Kirjoittaja Aihe: Young Royals: Tuleva kuninkaani, S, Simon/Wilhelm, fiklet  (Luettu 1238 kertaa)

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Ikäraja: S
Fandom: Young Royals
Paritus: Simon/Wilhelm
Vastuunvapaus: Sarja kuuluu luojilleen, mä lainaan
Haasteet: Valloita fandom III, 5 x jotain uutta (uusi fandom)

Yhteenveto: Sijoittuu heti ekan kauden viimeisen jakson jälkeen.



Tuleva kuninkaani


Tammikuu oli vetinen ja lämmin, mikä olisi voinut olla lannistavaa, mutta koska Hillerskan joki pysyi auki, pystyi soutua jatkamaan.

Tietysti treenit olivat heti kuudelta, lukukauden ensimmäisenä aamuna. Simon oli pohtinut, voisiko hän jatkaa Augustin ohjaamissa treeneissä kaiken sen jälkeen, mutta hän oli omaksi yllätyksekseenkin hieman ihastunut lajiin ja erityisesti aikaisiin aamuihin.

Alkuun hänet oli saanut tietysti pysymään treeneissä Wilhelm ja tämän kärsivällisen hymyileväinen opastus lajiin. Wilhelm, jonka ruskeat silmät tuikkivat silloinkin, kun kasvot olivat muutoin vakavat. Wilhelm, joka punastui jokaisesta kaksimielisestä vitsistä ja pienimmästäkin kehusta.

Wilhelm, joka rakasti Simonia.

Miksi hän ei ollut sanonut sitä takaisin?

Nyt Simon löysi itsensä hölkkäämästä Augustin vanavedessä ja pyrki keskittämään ajatuksensa askeliinsa, eikä siihen, ettei Wilhelm ollut paikalla.

"Lopettiko kruununprinssi soudun?" Vincent kysyi heidän joukkueensa kapteenilta.

"Asiaa selvitellään, mutta hän ei tule tänään", August vastasi ja näki selvästi vaivaa pitääkseen ilmeensä kurissa.

Simon tuhahti omalle pettymykselleen.

"Kuinka voit?" August kysyi ja läväytti feikin tavaramerkkihymynsä.

"Ihan okei", Simon mutisi.

"Oletko kuullut..?"

"En. Emme pitäneet lomalla yhteyttä."

Se oli totta. Loma oli ollut karsea, opettajat olivat jättäneet uskomattoman määrän kotitehtäviä, isä oli yrittänyt kutsua itsensä joulupäivänä pöytään eikä Simon ollut saanut öisin nukuttua ikävältään.

"Noniin, tartutaan meloihin! Joki kutsuu!" August huudahti.

Treenien jälkeen he maleksivat aamiaiselle. Juusto oli ehtinyt lämmetä tarjottimella, mitä Simonin snobit koulukaverit kovaan ääneen kommentoivat.

Simonilla ei kestänyt kovin montaa sekuntia rekisteröidä, kenen mielestä huoneenlämpöinen juusto oli 'tavallaan herkullista'. Hänen tulevalla kuninkaallaan oli yllään pehmoinen, tummansininen ja varmasti yleellisen kallis neule. Wilhelm vilkaisi Simonia varautuneesti ja vilkutti suloisen varovaisesti.

Simon hymyili tervehdykseksi ja kutsui pojan eleillään pöytään. Wilhelmin kasvot täyttyivät huojentuneesta hymystä, kun hän asteli kepein askelin Simonia vastapäätä. Hän nosti tuolia niin, ettei se kirskahtanut yhtään lattiaa vasten, istuutui ja alkoi syödä voileipäänsä rauhallisesti pureskellen. Kuninkaallisesti.

Wilhelm laski leipänsä lautaselle. "Simon..."

"Shh. Jutellaan siitä myöhemmin."

"Simon, minä… Minä tarkoitin sitä."

Simon huokaisi. "Niin minäkin. Eikä kantani ole muuttunut, mutta…"

Valppaat silmät tarkkailivat Simonin kasvoja. "Mutta?"

"Voi Wille… Minulla oli sinua ihan vitun ikävä."

Ilo lävähti Wilhelmin suupieliin ja silmäkulmiin. Hän nosti kämmenensä pöydän yli ja laski ne Simonin poskille. "Anna anteeksi. En voisi pitää mitään tällaista salaisuutena. En tiedä, mitä ajattelin."
« Viimeksi muokattu: 22.12.2021 23:17:06 kirjoittanut kaaos »
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Vs: Young Royals: Tuleva kuninkaani, S, Simon/Wilhelm, fiklet
« Vastaus #1 : 16.07.2021 07:23:28 »
Kommentti spoilaa sarjaa!

Jee, kivaa että kirjoitit näistä tyypeistä :D Olen huomannut raapalejuoksussa Violetun tekstejä heistä ja nyt kun katsoin pari päivää sitten itsekin sarjan viimein loppuun niin onpa kivaa kun nämä söpöläiset ovat inspiroineet kirjoittamaan.

Tykkäsin, että tämä hyppäsi tuonne sarjan ulkopuolelle ja väläytti sitä mahdollisuutta kuinka tilanne saattaisi jatkua tuon ekan kauden jälkeen. Ai että mua vähän ahdisti se miten kaikki päättyi kun olin koko ajan odottanut jotain selkeää lopputulemaa. Mutta toki noinhan sen piti mennäkin että on sitten kysyntää uudelle kaudelle :D

Tämä oli kuitenkin ihanan söpö ja sellainen hyvän fiiliksen teksti. Olipa kivaa nautiskella tämä näin aamupalaksi ja sait tällä kyllä kestohymyn huulilleni, kiitos!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 929
Vs: Young Royals: Tuleva kuninkaani, S, Simon/Wilhelm, fiklet
« Vastaus #2 : 16.07.2021 07:51:54 »
Kommentti spoilaa sarjaa
Asggfhfjudhgkfueuruuruu!!!!
Ihan parasta huomata, että joku muukin on löytänyt sarjan ja tämän kaksikon😍
Ai että, tämän myötä alkoi hirveästi tehdä mieli lisää jatkoa tälle, pliis? eiku
Ao3:sta olen joitain ficcejä näistä lukenut (ruotsiksikin yhden) mutta ihanaa löytää suomeksi 🥰
Öö ää, mitähän tästä nyt sanoisi, tykkäsin tästä tekstistä, Simon on tässä ihan supersymppis, ja Wille kans.
Sitä olen jäänyt miettimään, että saiko Simon koskaan canonissa tietää, että August oli se, joka vuoti videon nettiin🤔😏
Hihi, Vendela kiva kun löysit sarjan, ficciä tulemaan vaan eikun siis😏😂

~Violet kiittää aamun piristyksestä (hyvä kun en hihkaissut ääneen kun huomasin tämän🤭)

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Young Royals: Tuleva kuninkaani, S, Simon/Wilhelm, fiklet
« Vastaus #3 : 10.08.2021 12:45:58 »
Ääh unohdin vastata teidän ihaniin kommentteihin!

Vendela: ihana kuulla että tämä ilahdutti sua! Niiiiin toivon, että sarja saa jatkaa tokalle kaudelle 😍😍 kiitos vinkistä, kävinkin sitten lueskelemassa raapalejuoksun tekstejä pitkästä aikaa :)) kiitos kommentista!

Violetu: no !!!!! Itsellesi! Ihanaa että on lisää faneja finissä :Ddd hahah nää on kyllä niin liikkiksiä tyyppejä, että kenties täytyy toistekin kirjoittaa heistä! Hyvä kysymys, saiko Simon oikeasti tietää, jotenkin automaattisesti ajattelin että tietenkin, sen siskoni tiesi ja niiden ei pitänyt pitää toisiltaan salaisuuksia.
Hih! Kiitos suloisen piristävästä kommentista!!
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Young Royals: Tuleva kuninkaani, S, Simon/Wilhelm, fiklet
« Vastaus #4 : 03.09.2021 20:18:29 »
Kiva, että jatkoit suoraan siitä mihin sarja päättyi. (Just katoin viimisen jakson).
Tuo soutu on yksi sellainen asia, joka yhdistää nyt ihmisiä jotka pitävät salaisuuksia sisällään. Nimittäin itsekin mietin että Simon tuskin vielä tietää kuka videon oli vuotanut ja kaikki tuntuvat olevan siinä asiassa vielä varpaillaan.

