Kirjoittaja Aihe: Felian taidearkku || uutta 15.6.2021 (Marvelia)  (Luettu 12475 kertaa)

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen

~ kuvanmuokkausta ja mahdollisesi muitakin räpellyksiä ~

______


Oon harrastellut kuvien muokkausta jo vuosia, ja oon tuotoksiani julkaissut aiemmin pääasiassa tumblr-blogeissani, mutta Lady Dynamiten inspiroimana päätin, että voisin tännekin jakaa niitä. Mielelläni otan palautetta vastaan, sillä en todellakaan ole mikään virtuoosi ja käytössäni on vain GIMP, joten laatu ei aina ole parhainta. Parhaani kuitenkin aina teen väsäillessäni näitä. :)


Kuvat, tekstuurit ja fontit eivät ole omiani ellei toisin mainita.

_______________


SISÄLLYSLUETTELO

The Witcher (1 - 2)
Vanhoja töitä (The Witcher)
Loki + Blind Channel
SamBucky
« Viimeksi muokattu: 15.06.2021 15:51:53 kirjoittanut Felia »
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: Felian taidearkku || ekat työt 12.2.
« Vastaus #1 : 12.02.2021 11:33:03 »
THE WITCHER

Geralt (S), Jaskier (S) & Yennefer (S)

   

Quotet by Friedrich Nietzsche, Heinrich Heine & Charles Bukowski
« Viimeksi muokattu: 26.04.2021 13:03:46 kirjoittanut Felia »
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Vs: Felian taidearkku || ekat työt 12.2.
« Vastaus #2 : 12.02.2021 13:06:08 »
Hei, vähän ihanaa että inspiroin sinua myös esittämään töitäsi! ;D

GIMP ei ole itselleni kovin tuttu ohjelma, sillä oon vähän aina ollut Slut for Photoshop but kuulen paljon että GIMP on tosi kyvykäs ohjelma, enkä sun töistä osais yhtään kertoa että onko ne tehty Photoshopilla vai GIMPillä.

Pidän paljon tunnelmasta jonka oot luonut jokaiseen kuvaan, varsinkin Yenneferin, jossa mystisyyden tunnelman luo kuvavalinta (rakastan hänen asua tuossa kohtauksessa!!) ja tekstuurina käytetty savu. Onko sattumaa vai onko Geraltin ja Yenneferin "elementit" yhteyksissä toisiinsa? "No smoke without fire" esimerkiksi. :D

Friedrich Nietzschen quote on muuten tuttu, sillä olen käyttänyt sitä myös toiseen saantyyppiseen hahmoon, tosin se toimii Geraltin kanssa huomattavasti, melkein kirjaimellisesti paremmin!

Tykkään. Jaa lisää!


Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: Felian taidearkku || uutta (vanhaa) 17.2.2021
« Vastaus #3 : 17.02.2021 10:37:08 »
Lady Dynamite: Voi, kiitos hurjan paljon kommentistasi! ♥ Ihana kuulla, että laatu on lähes Photoshopin veroista. Photoshopia käyttäisin kyllä, jos se vain olisi mahdollista. :) Tuo Geraltin ja Yenneferin "elementit" on puhdasta sattumaa, en tosiaan ajatellut niitä toisiinsa liittyvinä, mutta hauska yhteensattuma tosiaan. :D






Tässäpä olisi muutama vanhempi työ, taiteiltu joskus viime vuoden puolella. Joku on ehkä mahdollisesti saattanutkin törmätä näihin tumblrissa. Nämä on aika onnistuneita omasta mielestäni - ehkä jopa parhaimpia töitäni. :)



                               
<-- K-15 || <-- S || <-- S

<-- K-15 || <-- K-15
« Viimeksi muokattu: 26.04.2021 13:08:22 kirjoittanut Felia »
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: Felian taidearkku || uutta 9.3.2021
« Vastaus #4 : 09.03.2021 08:16:54 »
Tässäpä olisi taas uutta tuotantoa - The Witcheriä lisää. Kyseinen sarja näköjään inspiroi mua oikein toden teolla. :D Kertokaa ihmeessä mielipiteitä. :)





<-- S||  <-- S ||  <-- S
« Viimeksi muokattu: 26.04.2021 13:09:20 kirjoittanut Felia »
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Vs: Felian taidearkku || uutta 9.3.2021
« Vastaus #5 : 09.03.2021 19:11:56 »
Hei kiva että oot laittanu näitä lisää!

Sinisävyinen "Geralt of Rivia" pisti heti silmään! Oon yllättynyt kuinka hyvin leikkaat kuvia taustoistaan (varsinkin hiukset! Perkuleen hiukset!), jopa Photoshopilla sen kanssa kamppaillaan kovasti (myös allekirjoittanut) ja se näkyy myös jäljessä. Mut sun työssä sellasta ei oikeen näy!

Pidän paljon myös tuon sinisen ja Geraltin ihonvärin yhdistelmästä tosi paljon, yleensäkin tuosta pehmeydestä mikä tässä kuvassa on ♥

Toinen suosikkini on "you appeared and i started wanting everything", pidän hirveästi, taas, näistä väreistä. Tulee mieleen sellanen vanha väriprinttijälki joka on ajan myötä ruskehtunut ja sellanen efekti on paljon mun mieleen! Plus tuo kuvan jako puoliksi, jossa yläosa on kokonainen näytönkaappaus taustoineen ja alapuolella Geralt ja Jaskier leikattuna taustastaan, missä huomio kiinnittyy heihin, mutta kevyt tekstuuri täyttää muuten tyhjän taustan, joka saa koko työn näyttämään kokonaiselta ja valmiilta!

Mielenkiintoista seurata mitä keksit seuraavaksi!


Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: Felian taidearkku || uutta 2.4.2021
« Vastaus #6 : 02.04.2021 16:57:14 »
Lady Dynamite: Oi, mahtavaa, että tykkäät! Tuohon kuvien leikkaamiseen taustasta oon käyttänyt tätä työkalua, ja se on monissa tapauksissa toiminut yllättävän hyvin. Super-laatuahan tuolla ei saa, mutta edes hieman voi helpottaa työskentelyä. :) Kiitos paljon ihanista sanoista! ♥






Tässä olisi taas muutama työ lisää. Loki-työ oli enemmänkin vain kokeilu - siihen ei ollut valmista ideaa vaan kokeilin, mikä siihen sopisi. Blind Channel-työ perustui Love of Mine -biisin sanoihin ja tunnelmaan.





<-- S ||  <-- K-11
« Viimeksi muokattu: 26.04.2021 13:10:14 kirjoittanut Felia »
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: Felian taidearkku || uutta 15.6.2021 (Marvelia)
« Vastaus #7 : 15.06.2021 15:50:20 »
Pitkästä aikaa tännekin jotain. :) Nää on jo pikkusen vanhempia töitä (about kuukauden), alunperin postattu tumblriin. Tällä kertaa siis Marvelia, SamBuckya. :D Toivottavasti pidätte!





<-- S || <-- S || <-- S
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää