Kirjoittaja Aihe: "Lakastan sinua, Kolpius." (S)  (Luettu 9649 kertaa)

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
"Lakastan sinua, Kolpius." (S)
« : 04.06.2008 18:54:39 »
// Alaotsikko: Sinun Potter-haaste||  Scorpius Malfoy/minä || S-one-shot

Title: "Lakastan sinua, Kolpius."
Genre: Romance, Fluff
Paring: Scorpius Malfoy/hymykuoppa
Raiting: S
Author: hymykuoppa
Summary: Monet ihastuvat jo nuoressa iässä, ja silloin sydänsuruja tuppaa tulemaan, vaikka sanoo kuinka rakastavansa.
A/N: Osallistuu Sinun Potter-haasteeseen
Laulujen sanat: Nerdee - Cold ja Nerdee - Broken Glass




"Lakastan sinua, Kolpius."



Heilautin punaisia kiharia hiuksiani ja hyppelin iloisesti mukulakivistä katua pitkin. Aurinko paistoi polttavasti suoraan kasvoilleni ja tuuli kutitteli paljaita jalkojani, heilutellen samalla vaaleankeltaisen mekkoni helmaa. Tunsin kivien kuumuuden jalkapohjissani seisahtuessani piha-aitamme rajalle. Vilkaisin taloamme, joka oli kaksikerroksinen, kaunis valkoinen talo. Valkoinen piha-aita ympäröi koko pihaamme, ja naapureiden talo oli samanlainen kuin meidänkin. Sitäkin ympäröi puinen, valkoinen piha-aita, jossa kuitenkin oli auki revitty kohta.

Näin, kuinka naapurinpoika istui oman talonsa portaikolla kiviä viskoen. Tunsin iloista kihelmöintiä sisälläni, enkä voinut olla heilauttamassa siroa kättäni: ”Hei, Kolpius!”
Poika kohotti katseensa ja katsoi minua pitkään ilmeettömänä; ”Se on edelleen Scorpius.”
”Minähän sanoin Kolpius”, mutristin suutani pojan tyhmyydelle. Scorpius katsoi minua ja pyöräytti silmiään jatkaessaan pikkuisten kivien poimimista ja viskomista.

”Haluatko leikkiä?” keikuin varpaillani ja hymyili pojalle, ”Minulla on uusi pallo.”
”En halua leikkiä kanssasi”, Scorpius vastasi nenäänsä nyrpistäen, ”Sinä olet tyttö.”
Kikatin omasta mielestäni hellyttävästi, mutta poika katsoi minua edelleen varsin tympääntyneenä, inhoten.
”Kaikki muutkin lapset leikkivät keskenään.”
”Minä olenkin sitten poikkeus”, poika kohotti kulmiaan häijysti, ”Sinä olet vasta kakara.”
”Minä täytän ensiviikolla näin monta”, näytin pojalle oikean käteni kaikkia sormia ja vasemman käden peukaloani, ”Näetkö?”

”Minäpä olenkin jo yhdeksän”, Scorpius sanoi ylpeästi ja nousi seisomaan, ”Ja olen sinua paljon pidempi.”
Kallistin päätäni pojan astellessa lähemmäs: ”Sinä olet vasta kakara, tuollainen pieni ja typerä.”
”En ole typelä”, mutristin jälleen suutani ja siristin silmiäni auringonpaisteelle, ”Se kuka sanoo on itse.”
Scorpius naurahti äänettömästi astellessaan nyt pihansa aidan aukosta kadulle: ”Minäpä en voi olla, koska olen sinua isompi ja viisaampi.”
”Itse olet typelä”, alahuuleni värähteli, ”Et saa nimitellä minua.”
”Saanpas, koska olen vanhempi”, Scorpius katsoi minua alaspäin ilkeästi, ”Taas sinä pillität.”

