Kirjoittaja Aihe: The Legend of Zelda: Ympäri maailmaa kanssasi | S | 7 x raapale  (Luettu 1337 kertaa)

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Nimi: Ympäri maailmaa kanssasi
Kirjoittaja: Crys
Fandom: The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Ikäraja: S
Paritus: Link/Zelda
Genre: fluffy, slice of life
Yhteenveto: Ganonin päihittämisen jälkeen Link ja Zelda matkaavat pitkin Hyrulea yhdessä
Disclaimer: En omista muuta kuin mielikuvitukseni
A/N: Olen kasuaali Breath of the Wildin pelaaja, joten en tiedä kaikkia tarinan yksityiskohtia, mutta tässä pieniä pätkiä Linkistä ja Zeldasta käyskentelemässä ympäri Hyrulea. Osallistuu haasteisiin Pelihaaste, Spurttiraapale ja FinFanFun1000 sanalla minne

Hyrule Field

”Taisit nähdä kaikenlaista matkasi varrella”, Zelda kysyi kuljetellessaan kättään tuulessa liikkuvilla vehreillä ruohonkorsilla.

”Näin. Yhtä ja toista”, Link vastasi katsellen kirkkaansinistä taivasta, jota värittivät valkoiset hitaasti liikkuvat pilvet.

”Olen ollut poissa liian pitkän aikaa. Haluaisin kiertää taas ympäri Hyrulea”, Zelda sanoi. ”Voisin samalla saada ideoita siitä, miten rakentaa Hyrulesta parempi paikka.”

Ruohonkorret kutittivat Linkin poskea, kun hän käänsi katseensa kohti Zeldaa. Aurinko tuntui kimmeltävän naisen poskilla lähes taianomaisesti. ”Saanko tulla mukaasi?”

Zelda kääntyi hymyilemään viekkaasti Linkille. ”Luuletko, että kaipaan suojeluasi?”

Link punehtui aavistuksen. ”Ei kun… minä vain…”

Zelda naurahti ja tökkäsi Linkin nenää hellästi. ”Kiusasin vain sinua. Totta kai saat.”
« Viimeksi muokattu: 21.06.2020 18:59:53 kirjoittanut Crys »

Never underestimate the power of fanfiction

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Nuut ♥ Haha, en minä oikein nyt muuta osaa sanoa ;D Jään seuraamaan!

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 336
  • Lunnikuningatar
Voi mitkä pienet söpöt! ❤️ Zelda/Link on lempiparituksiani, mutta heistä kahdesta on Finissä (ja muuallakin) ihan liian vähän ficcejä! Siksi melkein kaikkiin innosta, kun huomasin tämän. Jään innolla odottelemaan jatkoa, tämä oli ihana!


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Avaruuspiraatti: Kiva että jäät seuraamaan!
Vehka: Zelda/Link on kyllä <3

Hateno Village

”Tästäkö maanosasta sinä pidät eniten?” Zelda kysyi käyskennellessään Hatenon kylän viereiselle kukkulalle johtavaa polkua ylös Linkin kanssa.

”Niin.”

”Sinä todella et puhu paljoa.”

”Sinä puhut molempien puolesta.”

Zelda nauroi, saaden Linkin hymyilemään. Miksi ihmeessä Link haluaisi puhua, kun voisi vain kuunnella Zeldan naurua?

”Voisit kerrankin kertoa seikkailuistasi.”

”Luulin, että näit minut.”

”Näin väläyksiä”, Zelda korjasi.

Link mietti hetken aikaa mitä hän voisi Zeldalle kertoa. Hän kääntyi aavistuksen ja osoitti sitten rotkon toisella puolella olevaa pientä tönöä. ”Tuo on minun taloni.”

”Sinun talosi!” Zelda huudahti tähyillessään talon suuntaan. ”En ajatellut sinua paikoillesi asettuvaksi tyypiksi.”

”Paljon on muuttunut.”

Zelda hymyili. ”Niin on.”

Never underestimate the power of fanfiction

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Kyllä sietääkin Linkin sellaisten koettelemusten jälkeen rakentaa oman pesänsä jonnekin <3

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 336
  • Lunnikuningatar
^Ja mieluiten Zeldan kanssa. <3 Joskin voi olla, että Zelda haluaa sisustaa taloa jollain muullakin kuin asekokoelmalla. Ihana osa, kiitos taas!


