Kirjoittaja Aihe: MCU: Seksihelle ja speedot, K-11  (Luettu 2371 kertaa)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 956
MCU: Seksihelle ja speedot, K-11
« : 17.09.2021 01:10:52 »
Otsikko: Seksihelle ja speedot
Fandom: MCU/Marvel
Ikäraja: K-11
Kirjoittaja: Violetu
Paritukset: Steve/Tony, Sam/Bucky
Genre: Huumori, snog

Summary: Saatanan seksihelle.

Kerään tällä Steve Rogersin Kerää10 -haasteeseen.

A/N: Kenties ainutkertainen tilaisuus nähdä allekirjoittaneen tekstin alkutiedoissa sana Stony.
Vendelan juhannustaikatoiveessa esiintyi sana "seksihelle", ja siitä tämä vähän niin kuin lähti. Piti tulla romanttista ja hellää, mutta ei tullut. Tiedä onko tämä oikein hupsutteluakaan, tai onko tässä mitään yllättävää. Toivottavasti seksihelle kuitenkin maistuu vielä näin syksyn viileydessäkin ;D
Enjoy!

***


Seksihelle ja speedot


“Taas seksihelle!” Tony viskasi iltapäivälehden käsistään ilmeisen raivoissaan.

“Hmm?” Steve kohotti laiskasti päätään viereisessä aurinkotuolissa.
Hän ei uskonut palavansa auringossa, mutta Bucky oli pakottanut hänet silti käyttämään kunnon suojakerrointa. Niin kuin Steve olisi muka edelleen ollut se sama sairaalloinen, kalmankalpea rimppakinttu kuin 30-luvulla, joka kärähti jo pelkästään nähdessään auringon.

“Sanoin, että seksihelle! Kuka tätä paskaa oikein kirjoittaa, häh? Tulisiko mieleen harrastaa seksiä tällaisessa säässä? Hyvä kun jaksaa sormea nostaa ja tilata kylmää juomaa allasbaarista!” Tony nousi omasta tuolistaan ja ryhtyi marssimaan edestakaisin. Miehen rinnalla alkoi nopeasti helmeillä hiki.

“Minun pitää soittaa jollekin ja pistää vireille aloite, että koko sana on kiellettävä. Kun lämpömittari huitelee sadassa fahrenheitissa, erektio on jollekin vähän vanhemmalle ja sairaammalle yksilölle kuolemantuomio, piru vie”, Tony huitoi käsillään ja Stevestä alkoi näyttää siltä, että vallitseva “seksihelle” koituisi pian Tonyn kohtaloksi, kun tämä niin kiihdytti itseään.

“Tony, ota ihan rauhallisesti”, Steve yritti, mutta siitäkös toinen hurjistui entisestään.

“Älä sinä käske minun ottaa rauhallisesti, kun itse olet tuollainen saamarin kävelevä seksi säästä riippumatta!”

“Niin mikä?” Steve kysyi auottuaan hetken ensin äänettömästi suutaan. Ajatteliko Tony tosiaan -

Tony vaikeni ja näytti hetken jokseenkin kauhistuneelta. Sitten mies paahtoi taas eteenpäin kuin olisi mahdollisimman paljon puhumalla voinut pyyhkiä äskeiset sanansa olemattomiin.

“Kuten olin sanomassa, miksei puhuta vaikka seksipakkasesta? Silloin olisi paljon käytännöllisempää harrastaa seksiä ihan vain siitä syystä, että siinä hommassa tulee lämmin.”

“Voitteko pitää vähän pienempää suuta?” Läheinen ikkuna kolahti auki, ja sieltä pisti esiin Buckyn myrtynyt, sotkuinen pää.

“Täällä yritetään ottaa seksipäikkäreitä, mikä on hiukan haastavaa, kun ikkunan takana joku kiekuu vanhoista ja sairaista, jotka kuolevat erektioon.”

Bucky kääntyi poispäin ikkunasta ilmeisesti sanoakseen jotain Samille, ja Steve tukki korvansa.
Hän ei halunnut tietää parhaiden ystäviensä seksielämästä yhtään enempää kuin oli pakko.

“Naama umpeen, Barnes!” Tony karjui takaisin, ja aika nopeasti Sam tuli ikkunaan Buckyn tilalle.
“Minulta löytyy sinulle apu ylikuumenemiseen, Tony”, Sam sanoi herttaisesti, mutta miehen hymy oli kaikkea muuta.

Hetkessä Redwing liisi ikkunasta ulos Tonya kohti, ja tuuppasi nokasta aukeavalla pehmeällä ilmatyynyllään miehen suoraan uima-altaaseen.
Tonyn pää painui veden alle.
Refleksinomaisesti Steve kompuroi ylös aurinkotuolistaan ja sukelsi perään. Sinipunavalkoiset speedot vain vilahtivat.