”Miksi sinä kiusaat minua?” kysyin suu mutrulla ja nielaisin kyyneleet, ”Minä tykkään sinusta.”
”Minä en tykkää sinusta”, poika kumartui tasolleni, ”Olet vasta pentu.”
”Äiti sanoo, että olen jo iso tyttö”,  katsoin Scorpiusta suoraan pojan siniharmaisiin silmiin, ”Olen äidin oma iso tyttö.”
”Minä olen silti sinua isompi”, Scorpius kohotti toista kulmaansa, ”Sinä olet pätkä.”
”Itse olet”, sanoin hiljaa ja painoin katseeni paljaisiin varpaisiini.

”Ja olet noin pentumainen”, poika jatkoi huomaamattaan minun haavoittuvaisuuttani, ”Minä olen paljon sinun tasoasi ylempänä.”
”Olet silti lapsi”, sanoin kapeita harteitani kohauttaen.
”Mutta olen aikuisempi, kuin sinä.”

”Minä tykkään sinusta silti”, hymyilin pojalle ja pussasin häntä nopeasti poskelle, ”Minä lakastan sinua.”
”Yääk”, Scorpius suoristautui täyteen pituuteensa ja pyyhki kämmenselällään poskeaan, ”Yöök!”
”Mennäänkö teelle nalle Kultasen kanssa?” hymyilin ja tartuin poikaa kädestä, ”Nalle Kulta on minun oma vauvani. Sillä on kaksi lastakin, ja minä leikin niiden kanssa aina.”
”Irti minusta!” Scorpius repäisi kätensä irti otteestani. Hän näytti hetken aikaa puusta pudonneelta, mutta astui sitten pienen askeleen lähemmäs minua. Valmistauduin ensisuudelmaani, mutta poika kuiskasikin ilkeän kuuloisena: ”Minä sanon isälleni, että sinä pussasit minua. Minun isäni tulee lyömään sinua.”

Tunsin pelon hiipivän sisälleni.

Scorpiuksen isä oli jokin Rako. Hän oli kamalan pelottavan näköinen. Hänellä oli harmaat hiukset ja hänen silmänsä aluset olivat mustat. Hänen kasvoillaan roikkui naamaa kerroksittain, enkä tiennyt miksi.

***

with every move that you make

little bit my heart you brake

that's why it's made out of stone now

with every word that you say

little bit my soul you take

that's why I'm a little bit cold now


***

”Pelottaako?” Scorpius kysyi toista kulmaansa kohottaen, ”Juokse äkkiä sisälle äidin luo, byääh, byääh.”
”Sinä olet ihan typelä”, yritin näyttää vihaiselta, mutta poika vain nauroi: ”Ai etkö enää ’lakastakkaan’ minua?”
”En!” tiuskaisin, ”Sinä olet typelin ihminen, ketä olen koskaan tavannut! Sinä olet apina! Minä vihaan sinua!”

”Kamalaa”, Scorpius pyöräytti silmiään.
”Minun sylämmeni ei kuulu enää sinulle!” kyyneleet valuivat poskillani. Kuulin kerran, kun äiti sanoi noin minun entiselle isilleni. Sen jälkeen isiä ei enää näkynyt.
”Minua suorastaan pelottaa”, Scorpius kuiskasi katsoen minua vielä kerran niin häijysti kuin osasi, ”En minä välitä tuollaisista pennuista.”

Poika kohautti vielä kulmiaan minulle ja asteli takaisin omalle pihalleen, housujen lahkeiden roikkuessa maassa. Hän vetäisi hupparinsa hihat ylös ja vilkaisi minua vielä olkansa yli. Scorpiuksen kalpeilla kasvoilla ei ollut mitään merkkiä surusta, vihasta, ei mistään. Poika heilautti vielä hiukset kasvoiltaan ja tarttui ovenkahvaan.

”Minä halusin vain leikkiä kanssasi!” huudahdin pojan perään ikävän kaivertaessa sisintäni.
Scorpius kääntyi vielä katsomaan minua ovelta ja näytti kieltään, ennen kuin pamautti oven perässään kiinni.

***

Broken glass under my bare feet

you are like a flame that burns me from within

Like a curse you haunt me in my dreams

you are like an itch that's under my skin


***

”Minä lakastan sinua silti”, alahuuleni värisi jälleen ja kyyneleet tippuivat kadulle, kun astelin takaisin etupihallemme. Nurmikko kutitti varpaitani, kun kuljin talon seinustaa pitkin takapihalle, missä nalle Kulta istui puun oksalla hymyilemässä minulle.

