Kirjoittaja Aihe: Yuri!!! on Ice: Slaavikyykky ja paimentolaispakarat (S, Otabek/Yuri, oneshot)  (Luettu 3805 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 609
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Slaavikyykky ja paimentolaispakarat
Author: Larjus
Chapters: oneshot
Fandom: Yuri!!! on ICE
Pairing: Otabek Altin/Yuri Plisetsky
Genre: Kepeä slice of life
Rating: S
Disclaimer: Hahmoista kaikki kiitos ja kunnia Kubo-senseille ja Yamamoto-senseille ja muille YOI:n parissa työskennelleille. Teksti on kirjoitettu ilman mitään korvauksia.
Summary: ”Otatko silti haasteen vastaan?” Yuri kysyi.
”Minkä haasteen?”
”Pistä kankut kyykkyyn ja herätä sisäinen slaavisi esiin.”


A/N: On tää kyllä perkeleen inspaava paritus (en muista et mikään shippi ois koskaan ennen inspannut mua näin paljon), kun totean kesken ruoanlaiton et hei, slaavikyykyistä sais hyvän aiheen Otayuri-ficiin ;D Ja vähän pientä jutustelua aiheesta Maissinaksun kanssa niin avot, uusi fici on valmis :’’’D (ja tähän teemaan liittyen tulee ehkä toinenkin fici, voi luoja)

Mukana Multifandom IV:ssa.



Slaavikyykky ja paimentolaispakarat


Otabek oli luullut, että ”venäläiset ja niiden slaavikyykyt” oli lähinnä julkinen, etenkin internetissä pyörivä vitsi. Kuitenkin sen jälkeen, kun hän muutti Yurin kanssa saman katon alle, hän tajusi melko pian, että ei, eivät ne olleet. Ne olivat tottakin todempaa.

Aluksi Otabek ei tosin ollut kiinnittänyt siihen oikeastaan huomiota. Yurilla oli tapana enemmän tai vähemmän esitellä uskomatonta notkeuttaan lähes joka välissä, ja kissan tavoin hän istui ja makoili ja ylipäätään oleskeli ties missä ihmeellisissä asennoissa. Slaavikyykyt katosivat siihen asentojen kirjoon. Mutta kun eräänä koti-iltana Yuri istui (tai oikeammin kyykki) tuolilla tietokoneen ääressä koulutehtäviinsä perehtyen, Otabekiinkin viimein iskostui, että kyllä, hänen silmiensä edessä oli ihka oikea slaavikyykky. Yuri oli tapittanut samassa asennossa jo ainakin tunnin. Siinä samassa hän myös muisti kirkkaasti Yurin aiemmatkin kyykkäilyt. Ja niitä oli paljon.

”Mitä sinä taas oikein kyykit siinä?” Otabek ei mitenkään voinut olla hiljaa.

”Häh?” Yuri havahtui lukemastaan artikkelista, johon oli ollut täysin uppoutunut, ja käännähti katsomaan Otabekia, joka seisoi reilun metrin päässä katse hänessä kiinni.

”Slaavikyykky”, Otabek sanoi sitten. Hänen suupielensä nykivät.

”Anteeksi, mutta en vieläkään tajua, että mistä helvetistä sinä oikein puhut”, Yuri vastasi teennäisen kohteliaasti.

”Ihailen tässä vain tapaasi ’istua’ pöydän ääressä.”

Yuri katsoi ensin Otabekia, sitten itseään ja sitten taas Otabekia. Häneltä tuntui kuluvan hetki, ennen kuin hän viimein ymmärsi, mistä Otabek oikein höpötti. Hän nojasi kädellään polveensa.

”Eipähän puudu pakarat istuessa”, Yuri totesi. ”Toisin kuin eräillä.”

”Pakarani ovat terästä, ja sinä tiedät sen”, Otabek vastasi heti.

”Ja ilo on kokonaan minun puolellani”, Yuri virnuili. Otabek hymyili tietäväisesti takaisin.

”Onko tuossa asennossa edes hyvä olla?” hän kysyi.

”No, meillä aidoilla slaaveilla ei ole mitään ongelmaa”, Yuri sanoi. ”Mutta en tiedä, kestävätkö sinun paimentolaispakarasi moista koetusta.”

