Kirjoittaja Aihe: Ahdoit muodokkaan ahterisi kanaaliin | Ever given/Russian Warship 545 | S | Huumori  (Luettu 2511 kertaa)

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Nimi: Ahdoit muodokkaan ahterisi kanaaliin
Paritus: Ever given/Russian Warship 545
Ikäraja: S
Genre: Enemies to lovers, huumori
Disclaimer: Mulla ei ole hajuakaan mille osastolle tää pitäis laittaa, koska eihän tää oo mikään fandomi tai rpf vaikka onkin oikeat laivat kyseessä, joten pistin tänne, koska originaaleissakin saa viitata oikeisiin asioihin :D Valvojat saa siirtää jonnekin toiselle alueelle jos kokee sopivaksi.
A/N: en oikeesti tiiä. tää on tän illan älynväläys XD saatan jopa poistaa tän myöhemmin, tää on niin randomi mut joo
Niille jotka ei tiedä: Suezin kanaalissa on ollut jo muutaman päivän jumissa rahtialus, joka keskeyttää tukkimisellaan 10 % maailman tavarantoimituksesta. Kanaalissa on myös tietä odottelemassa alus, joka on merenkululle ilmoittanut nimekseen Russian Warship 545. Kaikki tekstissä esiintyvät absurdit yksityiskohdat ovat totta (paitsi se että laivat osais puhua)

”Tiedätkö, että tukit koko Suezin kanaalin ahterillasi”, Russian Warship 545 huomautti keinahdellessaan kanaalin satojen laivojen aikaansaamien aaltojen tahdissa.

”Tiedän. Vaikea olla tietämättä, kun istuskelen tässä kaikessa rauhassa”, Ever given tokaisi ärsyyntyneenä, että muut laivat jaksoivat valittaa hänelle siitä. Parhaillaan pieni nosturi pökki hänen persettään, mutta nosturi ei ollut kovin kokenut, eikä näyttänyt tietävän mitä tehdä. Ever givenin teki mieli käskeä nosturia tökkimään hieman alemmalta, jotta se kiihdyttäisi mukavasti hänen moottoriaan.

”Voisitko siirtyä. Istuskelusi keskeyttää 10 % maailman tavarantoimituksesta”, Russian Warship 545 ärähti.

”Ei juuri nyt huvita”, Ever given tokaisi ja yritti heiluttaa peräänsä näyttääkseen asettuvansa mukavasti, mutta perä oli auttamattomasti jumissa.

”Nyt minun täytyy kiertää koko Afrikan manner päästäkseni kotiin”, Russian Warship 545 huomautti ja hänen kommenttiinsa yhtyivät sadat muut laivat, jotka lipuivat Suezin kanaalilla odottaen kanavan vapautumista.

”Mistäs sitä ollaan palaamassa? Typerästä ja turhasta sodasta?” Ever given syytti.

”Mistä niin päättelit.”

”Siitä, että nimesi on Russian Warship 545.”

Russain Warship 545 vilkaisi kiroten kylkeään, johon nimi on painettu suurilla kirjaimilla. ”Kuka tuon tuohon laittoi”, hän mutisi. ”Olen tavallinen rahtialus. Usko pois. Omaan kylkeesi on maalattu Evergreen, vaikka nimesi on Ever given.”

”Kehtaatkin sheimata minua, vain koska minulla on identiteettiongelmi”, Ever given tulistui. ”Enkä ole eilisen teeren laivoja. Tunnistan kyllä venäläisen sota-aluksen kun sellaisen näen.”

”Etkö voisi siirtyä”, Russian Warship 545 huokaisi. 

”Ja päästäisin sinut sotimaan? Ei kiitos. Teen maailmalle palveluksen.”

”Olen palaamassa sodasta – ei kun siis, olen palaamassa kotiin”, Russian Warship 545 sopersi ja punastui. Nyt tuli möhlittyä. Hän päätti yrittää kiinnittää huomiota Ever giveniin, jotteivat muut lähellä kuuntelevat laivat alkaisi halveksumaan häntä. ”Näin satelliittikuvasta, että piirsit mereen kikkelin, ennen kuin ahdoit ahterisi poikittain kanaaliin. Todella epäammattimaista”, Russian Warship 545 huomautti ja muut laivat yhtyivät moitteeseen.

”Ei yhtä epäammattimaisempaa kuin sotiminen”, Ever given vastasi tyynesti ja huikkasi muille: ”Hei, tuo tyyppi on sotalaiva ja te syytätte minua kikkelin piirtämisestä mereen?”

”Sotalaiva ei keskeytä 10 % maailman tavarantoimituksesta”, eräs rahtilaiva huusi.

”En ole sotalaiva”, Russian Warship 545 ärähti. Hän piti enemmän termistä sota-alus. Ever given/green ei ollut ainoa, jolla sai olla identiteettiongelmia!

”En voi sille mitään, että minulla on thicc ass”, Ever given huokaisi ja antoi viimein halulleen periksi ja huudahti perää tökkivälle nosturille: ”Töki alempaa!

Pieni nosturi sähisi hänelle kiukkuisesti ja tökki sen sijaan ylempää.

”Tulipa möhlittyä”, Ever given mutisi itsekseen.

Russian Warship 545 alkoi tuntea myötätuntoa Ever giveniä kohtaan. Hänellekin oli naurettu ja tiuskittu sota-aluskoulutuksessa.

”Mutta se kikkelin piirtäminen oli niin hauskaa, että ehkä tämä on sen arvoista”, Ever given tuumi.

”No, kyllä minäkin sille vähän naurahdin”, Russian Warship 545 myönsi suoden Ever givenille pienen hymyn. ”Olen katsonut ne merikartat useasti huvin vuoksi.”

”Niinkö?” Ever given innostui. ”Piditkö varsinkin sen muodosta?”

Russian Warship 545 yllättyi Ever givenin äänensävyn muutosta. ”Tuota… no, ihan muodokas kikkelihän se oli.”

”Kiitos. Tuota… haluaisitko tulla kylään minun luokseni, kun olen päässyt pinteestä?”

”Ai… no tarkoitatko, että sinulla on… muutakin muodokasta tarjottavana?” Russian Warship 545 takelteli punastuen.

”Et taida sieltä nähdäkään, mikä muodokas osa minusta otti kiinni maahan”, Ever given vihjaili.

Russian Warship 545 punastui yhä syvemmin. Ever givenillä tosiaan oli melkoisen thicc ass ja ehkä häntä ei haittaisikaan kanaalin vapauduttua seurata kyseistä rahtialusta hetken aikaa. Ehkä pieni odottelu ei ollutkaan maailmanloppu.

« Viimeksi muokattu: 29.03.2021 14:46:34 kirjoittanut Crys »

Never underestimate the power of fanfiction

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 337
  • Lunnikuningatar
Juuh elikkäs xD

Tää oli kyllä Hieno ja Jotain Aivan Muuta ja teen tälle meemin heti huomenna, nyt halusin vaan tulla sanomaan että repesin jo paritukselle ja että oot huikee. ❤️ Ja tietty huikkaamaan, että EKA!


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Oh god. Oon nähnyt tohon laivasotkuun liittyen meemejä, ja nyt sit vielä fici... :D Mut se on kyllä tullut todettua Finissä, että kaikesta voi kirjoittaa, eikä tämä edes ole sieltä oudoimmasta päästä, vaikka varsin erikoinen hahmovalinta tässä onkin. Ja enemies to lovers vielä kaiken päälle, pffft... ;D

Tää oli kyllä hulvaton kaikin puolin. Naureskelin dialogille moneen otteeseen, koska omg, miten randomia. Kerronnan palaset vain täydensivät sitä mainiosti.
Lainaus
Parhaillaan pieni nosturi pökki hänen persettään, mutta nosturi ei ollut kovin kokenut, eikä näyttänyt tietävän mitä tehdä. Ever givenin teki mieli käskeä nosturia tökkimään hieman alemmalta, jotta se kiihdyttäisi mukavasti hänen moottoriaan.
Jfc miten voi olla S-tason teksti näin härski ;D Ja sit vielä kaikki thicc ass -maininnat, mä en kestä 🙈🙈