“Ohhoh, maailmanpelastaja Stevessä nostaa taas päätään”, Sam päivitteli.

 Bucky tunki myös päänsä ikkunaan.

“Tarkoitat hengenpelastaja.”

“Mitä Steveen tulee, ne ovat ihan sama asia.”

“Totta, totta. Tule, jatketaan.”

Ikkuna pamahti kiinni kaksikon jäljessä.


Altaassa Steve painoi veden alla Tonyn rintaansa vasten ja ui heidät molemmat pintaan.

Tony oli shortseissa ja avoimessa kukkapaidassa, jotka olivat nyt litimärät, ja huljuivat altaan kloorivedessä. Samin onneksi miehellä ei sentään ollut kallista rannekelloa tällä kertaa.
Tony oli lämmin Steven paljasta rintaa vasten, mikä loi miellyttävän kontrastin veden viileyden kanssa.

“Osaan kyllä uida. Enkä siis tarkoittanut itseäni, kun aiemmin puhuin niistä vanhoista ja sairaista - “ Tony alkoi heti pälpättää päästyään pintaan, ja hetken Steve ihmetteli, mitä toinen oikein puhui, ennen kuin tunsi jonkin kovan paisuvan reittään vasten veden alla.
Hän vastasi painamalla oman heräilevän kalunsa Tonyn etumukseen.

“Hyvä”, Steve virnisti, painoi Tonyn uima-altaan laitaa vasten ja tukki miehen suun omallaan ennen kuin tämä alkoi taas puhua. Kätensä hän työnsi suoraa kyytiä Tonyn shortseihin.


Seuraavana päivänä uima-allas oli poissa käytöstä, ja Stevellä ja Tonylla oli sinne porttikielto. 



***

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 259
Vs: MCU: Seksihelle ja speedot, K-11
« Vastaus #1 : 17.09.2021 09:38:13 »
Ei vitsit miten ihana aamupala tämä olikaan 😄 Seksihelle on kyllä ihanan kamala niin sanana kuin asiana! Ja ihan huippua että kirjoitit Stonya 😍

Hahaa, Tony oli kyllä niin oma itsensä paasatessaan tuosta seksihelteestä 😂 Onneksi oli tuo uima-allas tuossa lähellä helpottamassa niin hellettä kuin sitten tuota lopullista kiihkoa. Mutta repesin kyllä ihan totaalisesti tuossa lopussa kun selvisi että näillä kahdella on sinne porttikielto 😅 En ehkä halua ajatella miksi se on käyttökiellossa… 😁

Sam ja Bucky sivuparituksena oli kiva ja söpö. Heihin pitäisi kyllä tutustua enemmänkin, joten kivaa että vilahtivat tässä tekstissä pikaisesti 😊

Kiitos tästä, olipa ihana taika ja huippua että tuo sana inspiroi ❤️

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Karvis

  • Vieras
Vs: MCU: Seksihelle ja speedot, K-11
« Vastaus #2 : 17.09.2021 09:51:32 »
En voi olla kuvittelematta että Steven ja Tonyn kohdalla seksihelle yltyi altaassa eeppisiin ulottuvuuksiin asti ja sen takia ne sai porttikiellon altaaseen, kun sen desinfiointi tuli kalliiksi ja pitkäksi operaatioksi. Tää oli hauska. Mutta yksi asia jäi vaivaamaan. Nimittäin se, että mikä Samilla ja Buckylla oli kesken ja mitä ne jatkoivat? Oliko seksihelle saanut heidänkin päänsä sekaisin?

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 492
Vs: MCU: Seksihelle ja speedot, K-11
« Vastaus #3 : 17.09.2021 11:02:51 »
Siis Vio kirjottanu Stonya, nyt oon nähny kyllä kaiken 🤣❤ Ei mutta, arvostan ja nostan hattua ja olen hyvin iloinen tästä - ei haittaa yhtään, että seksihelle inspas kirjottaan näistä!

Tony on ihana paasaaja, johon voin kovin hyvin samaistua. Oon itekin joskus meuhkannu samasta asiasta :'DD Steve on ihanan rauhallinen ja antaa Tonyn riehua menemään sen kummemmin reagoimatta - onneksi kuitenkin Buckylla ja Samilla meni sen verran hermot, että saivat nää kaksi pienen kiertotien kautta vauhtiin ;) Kovin stevemäinen reaktio hypätä Tonyn perään, vaikka tuskinpa tämä nyt kamalassa hukkumisvaarassa oli ;) Speedot myös loistava yksityiskohta, lol.