”Vai että paimentolaispakarat…” Otabek tyrskähti. ”Olen kuule ihan pesunkestävä kaupunkikazakki.”

”Otatko silti haasteen vastaan?” Yuri kysyi.

”Minkä haasteen?”

”Pistä kankut kyykkyyn ja herätä sisäinen slaavisi esiin.”

Otabek pidätteli nauruaan mutta kuuliaisesti kyykistyi lattialle Yuria tarkkaillen. Tämä kääntyi tuolillaan Otabekia vasten, yhä itsekin syväkyykyssä, mutta lopulta nousi ylös kevyesti pompahtaen. Yuri asteli Otabekin viereen ja kumartui tarkastelemaan tämän asentoa miettiväisen näköisenä.

”Helppoahan tämä on”, Otabek totesi katsellen Yuria epäilevästi.

”Ja yllättävän mukava asento, eikö olekin?”

Otabek tuumaili hetken.

”No joo, kai tämä on. Mutta mikä haaste tämä nyt muka on olevinaan?”

Yuri vilkuili Otabekia ja hymyili tietäväisesti.

”Kysy tuota uudestaan puolen tunnin kuluttua.”

”Puolen tunnin?”

”Ja totta puhuen tosislaavi voi kyykkiä putkeen vaikka puoli päivää jos siltä tuntuu.”

”Puoli päivää!?”

Yuri laski kätensä Otabekin olkapäille ja kumartui nojaamaan tämän päälle niin, että heidän kasvonsa olivat aivan vieretysten.

”No? Kestääkö kaupunkikazakki venäläispesua?”

”Kyllä kestää”, Otabek vastasi vakavana kuin Yuri olisi tivannut hänen uskollisuuttaan kotimaataan kohtaan. ”Hei, taitoluistelijana olen kokenut kovempaakin treeniä. Ja kuten sanottu, pakarani ovat terästä.”

”Ainakin yhtä hyvin taipuvat. Kunnon rautakanget”, Yuri kiusoitteli ja tarrasi oikealla kädellään Otabekin pakarasta kiinni. Tämä tuhahti virnistäen.

”Äläs kuule sabotoi minua.”

”Ei minun edes tarvitse”, Yuri nauroi, nousi ylös ja siirtyi takaisin tietokoneen ääreen. Hän tuttuun tapaan kyykistyi tuolille. ”Katsotaan, mitä sanot puolen tunnin päästä.”

Otabek ei vastannut mitään. Vaikka hän tunsikin hyvin hienovaraista kihelmöintiä jaloissaan, hän ajatteli Yurin lähinnä vitsailevan. Hän kyllä tiesi, ettei ollut yhtä taipuisa ja notkea kuin Yuri, joka sai itsensä hetkessä ties minkälaisiin solmuihin, mutta olihan hänkin sentään ammattitaitoluistelija eikä mikään kasaan ruostunut robotti. Kyllä hän nyt hitto vie kyykyssä pystyisi olemaan, jos nyt ei ihan puolta päivää, niin ainakin sen puoli tuntia kerrallaan.

Otabek tajusi, ettei ollut varautunut äkilliseen puolen tunnin syväkyykkäilyyn, mutta onneksi hänellä sentään oli ollut puhelin kädessä, kun hän alun perin oli tullut ihastelemaan Yurin sisäistä slaavia. Hänen ei siis tarvitsisi kyykkiä koko puolta tuntia ilman minkään sortin viihdykettä, koska siinä vaiheessa hänen sisäinen kaupunkikazakkinsa kyllä alkaisi kärsiä. Koska Yuri oletettavasti luki taas artikkeleita koulutehtäviään varten, Otabek ei halunnut häiritä tätä musiikilla tai videomölyllä, joten hän piti puhelimensa äänettömällä. Sosiaalinen media ja nettilehtien roska-artikkelit viihdyttivät häntä hetken, ja lopulta hän päätyi lukemaan englanninkielistä artikkelia nimenomaan slaavikyykyistä. Jalkoja kihelmöi jo hieman enemmän.

Kun oli kulunut enemmänkin kuin puoli tuntia, Yuri huokaisi äänekkäästi ja suurieleisesti napsutteli kiinni jokaisen välilehden nettiselaimelta. Sitten hän pyörähti tuolillaan ympäri kasvot Otabekia kohti. Tämä havahtui internetin ihmeellisestä maailmasta (hän oli juuri lukenut artikkelia siitä, miten valkovenäjä ja ukraina eroavat toisistaan), kun tunsi Yurin tarkan tapituksen sisuksissaan. Hän kohotti päätään.

”Aika on kulunut”, Yuri sanoi hymyillen ja pomppasi ylös tuoliltaan kissamaisen elegantisti.

”Ai ihanko totta? En edes huomannut”, Otabek vastasi, vaikka hänen jalkansa sitkeästi huusivatkin hänelle, että ne kyllä olivat huomanneet.

”Sitten ei kun jalat suoriksi”, Yuri kehotti ja läpsäytti kätensä pari kertaa yhteen.

Otabek yritti esittää mahdollisimman huoletonta, kuin reilu puoli tuntia syväkyykyssä ei tuntuisi missään, mutta siinä samassa, kun hän yritti suoristaa jalkojaan, hän tajusi, että ylös nouseminen ei tapahtuisikaan niin sulavasti kuin olisi suotavaa. Jos se nyt tapahtuisi ylipäätään.

”Minä arvasin”, Yuri hihkaisi voitonriemuisasti eikä edes yrittänyt peitellä leveää virnettään.

Otabek mulkaisi häntä. ”Älä. Sano. Mitään.”

”Tarvitsetko apua?”

”En”, Otabek tokaisi. Vaikka hän olikin Yurin takia saanut aikamoisen kolauksen ylpeyteensä, hän oli niin itsepäinen, ettei suostuisi kovin helpolla ottamaan apua vastaan. Hän halusi nousta ylös omin voimin, vaikka hänen jalkansa anelivatkin armoa.

Aikansa yritettyään ja haparoituaan hän nousi jäykästi jaloilleen, jotka tekivät erittäin hyvin selväksi, että niiden kantokykyyn ei olisi luottamista vaan ne voisivat pettää hetkenä minä hyvänsä. Otabek irvisti kivusta, kun hän suoristi väkisin jalkansa. Hänen teki mieli romahtaa saman tien maahan istumaan ja huutaa ja kirota kuolemaa tekeviä jalkojaan, mutta itsepäinen kun oli, hän yritti seistä niin vakaasti ja normaalisti kuin kykeni. Ruskeat silmät etsivät kohteekseen Yurin vihreän katseen ja lukkiutuivat siihen kiinni.

Yuri katsoi Otabekia päästä varpaisiin kuin olisi arvioinut tämän koko olemusta ja hymähti sitten.

”Huomaa kyllä, että kazakit eivät ole slaaveja”, hän totesi yksinkertaisesti kävellessään Otabekin ohi ja pois huoneesta.

Otabek tuhahti hänen peräänsä puoliksi huvittuneena, puoliksi loukkaantuneena, ja täysin nujerrettuna.





A/N: Ton ihan lopun ”puoliksi loukkaantuneena” viittaa siihen, että Otabekin ylpeys sai kolauksen ja hän on sitä kautta loukkaantunut, ei niin, että hän olisi pahoittanut mielensä Yurin takia tai mitään. En vain osannut ilmaista sitä yhdellä sanalla tuota paremmin. Miettimäni synonyymit toimivat vielä huonommin, ja useamman sanan ilmaisu olisi rikkonut haluamani lauserakenteen. Samalla tapaa tuo nujerrettu viittaa siihen, että Otabek ei selvinnytkään Yurin ”haasteesta” niin kuin oli odottanut ja siinä mielessä hävisi :D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Sanderra

  • ***
  • Viestejä: 211
  • Höpsistä töppöseen
Hellurei!

