Kirjoittaja Aihe: SK∞: Huono (täydellinen) hetki (S, Cherry/Joe, oneshot)  (Luettu 1218 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Huono (täydellinen) hetki
Author: Larjus
Chapters: Oneshot
Fandom: SK∞ (SK8 the Infinity)
Pairing: Nanjou Kojirou (Joe)/Sakurayashiki Kaoru (Cherry blossom)
Genre: Slice of life, romance
Rating: S
Disclaimer: Alkuperäissarja hahmoineen ei kuulu minulle, enkä ole saanut rahaa tämän kirjoittamisesta.
Summary: Kaoru on odottanut täydellistä hetkeä, ja sitten Kojiroun huono ajoitus pilaakin kaiken. Vai pilaako?

A/N: Mun ei alkujaan pitänyt kirjoittaa tätä ideaa vielä vaan keskittyä eka toisiin ficeihin, mutta sitten tajusin, että Kojiroun synttäripäivälle kaavailemani fici ei mitenkään ehdi valmistua ajoissa (se venyy ihan liikaa), niin vaihdoinkin kirjoittelun lennossa tähän :D Jotai kivaa ja söpöä sen synttäreitä varten. Sain tän idean alkujaan silloin, kun julkaistiin sellaiset SK∞:n hahmojen täyttämät ”hääkaavakkeet/kyselyt” joissa he olivat vastanneet muutamiin häihin/avioliittoon liittyviin kysymyksiin (ja Kaorulla ja Kojiroulla oli moneen aivan päinvastaiset vastaukset :D).

Mukana Idän temppelin paluussa ja One True Something 20:n kolmoskiekalla (slashilla).



Huono (täydellinen) hetki


Kaoru ei ollut koskaan erityisemmin pitänyt muiden ihmisten kosketuksesta. Kojirousta kuitenkin oli kaikkien yhteisten vuosien aikana tullut poikkeus sääntöön – tai ehkä tämä olikin aina ollut poikkeustapaus, erityinen. Yhtä kaikki Kojiroun kosketus tuntui Kaorun mielestä vain hyvältä, oli sen kohteena mikä tahansa hänen kehonsa sopukka, ja oli kosketus itsessään hellä tai kova.

Yhdessä kylpemisestäkin Kaoru nautti, vaikka hänen keskivertoa suurempi kylpyammeensakin oli heille kahdelle ahdas. Saivat he kuitenkin aina aseteltua itsensä ammeeseen samaan aikaan, ja se riitti Kaorulle. Kuuman veden ja Kojiroun vahvojen käsivarsien syleilyssä oli aina ihanan rauhallista ja turvallistakin olla. Kun Kaoru sai itsensä Kojiroun leveää ja lihaksikasta kroppaa vasten ja muutaman ihon kananlihalle nostattavan suudelman niskaansa, hänestä tuntui, että edes kerran elämässään hän kykeni aidosti rentoutumaan.

Se kerta oli yhtä levollinen kuin mihin hän vuosien aikana oli jo uskaltanut tottua. Hänen silmänsä olivat lopulta painuneet kiinni, ja hän nojasi Kojirouta vasten, kuuli ja tunsi tämän hitaat hengenvedot ja miten hänen omakin hengityksensä asettautui niiden tahtiin. Käytössä olleen suihkusaippuan ja hiuksiin levitetyn hoitoaineen tuoksut sekoittuivat viehkeästi toisiinsa, ja kylpyhuoneen sademetsämäinen lämmin kosteus tuntui vain voimistavan sitä pehmeää tuoksukoktailia entisestään.

”Joko haluat nousta?” Kojirou kysyi.

Kaoru vastasi hiljaisella murahduksella, jota ei mitenkään voisi tulkita myöntymiseksi. Kojirou tyytyi siihen, sillä ei hänelläkään ollut mikään pakottava tarve nousta kylvystä vielä pois. Hän kyllä ymmärsi, miten tärkeää sellainen rentoutuminen Kaorulle oli, ja nautti rauhallisesta kahdenkeskeisestä hetkestä itsekin. Hän antoi käsiensä kulkea hellästi Kaorun vartalolla, vatsalta kyljille ja sieltä reisille, silitellen matkalla veden pehmittämää ihoa. Jalkovälin hän jätti kokonaan rauhaan, sillä vaikka heillä joskus olikin tapana tyydyttää toisiaan myös kylvyssä, siihen hetkeen moinen ei kuulunut. Kaoru ynähti tyytyväisen kuuloisena, eikä Kojirou olisi ihmetellyt, vaikka tämä olisi kohta nukahtanutkin.

”Oliko tämä hoitoaine jotain uutta?” Kojirou kysyi painaen nenänsä lähemmäs Kaorun paljasta niskaa. Hän otsansa kosketti tämän päätä kevyesti, jolloin siihenkin tarttui aavistus hoitoainetta. Kaoru mumisi myöntyvän vastauksen. ”Se tuoksuu hyvältä. Jotenkin keväiseltä. Sopii sinulle erinomaisesti jo nimesikin puolesta.”

Siihen Kaoru ei vastannut enää mitään. Kojirou poimi hänen vasemman kätensä hellästi omaansa ja nosti sen vedenpinnan yläpuolelle. Hän ihaili solakoita sormia niin katseellaan kuin kosketuksellaankin, silitteli niiden jo rypistyneitä päitä varovasti ja antoi lopulta omien sormiensa ujuttautua niiden lomaan. Kaoru ei tehnyt elettäkään estääkseen häntä.

”Kuule Kaoru”, Kojirou sanoi sitten katseensa yhä tämän kädessä. ”Menetkö kanssani naimisiin?”

Kojirou ei yllättynyt siitä, että heidän rento kylpyhetkensä muuttui äkkiä hyökyaalloksi, kun koko Kaorun keho hetkessä jäykistyi, ja tämä räväytti silmänsä auki ja kääntyi salaman ympäri.

”Mitä!? Mitä sinä sanoit!?”

Kaoru ei kuulostanut edes puoliksi ilahtuneelta.

”Sakurayashiki Kaoru, tuletko puolisokseni?” Kojirou kysyi uudestaan, ei antanut toisen hyökkäävän äänen hätkäyttää itseään.

Kaoru tuijotti tätä hetken mitään sanomatta ennen kuin käänsi tälle taas selkänsä. Hän tunsi verensä alkavan suorastaan kiehua, eikä se johtunut siitä, että he olivat loikoilleet kuumassa kylvyssä jo pienen ikuisuuden. Ettäs Kojirou kehtasikin aivan yhtäkkiä vain kosia häntä, täysin spontaanisti, kaiken lisäksi vielä kesken kylvyn! Kaorun nopeasti esiin kupliva kiukku ei kuitenkaan johtunut siitä, ettei hän halunnut Kojiroun kanssa naimisiin, vaan siitä, että hän oli jo kuukausia tarkkaan suunnitellut kosivansa tätä itse, miettinyt sopivaa tapaa ja odottanut otollista hetkeä. Ja nyt Kojirou sitten päättikin heivata kaiken hänen huolellisen suunnittelunsa sivuun kosimalla häntä kesken kylvyn!

”Mikä helvetin paikka tämäkin siihen muka on?” hän kysyi niin, että Kojirou yhä näki vain hänen niskansa. ”Kuka idiootti kosii toista kylvyssä!?”

”Minusta vain sattui tuntumaan siltä”, Kojirou sanoi pidellen edelleen lujan lempeästi kiinni Kaorun kädestä. ”Mietin miten hyvin sormus sopisi nimettömääsi. Tai siis, olenhan minä jo pitkään ajatellut haluavani kanssasi naimisiin, mutta…”

”Sinulla ei ole tilannetajua sitten niin lainkaan”, Kaoru tuhahti.