”Minä lakastan sinuakin”, kuiskasin nallelle nostaessani hänet syliini ja halatessani häntä tiukasti, ”Minä lakastan teitä molempia.”
Nalle Kulta hymyili minulle, kun kyyneleeni tipahti sen korvalle.

Rutistin Kultaa sylissäni entistä kovempaa, kun huomasin puun kuoressa kauniilla kirjaimilla kirjoitetut sanas Scorpius Hyperion Malfoy. Sanat oli ympäröity sydämillä ja erilaisilla kiemuroilla, ja i:n pisteet oli paikattu sydämillä.

"Lakastan minä sinuakin", kuiskasin taikasauvalleni, joka oli tallessa mekkoni helman sisällä, "Mutta se on meidän kolmen salaisuus."
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:10:21 kirjoittanut Beelsebutt »
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #1 : 04.06.2008 19:05:14 »
Suloinen lapsenrakkaus. Ja tyttöbakteerit (niitähän Scorpius kai inhosi?).
Lainaus
”Minä sanon isälleni, että sinä pussasit minua. Minun isäni tulee lyömään sinua.”
Ihanaa, juuri jotain mitä lapselta voi odottaa ja mikä aiheuttaa pelkoa...
Mutta voi hymykuoppaa, Scorpius vaan on niin ilkeä...
Ihana tarina kerrassaan ja söpösti kirjoitettu ja niin... todellinen.
(Rakentava? Ottaa aurinkoa loma-asunnollaan.)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #2 : 04.06.2008 20:23:45 »
Oih, olipas suloisia lapsia. Itse en ole koskaan oikein viihtynyt lasten seurassa, joten en tiedä, kuinka moni kuusivuotias lättyttää, mutta se oli kyllä vain suloista. Olit saanut itsestäsi aika suloisen lapsen ja tyttöbakteerit kunniaan! Sie et vain noudattanut poikabakteereiden linjaa.

Mitähän muuta. Laulun sanat olivat hyvät, hetken luulin, että siirryttäisiin aikaan, jolloin nämä kaksi olisivat vanhempia ja heidän suhteensa olisi jo jossain pisteessä. Se olisi ollut hyvä jatko, mutta kyllähän tämäkin oli söpö. Tykkäsin nalle Kullasta<3 Nallet ovat jotain ihanaa, minulla oli itsellänikin pienempänä monta nallea ja tykkään niistä edelleen. Tunnearvoa.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Karasu

  • ***
  • Viestejä: 58
  • It's like me and my things.
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #3 : 04.06.2008 21:10:17 »
Lainaus
Poika kohautti vielä kulmiaan minulle ja asteli takaisin omalle pihalleen, housujen lahkeiden roikkuessa maassa. Poika vetäisi hupparinsa hihat ylös ja vilkaisi minua vielä olkansa yli. Pojan kalpeilla kasvoilla ei ollut mitään merkkiä surusta, vihasta, ei mistään. Poika heilautti vielä hiukset kasvoiltaan ja tarttui ovenkahvaan.

Hieno kappale! Ja tosi inana lättytyt fikki ;D Me like, yes, yes.
Otsikon perusteella valitsin luettavaksi ja muutenkin ;D
Pitää lukee näit Potter G2(vai kolmosia?) aina välillä ;D
Elä kysy mitään mistään koska mä en kerro mitään mistään koskaan .-.

^Haluutko samantyylisen? Heitä yksäriä ;D

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #4 : 04.06.2008 21:15:30 »
Winga, Kelmikiti, Arte ja Karasu, kiitos kommenteistanne, ihanaa kun olette tästä pitäneet (:
Arte, itse asiassa minä tiedä muutaman sellaisen lapsen, jotka eivät ole syystä tai toisesta oppineet sanomaan ärrää, vaan he ovat tottuneet sanomaan sen ällänä. Saahan sitä korjattua puheterapioilla, mutta nämä kyseiset lapset ovat 5-8 vuotiaita. Ja eräs sukulaiseni sai tämän vian korjattua vasta 11-vuotiaana. En sitten tiedä..  tai sitten lapsi ei halua sanoa ärrää, en tiedä : D Enhän minä muuten tuossa ficissä lässyttänytkään kai? :D Mutta näin, asian vierestä jälleen.