Ekaks Disneyllä oli Autot, sitten Lentsikat, nii onks tää nyt joku kielletty kolmas sarja? ;D Kattoisin, vaikka se olis sit varmaan suunnileen kaikilta kielletty.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Apua : DDDDDDDDD Tämä oli vallan ihanan ajankohtainen aihe ja aivan suorastaan hykerryttävän hauska. Laivojen identiteettikriisit, liian ylhäältä perään pökkiminen ja thicc ass olivat aivan mainioita yksityiskohtia. Dialogi myös oli nokkelaa ja jotenkin omituisella tavalla uskottavan kuuloista, vaikka ajatuksena tämä on ihan älytön, kun laivat puhelevat toisilleen, mutta siis joo en tiiä. Oli luonnollista dialogia silti. :D

Lainaus
”Näin satelliittikuvasta, että piirsit, mereen kikkelin, ennen kuin ahdoit ahterisi poikittain kanaaliin. Todella epäammattimaista”
Hahahaaa. Tästä tuli kyllä kunnon naurut. Parasta.

Muutenkin naureskelin tälle useampaan otteeseen, tässä oli niin hyvin kaikkia yksityiskohtia ja tämä oli kirjoitettu erinomaisen hauskalla ja hulvattoman älyttömällä tavalla. Ihan mahtava idea, niin hyvää huumoria ja kaikenkaikkiaan tämä ansaitsee kyllä jonkun pokaalin kekseliäisyydestä. Jälleen kerran minut pääsi yllättämään internetin kultainen sääntö Rule 34, vaikka olisihan se nyt pitänyt arvata taas kerran. Aivan kerrassaan mahtava teksti, kiitos tästä päivän piristyksestä! Tämä teksti on kultaa ja sä oot nero. :D

bannu by Ingrid

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 337
  • Lunnikuningatar
Nonni, meemikommentin aika. :P



Ei mulla vieläkään tästä tekstistä mitään fiksua sanottavaa ole, mutta onhan tää kyllä omanlaistaan taidetta. :D En yleensä ole huumorin ystävä, mutta Ever Given on niin hiano asia, että sille kyllä repeän aina, ja toi Russian Warship 545 voitti sydämeni ehdottomasti puolelleen. Kiitos tästä! ♥

P. S. Tästä ois saanut loistavan version siihen soulmate-trooppiin. ;)


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Ahahaha XD

Ei hiisi, mitähän sitä sanoisi? Tämä oli aivan järjetön mutta älyttömän hauska! Ihanaa saada ankeaan maanantaihin naurua! ;D Hienoa huumoria olet repäissyt ajankohtaisesta asiasta. Laivat puhumassa... XD Ikärajasta huolimatta tämä oli yllättävänkin härski ja se teki tästä just huipun! Niin absurdilta kuin se kuulostaakin, härski laivahuumori toimii! ;D

Tuo loppu erityisesti oli hillittömän hauska. Laiva vähän vihjailemassa toiselle, että sillä on thicc ass - ihan parhautta! ;D Kun kerran on olemassa kuvameemit, niin tämä sitten oli se tekstimuotoinen meemi. Todella kekseliästä, ei voi muuta sanoa. Naureskelen tämän myötä varmasti iltaan asti! Aivan loistavaa työtä olet tehnyt ja ihanaa, kun tämä oli niin random. Joskus ne kaikkein älyttömimmät jutut on parhaimpia! ;D

Voi että, tämän järkevämpää kommenttia multa ei nyt irtoa, mutta tykkäsin kovasti! Kiitos päivän nauruista! ;D

