Kirjoittaja Aihe: STP (Teh Ånimesinappiuloste): Mennään yhdessä kylpyyn, k-11, Jukka/Timo, crack-ficlet  (Luettu 1394 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 090
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Mennään yhdessä kylpyyn
Kirjoittaja: Öh
Fandom: SinäTuubaPaska (Teh Ånimesinappiuloste)
Ikäraja: k-11 kaiken varalta
Paritus: Jukka/Timo
Genre: Crackhuumori tai jotain muuta helkkarin kummallista, STP-insidehuumori

Summary: "Jooohaaaan nyyyyt", Timo vastasi mekaanisesti ja nyki pyöreitä silmälasejaan. Sellaiseen oli vaikea vastata normaalisti. "Minä ihan hämmemmämmennyn."

A/N: Join päälle pienen hiprakan ja suolsin tämän melkein yhdeltä istumalta paperille. Oli pitänyt tähänkin fandomiin (??) tarttua jo jonkin aikaa, mutta nyt itsensä potkiminen vasta sai aikaan jotain. En kiistä, etteikö fiilis olisi enemmän tai vähemmän pöljä ja myötähäpeällinen tällaisen soosin putkahtaessa näytölle näppäimistöltä, mutta on se SinäTuubaPaska sen verran ikonista taidetta, että pieni tribute lienee paikallaan. Ja koska en itse osaisi mitään hauskaa editoida, voin ainakin kokeilla kirjoittaa. :D Omistan tämän Aurille. <3



***



Timo saapui Kristiina-tädin talolle pompahdellen kuin auto huonolla tiellä ja sai ulko-oven auki vasta rynkytettyään sitä hyvän tovin. Talossa oli hiirenhiljaista ottamatta lukuun diskon lailla räiskyvää olohuonetta, jonka uumenista kajahteli ilmoille piereskelyn lisäksi jotain muutakin. Kristiina-täti taisi olla vauhdissa.

Ennen kuin Timo ehti kiinnittää korvansa olohuoneen liukuoveen, hänet yllätettiin. Jukka putkahti esiin keittiöstä sylissään kasa appelsiineja ja oli selkeästi halukas tarjoamaan hänellekin yhden. Samassa hetkessä Jukka kompastui ohitse kipittäneeseen Oskariin, joka epäonnekseen lensi seinään pahki. Kissan pää irtosi, ja hetken asiaa ihmeteltyään Jukka soi Timolle lempeän hymyn.

"Eh, tuo kissa on oikea kiusankappale kausankippale kampela kalma lapakala kakka."

"Möm", tuumasi Timo niin että hänen muhkeat hiuksensa heilahtivat kuin tuuliviiri. Jukka tapitti häntä silmät karsastaen.

"Mennään yhdessä kylpyyn!" tämä ehdotti sitten.

"Jooohaaaan nyyyyt", Timo vastasi mekaanisesti ja nyki pyöreitä silmälasejaan. Sellaiseen oli vaikea vastata normaalisti. "Minä ihan hämmemmämmennyn."

"Että mitä?" Jukka kysyi poissaoleva hymy naamallaan.

"Täytyy ensin –"

"Mitä?"

"Täytyy ensin tehdä aikuisviihdettä ja katsoa läksyjä", Timo selitti, mutta Jukkaa se ei lannistanut.

"Eihän se haittaa, minunkin täytyy ostaa kangasta ja sassiin, sussösses", tämä selitti ja liukui hänen ohitseen kuin olisi kulkenut pyörillä. Kaikki muuttui mustavalkoiseksi, kun heidän katseensa kohtasivat. Jossain alkoi soida hempeä jazz.

"Tttimo..."

"Jjjukka..." Timo mutisi takaisin posket punehtuen. "Öhöm, onko Kaisa kotona?"

"Eei, ottaa parhaillaan turpaansa koulussa", Jukka virkkoi kättään heilutellen. Appelsiini sinkoutui tämän kädestä. "Sinä taas näytät kovasti pitävän anusseksistä."

"Kyllä kiitos", Timo myönsi mitään ajattelematta ja katsoi parhaakseen peruuttaa kohti portaita hämähäkin lailla sipsuttaen. Hänen täytyisi pikimmiten riisua vaatteet kylpyä varten.

"Nähdään sitten, si si sii", Jukka mokelsi sombrero päässään ja käveli päin liukuovea.

"Tästä ei pääse ylitse", Timo kuuli Jukan huokaisevan harmissaan. Ovista ei tosiaan ollut mihinkään.

« Viimeksi muokattu: 29.09.2020 20:52:05 kirjoittanut Maissinaksu »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
*Huutonaurua* XDDDDDDD

Ei helvetti Mai eiku Öh sori, oot mun idoli.

Aivan parasta luettavaa. Tää sopii pelottavan hyvin tohon canoniin, ihanan paljon viittauksia lähdemateriaaliin, ja parasta oli sitä mukaileva puhetapa ja tutut lainaukset ♥ Toivottavasti Jukka ja Timo pääsevät yhdessä kylpyyn.

Lainaus
"Tästä ei pääse ylitse", Timo kuuli Jukan huokaisevan harmissaan.
Tää siis niinku niin selkeesti viittas ei oveen vaan Jukan saamiin pakkeihin </3 rip. Toivottavasti Timo vähintäänkin lupaa kuolla kun Jukka itkee.