Kiitos teille ^^
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Voldemort

  • Vieras
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #5 : 04.06.2008 21:31:08 »
Tämä on aivan loistava! Lapset ovat mainioita, ja Scorpius oli ilkeä, mutta niin luontevalla tavalla. Juuri noin vähän vanhemmat lapset puhuvat toisille lapsille. ;D Samaan aikaan niin suloista, koska kyseessä on kaksi lasta, mutta samaan aikaan niin surullista. Lapset oppivat raadollisuuteen ja siihen, että sydän särkyy. :P Toivottavasti minäkertoja kertoo kotona isälleen ja sen isä uskaltaa mennä vetään Scorpiuksen isää turpiin. :D Eikö se niin menee? Meidän isi tekee teidän isistä hakkelusta. No hyvä on, en kannata väkivaltaa.

story^

  • Lattiaeläin
  • ***
  • Viestejä: 372
  • Billion dollar baby
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #6 : 05.06.2008 09:30:47 »

Scorpiuksen isä oli jokin Rako.
*totaalinen repeäminen*  :D Ihmettelin jonkin aikaa, että mikä h*lvetin Rako, kun sitten tajusin, että se oli Draco r-vikaisen pikkulapsen suusta.
Otsikko oli mainio ja täytyy myöntää, että mä kyllä ihailen, että pystyit näin hienon ja omalla tavallaan hauskan tekstin kirjoittamaan näin lyhyessä ajassa (Minä itsekö hidas kirjoittaja?! En kai sentään...  ::))
Tää oi mahtava, tuleeko tähän jatkoa?? *koiranpentuilme*  :)
The winter has passed
And the spring has come
We have withered
And our hearts are bruised from longing


ava by puolipro

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #7 : 05.06.2008 14:57:56 »
Oi että, tuli hölmö hymy huulille kun sain tämän luettua. Tällaista olisi mukava lukea enemmänkin, vaikka niin että Rakoa olisi enemmän  ;D 

Tosi söpösti tämän kirjoitit ja Scorpius oli miniatyyri Dracosta, ihan selvästi :D Koska tämä oli one-shot niin en voi pyytää jatkoa, muutenhan sitä tässä vaiheessa jo vaatisin.

Kiitos tästä!
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #8 : 06.06.2008 10:42:29 »
Kiitos kovasti Voldemort, story^ ja Sierra (:
En ole täällä ennen pahemmin nähnyt tämän tyylisiä lapsien rakkausficcejä, joten päätin itse testata tällaista (: Ja todellakin, tämä oli nyt tässä one-shot kuten otsikossa seisoo. En vain millään jaksa tehdä tähän jatkoa, kun tykkään tästä one-shottina ::) Kiitos silti arvostuksestanne ja omista mielipiteistänne, piristävät aina kummasti kirjoittajaa, kun lukija kertoo positiivista palautetta (: Kiitos.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2008 10:54:05 kirjoittanut hymykuoppa »
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Sädekehä

  • Hömelö otus
  • ***
  • Viestejä: 1 180
  • Until you believe
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #9 : 06.06.2008 12:01:31 »
Oi, olipas tämä suloinen ficci. Minulla ei juurikaan ole kokemuksia noin pienistä lapsista, mutta hyvin aidon tuntuisia heistä sait. Scorpius ilkeys oli samalla huvittavaa, mutta myös surullista. Ah, ihana. :]
All I wanted was you

Ava by Sinderella

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 960
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #10 : 06.06.2008 17:46:06 »
Awww...
Just tällaiset lapsista kertovat ficit saavat minut aina hymyilemään typerästi <3
Tämä oli tosi söpö ja henkilöt tuntuivat oikeasti lapsilta, esimerkkinä nyt vaikka se tapasi kuvata ikä. 'Näin monta sormea', aww.
"Kolpius" oli myös ihana, vaikken olekaan kuvitellut häntä ihan noin ilkeäksi. Mutta toisaalta, yhdeksänvuotias... ::)
Jos luettelisin kaiken mistä tykkäsin, tästä kommentista tulisi liian pitkä, joten taidan jättää väliin  ;D