Lainaus
“Osaan kyllä uida. Enkä siis tarkoittanut itseäni, kun aiemmin puhuin niistä vanhoista ja sairaista - “ Tony alkoi heti pälpättää päästyään pintaan, ja hetken Steve ihmetteli, mitä toinen oikein puhui

kskskskks tää oli ihan loistava, koska Tony, en kestä 😂 Ehkä seksihelle oli siedettävämpää kestää uima-altaassa, vaikka nyt sitten onkin porttikielto. Kamalan tiukkapipoista porukkaa.

Tää oli oikein mainio ja piristi työpäivää kummasti ❤ Ja oon edelleen shokissa siitä, että kirjotit näistä!!! :: D


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: MCU: Seksihelle ja speedot, K-11
« Vastaus #4 : 17.09.2021 14:23:53 »
Multa ei oikeesti nyt irtoo mitään sisältörikkaampaa sanottavaa, kun että repesin jo pelkästään seksihelteelle. Siellä on hyvä pointti siellä perällä, että panopakkasethan ne pitäs olla eikä seksihelteen, soittaa Iltalehteen xD

Lainaus
kun itse olet tuollainen saamarin kävelevä seksi
ei hele

Lainaus
Täällä yritetään ottaa seksipäikkäreitä,
HUUTISTA

Nyt oli hauska fikki, 6/5. Kiitos.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: MCU: Seksihelle ja speedot, K-11
« Vastaus #5 : 05.10.2021 18:43:16 »
Lainaus
Summary: Saatanan seksihelle.
Kuolen :____DDD Tääkin olis kyl sopinut hyvin otsikoksi tälle ficille ;D

Seksihelle on kyllä semmonen termi, jota en ole koskaan tajunnut, niin ihanaa kun kirjoittelit asiasta pienen paasauksen ficimuotoon. Eihän tätä lukiessa pokka pitänyt sitten niin lainkaan, hyvä että lueskelin tätä kaikessa rauhassa yksin kotona enkä vaikka julkisilla liikkuessa :D Voisin kyllä ryhtyä kannattamaan Tonyn aloitetta! Seksipakkasissa olis kyllä enemmän järkeä, koska hyvähän se on lämmitellä toisessa kiinni (ja tuleehan sitä lämmin vaikka yksinkin puuhailis :D).

Lainaus
Täällä yritetään ottaa seksipäikkäreitä,
😂😂
Kielletään tuokin termi.

Lainaus
Seuraavana päivänä uima-allas oli poissa käytöstä, ja Stevellä ja Tonylla oli sinne porttikielto.
Muiden kommenteista huomaan, että ei voi muutkaan olla ihmettelemättä, mistäköhän mahtaakaan johtua, että uima-allas ei ole käytössä, ja Steveä ja Tonya ei sinne enää päästetä... ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) Ai että mä tykkään tämmösistä lopetuksista ja ylipäätään kohdista ficeissä, missä ei suoraan sanota asioita, mutta kontekstin huomioon ottaen on niin selvää, mikä on homman nimi ;D Ihan parasta.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 700
  • d a d d y
Vs: MCU: Seksihelle ja speedot, K-11
« Vastaus #6 : 06.10.2021 18:25:38 »
Siis tän ficin nimi on jo aivan loistavan hymyilyttävä - seksihelle ja speedot, mikäs sen parempi yhdistelmä ;D Vaikka speedot onkin kaikkea muuta kuin seksikkäät (ehkä koska mun iskällä oli tosi pitkään aina speedot etelänmatkoilla), niin virnistin silti Steven isänmaallisen värisille sellaisille, hehee, loistava yksityiskohta. Steven herkkupeppu onkin ehkä ainoa, johon yhdistettynä jopa speedot saattaisi olla edes hieman seksikkäät. Isänmaallisten speedojen lisäksi Tonyn avoin kukkaispaita oli myös oiva yksityiskohta, kovin IC vaatetus molemmilla ;D

Oon kyllä samaa mieltä Tonyn kanssa siitä, että helle ei oo seksikästä, paitsi ehkä jos voi katsoa hikisiä vähäpukeisia ihmisiä jostain tuulettimen alta viileästä :D Tonyn seksihellehepuli oli kuitenkin erittäin hupaisaa ja hirnuin useammassa kohdassa tämän mahtipontista marinaa, erityisesti hörähdin erektion mahdolliselle tappavuudelle sairaalla ja vanhalla, erityisesti kun siihen palattiin vielä myöhemminkin, hih. "Saamarin kävelevä seksi" oli myös riemastuttava nimitys, otan heti osaksi arkisanastoani.

