Kirjoittaja Aihe: Teen Wolf: Söpöt varpaat | S | fluffy | Scott/Stiles  (Luettu 811 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 042
Fandom: Teen Wolf
Ikäraja: S
Tyylilaji: fluffy
Paritus: Scott/Stiles
Haasteet: Fluffy10 #4 ja FinFanFun1000 (785. varpaat)

A/N: Sain houkuteltua Seilan aloittamaan mun kanssa Teen Wolfin, ja nyt hän on ihan hurahtanut, haha! Inspiroiduin sitten ficcaamaankin. Sciles best ♥︎ Sterek painukoon hiiteen.




Söpöt varpaat


Stilesin jalat olivat likaiset, mutta söpöllä, valloittavalla tavalla. Vastaleikattu ruoho oli värjännyt pojan jalkapohjat hennon vihertäviksi. Varpaidensa välissä Stilesilla oli multaa äidin kukkapenkistä. Kun äiti näkisi tallatut kehäkukkansa, he kumpikin saisivat elämänsä läksytyksen. Scott hymyili itsekseen. Häntä ei huolettanut, ei vielä, koska Stiles näytti niin onnelliselta limenvihreissä aurinkolaseissaan ja lasi kylmää, jäistä Dr Pepperiä kätensä ulottuvilla. Jalkansa hän oli työntänyt Scottin naamalle silkkaa pirullisuuttaan. Scott ei viitsinyt närkästyä, koska kyseessä oli hänen poikaystävänsä.

”Sulla on söpöt varpaat”, Scott sanoi ja nipisti kiusoitellen toisen isovarvasta.

”Hmm?” Stiles näytti hellyttävän hölmistyneeltä. ”Mitä sä oikein selität?”

”Sun varpaat”, Scott toisti ja kallisti kujeilevasti päätään, ”ne on ihanat.”

”Ootko sä kehittänyt jonkun uuden fetissin, Scotty?” Stiles virnisti kiusaantuneena. ”En oo ihan varma, diggaanko tästä.”

”En mä sitä niin sanonut”, Scott nauroi. ”Tuli vaan mieleen, kun ne nyt on tossa. Ne on pienet ja pyöreät. Söpöt.”

Stiles veti jalkansa äkkiä pois kuin pelästyen Scottin epätavallista kiinnostusta. Poika keskittyi tyhjentämään limsalasiaan eikä katsonut häneen. Scott kohottautui kyynärpäidensä varaan ja katseli Stilesia huvittuneena. Poika esitti, ettei muka huomannut. Scott kuunteli Stilesin hermostuksesta villiintynyttä sydämensykettä. Tämän pitkät, kapeat sormet repivät ruutukuvioisten shortsien saumoista karannutta langanpätkää.

”Sua nolottaa”, Scott tajusi. ”Mitä, minkä takia?”

”Pff, ei ees. Mä en nolostu mistään”, Stiles naureskeli, mutta Scott näki hentoa väriä hänen poskipäillään. Scott otti poikaa hellästi ranteesta kiinni.

”Stiles.” Hänen äänensä oli pehmeä. Stiles hengähti. Kun Scottin peukalo alkoi hyväillä sisäranteen pehmeää ihoa, Stilesin pitkät, tummat ripset värähtivät mielihyvästä. Scottin sydämessä läikähti. Toinen oli niin kaunis.

”Sä oot niin imelä, Scott. Ei mulle saa sanoa tommosia juttuja”, Stiles mutisi ja painoi otsansa Scottin olkapäähän. Hymy piiloutui näkyvistä, mutta ei Stilesin äänestä. ”En usko, että kestän räjähtämättä pumpuliksi...”

”Kyllä sä kestät!” Scott nosti Stilesin leukaa ja riisui tämän aurinkolasit. Ruskeat silmät siristyivät heti kirkkaasta auringosta. Stiles näytti niin suloiselta, että oli mahdoton olla hymyilemättä. ”Oot ihana. Rakastan sua niin.”

”Scott!” Stiles murisi naama punaisena ja hyökkäsi Scottin kimppuun. Pojat kaatuivat raikkaalle, kostealle nurmikolle. Scott nauroi ja hieroi rystysillään Stilesin selkää. Tämä oli painanut kasvonsa Scottin raidalliseen t-paitaan ja puhisi hiljaa. Ehkä hän todella räjähtäisi. Toivottavasti ei. Scott ei tiennyt, missä olisi ollut ilman parasta ystäväänsä.

Stiles toipui odotettua nopeammin ja kohottautui. Scott suuteli häntä. Stiles rentoutui ja uppoutui innokkaasti perusteelliseen pussailuun.

Scott hymyili hellien suudelmien välissä ja hipsutti varpaillaan Stilesin paljaita sääriä.

Kesäkuu oli jo lunastanut kaikki hänen odotuksensa.



Seila

  • Vieras
Vs: Teen Wolf: Söpöt varpaat | S | fluffy | Scott/Stiles
« Vastaus #1 : 20.11.2020 00:33:43 »
Minä mitään hurahtanut ole, pff!