~Violet kiittää

//Ja kyllä, tällaisia lapsificcejä tarvitaan ehdottomasti lisää<3


I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Peikonsukka

  • ***
  • Viestejä: 101
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #11 : 06.06.2008 22:03:45 »
Tiesin jo heti otsikon nähtyäni ett täst tulis hyvä fic (tiiän et ficin hyvyys ei riipu vaan otsikosta vaan myös kirjoittajasta ja juonesta, mut silti), ja olin oikeessa.Scorpius on just semmonen mitä aattelis Darcon kasvattamasta lapsesta (just samanlainen ku isänsä). Nalle  Kulta oli ihana ja oli just semmosta kuusvuotiaan meininkiä, et on ite ´jo´ kuus ja on oma vauva (nalle tai nukke) jolla on sitte jo omiaki lapsia (jotka on sitte pienempiä nalleja tai nukkeja). Tulee oma itteni mieleen kuus vuotiaana.'
Lainaus
Kuulin kerran, kun äiti sanoi noin minun entiselle isilleni. Sen jälkeen isiä ei enää näkynyt.
Tääki oli nii maino, ku pikkulapset matkii vanhempien sanomisia tietämättä välttämättä ees niitten tarkotusta.
 Taas yks fic, jolle toivon ehdottomasti jatkoa.

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #12 : 08.06.2008 21:06:45 »
Kiitos kiitos, Sädekehä, Violet Baudelaire ja _jj_. Jos te olette tästä tykkäilleet, olen siis onnistunut tehtävässäni. Tavoite oli selvä ja kirkas, suloinen lasten ihastumisficci, ja tadaa (: Kiitos arvotuksestanne, olen hyvin otettu.
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #13 : 16.06.2008 21:13:33 »
Ihan hillittömän lutunen ficci, ja herätti yllättäviä naurunpyrskähdyksiä, mutta ehdottoman vilpittömiä sellaisia. Onnistuit saavuttamaan tavoitteesi täydellisesti, onnittelut! Olitpas ihana lapsi ja Scorpius ilmiselvä Malfoyn verenperinnön jatkaja.  ;D
Lainaus
”Minä olen paljon sinun tasoasi ylempänä.”

Lainaus
Valmistauduin ensisuudelmaani, mutta poika kuiskasikin ilkeän kuuloisena: ”Minä sanon isälleni, että sinä pussasit minua. Minun isäni tulee lyömään sinua.”
Voi, mikä järkyttävä pettymys. Näen silmissäni jo Dracon nyrkki pystyssä. "Vai menit sinä pussaamaan poikaani?" Lol.
Lainaus
Tunsin pelon hiipivän sisälleni.
Scorpiuksen isä oli jokin Rako.
Voi reps. (Oli tainnut sota jättää jälkensä Dracoonkin, kuvauksesta päätellen?)

Ja rakastuin Nalle Kultaan. Tarvitseeko tästä muuta sanoa, vei sydämen mennessään.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #14 : 16.06.2008 22:40:49 »
Söpöä! :D
Voi voi! Ei tyttö taida saada vastakaikua rakkaudelleen.
On tuo lapsen rakkaus sitten söpöä! Sitä rakastaa kaikkia. :-*
Oli tuo Scorpius kyllä aika ilkeä. Olisi voinut olla edes hieman kiltimpi. Mutta sellaisia ne pojat ovat. Ainakin Malfoyn pojat. Mutta kyllä minä silti uskon, että Scorpius on sisimmässään tosi kiltti ihminen, mutta hän ei vain näytä sitä.

Tämäkin oli niin ihana!

-night eagle-
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Ditz

  • ***
  • Viestejä: 15
  • Retiisikorvikset<3
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #15 : 17.06.2008 12:52:39 »
Ihana tarina:) Varsinkin tuo Dracon kuvaus oli niin osuva... Harmi ettei tälle tule jatkoa lisää, mutta toisaalta ymmärrän kyllä, mikset halua jatkaa tätä. Tämä on hyvä tällaisenaan. Silti Rakosta/Raosta olisi voinut lukea enemmänkin<3
Ditz kiittää ja kumartaa
Draco, rakkaimpain<3 Miksi Asteria, miksi?
Luna<3 
Sirius<3
Kyllä musta vielä se taikaministeri tulee!

poppy

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #16 : 18.06.2008 13:33:38 »
Oi että! Tää oli tosi hauska! :)
Oot onnistunu ihanasti.
( Rako... ;D ) Tää oli ihan hirmu söpö!!!!!!

poppy kiittää

Mullistus

  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #17 : 18.06.2008 16:10:32 »
Voi kun suloinen... siis todella. Ja Scorpius niin ilkeä ^^;;


Lainaus
Scorpiuksen isä oli jokin Rako.
*totaalinen repeäminen*  Hymyilee leveästi Ihmettelin jonkin aikaa, että mikä h*lvetin Rako, kun sitten tajusin, että se oli Draco r-vikaisen pikkulapsen suusta.
Aivan kuten hymykuoppa sanoikin ^^;;
hyvin keksitty tuo Rako <3

Kiitän
--Mullistus
School is practice for future, practice makes perfect, nobody is perfect, so why practice?

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #18 : 19.06.2008 15:08:10 »
Ei apua miten paljon kommenttia tännekin on ilmestynyt. Pitää hoitaa kaikki nyt enne juhannusta alta, koska siirryn pian mökkeilemään (:

Kiitos siis Fiorella, night eagle, Ditz, poppy ja Mullistus (:
Nähtävästi kaikki ovat tästä pitäneet, ja sitä minä halusinkin  ::) En todellakaan ole tällaisia täällä nähnyt, joten yritän muuttaa nyt finin turvallista maailmaa lapsirakkaammaksi, jotta nuoremmatkin voivat jotain suloisia rakkausficcejä lukea  ::) Itse vain niin tykkään lapsista, niin oli pakko kokeilla tällaista tuon mahtavan haasteen myötä (:

Huomasin muuten, että tännekin on tuota huumoria lipsunut, jota löytyy lähes kaikista ficeistäni, vaikka vuosi tai pari sitten olin vannoutunut angstin kirjoittaja -,- Nyt se ei enää taitu ei sitten millään  ::)
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Taki

  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: "Lakastan sinua, Kolpius."
« Vastaus #19 : 16.07.2008 13:21:39 »
Aaawww, miten suloinen! :D

Mukava lukea välillä lapsista. Minusta nämä henkilöt olivat tosi aidosti omanikäisensä oloisia. Scorpiuksesta tuli kyllä kovasti mieleen Draco (tai siis Rako ;D). Sujuvaa ja hauskaa tekstiä, tässä pari lempikohtaani:
”Minä tykkään sinusta silti”, hymyilin pojalle ja pussasin häntä nopeasti poskelle, ”Minä lakastan sinua.”
”Yääk”, Scorpius suoristautui täyteen pituuteensa ja pyyhki kämmenselällään poskeaan, ”Yöök!”
Haha, tämä oli vaan niin huvittava! :'D Tosi romanttinen suukottelukohtaus <3
Lainaus
”Pelottaako?” Scorpius kysyi toista kulmaansa kohottaen, ”Juokse äkkiä sisälle äidin luo, byääh, byääh.”
”Sinä olet ihan typelä”, yritin näyttää vihaiselta, mutta poika vain nauroi: ”Ai etkö enää ’lakastakkaan’ minua?”
”En!” tiuskaisin, ”Sinä olet typelin ihminen, ketä olen koskaan tavannut! Sinä olet apina! Minä vihaan sinua!”
Tuo sinä olet apina oli aivan paras, niin lapsellinen haukkumanimi ja hellyyttävä kohtaus muutenkin!

Nalle Kulta oli ihana yksityiskohta, kuten myös se että lapsi matki äitinsä sanoja "minun sydämeni ei kuulu enää sinulle" ;D

Juu, minä tykkäsin kovasti. Söötti. :)