”Ehkä ei”, Kojirou myönsi, ”mutta et sinä ole sen aiemmin antanut häiritä.”

”Olen ollut liian myötämielinen.”

”Ja se on ollut kokonaan sinun oma valintasi”, Kojirou sanoi hieraisten nenänpäällään Kaorun niskaa. ”No, miten on, mikä on vastauksesi?”

Kaoru oli alkuun hiljaa. Hän oli vastauksensa kanssa kahden vaiheilla. Osa hänestä suorastaan paloi halusta sanoa ei, ihan vain jo siksi, että häntä ärsytti mokoma spontaani kosinta (ilman sormusta kaiken huipuksi). Hän voisi kieltäytyä vain jotta voisi itse myöhemmin kosia Kojirouta paljon sopivammalla tavalla. Mutta kuitenkin osa hänestä halusi ehdottomasti sanoa kyllä, sillä loppujen lopuksi Kojiroun sanat olivat hänestä kuin maailman kaunein rakkaudentunnustus. Ja kuka nyt ylipäätään edes kieltäytyisi rakastamansa ihmisen kosinnasta, kun kuitenkin halusi tämän kanssa naimisiin? Vain idiootti, eikä Kaoru ollut sellainen.

”Kyllä”, Kaoru sanoi lopulta ja käänsi itseään taas niin, että heidän katseensa kohtasivat. ”Vastaukseni on kyllä.”

”Ihanaa, Kaoru”, Kojirou vastasi ja suuteli tätä hellästi. ”Kiitos.”

”Ei kai tästä nyt sentään kuuluu kiittää!?”

”Olin jo varma, että sanot ei, ihan vaikka vain vittuillaksesi.”

Kojirou todella tunsi hänet hyvin.

”Mietin minä sitäkin”, Kaoru myönsi hiljaa. ”Sillä minun piti kosia sinua eikä toisinpäin! Olen jo monta kuukautta suunnitellut sitä, odottanut täydellistä hetkeä!”

”Ihanaa kuulla”, Kojirou hymyili. ”Vaikka sinut tuntien olisit varmaankin odottanut sopivaa hetkeä vuosikausia, eikä se silloinkaan olisi koittanut.”

Kaoru ei halunnut myöntää Kojiroulle, että tämä oli varmaankin oikeassa epäilyjensä kanssa. Eihän hän itsekään osannut edes suoraan sanoa, millaista hetkeä käytännössä oli odottanut, mikä olisi tehnyt tietystä tilanteesta täydellisen kosintaa varten. Ehkä oli sittenkin parempi, että Kojirou oli ehtinyt kosimaan ensin – nyt heillä oli sentään mahdollisuus päästä naimisiinkin asti.

”No, joka tapauksessa, nyt me kai sitten olemme kihloissa”, Kaoru totesi nojautuen lisää Kojirouta vasten. ”Vaikkei sinulla sormusta ollutkaan.”

”On minulla sinulle sormus”, Kojirou ilmoitti. ”Minulla ei vain ole sitä nyt mukanani, sillä se on kotonani. Vaikka ei se mikään ihmeellinen tai hieno olekaan…”

”Ei se haittaa”, Kaoru tokaisi. ”Minä haluan sen. Se kuuluu minulle.”

”Vai niin?”

”Kuuluu, kuuluu, sinähän se minua juuri kosit. Vai ajattelitko kenties kosia jotakuta toistakin?”

Kaorun kulmien väliin ilmestynyt ryppy ja närkästynyt ilme saivat Kojiroun hartiat nykimään ja nauruntyrskähdyksen pakenemaan ilmoille.

”Ei, en ajatellut”, hän sanoi rutistaen Kaorua itseään vasten. ”Ei edes ole ketään ’jotakuta toista’. Sinä olet ainoani.”