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Avaruuspiraatti: Link deserves the world <3
Vehka: Jep, mieluiten Zeldan kanssa :) Ehkä kaksikon pitää hankkia isompi paikka, jotta löytyy tilaa Linkin asekokoelmalle ja Zeldan tavaroille ;)

Faron Grasslands

”Olen aina pitänyt viidakoista.”

”Niinkö?”

Zelda nyökkäsi ja kosketti ohimennen banaanipuun karkeaa runkoa. ”Kun olin pieni, näin viidakkoja vain satukirjoissa. Siitä asti olen haaveillut viidakkoon pääsystä. Ja pääsinhän minä.”

”Pääsithän sinä.”

Aikaisempi sade viipyili yhä ilmassa kosteutena. Siinä missä viidakon lämpö sai Linkin iholle nousemaan hikeä, Zeldan iho tuntui helmeilevän kastevettä, josta tiheän lehvästön läpi siivittyvä valo sai kimaltelemaan kuin timantit.

Zelda tutkaili rotkon vieressä roikkuvaa korkeaa puuta, josta roikkui köynnöksiä. ”Eikö olisikin hauskaa heilauttaa itsemme rotkon toiselle puolelle köynnöksen avulla?”

”Se voi olla vaarallista.”

Zelda vain nauroi tarttuessaan köynnökseen ja antoi sille napakan kiskaisun kokeeksi. ”Link, olen nähnyt, kuinka yhtenään tipahdat alas vuorilta ja olet aina kunnossa”, hän sanoi ja katsoi Linkiä sitten kiusoittelevasti. ”Ellei sinua sitten pelota?”

Link punehtui. Tietysti ne väläykset, joita Zelda oli nähnyt hänestä, olivat juuri niitä, kun Link oli tipahtanut vuorenseinämiltä. ”Ei.”

”Nähdään toisella puolella”, Zelda sanoi silmää iskien ja otti napakan otteen liaanista.

Never underestimate the power of fanfiction

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Haha, jotenkin aina se Link vain onnistuu selviämään, vaikka kuinka korkealta kalliolta tippuisi ::) Linkin suojelijan vaistot kyllä loistaa parrasvaloissa tässä osassa, mutta totta kai Zeldan tahdonvoima on sitä suurempi ;D

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Avaruuspiraatti: Ehkä Link on tehty kumista kun on niin kestävä XD Ei taida Link helposti päästä eroon suojelunvaistostaan Zeldaa kohtaan, vaikka prinsessa itse on neuvokas :D

Tabantha Frontier

”Minusta olisi mukavaa olla rito”, Zelda sanoi heilutellessaan jalkojaan jyrkänteen reunalta.

”Jotta voisit lentää?”

”Niin”, Zelda sanoi katsellen taivaalle. Zelda katsoi usein taivaalle.

Link katseli myös taivaalle, jossa kaukaisuudessa hän näki ritoja lentelemässä. Hän vilkaisi sitten Zeldaa, joka näytti hieman haikealta. ”Sinä osasit lentää joskus, etkö osannutkin? Voimillasi. Ainakin leijua.”

”Niin… mutta Ganonin jälkeen… voima ei ole enää vahva minussa”, Zelda sanoi hiljaa, voimakkaan vuorituulen lähes viedessä hänen sanansa mukanaan.

”Tekeekö se sinut surulliseksi?”

Zelda mietti hetken katsellen alaspäin, mutta nosti sitten katseensa taas ylös taivaaseen. ”Ei. Ei enää”, hän sanoi ja vilkaisi Linkiä hymyillen. ”Minulla on kaikki, mitä tarvitsen.”

Never underestimate the power of fanfiction

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Gerudo Desert

”Huh, unohdin kuinka kuuma täällä on”, Zelda huomautti ja pyyhkäisi otsaansa. ”Onko meillä enempää hydromeloneja?”

Link kaivoi laukustaan yhden ja ojensi sen Zeldalle, joka avasi melonin näppärästi veitsellä ja ojensi puolet Linkille.

”Nämä ovat niin maukkaita” Zelda huokaisi hydromelonin mehun valuessa alas hänen suupielistään.

Link hymyili ja ryysti omaa meloniaan. ”Ovat.”

Saatuaan meloninsa syötyä, Zelda kellahti makaamaan aavikolle ja sulki silmänsä auringolta. ”Minusta Eldinissä on vieläkin kuumempaa. Täällä kuumuus on kuivaa, mutta Eldinissä se on vain korventavaa. En tiedä miten Goronit kestävät.”

”Heillä on paksu iho”, Link tuumi ja katseli Zeldaa, joka näytti hydromelonista huolimatta hieman uupuneelta lämmöstä. ”Pitäisikö meidän jo palata kylään?”

”Kohta”, Zelda sanoi pitäen silmiään yhä kiinni. ”Aurinko on niin kaunis.”

”Sinä olet kaunis.”

Zelda avasi silmänsä, mutta joutui siristelemään silmiään auringon takia. Hän nousi takaisin istumaan, käsi silmiensä yllä suojaten auringolta. Hänen kiinni punotuissa hiuksissaan oli hiekanjyviä ja niitä karisi nyt myös poskille. Link halusi sipaista ne pois.

”Sinä sen sijaan olet ihan punainen”, Zelda kikatti ja nousi ylös. ”Pitää palata kylään ja laittaa sinun naamaasi voidetta.”

Link kosketti kasvojaan, jotka tuntuivat kyllä kuumilta, mutta eivät välttämättä auringon takia. Zelda ojensi hänelle kättään ja Link tarttui siihen hymyillen.

Koko matkan Gerudon kylään, he kävelivät käsi kädessä.

Never underestimate the power of fanfiction

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Lanayru Wetlands

“Kosteikot ovat hauskoja”, Zelda nauroi, kun Link kömpi ylös läpimärkänä.

”Odotas, kun kastut itse”, Link nurisi.

”Link, uljas ritarini, ethän uskaltaisi työntää prinsessaasi veteen”, Zelda sanoi kikattaen, huomaten Linkin viekkaan arvioivan katseen. Link lähestyi Zeldaa hitaasti kahlaten reidensyvyisessä vedessä ja Zelda otti yhtä hitaita askelia taaksepäin, selvästi valmiina pinkaisemaan vikkelästi karkuun hetkenä minä hyvänsä. Link tiesi, ettei peittoaisi prinsessa juoksukisassa, se oli tullut jo nähtyä. Mutta Zelda voisi saada oman jalkansa myös jumiin vesikasviin ja kaatua yhtä läpimäräksi kuin Link.

Yhtäkkiä Zelda säpsähti, sillä hän oli peruuttanut suoraan päin puuta, eikä voinut enää paeta.

Link ei ollut vielä ehtinyt päättää, mitä tekisi kun hän jo seisoi Zeldan edessä. Zelda tutkaili häntä huvittunut hymynkare suupielillään, eikä Link voinut enää ajatella mitään muuta. Tuntui kuin Linkin käsi aivan itsestään löytäisi tiensä puun kaarnalle aivan Zeldan kasvojen viereen ja aivan itsestään hänen kehonsa tuntui nojautuvan lähemmäs Zeldaa.

Ja aivan itsestään huulet löysivät toisensa.

Never underestimate the power of fanfiction

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Hyrule Ridge

”Katso”, Zelda sanoi ja juoksi viimeiset askeleet vihreä kukkulan päälle ja osoitti kohti itää. ”Linna näkyy jo täältä.”

”Niinpä näkyy”, Link totesi, eikä voinut mitään sille, että hänet valtasi kaiho. Hän pysähtyi Zeldan viereen kukkulalle katselemaan linnaa, jonka korjaustöiden parissa hääri yksi jos toinenkin kansalainen. ”Eikö sinua harmita, että seikkailumme on päätöksessään?”

Zelda kohotti kätensä Linkin olkapäälle ja veti tämän katsomaan itseään. ”Link. Seikkailumme on vasta aluillaan.”

Link hymyili. ”Totta. Kuningattareni.”

Zelda naurahti ja vilkaisi taas linnaa. Tällä kertaa hivenen haikeasti. ”Joskus mietin, mahtaako isäni nähdä minut.”

”Hän on varmasti hyvin ylpeä sinusta.”

Zelda laski päänsä Linkin olkapäälle. ”Meistä.”

”Meistä.”

