Kirjoittaja Aihe: SK8 the Infinity | Sinivaaleanpunainen, S | Adam/Cherry, triplaraapale  (Luettu 633 kertaa)

havalon

  • ***
  • Viestejä: 18
  • rotta mikä rotta
Ficin nimi Sinivaaleanpunainen
Kirjoittaja havalon
Fandom SK8 the Infinity
Ikäraja S
Paritus Adam/Cherry
Genre fluff
Disclaimer En omista hahmoja enkä mitään heihin liittyvää, enkä saa tästä rahaa.





Ainosuke herää siihen, että hänestä tuntuu kuin jokin kiskoisi häntä hiuksista. Hän yrittää nousta istumaan sängyssä, mutta se jokin vetää häntä hiuksista alemmas. Hän kiskaisee päätään oikein kunnolla, ja vieressä nukkuva Kaoru kirkaisee yllättäen.

"Miksi helvetissä tukistat minua? Emme me mistään tällaisesta ole sopineet ja sitäpaitsi minä nukun!" Kaoru ärisee, Ainosuke katselee häntä hölmistyneenä. Mitä ihmettä oikein tapahtuu?

"En minä ole edes koskenutkaan hiuksiisi, jokin vetää minun hiuksiani!" Ainosuke vastaa ja koskettelee omia hiussuortuviaan löytääkseen syyn, mihin hänen tukkansa on oikein tarttunut kiinni.

Vasta sitten hän keksii syyn - sähkönsiniset hiukset yhdistyvät yhdellä suurella letillä vaaleanpunaisiin. Ilmeisesti Kaoru on nukahtanut letitettyään heidän hiuksensa yhteen.

"Miksi ihmeessä olet tehnyt näin hiuksillemme?" Ainosuke kysyy, nyt jo hieman huvittuneena koko tilanteesta. Hän etsii suortuvien seasta hiuslenkin, ja vetää sen pois vapauttaen vihdoin molempien päät yön aikana sotkeutuneesta letistä.

"Oho, en edes muistanut... halusin nähdä, miltä sininen ja vaaleanpunainen näyttäisi yhdessä, ja sinä et yleensä anna minun koskea hiuksiisi-"

"Se oli kaunis."

"Kiitos. Ei tosin yhtä kaunis kuin sinä."



Kaoru on taas pahanteossaan - tällä kertaa uhrina on taas Ainosuke ja tämän pitkät, siniset hiukset - ja hän on päättänyt väkertää hiuksista kaksi hieman sotkuista ranskanlettiä. Tietysti silloin, kun Ainosuke on nukahtanut ja kääntänyt selkänsä Kaoruun päin.

Ja sama toistuu joka ilta. Ainosuke herää joka aamu uudella tukkatyylillä, ja hänen on pakko sanoa, että näyttää oikein vetävältä eri kampauksilla. Ne ovat menneet hieman takkuun yön aikana, hän ei ole maailman rauhallisin nukkuja, mutta kauniilta ne näyttävät silti. Erityisesti siksi, koska ne ovat Kaorun kädenjälkeä. Kukaan muu ei ole koskaan kohdellut hänen hiuksiaan sellaisella rakkaudella.

Kerran Kaoru nukahtaa ennen häntä, ja Ainosuke saa tilaisuuden tasoittaa tilit.

Ja silti, jostain syystä kun hän herää, ovat hänen hiuksensa taas letitetty kiinni Kaorun omiin.

"Minusta se vain näytti niin ihanalta, katso noita värejä", Kaoru sanoo ihastuksissaan.

"Sinä se näytät ihanalta."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Awww, tää oli söpö. Hiusten yhteen letittämisessä on todella kaunis ja romanttinen ajatus, vaikka veikkaan, että kovin käytännöllistä sellainen ei ole. En ees halua kuvitella, millaista olisi herätä niin, että on kiinni hiuksistaan jossakussa toisessa 🙈 Mä oon muutenki niin herkkä hiusteni suhteen. No, tossa tilanteessa varmaan herää ainakin tehokkaasti jos ei muuta positiivista silloin aamulla enää asiasta löydäkään ;D

Lainaus
Ainosuke herää joka aamu uudella tukkatyylillä, ja hänen on pakko sanoa, että näyttää oikein vetävältä eri kampauksilla.
Jostain syystä mua riemastuttaa suuresti mielikuvat Ainosukesta letitetyllä tukalla ;D Mun pää tyrkyttää jotain kuvia Peppi Pitkätossu -tyylisestä kampauksesta ja ehkä tukehdun 😂😂 No, se on myönnettävä, että Ainosuke on vetävä, oli kampaus millainen tahansa...

Lainaus
"Kiitos. Ei tosin yhtä kaunis kuin sinä."
Oho, oho, eipä näinkään hempeitä sanoja taida kovin helpolla Kaorun suusta kuulua :D Mutta onneksi ficeissä voi vähän pehmoilla, kun canonissa on niin kovasanainen...

Lainaus
"Minusta se vain näytti niin ihanalta, katso noita värejä", Kaoru sanoo ihastuksissaan.
"Sinä se näytät ihanalta."
No awwws :D Tällaiseen "loppupäätelmään" on hyvä lopettaa, koska mitäpä tuohon vastaan sanomaankaan ;D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中