P.S. Luen tuon otsikon aina silleen "...ahterisi anaaliin". XD 🙈 Mut siis, tuo otsikko on kanssa ihan hulvaton!
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 764
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Rakastan sitä, kun ajankohtaisia tosimaailman aiheita käsitellään fiktion keinoin ja jalostetaan fiktioksi! :D Niinpä puhkesin hymyyn heti tämän tekstin otsikon nähtyäni. Vaikka itse seuraan uutisia vähän valikoivasti, en minäkään ole voinut välttyä Suezin kanaaliin juuttuneelta laivalta ja laivaliikenteen seisahtumiselta. Ihan mahtavaa, että päätit kirjoittaa aiheesta tarinan, jossa laivat ovatkin pääosassa tietoisina toimijoina!

Luin tämän ääneen myös miehelleni samalla kun itse luin tämän ekaa kertaa, enkä voinut välttyä spontaaneilta naurunpyrskähdyksiltä. Mieskin hihitti osapuilleen koko ajan. Tässä on ihan huikea enemies to lovers -asetelma, ja ihan uskottava sellainen! Ensin syytellään puolin ja toisin, kunnes löytyykin yhteinen mielenkiinnonkohde, ja loppu onkin historiaa. Erityisesti tämä heitto sai minut virnuilemaan:
”Et taida sieltä nähdäkään, mikä muodokas osa minusta otti kiinni maahan”, Ever given vihjaili.
;D

Kiitokset minultakin päivän nauruista! -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Kaarne: heh, hauskaa että myöhäisillan sekoilut naurattaa :D Ja on kyllä laatumeemi toi minkä teit, kiitos siitä! Siis se kyllä käväisi mielessä, että pitäiskö tunkea tämä soulmatetrooppiin, mutta en jaksanut tätä kymmeneltä kirjottaessani ja halusin vaan julkasta :D Kiitos kommenteistasi :)
Larjus: Kaikesta voi tosiaan kirjottaa ja mikäs sen hauskempaa kun ajankohtaiset asiat :D Hehh, tähän tuli kyllä paljon härskejä juttuja, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi nostattamaan ikärajaa, mikä oli mustakin aika hauskaa :D Disney ostaa multa tekijänoikeudet tähän kyl. Kiitos kommentistasi :)
flawless: Pitipä googlata tuo rule 34 mutta tottahan tuo, vaikka tää teksti jäikin S tasolle XD Hauskaa jos tää nauratti, kiitos kommentistasi :)
Felia: Härski laivahuumori onkin mahti genre :D tekstimeemi kyllä kuvaa tätä aika hyvin :D Apua, naurahdin tuolle miten luet tämän otsikon ja nyt en voi olla lukematta samoin XD Kiitos kommentistasi :)
Waulish: Mikään ei ole turvassa ficcailulta, ei edes randomit maailmanuutiset :D Mä oon nähnyt niin paljon näitä suez-meemejä tumblrissa että oli pakko kirjottaa :D Kiitos kommentistasi :)

Never underestimate the power of fanfiction

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Tämä viesti on ihan offia, mutta mä ajattelin lämmöllä tätä ficciä ja Crysiä, kun kuuntelin lemppari youtube-jäbieni Internet Todayn tuoreinta Weekly Weird News -videota, jossa he raportoivat niinkin tärkeästä uutisesta kuin tästä sattumuksesta kertovista fanficeistä :D Tuli ihan mieleen tämä teksti ja ajattelin, että tämän kohderyhmä varmasti myös arvostaisi tätä videota, minä ainakin viihdyin sen äärellä :D Suez Canal Erotic Fanfiction is a Thing That Exists (tämä on videon ensimmäinen juttu ja jatkuu noin 15:15 asti, NSFW, K-18 xD)

Edelleen tää teksti on aivan kultaa ja 5/5 viihdettä, kiitos vielä kerran lukuisista nauruista :D

bannu by Ingrid

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
flaw: hehe hauska video! ja kiva jos tää jaksaa huvittaa yhä :D

Never underestimate the power of fanfiction