Never underestimate the power of fanfiction

Pura

  • demjin
  • ***
  • Viestejä: 1 179
  • brick by brick
Otin tämänkin kommiksesta, ja hyvä että otin! <3 En ole pelannut tämän sarjan pelejä, vaan hahmot ovat tuttuja lähinnä fanitaiteesta sekä muutamasta ficistä jotka olen aiemmin lukenut, enkä tiedä loresta tai maailmasta kovinkaan paljon. Siksi näiden raapaleiden tapahtumapaikat eivät ole minulle tuttuja, mutta nämä aukeavat silti oikein hyvin, eikä tuntunut siltä, etten ymmärrä kun en tiedä lähdeteoksesta kovinkaan paljon. Pääpaino oli hahmoilla ja heidän suhteellaan, ja kuvasitkin heitä tosi kivasti ja suhteen kehittymistä suloisesti. <3

Lainaus
Ruohonkorret kutittivat Linkin poskea, kun hän käänsi katseensa kohti Zeldaa. Aurinko tuntui kimmeltävän naisen poskilla lähes taianomaisesti. ”Saanko tulla mukaasi?”

Zelda kääntyi hymyilemään viekkaasti Linkille. ”Luuletko, että kaipaan suojeluasi?”

Link punehtui aavistuksen. ”Ei kun… minä vain…”

Zelda naurahti ja tökkäsi Linkin nenää hellästi. ”Kiusasin vain sinua. Totta kai saat.”
Näillä on jo heti ekasta raapleesta asti todella kiva dynamiikka, Zelda vähän kiusaa ja Link on vähän vaivaantunut, mutta molemmat pitävät toisistaan todella paljon ja se näkyy. <3

Tiedän Linkistä hahmona enemmän kuin Zeldasta, ja hän etenkin tuntuu olevan tosi IC vähäpuheisena ja hiljaisena mutta kuitenkin jotenkin todella syvällisenä tyyppinä. Tykkään kovasti siitä, että vaikka hän ei hirveästi kerro eikä Zelda ole ollut mukana hänen viimeisimmillä seikkailuillaan, Zelda silti tuntee hänet j ymmärtää häntä todella hyvin. Heidän välillään kehittyvä romanssi on hirmuisen söpöä ja sydäntä lämmittävää, ja Linkin punastelu hymylytti minua lukiessa paljon.
Lainaus
Yhtäkkiä Zelda säpsähti, sillä hän oli peruuttanut suoraan päin puuta, eikä voinut enää paeta.

Link ei ollut vielä ehtinyt päättää, mitä tekisi kun hän jo seisoi Zeldan edessä. Zelda tutkaili häntä huvittunut hymynkare suupielillään, eikä Link voinut enää ajatella mitään muuta. Tuntui kuin Linkin käsi aivan itsestään löytäisi tiensä puun kaarnalle aivan Zeldan kasvojen viereen ja aivan itsestään hänen kehonsa tuntui nojautuvan lähemmäs Zeldaa.

Ja aivan itsestään huulet löysivät toisensa.
<3<3 tämä tapahtui lopulta ihanan luontevasti ja helposti. Zeldan ja Linkin suhde kääntyy helposti syvästä ystävyydestä rakkaussuhteeksi ja tykkään siitä, miten viimeisessä pätkässä maalaat heidän eteensä yhteistä tulevaisuutta, johon molemmat luottavat. Kiitos näistä raapaleista, nämä toimivat tosi hyvin fandomia huonommin tuntevalle lukijalle ja näissä oli ihana tunnelma. <3

look at the birds. even flying
is born
out of nothing
                            -- li-young lee

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Pura: Hyvä jos paikat aukesivat siitä huolimatta, että nimet eivät sanoneet mitään. Itse olen pelannut BotW:ia siskon käyttäjällä vähän niin ja näin ja vasta äskettäin alotin oman tallennuksen alusta alkaen, niin piti noita paikkoja kyllä vähän katsella kartasta :D Mun mielestä BotW on kyllä niin visuaalisesti nätti peli, että halusin sisällyttää mahdollisuuksien mukaan kuvailuja - jos sanamäärä antoi sijaa - vaikka pääpaino tosiaan on hahmojen suhteen hiljaisessa etenemisessä. Link on kyllä tosi vähäpuheinen, muistaakseni pelissäkin on joku kohta jossa Zelda siitä hänelle huomauttaa :D Mukavaa, että pidit, kiitos kommentistasi!

Never underestimate the power of fanfiction