Kojiroun hymy ja iloisuus tarttui väkisinkin Kaoruunkin, vaikka hän ei nauruun yhtynytkään. Hänen olonsa oli levollinen ja sisältä lämmin, eikä se johtunut vain kuumasta kylpyvedestä. Oli ollutkin erinomainen päätös vastata myöntyvästi Kojiroun kosintaan, sillä vaikka hän olikin aluksi sättinyt tätä suorastaan surkean hetken valitsemisesta, nyt hän oli sitä mieltä, että se oli sittenkin ollut juuri se täydellinen hetki, jota hän itsekin oli jo kuukausia odottanut.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2022 17:38:59 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 485
  • ava Claire + bannu Ingrid
NO awww, olipa tämä söpönen! Voi Kojiro sinua, aina spontaani kun Kaoru suunnittelee vaikkei saisikaan toteutettua. Jos Kaoru saisi päättää, naimisiinmeno tulisi kyllä, mutta varmaan sitten, kun ovat jotain 60v ja suunnitelma on vihdoin tarkkaan suunniteltu loppuun asti. :D

Lainaus
”Oliko tämä hoitoaine jotain uutta?” Kojirou kysyi painaen nenänsä lähemmäs Kaorun paljasta niskaa.
Nuuu, miks tää oli niin söpö kohta!! Kojiro painautumassa vasten Kaorun niskaa, aww. He on niin tuttuja, että Kojiro muistaa jo toisen hoitoaineen tuoksunkin.

Ihana fluffiltapala höystettynä mäkätyksellä, nautin tästä, kiitos! ^^
Hyppää lehtikasaan!

Verinen Paronitar

  • monkerias
  • ***
  • Viestejä: 1 990
  • monokkeli huurussa
Ah tämä oli tosi suloinen. Ja siis hahmotulkinnallisesti aivan loistokamaa, mä niiiiiiin näen Kaorun suunnittelevan kaikkia tuollaisia juttuja pienen ikuisuuden. Se, että jätkä veti herneet nenään tästä ylläristä ja etenkin KYLVYSSÄ oli ihan piste iin päälle.

Lainaus
”Ihanaa, Kaoru”, Kojirou vastasi ja suuteli tätä hellästi. ”Kiitos.”

”Ei kai tästä nyt sentään kuuluu kiittää!?”

”Olin jo varma, että sanot ei, ihan vaikka vain vittuillaksesi.”

Ja siis tää, lol täydellistä.

Sopii myös kuvaan, että eihän nämä kaksi nyt voi mistään tärkeästä sopia ilman riidanpoikasta xD 
sano mua rovastiks

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Naawws, kiitos ihanista sanoistanne Grenade ja Verinen Paronitar! Kaoru on minustakin niin sitä tyyppiä joka haluaa suunnitella asiat tarkkaan ja huolella, ihan sama miten kauan siinä sitten menee :D Kaiken pitää olla just eikä melkein, joten tietty Kojiroun spontaaneista teoista pitää vetää ne herneetkin nenään (kun ne nyt ei tietenkään mätsää Kaorun suunnitelmiin) ;D Jos etenesiviät Kaorun tahdilla kosinta tulisi varmaan joskus eläkepäivillä...

Lainaus käyttäjältä: Grenade
Ihana fluffiltapala höystettynä mäkätyksellä
Lainaus käyttäjältä: Verinen Paronitar
eihän nämä kaksi nyt voi mistään tärkeästä sopia ilman riidanpoikasta
Nää tiivistää MatchaBlossomin aika täydellisesti ;D Mäkätystä ei voi irrottaa näistä kahdesta vaikka olis muuten miten pehmoinen meininki. Pieni säksätys/riidanpoikanen on vain heidän vuorovaikutuksensa suola ♥