Söpö Sciles on kyllä niin ah :3 Ja tässä sitä söpöyttä olikin kerrakseen. Ja kesää! Tuli kesäinen fiilis tätä lukiessa. Voin niin hyvin nähdä Stilesin limevihreän aurinkolasit päässä ja lasillinen kylmää Dr Pepperiä kädessä. Voi Stiles kun se kiusaantuu, kun Scott höpsöttää. No totta kai Stilesia hermostuttaa, kun Scott laukoo sille söpöyksiä ja imeliä juttuja :3 Ihanaa kuinka Scott (tietenkin) huomaa sen, koska susiaistit ja kaikki. Voin vaan niin elävästi kuvitella Stilesin ilmeet! Ja baww kun pojat päätyvät nurmelle pussailemaan, hihi! Niin söpöä!

Lempikohtani oli ehdottomasti se, kun Scott riisuu Stilesin aurinkolasit. Se oli jotenkin niin kivasti kirjoitettukin. Scott tuumaa että totta kai Stiles kestää hänen imelyytensä ja kohottaa sitten leukaa ja ottaa lasit pois. Ja kivoja yksityiskohtia kuten ne aurinkolasit, ruutukuvioiset shortsit, Dr Pepper ja kehäkukat.

Baww! Kiitos tästä söpöydestä ♥

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Teen Wolf: Söpöt varpaat | S | fluffy | Scott/Stiles
« Vastaus #2 : 24.11.2020 16:34:37 »
Mulla ei ole mitään hajua sarjasta tai hahmoista tai mistään, mutta ei se haittaa, koska söpö otsikko veti puoleensa, ja söpöhän tämä koko teksti oli. Tällainen arkinen ja yksinkertaisesti pehmoinen fluffy on ihan parasta, oli pakko hymyillä höperösti koko ajan lukemisen aikana. Kyllähän ne oman kullan varpaat voi olla söpöt vaikka miten likaiset olisivatkin :3 Pidin kyllä siitä, että moiset varvaskehut saivat Stilesin kainoksi ja jopa vähän kiusaantuneeksi, koska sellainen taatusti hämmentää, eivätkä kaikki muutenkaan ole aina parhaimpia ottamaan kehuja vastaan.

Oli kyllä tavoitettu täydellinen tunnelma tähän pikkupätkään. Niin kesäinen ja huoleton, suloinen ja romanttinen :3
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: Teen Wolf: Söpöt varpaat | S | fluffy | Scott/Stiles
« Vastaus #3 : 30.11.2020 08:06:26 »
Aww, olipas tämä söpö teksti! :)

Teen Wolf on huikee sarja ja muistan, kun itse maratoonasin sen muutamassa päivässä joitakin vuosia sitten. Scott ja Stiles on kyllä ihana kaksikko, ja voi että, miten ihanasti olit kirjoittanut heistä. He sopii toisilleen niin hyvin. ♥ Tämmöinen hyvänmielen höttö on aina yhtä ihanaa luettavaa. Mitä sokerisempaa, sen parempaa ja tästä ei sokeria puuttunut! ;D Juuri tuollaiset random-kommentit kuin "sulla on söpöt varpaat" on ihania - kun ne tulee silloin kun niitä vähiten odottaa, tietää, et ne on tullu suoraan sydämestä. :)

Tuo loppu oli niin suloinen! Pojat uppoutumussa pusutteluun nurmikolla - ihan parhautta, romanttistakin! Tämän kesäinen fiilis sai kyllä kaipaamaan kesää, mutta ainakin sokerinnälkä tällä talttui vallan mainiosti. Aivan ihana pieni tarinan pätkä, tykästyin täysillä. :)

Kiitos ja kumarrus! ♥
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 701
  • d a d d y
Vs: Teen Wolf: Söpöt varpaat | S | fluffy | Scott/Stiles
« Vastaus #4 : 08.02.2021 18:18:17 »
Tämäpäs oli söpö pätkä! Oli talven keskellä mukavaa lukea välillä vähän kesäistäkin fiilistelyä, tässä kun oli tosi kesäinen ja muutenkin aurinkoinen tunnelma. Vastaleikatusta nurmikosta vihreäksi värjääntyneet jalkapohjat olivat tosi söpö ja kesäinen yksityiskohta.

Lainaus
Jalkansa hän oli työntänyt Scottin naamalle silkkaa pirullisuuttaan.
Hih <3 Kuulostaa Stilesilta.

Scott/Stiles tuntui mulle kovinkin vieraalta paritukselta, koska itse en näe heidän välillään muuta kuin syvää ystävyyttä ja sielunkumppanuutta, lähes veljeyttä, mutta yllättävän nopeasti tämä teksti kuitenkin vei romanttiseenkin fiilikseen. Scott on kyllä välillä aika imelä (hyvällä tavalla) sarjassakin, joten tuntui luontevalta, että hän oli se joka söpösteli ja Stiles taas se, jota se vähän vaivaannutti, vaikka tykkäsi kumminkin. Molemmat siis vaikuttivat tässä omalta itseltään ja vaikken paritusta oikein tavoitakaan, niin se kuitenkin toimi tässä. Tosi söpö pätkä, enpä olisi uskonut että varpaista saa näin kivan tekstin :D Kiitos tästä!

bannu by Ingrid