Kirjoittaja Aihe: Until Dawn: Kaivoksessa | K-11 | Hannah  (Luettu 909 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 040
Until Dawn: Kaivoksessa | K-11 | Hannah
« : 14.02.2021 23:14:55 »
Fandom: Until Dawn
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: kauhu
Varoitukset: kannibalismi
Haaste: Pelihaaste

A/N: Until Dawn oli ihka eka peli, jonka pelasin pleikkarilla läpi, joten sillä on siksikin paljon tunnearvoa ♥︎ Olen vuosien saatossa yrittänyt useamman kertaa ficata tästä fandomista, mutta hyvin huonoin tuloksin. Nyt sitten kirjoitin puoleen tuntiin tällaisen. Aika jees.




Kaikenlainen palaute kelpaa ja otetaan lämmöllä vastaan! ♥︎



K A I V O K S E S S A


Nälkä.

Se on ainoa ajatukseni pimeässä.

Se repii ja polttaa.

Se on sietämätön.

Se olen minä.


Viime päivät olen vain anellut kuolemaa. Kukaan ei etsi minua, ei tosissaan tai he olisivat jo löytäneet minut. Se, että minä yhä virun täällä, todistaa, kuinka vähän minua rakastetaan. Olen lakannut odottamasta apua, pelastusta ja äitini syliä. Muistan enää ystävieni pilkkanaurun. Viha palaa kiinni minuun. He tappoivat siskoni ja pian minutkin.

Beth. Kaksoissiskoni. Toinen puoliskoni. Hän hylkäsi minut pimeyteen.

Suukotin Bethin otsaa hyvästiksi ennen kuin hautasin hänet. Kaiversin ristiin nimen, syntymämme ja hetken, jolloin hän petti minut.

Beth, kuinka saatoit tehdä niin?

Olen yksin maan alla,


mutta
minä
en
vain
vittu
kuole.


Kaivan maata. Kuulen rummut ja sisälmyksieni märän raivon. Kaivan. Nälkä nitkuttaa jo hampaatkin kuopistaan.

Anna anteeksi, Beth.

Syön hiekkaa, revin vaatteet syrjään ja sitten lihaa, lihaa, LIHAA.

Nielen, autuaana, pelastettuna eikä mikään minua enää kiduta, sillä minä ja siskoni olemme taas yhtä.

Salem

  • Vieras
Vs: Until Dawn: Kaivoksessa | K-11 | Hannah
« Vastaus #1 : 16.02.2021 13:22:41 »
Tämä oli jännä kokemus. En tunne tuota peliä, mutta luin vähän netistä millainen se on, ja sitten pääsin sisälle tähän tekstiin.

Minusta tämä oli hyvin kirjoitettu, pelottava teksti. Ja pelottava siis positiivisena sanana tässä yhteydessä. Kävi niin sääliksi tätä tyttöä, ja on karmeaa ajatella millaisia tuntemuksia ihmisellä on tuollaisessa tilanteessa.

Lainaus
Suukotin Bethin otsaa hyvästiksi ennen kuin hautasin hänet. Kaiversin ristiin nimen, syntymämme ja hetken, jolloin hän petti minut.

Tämä kohta kosketti.

Lainaus
mutta
minä
en
vain
vittu
kuole.

Tämä taas oli hyytävä, ja minusta oli kiva tehokeino kirjoittaa joka sana omalle rivilleen. Kiitos tästä. Välillä on kiva lukea itselle vieraampia juttuja :)