Kirjoittaja Aihe: Miekkailuharjoitus | K11 | Taran/Sonja | 12+ virkettä  (Luettu 2115 kertaa)

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 474
  • ava by Claire
Ficin nimi: Miekkailuharjoitus
Kirjoittaja: Kelsier
Ikäraja: K11
Tyylilaji/Genre: Draama
Paritus: Taran/Sonja
Haasteet: 12+ virkettä XIX, Originaalikiipeily: koska anarkia! (sana 77. lohikäärme)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Iltapäivä levitteli puutarhaan kevyitä sumun hiukkasia auringon alettua paistaa aamun sateen jälkeen. Sonja tarkkaili miekan tarkkoja ja hiljaisia suhauksia Taranin harjoitellessa sarjojaan. Mies ei antanut itselleen armoa vaan harjoitteli edelleen päivittäin, vaikka kukaan ei sitä häneltä vaatinut.

Sonjan silmät kiinnittyivät väkisin miehen vartalon kiertävään lohikäärmetatuointiin, joka liikkui kuin eläisi, kun Taran kiepahteli jalalta toiselle. Hän tiesi, että oli säädytöntä ajatella, miten se jatkui housujen alle lonkalle ja aina nilkkaan asti. Mutta mitkään sanat eivät saisi häntä lopettamaan kuvittelua.

Sonja läpsäytti käsivarrestaan laiskan hyttysen ja kirahti kivusta osuttuaan hieman liian kovaa. Hänenkin ihonsa oli saanut väriä kesän aikana ja oli nyt kevyen rusehtava. Taran oli tummentunut entisestään, vain ranteiden vaaleat rannut osoittivat, että tämä oli joutunut eräässä vaiheessa elämäänsä käyttämään kiduttavan tiukkoja käsirautoja. Mies löi lyönnin, joka olisi leikannut paperin juuri kultaisen leikkauksen mukaisesti.

Ja suoraan vastustajan kilven läpi, Sonja ajatteli hymähtäen. Hän kaivoi pukunsa laskoksista kypsän hedelmän ja puraisi sitä. Tänä vuonna osa persikoista oli ehtinyt mädätä puuhun äkillisen kuumuusaallon satuttua kohdalle. Lohikäärme aaltoili hupaisasti; näytti kuin se olisi venytellyt. Persikkamehu valui Sonjan suupielistä ja hän lähes toivoi, että Taran tulisi nuolemaan sen pois. Hän oli auttamattomasti rakastunut tuohon hölmöön. Taran kuvitteli yhä, että pystyisi lopettamaan hänen ihailunsa, se mahdollisuus oli laukannut ohi jo aikaa sitten.

Kirkas miekan välähdys ja terä asettui nojaamaan maahan. Liike loppui niin äkisti, että Sonjan aivot eivät ehtineet heti mukaan. Hän tajusi asian vasta, kun Taran jo verkkaan asteli hänen luokseen. Salakavala, viileä tuulenhenkäys pörrötti Sonjan hiuksia ja jatkoi matkaansa Taranin tukkaan. Miekka kolahti tantereeseen ja mies kohotti kätensä koskettaakseen. Peukalo liikkui huulten ohi ja jäi silittämään poskea. Auringon harhasäteen hohde kiilasi heidän väliinsä ja sokaisi kummankin hetkeksi. Nähdessään taas heidän ei tarvinnut enää haaveilla suudelmista.

"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

sugared

  • ginger spice
  • ***
  • Viestejä: 1 514
Vs: Miekkailuharjoitus | K11 | Taran/Sonja | 12+ virkettä
« Vastaus #1 : 22.10.2021 21:18:19 »
Mielenkiintoinen otsikko veti puoleensa, ja olipas tämä kerrassaan kutkuttavaa luettavaa!

Helteinen ja hekumoiva tunnelma oli tässä aivan käsin kosketeltava. Leukaa pitkin valuva, tahmea persikkamehu ja kuuma mies ilman paitaa ja seksikäs tatuointi kyljessä, uhh! Oiva piristysruiske keskelle lokakuun räntää. :--D Tykkäsin siitä, miten tekstin maailma ja hahmot tuntuivat hengittävän tämän lyhyen hetken ulkopuolellakin. En tiedä, oletko kirjoittanut samoista hahmoista aiemminkin, mutta sellaiset yksityiskohdat kuin ranteisiin käsiraudoista jääneet jäljet ja se, että Taran edelleen harjoitteli päivittäin vihjaavat kiinnostavasti tarinan taustoista!

Virkehaasteen sanat upposivat tähän kuin veitsi voihin (tai miekka paperiin, hehe), ja yllätyin, kun sanalistan luettuani minulle selvisi, että esim. hupaisa ja käsiraudat olivat haasteesta peräisin - voin kuvitella, että esim. meikäläiselle nuo olisivat saattaneet olla vähän haastavia sanoja, mutta tähän tekstiin nekin sujahtivat vaivattoman tuntuisesti! Ja erityisesti tämän tiedon valossa tykkään siitä, miten olit ottanut käsiraudat osaksi Taranin taustatarinaa!

Tykkäsin tosi paljon vihjailevasta lopusta, jonka tapahtumat jäivät tekstin tunnelmaan sopivasti lukijan kuviteltavaksi. Se, millaisessa hetkessä suudelma tapahtui, sai mut pohtimaan, onko Taranin ja Sonjan romanssi syystä tai toisesta kielletty tai salattu. Kutkuttavaa joka tapauksessa!

Kiitos paljon lukukokemuksesta! <3

her shaking shaking
glittering bones

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Miekkailuharjoitus | K11 | Taran/Sonja | 12+ virkettä
« Vastaus #2 : 26.10.2021 21:00:48 »
sugaredin tavoin minuakin kiehtoi tämän otsikko, koska kyllähän nyt aina miekkailu kiinnostaa :D Ainaki tällee fiktiivisissä maailmoissa ja meiningeissä.

Lainaus käyttäjältä: sugared
kuuma mies ilman paitaa ja seksikäs tatuointi kyljessä, uhh! Oiva piristysruiske keskelle lokakuun räntää. :--D
Tää oli kyllä hyvin todettu, koska fiilaan ;D Ylipäätään toi tatuointi oli musta tosi hieno yksityiskohta, miten se kiertää jalkaa ja koko vartaloa. Sonjan ajatukset siihen liittyen olivat myös aivan odotettuja ja mielestäni oikeutettujakin, vaikka sitä säädyttömänä voitaisiinkin pitää.

Oon aiemmin sun originaaleja lukiessa tuuminut, että ne tuntuu olevan pieniä palasia suurempia maailmoja ja kokonaisuuksia, että niihin on mietittynä paljon enemmänkin kuin vain sen yhden tekstin sisältö, ja tässä taas tuli se fiilis. Olit ripotellut mukaan juuri semmoisia yksityiskohtia (kuten käsirautojen käyttö ja niistä seuranneet jäljet, miekkailun harjoittelu "edelleen" ja se, että Taran "kuvitteli yhä, että pystyisi lopettamaan hänen ihailunsa"). Ne tuo tosi kivasti eloa niin hahmoihin, kirjoitettuun hetkeen kuin kaikkeen heidän ympärillään, siihen taustalla olevaan maailmaan, jonka läsnäolo on vahvaa, vaikka siitä lukija ei juuri mitään konkreettista tiedäkään.

Oot ihan mielettömän hienosti kehitellyt tämän pienen tarinan ja saanut haasteen sanalistan mukaan todella luontevasti. Mukava tunnelmallinen hetki varsin viehättävällä ja somalla lopulla. Kun mä tämän eka klikkasin auki, totta kai huomasin että tämä kuuluu 12+ virkettä -haasteeseen, mutta lukemisen aloittamiseen mennessä olin senkin jo unohtanut, enkä sitten edes ajatellutkaan, että osa sanoista olisi jo entuudestaan annettu. Silloin kun oon tähän haasteeseen itse osallistunut, musta on aina tuntunut, että mun on pitänyt melkein väkisin änkeä mukaan ne listan sanat. En tiiä, mitä itse olet ajatellut tätä kirjoittaessa, mutta ei kyllä mulle lukijana ainakaan tullut sitä fiilistä, että jotain olisi entuudestaan annettu ja sellaisenaan mukaan laitettavaksi.

Tää oli tosi mukavaa luettavaa ^^ Kiitos tästä!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 474
  • ava by Claire
Vs: Miekkailuharjoitus | K11 | Taran/Sonja | 12+ virkettä
« Vastaus #3 : 26.10.2021 21:49:06 »
sugared ja Larjus: Kiitos kommenteistanne!
Kiva, että sugared eksyit tänne otsikon innoittamana ja Larjus kommenttikampanjan kautta. Otsikon keksimisessä oli vähän vaikeuksia ja lähdin sitten hyvin yksinkertaisella liikkeelle; mukava, että se löysi kaikupohjaa :). Taranin ja Sonjan tarinaa minulla on tosiaan enemmänkin mielessä. Tätä kirjoittataessa alkoi tuntumaan, että voisi olla hauska julkaista heistä tällaisia lyhyitä tekstejä, tuokioita heidän elämästään. Pitkää tekstiä en ehkä haluakaan kirjoittaa, vaikka paljon olisi ideoita.
Taranin ja Sonjan suhde tosiaan on tavallaan kiellytty. Tietyt vaikutusvaltaiset tyypit ei sitä hyväksy, niin että... :P Onneksi heillä on myös puolellaan kivoja tyyppejä.
Taranin sexyllä loharitatuoinnilla on ihan oma merkityksensä. Siitä voiskin kirjoittaa korkeemman ikärajan tekstin, missä Taran tatuoinnin taustaa avaa.
Joidenkin haastesanojen kanssa sai kyllä jumpata, mutta osa sujahti mukavasti tekstiin.

Kiitos teille! :-*
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)