Tuo suloisen varovainen vilkutus onkin sitten oikea tämän fikin pieni fluffypallo. Kuinka tulitkaan valinneeksi ilmaista asian noin söpösti. Ja tietysti ikäväkin oli ollut. Ääää, mun pää pehmenee. Ihan parasta että kirjoitit tämän. Kiitos.  ;)

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Young Royals: Tuleva kuninkaani, S, Simon/Wilhelm, fiklet
« Vastaus #5 : 03.09.2021 21:34:46 »
Fairy tale, kiitos kommentista ja onpa kiva huomata, että tämän ihanaisen sarjan on löytänyt yhä useampi ♥️ ehkä sä ja muut ootte oikeassa, mahdollisesti Simon ei sittenkään tiennyt vielä salavideoijasta! Hihihi, pehmeä pää on ihan ok!
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Altais

  • ***
  • Viestejä: 1 347
Vs: Young Royals: Tuleva kuninkaani, S, Simon/Wilhelm, fiklet
« Vastaus #6 : 19.11.2022 15:22:45 »
Onnittelut kommenttiarpajaisten voitosta! Oli pakko tarttua tähän, kun listaukseltasi bongasin, aivan ihanaa kun olet kirjoittanut Simon/Willeä! Ihana fandom ja paritus kerta kaikkiaan, vaikken itse olekaan ainakaan vielä osannut itse siitä kirjoittaa, niin sitäkin mieluummin luen heistä. Voi, mikä riipaisevan ihana, kaihoisa ja romanttinen tämä olikaan, olit tosi hienosti tavoittanut kyllä sen, mihin tunnelmiin ainakin itse katsojana ekan kauden jälkeen jäin.

Lainaus
Wilhelm, jonka ruskeat silmät tuikkivat silloinkin, kun kasvot olivat muutoin vakavat. Wilhelm, joka punastui jokaisesta kaksimielisestä vitsistä ja pienimmästäkin kehusta.
Rakastin tätä Willen luonnehdintaa, tuollainen hän varmaan juuri olisi Simonin (ja katsojankin) silmissä, juuri tuollainen suloisen ujo ja herkkä kaveri, jonka silmät tosiaan kertovat tunnetilasta paljon.

Lainaus
Wilhelm, joka rakasti Simonia.

Miksi hän ei ollut sanonut sitä takaisin?
Voi niinpä... Tosi riipaiseva tilanne tuollainen kyllä, ja muutenkin raukat olivat joutuneet ihan mahdottomaan tilanteeseen tuosta, ja varmaan tuntui, ettei siitä ole oikein mitään ulospääsyä, mutta kun tunteet eivät sitten vaan tottele sellaisia ulkoisia realiteetteja, niin siinä sitä sitten ollaan... Ei ihme, että Simon vietti lomallaan ikävissään unettomia öitä, voi toista.

Lainaus
"Simon, minä… Minä tarkoitin sitä."

Simon huokaisi. "Niin minäkin. Eikä kantani ole muuttunut, mutta…"

Valppaat silmät tarkkailivat Simonin kasvoja. "Mutta?"

"Voi Wille… Minulla oli sinua ihan vitun ikävä."
Tämä sananvaihto sulatti kyllä sydämeni ihan täysin, ja on myös niin helppo kuvitella nuo kaksi tuohon tilanteeseen, vaihtamaan pitkiä ja merkityksellisiä katseita ruokapöydässä, ja toivomaan että olisivat kaksin. Ja tuo vitun ikävä on juuri jotain niin sopivaa kumman tahansa heistä suuhun, kun rakastuneita nuoria jätkiä ovat.  :) Suurkiitos tästä, tämä oli aivan ihana, ja olisipa kiva jos innostuisit toistekin kirjoittamaan Simon/Willeä. Minä ainakin lukisin enemmän kuin mielelläni!