Kiitos vielä molemmille. Mul on kunnon MatchaBlossom brain rot edelleen meneillään niin ihana voida jakaa tätä fanitusta muidenkin kanssa 😊🥰🥰
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 754
Tulinpa etsimään nyt vielä toisenkin SK∞-ficin, kun pääsin fandomin makuun tuon jäätelönsyöntificin kautta! En uskaltautunut noiden korkeimpien ikärajojen pariin vaan valitsin tämän söpön romanttisen hötön, mutta ehkä jossain vaiheessa uskaltaudun lukemaan putkimies-ficinkin :D Lueskelin jälleen hieman taustatietoa tätä ficciä varten ja on kyllä sanottava, että ymmärsin heti, miksi olet parittanut nämä kaksi toisilleen! Minulle tuli samanlainen fiilis pelkästään taustatietoja luettaessa, joten sekin innosti lukemaan, mitä olet näistä kahdesta kirjoittanut :P

Minua houkutteli fandomin taustan lukemisessa jo tieto siitä, että Kaoru ja Kojirou kettuilevat toisilleen - se on nimittäin jotenkin niin herkullista luettavaa, kun pariskunta kinastelee ;D En ehkä kestäisi sellaista parisuhdetta itse, mutta näin ficcien ja tarinoiden maailmassa se kyllä kelpaa. Sen takia luinkin hymy huulilla tuo Kaorun shokkireaktiota Kojiroun kysymykseen ja hänen drama queen -reaktionsa oli todella onnistunut. Kojirou on ihastuttavan rauhallinen ja hänellä on selkeästi täysi kontrolli tilanteesta, kun taas Kaoru saa draamailla mielensä mukaan. Se tuntuukin aika luonnolliselta "roolijaolta" näille kahdelle, vaikka en osaakaan sanoa, päteekö se myös muihin Kaoru/Kojirou -ficceihisi, mutta tässä se toimii! :)

Tykkäsin kovasti tämän alun rauhallisesta tunnelmasta ja etenkin nämä lauseet olivat jotenkin pehmeän ihania:

Lainaus
Yhdessä kylpemisestäkin Kaoru nautti, vaikka hänen keskivertoa suurempi kylpyammeensakin oli heille kahdelle ahdas. Saivat he kuitenkin aina aseteltua itsensä ammeeseen samaan aikaan, ja se riitti Kaorulle.

Samalla tuo Kojirou ei yllättynyt siitä, että heidän rento kylpyhetkensä muuttui äkkiä hyökyaalloksi toimi aivan loistavasti myös lukijalle, sillä ficin tunnelma muuttui myös tuossa hetkessä juurikin rennosta hetkestä hyökyaalloksi :D Koko tuo keskustelu ja Kaorun suunnitelma "täydellisestä hetkestä", jota Kojirou kuitenkin tiesi joutuvansa odottamaan pitkään, oli juuri oivallista rakkaudentäyteistä kinastelua, jossa korostuu se, kuinka hyvin nämä kaksi toisensa tuntevat. Sellaisia ficcejä on ihana lukea, missä keskiössä on jo vähän vakiintuneempi pariskunta :) Tykkäsin tästä kovasti, kiitos!

between the sea
and the dream of the sea

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Mä luulin jo vastanneeni tähän, mutta eipä olekaan vielä tullut tehtyä niin. Voi ei... no, parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Kiva kun palailit SK∞:n pariin hiddenben! Jos uskaltaudut jossain välissä lukemaan sen putkimiesficin (ja ehkä jotain muutakin) niin en pane lainkaan pahakseni :D Mukava kuulla, että olet tehnyt vähän lisää taustatyötä, koska kyllähän se aina auttaa pääsemään paremmin mukaan. Musta tuntuu, että ainakin 95 prosenttia fanikannasta parittaa Kaorua ja Kojirouta toisilleen, ja se on vähän niin kuin katsojien tarkoituskin :D Nää kaks on vaa niin täydellinen pari, jonka vuorovaikutuksesta ei särmää puutu (eikä kyllä niitä pehmeitäkään hetkiä). Mulla on ihan sama, että en varmaankaan kestäisi tällaista parisuhdetta (no joo, en kestäis minkäänlaista parisuhdetta), vaikka mulla on ollut joitain tämäntyylisiä kaverisuhteita.

