Kirjoittaja Aihe: Väärässä sängyssä | K-11 | hömpöttelyä | Eeli/Tino & Heikki/Kalevi  (Luettu 1326 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: kaverihömppä
Paritukset: Eeli/Tino & Heikki/Kalevi
Haaste: Originaalikiipeily (88. eksyä)

A/N: Kirjoitin juoksuun pojistani tällaisen hömppäpätkän :3 Siitä tuli kiva!




Väärässä sängyssä


Mä olin juonut liikaa, ihan liikaa. En nykyisin juuri enää ryypiskellyt, koska ei ollut syytä eikä halua, mutta vanhojen kavereiden kanssa sitä helposti taantui. Onneksi mun rakkaimmat bestikset nostivat kuppia lähes yhtä hanakasti. Me kaikki niin tarvittiin pakoa arjesta.

Heikki oli aikuinen tylsimys, joka joi vähän ja meni aikaisin nukkumaan. Kalevi yritti suostutella sitä valvomaan vielä hetken. Mun iloksi jätkä alkoi ihan pussailla Heikkiä maanitellakseen sitä jäämään! Sitä ne selvänä välttelivät, koska Kalevia nolotti. Mies oli välillä niin teini.

Heikki meni silti, mutta selvästi nauravaisempana. Me kolme jatkettiin iltaa, joka oli ihan vitun eeppinen.

Nyt mökki oli jo kolkko ja pimeä. Mua palelsi ja väsytti. Päätä huippasi. Tahdoin vain sänkyyn Eelin viereen. Mies saisi halia ja suukotella mut taas lämpimäksi.

Toikkaroin sänkyyn, jossa oli joku hyvin lämmin. Toki mä jopa varsin sekavassa tilassani tajusin, ettei se ollut Eeli. Siinä oli kuitenkin niin hyvä olla, etten oikein jaksanut välittää siitä, että olin kömpinyt väärään sänkyyn. Kavereitahan tässä kaikki oltiin.

”Tino, mitä helvettiä?” Kalevi kuiskasi vimmoissaan. Ah, olin sen ja Heikin sängyssä. Aivan, ihmekös, kun tuntui vähän ahtaalta...

”Heii”, hymisin iloisesti ja halasin Kalevia tiukemmin. ”Sä olet lämmin.”

”Ja sä olet ihan vitun kännissä.”

Kikatin.

”Ehkä?”

Kun Kalevi yritti häätää mut sängystään, mä takerruin siihen entistä itsepäisemmin.

”Tino, tajuatko sä, että mä olen alasti?”

”Mitä väliä sillä muka on?” ihmettelin.

”Todellakin on väliä, ainakin mulle. Voisitko nyt oikeesti häipyä siitä? En halua, että Heikki herää.”

”Heikki antais mun jäädä...”

”Ylös siitä, perkele.”

”En halua... Tää mökki on yksi pakastin!”

”Hei”, sanoi uusi, haukotteleva ääni ovelta. ”Teillä taitaa olla siellä jotain mulle kuuluvaa.”

”Hae omasi pois ja sassiin”, Kalevi tokaisi niin uhkaavaan äänensävyyn, että mä peräännyin ja mätkähdin ulvahtaen lattialle. Se ei tuntunut kivalta. Jupisin katkerana saamastani tympeästä kohtelusta. Eeli kävi noukkimassa mut ylös ja talutti sänkyyn, jossa se pussaili mut taas iloiseksi.


« Viimeksi muokattu: 04.03.2021 11:58:58 kirjoittanut Sokerisiipi »

Seila

  • Vieras


Ei mulla muuta! No ei siis, totta kai saat kunnon ("kunnon") kommentin. Tää oli aivan huippu hömpöttelypätkä! Ihanaa lukea pitkästä aikaa Tinosta, koska Tino on niin symppis ja no, niin Tino. Ja oli tässä kuitenkin ripaus Heileviäkin kyytipojaksi niin aww. Tietenkin Heikki on se tylsimys ja vastuullinen aikuinen, joka menee nukkumaan eikä jää katsomaan, kun miehensä ja parhaat kaverinsa rälläävät. Mutta aww kuinka Kalevi yritti suostutella ja sitten pussaili Heikkiä välittämättä Eelistä ja Tinosta. Voi kuinka suloista :3

Mutta voi Tino. Höppänä haahuilee tietenkin väärään sänkyyn. Ehkä Tino meni lämpöaistimuksen mukaan. Kalevin ja Heikin sängyssä oli eniten lämpöä, koska kaksi kehoa ja se veti Tinoa puoleensa :'D Niin että no, mikäs siinä, sänky kuin sänky, halittava kuin halittava. Kyllä se Kalevi varmasti on yhtä halittava kuin Eelikin. Siltä ei vaan taida saada pusuja... :D

Kalevi on niin ihanan järkyttynyt, kunnon prude silleen "Mä oon alasti!!" pff. Ei Tino välitä. Kalevi tahtoo vaan rauhassa halia Heikkiä ja nukkua sen kanssa. Ja ettei Heikki häiriinny, sekin tietenkin. Ihana kikattava Tino.

Baww, kun Eeli tuli hakemaan miehensä :3 Niin söpöä! Voin niin kuvitella, kuinka se kuulee jotain epämääräistä tai ihmettelee missä Tino on ja laahustaa väsyneenä kattomaan, että mitä on tekeillä ja nappaa miehensä kainaloonsa. Naww, totta kai ne pussailee sitten vielä yhdessä.

Kiitos tästä yön piristysruiskeesta. Oli ihan best hömppää ♥

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Hihii, luin tämän just tuolla raapalejuoksussa ja mietin, että vitsit miten kiva :D Kun näin sitten tämän nimen, niin arvasin että tämän on pakko olla sama rapsu. Toki kiva kun julkaisit omanaan niin pääsin kommentoimaan!

Voihan Tino! Siis juuri hänelle niin sopivaa käytöstä tuollainen väärään sänkyyn eksyminen ja sitten ei edes välitä koko asiasta. Enkä yhtään ihmettele, että Kalevilla on hieman ahdistunut olo jos kerran nukkuu alasti ;D Onneksi Heikki ei herännyt, ja Eeli kävi hakemassa omansa pois!

Olipa kiva palanen tämä, kiitti!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Halusin nyt lukea jotain sinulta iltapalaksi, ja tämä on juuri hyvä esimerkki, miten ihania pätkiä olet kirjoittanut tuonne raapalejuoksuun! Tässä on sellaista nuoruuden juhlaa ja kaveruutta ja tietty rakkautta myös ♥ ihan parasta, kun Tino tunki kolmanneksi Heikin ja Kalevin viereen ja Kalevin reaktiot ne vasta parhaita olikin ;D

Lainaus
”Hei”, sanoi uusi, haukotteleva ääni ovelta. ”Teillä taitaa olla siellä jotain mulle kuuluvaa.”

”Hae omasi pois ja sassiin”, Kalevi tokaisi

Tämä oli ihan lempikohtani, samoin kuin vika lause! Kyllä Tinon varmasti on lämmin myös tuolla oikeassakin sängyssä, kun on noin ihanaa seuraa :D Oli mökki minkälainen pakastin tahansa! Kiitos tästä!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