Lopun kohtaus olikin varsin kuuma, pun very much intended, loistavan suoraviivaista toimintaa ja lopun porttikieltomaininta oli oikein kirsikka kakun päälle. Tämä oli ihanan piristävä teksti, kirjoitustyyli oli hauska ja tämä oli sopivan kevyttä ja hupaisaa luettavaa. Sun tekstit jaksaa aina ilahduttaa, eikä tämä ollut siihen poikkeus! Kiitos paljon tästä ja nauruista - taas kerran ;D

bannu by Ingrid

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 722
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: MCU: Seksihelle ja speedot, K-11
« Vastaus #7 : 09.10.2021 20:35:16 »
Eipä minulla tässä muuta, kunhan repesin ihan huolella tälle:
Lainaus
“Minulta löytyy sinulle apu ylikuumenemiseen, Tony”, Sam sanoi herttaisesti, mutta miehen hymy oli kaikkea muuta.

Hetkessä Redwing liisi ikkunasta ulos Tonya kohti, ja tuuppasi nokasta aukeavalla pehmeällä ilmatyynyllään miehen suoraan uima-altaaseen.
Tonyn pää painui veden alle.
Refleksinomaisesti Steve kompuroi ylös aurinkotuolistaan ja sukelsi perään. Sinipunavalkoiset speedot vain vilahtivat.
Voin niin nähdä silmissäni tämän koko kohtauksen. ;D ;D ;D Kuolen naurusta jo ajatukseen.

Lainaus
Seuraavana päivänä uima-allas oli poissa käytöstä, ja Stevellä ja Tonylla oli sinne porttikielto. 
Ja vielä tämä kirsikkana kakun päällä! ;D LOL!

Kiitokset illan nauruista!

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 956
Vs: MCU: Seksihelle ja speedot, K-11
« Vastaus #8 : 16.01.2024 19:31:06 »
Kiitos kommenteista tälleen suurella viiveellä^^

Vendela: Kiitos kommentista ja alkuperäisestä inspiksen alkusysäyksestä :D SamBucky on söpiksiä, en voi suositella heitä tarpeeksi lämpimästi, vaikka shippi ei ehkä olekaan äkkiseltään mietittynä yhtä "kohtalokas" kun Stony.
Karvis: Aijai, olen tässä vuosien kuluessa koittanut visioida, mitä Sam ja Bucky touhusivat, mutta olen autuaasti unohtanut ne suunnitelmat, joita mulla ehkä heille joskus oli ::) Varmaan Tonyn monologi keskeytti heidät juuri kriittisellä hetkellä xD ::) Kiitos kommentista <3
Angelina: Itse olin myös hyvin järkyttynyt tämän shipistä sillon joskus, ja siitäkin, että mun eka Stony ei tullut sun toiveesta??? Kiitos kommentista <3
jossujb: Kiitos kommentista, oon ton "panopakkanen"-termin innoittamana haaveillut että tekis tälle jatko-osan tai sisarficin, mutta toistaseks on vaan ajatuksen tasolla. Kiva että sulla oli hauskaa^^
Larjus: 1st world problems kun on useampi hyvä otsikkovaihtoehto :'D Bucky tais puhua seksipäikkäreistä ihan vaan Tonya ärsyttääkseen xD ai vitsit, ficci, jossa Bucky vaan tunkee seksin jokaisen asian etuliitteeks ja Sam ottaa aikaa kauanko menee ennen kun Tonylla kilahtaa ;D Kiitos tästä mielikuvasta. Kiitos myös kommentista <3
flawless: Speedot on kieltämättä ihan kunnon klisee, ja useimmiten niistä on seksi kaukana :'D Kiitos, ilahduttaa kuulla, että mun tekstit ilahduttaa, loppuviimein sitähän kirjoittaja just toivoo lukijalta, tunnereaktiota, ja että jää hyvä mieli (tai toki riippuu ficistä, mutta huumoripitoisissa yleensä just se hyvä mieli <3) Kiitos kommentista ^^
Fiorella: Kiva että nauratti, ja kiitos kommentista <3


I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Ygritte

  • [igrit]
  • ***
  • Viestejä: 499
Vs: MCU: Seksihelle ja speedot, K-11
« Vastaus #9 : 02.03.2024 13:47:30 »
Tänään on nyt taas päivä, kun nämä kommentit eivät oikein lähde, mutta koska aina on riski, ettei koskaan kirjoita kommenttia, jos ei heti kirjoita mitään, niin halusin vain sanoa, että luin, nautin ja tämä sai vielä hymynkin huulille:3 Kiitos tästä fikistä:)
This won't turn into a hyperfixation
and
Other Hilarious Jokes You Can Tell To Yourself