Kirjoittaja Aihe: Kultasuuri ja hellyyshiiri | S, Ronja/Saila  (Luettu 777 kertaa)

Neptunus

  • Vieras
Kultasuuri ja hellyyshiiri | S, Ronja/Saila
« : 13.07.2021 15:44:58 »
Nimi: Kultasuuri ja hellyyshiiri
Ikäraja: S
Tyylilaji: fluffhömppä
Paritus: Ronja/Saila
Haasteet: Femme10 #6, Fluffy10 #4, Originaalikiipeily (123. Hellä)

A/N: Kirjoitettu alunperin raapalejuoksuun.



Kultasuuri ja hellyyshiiri



Aurinko kurkkii kaihtimien takaa. Jostain pienestä rakosesta se heittää lempeän säteensä seinälle. Ronja katselee sitä vielä aamu-unisena. Hänellä on levännyt ja lämmin olo Sailan sylissä. Ronja pitää löyhästi kiinni tämän kädestä hänen vyötäröllään ja tuntee kevyen hengityksen niskassaan. Yleensä Ronja on heistä iso lusikka, mutta tänään Saila vain nappasi hänet, eikä hänellä ole valittamista.

”Mitä sä haluat tehdä tänään?”

Ronja pohtii kysymystä. Aivot ovat vielä aamusumussa. ”Mennään uimaan ja ajellaan.”

”Suahan on helppo miellyttää”, Saila hymähtää korvan juurella. Hengitys kutittaa iholla.

”Mä olen yksinkertainen nainen.”

”No niin sä kyllä olet.”

He molemmat naurahtavat. Ronja kääntyy sylissä ja aikoo suudella, mutta Saila ponkaiseekin istumaan aivan yllättäen. Ronja katselee, kuinka tämä venyttelee jalkaansa kulmat kurtussa.

”Tuli suonenveto”, Saila toteaa ja hieroo pohjettaan.

”Voi pientä.”

Saila pysähtyy, katsoen Ronjaa yhä kulmansa kurtussa. ”Pientä? Hei, mähän olen pidempi kuin sä!”

Ronja tyrskähtää. ”Mitä mun pitäisi sitten sanoa? Voi suuri ja mahtava, niinkö?”

”Olisi se ainakin totuudenmukaisempi”, Saila hymähtää hymyillen, palaten takaisin kyljelleen. ”Mähän olen melkoisen mahtava.”

Ronjaa naurattaa. Saila loihtii kasvoilleen ylpeän ilmeen kuin olisi jonkinlaisessa korkeassa asemassa. Saila on hupsu, mutta se tässä onkin parasta. Sailan kanssa voi hullutella ja höpsötellä mitä ihmeellisimmistä asioista. Nauru kumpuaa aina väistämättä Ronjan kylkiluiden välistä.

”Fine. Mä alan kutsua sua sitten sun arvolle sopien suureksi ja mahtavaksi.”

He virnistävät toisilleen. Ronja nojautuu suudelmaan, jonka viimein tavoittaa. Se on lyhyt ja hellä. Hän työntää Sailan selälleen, tunkien sitten tämän kainaloon.

Saila tuhahtaa. ”Hellyyshiiri.”

Ronja ei vastaa. Hän piirtää paljaalle kyljelle koukeroita ja nauttii vielä hetkisen toisen kehon lämmöstä.
« Viimeksi muokattu: 27.01.2023 03:06:38 kirjoittanut Neptunus »

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Kultasuuri ja hellyyshiiri | S, Ronja/Saila
« Vastaus #1 : 17.08.2021 21:39:52 »
Tämä onkin julkaistu syntymäpäiväni! Jaahas tämä oli taas sitten hempeän lempeän makea kohtaus! Fluffhömppää totisesti. Otsikko herätti huomion, hauskaa tarumaisuutta, kuin joku perinteinen grimmin satu tms! Tämmöinen mukava slice of life vailla konfliktin häivää on kyllä toisinaan virkistävää luettavaa. Oikein pystyin näkemään heidät siellä kaihtimien läpi siivilöityvässä valossa halailemassa. Ihana kuva. Kiitti tästä!

kaaos
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid