Kirjoittaja Aihe: SK∞: Lasillinen kylmää vettä (S, Cherry & Joe, triplaraapale)  (Luettu 1062 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Lasillinen kylmää vettä
Author: Larjus
Chapters: Triplaraapale
Fandom: SK∞ (SK8 the Infinity)
Characters: Nanjou Kojirou (Joe), Sakurayashiki Kaoru (Cherry blossom)
Genre: Arkinen (rakkaus)vittuilu
Rating: S
Disclaimer: En omista oikeuksia hahmoihin, eikä minulle ole maksettu tämän kirjoittamisesta.
Summary: Kojirou haluaa lasillisen vettä.

A/N: Raapalejuoksu antoi mulle alkujaan tämän idean, mutta en ehtinyt edes aloittaa kirjoittamista ennen kuin se sana oli jo mennyt :D lol. Päätinpä kuitenkin kirjoitella ideastani ficin ihan muuten vain, koska ihan sama miten vanha vitsi tää on, tää on niin MatchaBlossomia. They would. 100 %. Raapalemittaankin tämä mahtui, vaikka mietin, tulisiko tästä vain ylipäätänsäkin ficlet.

Tää ei oo mikään varsinainen shippifici (tän voi lukea myös niin, etteivät he ole pari), mutta kyllä tää on ihan kirjoitettu ne pinkit shippilasit silmillä :D En mä muuhunkaan pysty.



Lasillinen kylmää vettä


”Hoi Kaoru, toisitko minulle lasillisen vettä? Kun nyt kerta keittiössä olet.”

Kojiroun ääni kantautui Kaorun korviin jostain olohuoneen suunnalta. Tämä huokaisi itsekseen erittäin turhautuneesti mutta vääntyi ylös tuoliltaan ja siirsi itsensä lavuaarin ääreen. Hän nappasi kaapista puhtaan lasin ja täytti sen nopeasti vaivautumatta valuttamaan vettä laisinkaan.

”Siinä on”, hän tokaisi tyrkätessään lasin sohvalla istuvalle Kojiroulle ja oli jo tekemässä lähtöä takaisin keittiöön, kun tämän sanat saivat hänet pysähtymään.

”Tämähän on ihan haaleaa. Minä halusin kylmää vettä.”

”No sellaista et pyytänyt”, Kaoru ärähti mutta nappasi lasin kuitenkin takaisin itselleen. ”Jos ei kelpaa niin tee itse – ”

”Kun jotain on aloitettu se tehdään kunnolla loppuun.”

Kaoru harkitsi vakavasti kaatavansa veden Kojiroun päälle mutta päättikin olla heistä kahdesta se järkevämpi ja palasi keittiöön. Kojirou hymähti itsekseen tyytyväisenä jatkaessaan television katselua. Hän kuuli Kaorun kolistelevan keittiössä muttei suonut metelille sen suurempaa huomiota. Eiköhän hän kohta vetensä saisi.

”No niin, tässä on”, Kaoru sanoi palattuaan olohuoneeseen Kojiroun tykö ja ojentaessaan vesilasia tälle. ”Saa luvan olla tarpeeksi kylmää.”

Kojirou otti lasin vastaan mutta päätyi tuijottamaan sitä kuin ei olisi koskaan aiemmin mitään sellaista nähnytkään.

”Tämähän on täynnä jääpaloja”, hän sanoi epäuskoisesti.

”Ne ovat vettä ja ne ovat kylmiä.”

”Mutta kiinteitä. Ei niitä voi juoda.”

”Jos haluat nestettä, odota. Kyllä ne lopulta sulavat.”

”Kuules nyt…”

Kojirou nousi ylös kohtaamaan uhmakkaasti paikallaan tapittavan Kaorun. Tämän kultasilmien katse suorastaan haastoi riitaa.

”Saat luvan sulattaa nämä minulle.”

Sen sanottuaan Kojirou salamannopeasti nykäisi Kaorun kimonoa hieman sivuun niskan seudulta ja kaatoi jääpalat vaatteen sisään. Kaoru kiljaisi äänekkäästi, kun jääpalat lipuivat pitkin hänen selkäänsä, ja hyppelehti paikoillaan kuin olisi hiilloksella seissyt. Hieman järkytyksestä toettuaan hän iski nyrkkinsä Kojiroun rintakehään.

”Saamarin gorilla! Mitä päässäsi oikein liikkuu!? Tästä et kyllä hengissä selviä!”

Seuraavaksi hän potkaisi Kojirouta sääreen niin, että oli tämän vuoro kiljahtaa ja hyppiä paikoillaan kivusta.

Mutta oli se kyllä äskeisen näyn arvoista.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2022 17:39:42 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 472
  • ava Claire + bannu Ingrid
Nää kaksi niin tekis just näin! :D Aivan mahtavaa, että sait heidät tähän tilanteeseen ja niin näkisin näin tapahtuvan, sekä alkutilanteen, että tuon Kaorun jääpaloihin upottamisen. Siitä lähtien on Kojiro varmasti osannut heti pyytää vetensä sopivan kylmänä, nestemuodossa. :D Vaikka ties mitä muuta käyttöä niille jääpaloille mahtoi lopulta löytyä, hehe. Kiitos tästä päivänpiristyksestä! ^^
Hyppää lehtikasaan!

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Olin jo varma, että pian läsähtää vesilasi päähän, jos vielä tuollainen mussutus aiheesta ottaa jatkuakseen. :D Tämä oli kyllä helppo lukea myös shippilasit silmillä, vaikka toimii kasuaalimpanakin kaveruutena. Kaveria on joka tapauksessa hauska ärsyttää! Kiva kyllä että Kaorulta löytyi jaloutta hakea lasiin kylmempääkin vettä, vaikka tilanne sitten menikin miten meni. xD

Tämä oli oikein söötti ja mukavan pituinen tarinainen, kiitoksia. <3

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Kiitos kiitos kommenteista, Grenu ja Mai! ^^ Kiva kuulla että tykkäsitte tästä töhöilystä, semmonenhan on tälle kaksikolle niin ominaista.

Lainaus käyttäjältä: Grenade
Vaikka ties mitä muuta käyttöä niille jääpaloille mahtoi lopulta löytyä, hehe.
Niinpä, kuka tietää ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kyllä mahdollisesti sitten, kun vittuiluvaiheesta on päästy yli :D Siinä sulais ne jääpalatkin mukavasti (ja Kojirou vois sitten nuolla ne nesteet Kaorun keholta eiku-)

Lainaus käyttäjältä: Maissinaksu
Olin jo varma, että pian läsähtää vesilasi päähän, jos vielä tuollainen mussutus aiheesta ottaa jatkuakseen. :D
Eihän Kaoru nyt sellaista, vaikka mieli tekis, kun hän on niin "fiksu ja aikuinen" Kojiroun rinnalla XD Vaikka ei hänen lopullinen ratkaisunsa kovin kypsä ole sekään. Mut sehän on tiedossa, että keskenään tämä kaksikko taantuu lasten tasolle ;D

Shippilasitkin sopii oivasti kasvoille, kun on Cherrystä ja Joesta kyse :3 Ja kuten sanottu, ne oli minullakin päällä tätä kirjoitellessa, koska se vain on niin antoisaa. Ja eiköhän se niin tule olemaan jatkossakin.

Kiitos vielä molemmille ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Isfet

  • Kaamoskirjuri
  • ***
  • Viestejä: 1 396
  • kuppi teetä kaipaukseen
Kommenttikamppanjasta moi! Uusimmissa teksteissäsi ei ollut minulle tuttuja fandomeita, mutta tämä vaikutti sellaiselta mikä ei välttämättä vaadikaan kovin suurta tietämystä  :D

Tämä oli oikein kiva raapale, sanoisinpa melkein että hyvänmielenteksti. Mutta se nyt varmaankin riippuu myös lukijasta, mistä itsekukin tykkää ;D Dialogi oli todella luontevaa ja vei tarinaa mukavasti eteenpäin omalla painollaan. Lisäksi tekstin yleissävy oli mukavan humoristinen, juuri sopiva tähän raapaleeseen.

Lainaus
Kaoru harkitsi vakavasti kaatavansa veden Kojiroun päälle mutta päättikin olla heistä kahdesta se järkevämpi ja palasi keittiöön.

Mitä valtavaa itsehillintää ja henkistä kypsyyttä  :D  Vaikka kyllä olisi melkein kannattanut ennemmin vaan hulauttaa vedet toisen päälle sujuvalla ranneliikkeellä, kaikilla ei ole vastaavaa rajoitinta ja sitä saattaa itse joutua uhriksi  ;D

Lainaus
Kojirou otti lasin vastaan mutta päätyi tuijottamaan sitä kuin ei olisi koskaan aiemmin mitään sellaista nähnytkään.

Todellakin, järkytys on suuri. Kiitos tästä tekstistä, tätä oli mukava lukea.
ja mä uskon ihmeisiin
tai ainaki sanon niin
olihan joskus tääl
lentävii dinosauruksii

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
En tunne fandomia, mutta seuraillut sen päätymistä Finiin aika uteliaana ja tuuminut, pitäisiköhän yrittää sukeltaa fandomiin. Googlasin hahmot, että tietäisin heidät ulkonäöltä ja tarvitsen niin paljon elämääni Sakurayashiki Kaorua, koska siis cool. :D ♥ Kiva ficci, vaikka fandomia ei tunnekaan!! ♥

Kiitos ficistä ja tästä fandom-makupalasta, on se eri kiva sukeltaa "vieraisiin vesiin" aina sillon tällön. :D


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Isfet: Myöhäiset tervehdykset takaisin! Aattelen itsekin, että tämä teksti on niin itsestäänselvä, että mukana pysyy, vaikkei hahmot entuudestaan tuttuja olisi :D Musta kans tuntuu, että tämä palanen antaa siitäkin aika selkeän kuvan (koska se meno on just tätä).

Kaorun ei tosiaankaan olis kannattanut olla tilanteessa se kypsä ja järkevä (vaikka eihän hänkään oikeasti ollut, vittuilee omalla tavallaan), kun pitäisihän hänen tietää, että Kojirou ei koskaan suostu jäämään kakkoseksi ;D Hyväntahtoinen kiusanteko ja vittuilu jatkuu alettuaan aina molempiin suuntiin, mutta vaikka Kaoru nyt ei tykännytkään jääpaloista niskassaan tai Kojirou potkusta sääreen, he ovat oikeasti ihan hyvällä tahdolla mukana :D Et joo, eipä mikään ihme että tätä hyvänmielentekstiksi sanot.

Kiitos kommentista! Kiva kuulla, että tykkäsit ♥


Odo: Sun todellakin pitää katsoa SK8 jos et ole jo ehtinyt (koska aaaa tartten elämääni lisää faneja ;D Ja sä todellakin tarttet Kaorua!), niin saat menosta vielä enemmänkin irti! Voin mainostaa SK8:a ihan säälimättä ;D Vieraisiin vesiin on kiva sukeltaa aina välillä, ja niistähän voi myös varsin kätevästi tehdä tuttujakin vesiä... :D

Kiva kuulla että pidit, ja kiitoksia kommentista! ^^ ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Linne

  • ***
  • Viestejä: 696
  • Hämmentynyt pesukarhu
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta!
Lähin etsimään jotain söpöä arkitekstiä enkä joutunut pettymään :D nämä sun arkiset tekstit on aina ihanan lämpimiä ja niistä tulee hyvälle tuulelle, vaikka nyt liikuttiinkin aika kylmissä tunnelmissa (pun intended)

Hahmot olivat tässä hyvin in character ja tää sopisi hyvin ihan sarjaankin! Itse olen sitä mieltä että tuolla pään aukomisen määrällä Kojiro olisi ansainnut saada vedet kaadetuksi naamalleen, hakekoot itse juomansa jos ei kelpaa :D Kaorun kosto olikin ihanan tyydyttävä vaikka Kojiro pääsikin lopulta niskan päälle 😅 kiitos tästä tekstistä, se sopi ihan loistavasti sateiseen sunnuntaipäivään!
Kaikki perinteet ovat typeriä. Siksi ne ovat perinteitä

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 930
Pfffft, kunnon pikkumainen sota :'D
Hahmot ei ole tuttuja, mutta ostin tämän silti ihan täysin. Tuntui ihan siltä, että tällainen vittuilu ei ole näille mikään uusi harrastus, vaan ihan jokaviikkoista, jos ei jokapäiväistä.
Ja luovuutta ei kyllä puuttunut xD mahtaa mennä hiukan pidemmän aikaa jääpalojen hommaamiseen kun että vaan valuttaisi hanasta sitä kylmää vettä 😂 mutta sekin kertoo vaan omistautumisesta, ihan sama  vaikka menisi pidemmän aikaa, mutta jos sillä voi vaan antaa toiselle opetuksen ja saada sen kimppuunsa...

Nautin, kiva kun kirjoitit!

~Violet

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Linne: Ihanaa että tykkäilet näistä mun arkificeistä 😊 Tunnelmat ovat tosiaan tässä aika kylmät (haha) vaikka kun on näistä kahdesta kyse, kyllä se siitä hetkessä kuumenee :D Kojirou olis varmastikin ansainnut ne haaleat vedet naamalleen, kun ei ollut kelvata, mutta Kaoru päätti olla "kypsä" ja toimia toisin ;D Eipä tämä kohtaus varmastikaan lopu tähän, Kaoru saattaa hyvinkin jatkaa potkiskelua, ja riippuen näiden kahden parisuhdestatuksesta, ties mihin tilanne vielä tästä etenee 🤭🤭 Ja ehkä ne jääpalat (ennen kuin ovat kokonaan sulaneet) päätyvät Kojirounkin paidan alle... ;D

Kiitoksia kommentista!


Violetu: Joo nämä kaksi vittuilevat puolin toisin ihan vain itsensä (ja toistensa) iloksi, ei tosiaan mitään uutta auringon alla :D Mahtavaa, että näinkin lyhyestä pätkästä se välittyy, koska tällainen käytös on Kojiroun ja Kaorun ystävyyden kulmakivi ♥
Ja luovuutta ei kyllä puuttunut xD mahtaa mennä hiukan pidemmän aikaa jääpalojen hommaamiseen kun että vaan valuttaisi hanasta sitä kylmää vettä 😂 mutta sekin kertoo vaan omistautumisesta, ihan sama  vaikka menisi pidemmän aikaa, mutta jos sillä voi vaan antaa toiselle opetuksen ja saada sen kimppuunsa...
Juurikin näin ;D Pointti ei ole siinä, miten pääsee itse helpolla, vaan siinä, että voi vittuilla toiselle takaisin :D Koska kyllähän jokainen mahdollisuus pitää käyttää hyödyksi!

Ihanaa että nautit! Kiitos sinullekin kommentista ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中