Kirjoittaja Aihe: SK8 the Infinity: Kielikorva, S, Joe/Cherry, ficlet  (Luettu 582 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Kielikorva
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: SK8 the Infinity
Ikäraja: S
Paritus: Joe/Cherry
Genre: Slice of lice

Summary: “Hyvin se menee. Näytätkin harvinaisen pätevältä.”

A/N: Kiitos Linnelle inspiraatiosta. :D <3 Vähän on taas kevään koulujuttujen ansiosta ollut kuiva kausi ficcailussa, mutta sentään jotain pientä syntyi mukavasti.



***



“Harvoin sinua näkee yhtä hermostuneena asiakastapaamisen ollessa kyseessä”, Kojiro totesi katsellessaan peilin edessä hiuksiaan sitovaa Kaorua.

“Ei minua hermostuta”, tämä murahti takaisin. “Pikemminkin minua ärsyttää.”

“Onko nuivakin kontakti?”

“Matsumura.”

Kojiro voihkaisi hiljaa. “Ah, Matsumura. Vanha kunnon tiukkapipo.”

“En minä hänestä nyt niin paljon ole purnannut”, Kaoru köhähti ja loi häneen tiukan katseen kuin olisi osoittanut, ettei kuuluisa kalligrafi Sakurayashiki tietenkään puhunut asiakkaistaan negatiiviseen sävyyn.

“Siinä määrin olet purnannut, että tiedän miten paljon sinua nyppii jo etukäteen”, Kojiro tokaisi ja lampsi peilin edessä nököttävän Kaorun luokse. “Hyvin se menee. Näytätkin harvinaisen pätevältä.”

“Pah”, Kaoru mutisi. “Typerä tukkani ei asetu millään...”

Kojiro hymähti ja sipaisi Kaorun pehmeitä suortuvia. “On se hyvin, usko pois. Tosin on yksi asia...”

“Mikä niin?”

“Korvassasi on kieli.”

“Mitä –” Kaoru ehti mutista juuri ennen kuin Kojiro lipaisi raivostuttavasti hänen korvaansa ja julkesi vielä työntää kieltään sen sisäpuolelle. “Eääh, yäk, mikä saamarin viisivuotias kakara sinä luulet olevasi?”

“Kevensin tunnelmaa!” Kojiro naurahti ja sulki kauemmas luikerrelleen Kaorun käsivarsiensa suojiin. “Saat lisäksi jurnuttaa myöhemmin tästä arvon asiakkaastasi sydämesi kyllyydestä, enkä keskeytä sinua kertaakaan!”

Hrrmmh.”

“Ja ai niin, teen illalliseksi napolitania”, Kojiro lisäsi, tarttui hellästi Kaorun leuasta ja suikkasi suukon tämän suupieleen. “Miltä kuulostaa?”

“Ei huonolta”, Kaoru tuhahti huvittuneena. “Olettaen että egoni ja olemukseni ovat vielä illalla yhtenä kappaleena.”

“Eivätköhän. Sitten vain tuulta päin, sanoi kapteeni!” Kojiro naurahti ja työnsi Kaorun lempeästi kohti eteistä.

“Keksitkö tuon ihan – hei!” Kaoru ärähti saadessaan kaupan päälle onnea tuovan läimäyksen takalistolleen.

« Viimeksi muokattu: 19.05.2021 01:13:06 kirjoittanut Maissinaksu »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: SK8 the Infinity: Kielikorva, S, Joe/Cherry, ficlet
« Vastaus #1 : 19.05.2021 17:44:33 »
On se kyllä niin ihana siinä aamukuuden aikaan herättessä avata kännykällä Fini (koska lol oon riippuvainen) ja huomata, että Mai on kirjoittanut SK8:sta ficin (ja vielä Matchablossomia!) 🥺🥺❤❤ Tää tuli kyl niin tarpeeseen aamulla! Ja ihana se oli lukea nyt kotiin päästyäkin.

Tykkään niin siitä ajatuksesta, että Kaoru avautuu Kojiroulle hankalista asiakkaistaan, koska siis totta kai se tekee niin, mitä muutakaan ;D Ja Kojirou ilman muuta kuuntelee sitä tulvaa herkeämättä ja sopivissa väleissä aina myötäilee. Ja ehkä siinä samalla myös kaataa lisää viiniä lasiin tai hieroo hartioita tai silittelee hiuksia, ihan paikasta ja tilanteesta riippuen :3 Ja tietenkin kokkaa hyvät pöperöt siihen päälle! (Siitäki olis kyl kivaa lukee fici :3)

Loppu ilahdutti mua harvinaisen suuresti, koska siis ahaha joo, mä niin tykkään ajatuksesta näistä kahdesta läpsimässä toisiaan persuksille. S:ssä lähinnä siks ku vitun peruna, miks oot niin tyhmä, mutta sit vapaa-ajalla sen takii ku sillä toisella on vaa niin kiva perse ;D Ja siis joo kyllähän ne salee siellä S:ssä myös salaa pikaisesti kourivat toisiaan kun voivat olla varmoja, ettei kukaan fanityttö just sillä hetkellä näe (ja nekin voi aina tilaisuuden vaatiessa naamioida lyönneiksi).

Idea tässä oli hauska! En kyllä yhtään ollut varautunut siihen, että kielikorva olisi tässä noinkin kirjaimellisesti mukana, mut sellaiset yllätykset ei haittaa :D Ihana Kojirou kun haluaa keventää tunnelmaa ❤ Eiköhän sellainen Kaorua sisimmässä ilahduta, vaikka itselleen tyypilliseen tapaan pitääkin vähän äristä! Ku onhan se kuitenkin merkki et Kojirou välittää 🥺 ❤

Tiiän ton tilanteen ku koulujutut ynnä muut jäädyttää ficitulvat, mutta kiva kun saat kirjoiteltua jotain siitäkin huolimatta! Toivottavasti kohta helpottaa :3
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Vs: SK8 the Infinity: Kielikorva, S, Joe/Cherry, ficlet
« Vastaus #2 : 20.05.2021 00:35:49 »
Kiituksia, Larjus! <3 Hyvä, että tämä piristi heti aamusta alkaen, ja piristipä minunkin iltaani saada näin pitkä ja mukava kommentti!

Kaoru vaikuttaa juuri sellaiselta, että "enhän minä kenestäkään puhu paskaa", mutta ai että kun viinilasi kallistuu niin johan alkaa tulla nurjaa tekstiä tärkeistäkin asiakkaista. xD Ja Kojiro tietysti kuuntelee ja on tukena. <33 Tuollainenkin olisi niin ihana skenaario, jossa Kojiro hieroskelee hartioita ja sivelee hiuksia... Kokkailutekstikin olisi hauska! Kuten myös salaiset hellyydenosoitukset S:n tuoksinnassa... Tässähän on esillä vaikka millaisia kivoja skenaarioita.

Lainaus
S:ssä lähinnä siks ku vitun peruna, miks oot niin tyhmä
Peruna! xDD

Linne ei antanut minulle otsikkoa valmiina, mutta kun se sitten juolahti päähäni, koin sen suorastaan korvaamattomaksi. :D *badum tssss* Oli kyllä kiva saada pienikin teksti aikaan! Selkeästi pitää ajatella jotain ideaa tarpeeksi lyhyenä, niin ei tule sellaista uuvuttavaa fiilistä, että kyseessä olisi kunnon möhkäle, joka ei ikinä tule valmiiksi.

- Mai

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."