Annan tälle 69 ja 420/10. Ja minäkin haluaisin appelsiinin.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 090
  • Kurlun murlun
:::--D Kiitos, Larjus! Johan siinä pieni Timo hämmentyy, kun yhtäkkiä ollaan kylpyä ehdottelemassa. Taisi kuitenkin pyyntö osua oikeaan osoitteeseen, thehee. Saa nähdä, mitä itse kylpyhetkestä koituisi, mutta taatusti Jukan itku on vähintään Timon kuoleman väärti. Jatko-osaa kehiin, höhö. Tuli kyllä aika paljon poimittua viittauksia sekä originaalitekeleestä että STP-kulttuurista ylipäätään, ihanaa jos ne tulivat havaituiksi. Aivan liian hauskaa minulla tämän kanssa kyllä oli. xD

Lainaus
Ja minäkin haluaisin appelsiinin.
Olen pahoillani, mutta ne ovat valitettavasti loppu. ;D

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard
Mitä vittua just luin? Alan epäillä, että Auri on magneetti, joka vetää puoleensa sekopäistä luovuutta. Tää on parhautta. Tää on just sitä mitä kaipasin tähän akateemisen tekstin puurtamisesta pirisevään päähäni.

On sissussassukset ja sussössekset, kampela lapamato matikka tikkari rillipöllöt suns muut klassikot. En ihan oikeesti kestä STP-formaattia tekstimuodossa, joku päivä vielä purkaudun vahingossa keräksi lattialle. Ja tää yksilö on ehottomasti parhaimmistoa tässä kategoriassa.

Lainaus
Nähdään sitten, si si sii", Jukka mokelsi sombrero päässään ja käveli päin liukuovea.
Tää on ihan selkee videopeliklitsi irl. Se on tää tekstimuoto, mun aivot vaihtelee sujuvasti stp-crack-universumin ja vakavasti otettavan irl-universumin välillä. Kaikki on fine siinä lauseiden välissä, kunnes kissalta lähtee pää, mikä on ihan fine.

Ei mulla voi olla tästä muuta. Paitsi että on, tää on ihan paras. Kiitos endorfiineista!

Ps. Mäkin haluun appelsiinin.

Pps. Shippaan näitä.
pannu by wolferain ♥

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 090
  • Kurlun murlun
Lainaus
Mitä vittua just luin?
Parasta on, kun ensimmäinen reaktio on tätä luokkaa! :D Miten sen tosiaan muotoilisi, STP kirjoitetussa muodossa? Olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä, että tästä on runsaasti iloa akateemisen tekstin vastapainona. Tämä oli minullekin uusi kokeilu ja jäi mitä mainioin mieli. Tämä lähti jotenkin siitä, kun hölistiin Aurin kanssa tästä puupista ja jompikumpi heittää ohimennen, että pitäisi kirjoittaa Timosta ja Jukasta jotain. xD

Lainaus
Kaikki on fine siinä lauseiden välissä, kunnes kissalta lähtee pää, mikä on ihan fine.
Kovin oli Jukkakin tyynellä päällä, vaikka Oskarilta pää sattuikin irtoamaan yhtäkkiä. xD Timon läsnäolo rauhoittaa kummasti, pfft. Mielelläni kyllä kirjoittelisin näistä joskus lisääkin, samaten lukisin ihan tukka putkella heti kun näkisin STP:tä ficcimuodossa. <3

Kiitos kommentista, Graham! <3


PS: Appelsiinit ovat valitettavasti edelleen loppu.

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
En ole ennen lukenut Sinätuubapaskaa kirjallisessa muodossa, mutta sanotaanko, että nyt jäi ihan vielä nälkä. Tällästä sisussösses-sekoiluahan lukisi muutaman lisääkin ihan helposti. Tässä oli kaikki kohdat, joka repliikki, vuosisadan hauskin lainaus.

Tai voi toki olla, että nyt on keskiyö eräänä perjantai-iltana kun luen tätä, että siksi meni tunteisiin. Joka tapauksessa, niin hauska että vatsaan sattuu xDDD Kiitos.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 090
  • Kurlun murlun
En kestä. xD Yöaikaan luetut randomit jutut kyllä on aina niitä parhaimpia. Ihanaa että tulit löytäneeksi tämän ja sit hyvät naurut! Toivottavasti STP-tuotanto palvelisi tulevaisuudessakin inspiraation lähteenä... ;D

Kiitos, jossujb! <3
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Mä en ole ikänä ollut mitenkään inessä SinäTuubaPaskaan, mutta minäkin vähäisillä videoiden katsomisillani kyllä selkeästi erotin STP-vibat xD Vaikka tähän ei olisi STP:tä merkattukaan, tämän nopeasti yhdistää noihin videoihin. Aika hauska, miten hyvin oikeesti tämmänen huumori toimii tekstimuodossakin :D Tämä kohta oli ihan paras:
Lainaus
"Eh, tuo kissa on oikea kiusankappale kausankippale kampela kalma lapakala kakka."

"Möm", tuumasi Timo

Kiitoksia, ei mulla muuta ;D

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"