Kirjoittaja Aihe: Isot pojat saa pussata | sallittu  (Luettu 4703 kertaa)

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Isot pojat saa pussata | sallittu
« : 07.06.2008 11:14:53 »
// Alaotsikko: Sinun Potterisi-haaste || Albus Potter/hymykuoppa || S-one-shot

Title: Isot pojat saa pussata
Genre: Romance, Fluff
Paring: Albus Potter/hymykuoppa
Raiting: S
Author: hymykuoppa
Summary: Lapsina kaikki on niin helppoa ja hauskaa, mutta mistä tietää, milloin on jo äidin iso tyttö tai poika?
A/N: Osallistuu Sinun Potterisi - haasteeseen. Tässä ficissä on taas tätä hellyttävää lapsirakkautta, ainakin sitä tähän hain, kun sitä ei ole täällä paljoa näkynyt. Nauttikaa.



Isot pojat saa pussata



Katsoin hymyillen kynsiäni, jotka äiti oli lakannut omalla punaisella kynsilakallaan, pitkän kinuamiseni tuotoksena tietenkin. Aurinko sai kynteni kimaltelemaan, kun istuin pihamme nurmikolla Hannah-nukkeni kanssa. Näytin kynsiäni Hannahille: "Katso, eivätkö olekin hienot?" hymyilin nukelleni, "Nyt minullakin on punaiset sormet, kuten sinulla."

Nukke hymyili kauniisti, kun tartuin sen käteen, jonka olin värjännyt äidin kynsilakalla joskus kauan sitten. Hannahilla oli punaiset, langasta tehnyt hiukset, ja sen silminä oli kaksi sinistä nappia. Äiti oli tehnyt nuken minulle lahjaksi, kun täytin viisi.

"Hei Hannah", kuulin selkäni takaa. Käännyin katsomaan äänen suuntaan. Punatukkainen poika seisoi kadulla meidän pihamme rajalla. Pojalla oli ryppyinen t-paita, jossa oli velhon hattu ja jalassaan pojalla oli likaiset shortsit.
"En minä ole Hannah", tiuskaisin pojalle, "Mene pois, Albus."
"Mikä sinun nimi on?" poika kysyi iloisesti.
"En sano", mutristin suutani ärtyneesti ja käännyin takaisin Hannahin puoleen: "Älä pelkää, ei tuo poika tule tänne."

Albus katsoi minua edelleen iloisesti hymyillen pää kallellaan, "Tulin leikkimään kanssasi."
"Minä ja Hannah ei leikitä sinun kanssasi", sanoin noustessani ylös ja tarttuessani Hannahia kädestä, "Me leikitään kahdestaan."

"Minä voin leikkiä isää", Albus sanoi vihreät silmät loistaen, "Leikitään perhettä."
"Ei leikitä", käännyin katsomaan poikaa, "Me leikitään kahdestaan."
"Minun isi sanoi, että saan tulla leikkimään tänne", Albuksen alaleuka alkoi värähdellä.

"Miten sinä muka voisit olla isä, kun olet vasta neljä?" kysyin ja nostin Hannahin syliin, "Hannah ei tykkää sinusta."
"Minä tykkään teistä", Albus astui pihallemme, "Isi sanoi, että saan tulla leikkimään tänne."
"Minun isipä ei sanonut", kivahdin ja heilautin pitkiä kiharoitani olkani yli.

Albus katsoi lumoutuneena, kuinka kupariset hiukseni kimaltelivat auringossa. Kuulin lintujen sirkuttavan lähiön puiden oksilla, kun vilkaisin kadun toisella puolella olevaa tyhjää leikkikenttää.
"Saanko leikkiä kanssasi?" Albus intti edelleen hymyillen, "Mennäänkö meille leikkimään?"
"Ei", tiuskaisin ja astelin pojan ohitse kadulle, "Me menemme Hannahin kanssa kiikkumaan."

***

Juoksin ajotien yli ja aukaisin pienen leikkipuiston portit. Puisto sijaitsi keskellä asuinaluettamme, sitä ympäröi seitsemän pikkuista vaaleaa taloa. Astuin sisään portin raosta ja vetäisi portin nopeasti lukkoon, kun näin Albuksen kipittävän lyhyiden jalkojensa kanssa perässäni. Näytin pojalle kieltä ja juoksi läheiseen keinulautaan.

"Päästä minutkin sinne", kuulin Albuksen äänen aidan takaa. Näin, kuinka poika kurkotti ylös lukkoa kohden, mutta ei yltänyt nostamaan sitä auki.
"En päästä", potkin vauhtia maasta, "Et sinä saa tulla tänne yksin."
"En minä ole yksin", poika sanoi ja nyyhkäisi ensimmäisen kerran, "Minä olen sinun kanssasi. Minä tykkään sinusta, Hannah."
"En minä ole Hannah!" kivahdin niin kovaa kuin pystyin ja seisautin kovat vauhtini vaivalloisesti, "Et voi tykätä minusta, jos et tiedä nimeäni."

Albus hyppi aidan takana, mutta istahti pian maahan ja alkoi itkeä. Kyyneleet valuivat hiekkaiseen maahan pojan kasvoille ilmestyessä punaisia täpliä. Katsoin hetken aikaa poikaa ja aloin sitten potkimaan vauhtia. Tunsin kuinka vauhti kiihtyi ja tiesin liitäväni kattojen yläpuolella, vaikka ohikulkija olisi voinut sanoa vauhtini olevan aika hiljainen. Kikattelin kun tuuli kutitti niskaani ja suljin silmäni auringonpaisteen osuessa niihin.

***

"Aly?" kuulin miehen äänen jostain kaukaisuudesta, "Hei Aly."
Aukaisin silmäni ja näin, kuinka Harry piti Albusta sylissään: "Miksi kiikut täällä yksinäsi?"
"Koska en halua kiikkua Albuksen kanssa", vastasi olkiani kohauttaen. Harry hymyili lämpimästi laskiessaan Albuksen lastenkeinuun viereeni: "Miksi et halua?"
"Koska Albus on inhottava", näytin kieltä kyyneliä pyyhkivälle pojalle, "Se seuraa minua kokoajan."
"Albus haluaa vain leikkiä", Harry hymyili edelleen työntäessään poikansa liikkeelle, "Ei täällä ole muita hänen ikäisiään, eikä hän jaksa aina leikkiä Lilyn ja Jamesin kanssa."

"En minä ole tuon ikäinen", tiuskaisin, "Tuo on vasta neljä, minä olen jo seitsemän."
"Sinä oletkin jo niin iso tyttö, että osaat leikkiä Albuksen kanssa", Harry pörrötti hiuksiani, "Ei Albus tarkoita pahaa."
"Se sanoi tykkäävänsä minusta", kiljaisin, koska Harry ei ymmärtänyt minua, "Minä en tykkää tuosta!"
"Albus tykkää kaikista", Harry työnsi pojalle lisää vauhtia, Albuksen hihkuessa innoissaan, "Sinähän olet mukava tyttö."
"Mutta tuo pussasi minua kerran!" tiuskaisin ja vedin kädet puuskaan noustessani ylös keinusta, "Ei tuo saa pussata minua, koska minä en tykkää siitä."

Harry hymyili entistä leveämmin ja naurahti: "Ei pikkuinen pusu tarkoita mitään. Albus vain tykkää leikkiä kanssasi."
"Mutta se pussasi suulle! Entä jos minun mahani kasvaa, niin kuin äidilläni?" kysyin kyynelten noustessa silmiin, "En minä halua, että minun mahastani tulee lapsi."
"Ei sinun mahaasi tule lasta", Harry työnsi lempeästi Albukselle lisää vauhtia ja kyykistyi viereeni, "Ole aivan huoletta."
Katsoin miestä kyynelteni takaa suoraan silmiin ja tuhahdin sitten. Harry naurahti ja pörrötti vielä kerran hiuksiani: "Minun pitää mennä. Voisitko katsoa Albuksen perään."

"Hmp", tuhahdin uudestaan ja vedin kädet puuskaan, "Jos se ei pussaa, niin voin."
"Ei Albus sinua enää pussaa", Harry hymyili vinosti ja lähti kohti portteja. Katsahdin Albusta, joka vilkutti iloisesti auringolle. Pyöräytin silmiäni ja istahdin hiekalle. Harry lukitsi portit ja heiluatti kättään, ennen kuin katosi näkyvistä.

