tääkin oli hauskaa (ja tollanen takki on joskus vielä saatava!) ;D Kiitos ♥♥

Clearwater: Apua, miten ihana kommentti :''D Siis nauroin ja herkistyin samaan aikaan! Sun todellakin pitää katsoa TFATWS mahdollisimman pian, koska se sai mut rakastumaan Zemoon päätä pahkaa ♥ Musta on myös hauskaa, että tää on eka ficci jonka multa luet, koska tää on aika kieli poskessa kirjoitettua mutta samaan aikaan tykkään tästä itse kovasti ;D Ja joo, vaikka tää sijoittuukin moderniin aikaan, niin voisin jotenkin kuvitella että sokovialaisena paronittarena kohtaa myös sellaisia ehkä vanhahtavia käytäntöjä ja tapoja, mihin ehkä tuo alun kohtaus sitten taas sopii. Haluan todellakin ajatella, että Zemo ja Angelina ovat yhessä the badass couple ja kerrassaan tyrmäävän tyylikkäitä karvakaulustakeissaan ;D ♥ MCU on kieltämättä ihanasti edustettuna Finissä ja toivottavasti sitä saadaan aina vaan lisää :3 Enkä kyllä kiellä, etteikö tähänkin parivaljakkoon kiinnostaisi uppoutua uudelleen... Kiitos kiitos kiitos ihanasta kommentista ♥♥


ava & bannu © Inkku

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Luulin jo kommentoineeni tätä silloin tuoreeltaan, mutta näköjään kuitenkaan en? No mutta, luin sen kyllä heti ja pidin siitä! :D Tämä oli oikein hykerryttävää luettavaa. Angelina tietää, mitä tahtoo, ja siihen on Zemonkin tyytyminen, onpa kärsivällinen tai ei. ;) Se on selvää, että tämän miehen rinnalle ei sovi muu kuin topakka nainen!
Lainaus
“Hmm, en tiedä, tarvitsetko sinä?” Angelina kysyy viattomasti ja kohottaa kulmiaan.
Ehkä Zemokin on huomannut, että tämän naisen kanssa kärsivällisenä kärvistely saa kuitenkin palkkansa. ;) Heh heh. 

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Fio: Hah, Angelina on joo hyvinkin päättäväinen ja tietoinen siitä mitä haluaa - ja ennen kaikkea miten sen saa ;) Mutta tosiaan, ei Zemolle yhtään vähempi sopiskaan! Kiitos kommentista ♥


ava & bannu © Inkku

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 763
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Tervehdys Kommenttikampanjasta! Parita itsesi fiktiiviselle hahmolle on ihan huikea haaste, ja kiinnostuinkin tästä tekstistä välittömästi parituksen nähtyäni. ;D

Tarinalle tarjoaa mainion kehyksen se, että tulevan paronittaren pitää ymmärrettävästi näyttää yhtä tyylikkäältä kuin puolisonsakin. Minua alkoi hymyilyttää välittömästi, kun tajusin jutun jujun ja pääsin heittäytymään tähän täydellisen karvakaulustakin etsintään. :D Tilanne piirtyy elävänä mieleen, kun tuleva aviomieskin on osallistettu (vaikka sitten samppanjan avulla) ja putiikinpitäjän on pakko pitää pinnansa ja jaksaa palvella arvovaltaista asiakasta, vaikka selvästi tällä olisi mielekkäämpääkin tekemistä kuin kiikuttaa takki toisensa jälkeen sovitettavaksi. Täytyy kyllä todeta, että fanitan Angelinaa, joka tuntee arvonsa ja oikeutensa hyvään palveluun, muttei kuitenkaan ole mitenkään töykeä!

Putiikinpitäjä ja Zemo vetävät molemmat helpottuneena syvään henkeä.
Haha, voin niin kuvitella! :D

Käänne limusiinikotimatkalla on yllättävä, mutta erittäin kutkuttava ja niin ikään hyvin Angelinan määrätietoiseen hahmoon sopiva. Angelina selvästikin tietää, miten Zemon huomion saa käännettyä pois puhelimesta. ;) Lisäksi hän on ihastuttavan sanavalmis, kuten tämä vastaheitto osoittaa:
“Hmm, en tiedä, tarvitsetko sinä?” Angelina kysyy viattomasti ja kohottaa kulmiaan.
Aaa, rakastan tällaista nasevaa verbaaliakrobatiaa!

Tässä tekstissä on S-ikärajan puitteissa ihan mahtavan paljon paljon kipinää, viettelystä ja potkua, ja lukijan mielikuvitusta ruokitaan juuri tarpeeksi loppukohtauksella, jossa tummennettu välilasi nousee tarjoamaan pariskunnalle yksityisyyttä. Ei sillä, ettenkö olisi mielelläni lukenut pidemmällekin, mutta tämä paketti toimii tosi hyvin juuri tällaisenaankin ja luo kokonaisen vaikutelman!

Kaiken kaikkiaan tosi viihdyttävä lukupläjäys, paritus on kultaa ja toimii loistavasti ja oisin heti valmis allekirjoittamaan Clearwaterin vetoomuksen, jotta saataisiin lisää Zemo/Angieta Finiin. :-* Kiitos kovasti! -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Walle: Jee, Angelina-fani! :D ♥ No ei, mutta oli kyllä kieltämättä hauska kirjottaa tällaista versiota (itsestäni?), joka pääsee antaumuksella törsäämään tulevan miehensä rahoja - tosiaan pakkohan sitä on näyttää vähintään yhtä hyvältä kuin Zemo itse! Zemon kanssa täytyy myös osata olla määrätietoinen, varsinkin jos hänet haluaa päästä yllättämään ;) Hah, S-ikärajan rajoissa on välillä vähän mutkikasta leikkiä, mutta toisaalta pieni kiusoittelu on joskus parempaakin kuin se, että mennään itse asiaan. Kiva kuulla että tykkäsit, mä oon pitänyt kyllä hauskaa tämän haasteen kanssa!


ava & bannu © Inkku