Hauskaa että tällainen "roolijako" tuntuu sinustakin luonnolliselta valinnalta ;D Kojirou on se paljon chillimpi ja henkisesti aikuisempikin osapuoli, vaikka kun "esitys" alkaa niin hän ja Kaoru vajoavat ihan samalle tasolle :D Kaoru on sellainen liero, joka osaa päällepäin olla niin huoliteltu ja asiallinen, mutta sitten tutussa seurassa irrottelee sitten senkin edestä. Ja ehdottomasti äkkipikaisempi puolisko!

Ihanaa kuulla että pidit tämän kokonaistunnelmasta ja siitä, miten olen hahmojen suhdetta kuvannut. He todella tuntevat toisensa läpikotaisin, kun ovat olleet käytännössä ripustautuneet toisiinsa päiväkodista asti :D Musta on kiva kirjoittaa tällaisia jo vakiintuneempia parisuhteita, vaikka kyllä tälläkin parilla niiden alkuaskeleet ja varsinkin joku mutual pining on ihan laatukamaa 👌👌

Kiitoksia kommentista! Oli ihana lukea se toistamiseen ja ilahtua siitä uudelleen 😊
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Linne

  • ***
  • Viestejä: 710
  • Hämmentynyt pesukarhu
Onpas tämä herkullinen teksti!

Niin kuin olen varmaan aikaisemminkin maininnut, niin tykkään hirmuisesti näistä sun arkisista fluffyteksteistä. Tässähän ei ihan arkinen tapahtuma ollut kyseessä, mutta tunnelma oli kuitenkin ihanan leppoisa -ei mitään suuria spektaakkeleita tai polvistumisia keskellä ravintolaa, vaan ihan vain kysymys keskellä kylpyhetkeä.

Molemmat hahmot tuntuivat tosi luonnollisilta -Kaoru hermoiluineen ja äksyilyineen ja Kojiro rennon rauhallisesti kaiken ottavana. He täydentävät toisiaan kyllä hyvin :D Hajoilin myös sille että Kaoru on suunnitellut täydellistä hetkeä jo viikkoja ja Kojiro pilaa suunnitelmat paukauttamalla kysymyksen kesken kylpyhetkeä.

Ihanan lämmin ja luonnollinen teksti, kiitos tästä lauantain piristyksestä!
Kaikki perinteet ovat typeriä. Siksi ne ovat perinteitä

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Iso kiitos kommentista Linne, ihanaa että tykkäsit! Arkifluffeilun kirjoittaminen on erittäin lähellä mun sydäntä, ja mieltä aina lämmittää kuulla, että muutkin niistä tykkäävät ♥ Tässä on tosiaan pohjimmiltaan erittäin merkittävä tapahtuma, mutta tunnelma ja tilanne ovat pohjimmiltaan hyvin arkisia. Ei tosiaan mitään suuria spektaakkeleita Kojiroun suunnalta edes kosiessa, kunhan vaa eletään hetkessä ja toimitaan fiiliksen mukaan ;D

Lainaus
Hajoilin myös sille että Kaoru on suunnitellut täydellistä hetkeä jo viikkoja ja Kojiro pilaa suunnitelmat paukauttamalla kysymyksen kesken kylpyhetkeä.
Totta kai Kaoru on suunnitellut kosimista ja odotellut täydellistä hetkeä ties kuinka kauan ;D Se jätkä ei halua tehdä juuri mitään spontaanisti, eikä varsinkaan niin tärkeää siirtoa. (Niissä hääkaavakekyselyjutuissa tosiaan oli nimenomaan, että Kaoru haluaa suunnitella kosinnan.) Mutta tietenkin Kojirou on pilaamassa ne suunnitelmat omalla rennolla tyylillään (ja hän vastasikin juuri päinvastaisesti kuin Kaoru ;D). Niin erilaisia mutta toisiaan hyvin täydentäviä. Ja siksi niin hyvä pari ♥

Kiitos vielä toistamiseen itsellesi ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中