***

"Päästä minut alas", Albus sanoi kiikun lopettaessa liikehdinnän.
"Entä jos en päästä?" nousin ylös hiekalta ja asteli keinun eteen, "Sitten sinä jäät yksin siihen itkemään, eikä kukaan tule ikinä hakemaan sinua pois täältä. Sitten et enää ikinä näe äitiä etkä isiä."
Näin Albuksen alahuulen värähtelevän: "Minä haluan nähdä äidin."
"Tule sitten itse alas", kumarruin lähelle poikaa, "Ääliö."
"En ole ääliö", Albus sanoi melkein itkien ja alkoi pyyhkiä kyyneliä kämmenillään.
"Olet jos itket", kohotin kulmiani pojalle, "Minä en enää itke, koska olen iso tyttö."
"Minäkin olen iso tyttö", Albus hymyili vihreiden silmien kimaltaessa.
"Tyhmä, sinä olet poika."
"Minä olen iso poika", Albus hymyili entistä leveämmin.
"Mistä tiedät?" kallistin päätäni ja katsoin poikaa suu mutrullani.

Albus kurkottui lähemmäs ja mojautti märän suukon suulleni. Kiljuin ja pyyhin huuliani painallani hyppien: "Hyi! HYYYI!"

Albus katseli puuhiani säikähtäneenä.
"Isi sanoo aina, että isot pojat saa pussata tyttöjä."



A/N2: Täytyy nyt myöntää, että tämä ficci oli huomattavasti vaikeampi kirjoittaa, kuin "Lakastan sinua, Kolpius." -ficciä. Siinä kun hahmosta HP-hahmosta sai tehdä niin Dracomaisen kuin halusi, mutta tässä piti taas olla jotain Harrymaista (tai Ginnymaista, ollaan tasa-arvoisia). En sitten tiedä vaikuttaako Albus teistä yhtään vanhemmiltaan, mutta minä tykkään hänestä  :D
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:04:12 kirjoittanut Beelsebutt »
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

story^

  • Lattiaeläin
  • ***
  • Viestejä: 372
  • Billion dollar baby
Vs: Isot pojat saa pussata
« Vastaus #1 : 08.06.2008 09:48:47 »
Oioioioioioioi! Minä vaan niin rrrrrrrrrakastan näitä sinun pikkulapsien "ihastus" -ficcejäsi!  :-*
Albus oli todella suloinen ja tuollaiset pikkulapset ovat niin hellyyttäviä, kuten tämä kohta:
Harry hymyili entistä leveämmin ja naurahti: "Ei pikkuinen pusu tarkoita mitään. Albus vain tykkää leikkiä kanssasi."
"Mutta se pussasi suulle! Entä jos minun mahani kasvaa, niin kuin äidilläni?" kysyin kyynelten noustessa silmiin, "En minä halua, että minun mahastani tulee lapsi."
"Ei sinun mahaasi tule lasta", Harry työnsi lempeästi Albukselle lisää vauhtia ja kyykistyi viereeni, "Ole aivan huoletta."
Suudelmasta raskaaksi??   :D Tuo oli jotenkin niiiiiiiiin lapselle ominainen väärinkäsitys, että pussammisesta voi saada lapsen. No joo...  ::)
 
Toinen kohta, mistä tykkäsin kamalasti, oli tuo lopetus:
"Isi sanoo aina, että isot pojat saa pussata tyttöjä."
Isot pojat pussaa tyttöjä, juuri näin!  ;D

Tää oli söpö, pikkulapset on hellyyttäviä (joo, sanoin sen jo) jatykkäsin ihan hirrrrrveesti!  :)
The winter has passed
And the spring has come
We have withered
And our hearts are bruised from longing


ava by puolipro

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: Isot pojat saa pussata
« Vastaus #2 : 09.06.2008 13:47:36 »
Kiitos story^ ja huna-chan (: Mukavaa jos olette tästä pitäneet, tätä oli kyllä melko vaikea kirjoittaa, joten olen erittäin mielissäni positiivisesta palautteestanne (:
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 724
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Isot pojat saa pussata
« Vastaus #3 : 16.06.2008 21:20:43 »
Ei tästä huomannut, että olisi ollut vaikea kirjoittaa, sen verran sujuvasti se eteni, ja hyvin lapsenomaisen uskottavalla replikoinnilla. Minua vähän huvitti, kun luin tämän Scorpius-ficcisi perään, ja asetelma kääntyikin juuri päinvastoin; nyt pikku-hymykuoppa ei halunnut leikkiä rasittavan ihastuneen pikkuisen kanssa.
Lainaus
"Minä tykkään teistä", Albus astui pihallemme, "Isi sanoi, että saan tulla leikkimään tänne."
"Minun isipä ei sanonut", kivahdin ja heilautin pitkiä kiharoitani olkani yli.
Aidon tuntuista inttämistä. Hih. Söpöä. Ja Harry oli kyllä aika itsensä sovitellessaan sivusta toisten välejä.

Näitä on kiva lukea, ja lapsificcejä saa tosiaan mieluusti olla lisääkin. 

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Isot pojat saa pussata
« Vastaus #4 : 16.06.2008 22:31:10 »
Oiiiiii! Tämä oli aivan ihana ficci!!!
Olit osannut kirjoittaa hyvin ja hauskasti. Albus vaan on niin söpö, kun se sano että isot pojat saa pussata!

Tuo on juuri sitä lapsien ymmärrystä. Ymmärtävät joskus asioita väärin ja tekevät asioista omia johtopäätöksiä ja uskovat mitä aikuiset sanovat heille siitä, kuinka lapset syntyy.

Tämä oli vaan niin iihana!

-night eagle-
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Ringo

  • Vieras
Vs: Isot pojat saa pussata
« Vastaus #5 : 17.06.2008 00:07:22 »
EIKÄ!!! :'DDD TÄMÄ ON TAJUTTOMAN SULOINEN! :'3 <3 sait kirjoitettua tämän jotenkin lapsekkaasti, mutta silti niin.. niin.. äh, en osaa juuri nyt kuvailla miten tämä kosketti minua. 8''DDD yksinkertaisesti sanottuna: PIDIN PAAALJON.<3
...Olen ehkä liian väsynyt, tässä tullut heti hirveät univelat näin alkulomasta. Siksi hieman sekava ja turhahko kommentti, mutta kiitän ihanasta iltasadusta, ja voisin tästä painua pikku hiljaa nukkumaan. :'))

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: Isot pojat saa pussata
« Vastaus #6 : 17.06.2008 11:11:26 »
Mukavaa, että olette tästä pitäneet Fiorella, night eagle ja Ringo (: Lapset ovat niin suloisia, itse pidän heistä todella paljon, kun suvussa niin paljon tuollaisia pikkuisia. Ehkä he tavallaan inspiroivat, en tiedä. Mutta kiitos kovasti (:
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Ditz

  • ***
  • Viestejä: 15
  • Retiisikorvikset<3
Vs: Isot pojat saa pussata
« Vastaus #7 : 17.06.2008 12:02:10 »
Oiiii! Ihana! Nuo lapset olivat niin suloisia, ja kyllä Albus hiukan muistutti vanhempiaan. Käyn varmaankin lukemassa myös toisen ficcisi, koska Dracooo<3<3
Ditz kiittää ja kumartaa
Draco, rakkaimpain<3 Miksi Asteria, miksi?
Luna<3 
Sirius<3
Kyllä musta vielä se taikaministeri tulee!

Proudfoot

  • ***
  • Viestejä: 17
  • what hurts the most?
Vs: Isot pojat saa pussata
« Vastaus #8 : 17.06.2008 12:11:03 »
Tämä oli VÄHINTÄÄN yhtä suloinen kuin "Lakastan sinua, Kolpius"!
Ellei suloisempikin. Osaat kirjoittaa söpösti näitä. :)
Tykkääntykkään, ehdottomasti!
And I don't know why
I can't keep my eyes off of you

poppy

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Isot pojat saa pussata
« Vastaus #9 : 18.06.2008 13:38:40 »
Vau! Tääkin oli yhtä ihana ja hauska "Lakastan sinua, Kolpius!"
Osaat kirjoittaa hauskasti, ja päivän naurukiintiö tuli täyteen.  :)

poppy kiittää taas...

Mizar

  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Isot pojat saa pussata
« Vastaus #10 : 18.06.2008 14:18:39 »
Oi, tuo oli aivan yli-ihana <3

Osaat kirjoittaa ihanasti, tuollein pikkulasten kannalta. Jotenkin niin suloista.
Hey you, Love you

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: Isot pojat saa pussata
« Vastaus #11 : 19.06.2008 15:12:29 »
Kiitos Ditz, Proudfoot, poppy ja Mizar (:
Juu, en ole täältä löytänyt pahemmin tällaisia ficcejä, jossa päähenkilöt ovat kokoajan lapsia, joten tein itse muutaman sellaisen. Onhan niitä, joissa päähenkilölle tulee takaumia lapsuudesta, ja niissä kohtaa tulee itselleen sellainen aww-tunne. Tällaisissa pitäisi sitten tulle sellainen awwawwaww-tunne?  ::) Taidan ruveta itse vakituiseksi maailman parantajaksi ja kirjoittaa lisää tällaisia joskus lähitulevaisuudessa, kunhan muiden ficcien stressi ja rasitus hälvenisi (:
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.