Tekstin nimi veti mut ihan väkisin lukemaan. Fandom ei ole itselleni tuttu muuten kuin parin sieltä täältä lukemani ficin perusteella, mutta aina kun siihen törmään niin totean, että olisi kyllä syytä tutustua ;D

Slaavikyykky vetosi jo nimessä ja siinä, kuinka siitä tuli tuollainen puoliksi tosissaan otettu kilpailu paremmuudesta, mutta erityisesti sen takia, että se on itsellenikin erittäin käytetty työskentelyasento, lol. Hyvähän siinä on tosiaan kyykkiä vaikka tietokoneen ääressä - epäilemättä erittäin fiksun näköisenä. Tykkäsin myös tämän kaksikon keskinäisestä lämpimän naljailevasta dynamiikasta; Yurin haasteesta ja paimentolaispakara-arviosta, ja siitä miten Otabek googlaili slaavikyykkyartikkeleita samalla kun varsinaisesti paneutui aiheeseen lattialla kyykkimällä.


Lainaus käyttäjältä: Larjus
”Ja totta puhuen tosislaavi voi kyykkiä putkeen vaikka puoli päivää jos siltä tuntuu.”

Kiitoksia tästä lukuhetkestä <3
« Viimeksi muokattu: 17.04.2020 01:07:30 kirjoittanut Sanderra »
Emme me peräänny, me etenemme käänteisesti.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 609
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Hei mahtava kuulla, että otsikko ihan veti väkisin lukemaan :D Mulla oli tälle ficille jopa muutama nimi-idea mielessä (harvinaista, yleensä mulla ei oo yhtäkään ideaa! :D), ja tohon lopulta päädyin kun totesin, että slaavikyykyn lisäksi haluan paimentolaispakaratkin otsikkoon x3
Tää on kyllä katsomisen arvoinen sarja, suosittelen ihan :D (vaikka mun mielestä se keskittyykin ihan vääriin hahmoihin... Yuri P. nyt sentään on yks päähenkilöistä mut sekin käytännössä "se toinen Yuri"...  ::) Mut ehkä mä just siks näistä kirjoittelenkin.)

Yurin ja Otabekin suhde pääs itse sarjassa vasta ihan alkuun (mutta tosin hyvin pääsikin!), ja musta onkin ihana miettiä sitä syvemmin. Oon aina kuvitellut niille tosi lämpimän suhteen (sekä romanttisena että ihan ystävämielessä), mutta pakkohan tommosta ei-niin-vakavaa naljailua on ihan pakko ripotella mukaan :D Ja randomhaasteet ja kisailu paremmuudesta (kaikkine kiusoitteluineen) on hyvä sellaisen ilmentymä. Tää fici myös käytännössä itse kirjoitti itsensä, kun mulla ei aluksi ollut mielessä oikeastaan muuta kuin tuo alkukohtaus, jossa Otabek "ihastelee" Yurin slaavikyykkäilyä :D Mut tätä oli tosi kiva piristävä kirjoittaa. Oli kans pakko panna Otabek googlailemaan slaavikyykkyartikkeleita, koska arvaas vaan mitä mä tein tämän kirjoittelun ohella (hyvin harvoin osaan keskittyä vain kirjoittamiseen vaan tarviin oheen jotain randomia ärsykkeeksi). Ja ite ainakin oon huomannut, että mitä pidempään plärään kännykkää, sitä vähemmän jaksaa some ym. innostaa vaan päädyn just lukemaan jotain randomeita Wikipedia-juttuja tai googlettelemaan kaikkea hassua. (YOI-ficien myötä oon myös päätynyt tutkailemaan kazakinkielisiä kirosanoja ym. :D)

Kiitoksia ihanaisesta kommentista ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 125
  • Kurlun murlun
Lainaus
”Pistä kankut kyykkyyn ja herätä sisäinen slaavisi esiin.”
Tämä kuulostaa niin joltain mainospuheelta! ;D Paimentolaispakarat myydään erikseen.

Mutta niin, olin iloinen, että tuumailun pohjalta syntyi tarina tuota pikaa! Otayuri arkidraamalla ja pehmoisella slice of lifellä piristää aina mieltä, ja etenkin teema oli tässä niin ihanan random. :D Mitäs sitä muuta kuin kyykkäilemään illan ratoksi. Ihanaa tuo, että Beka on ensin ajatellut slaavikyykkyjen olevan jotain meemien ruokkimaa urbaanilegendaa, kunnes sille sitten valkenee, että ei hitsi, on se sittenkin ihan oikea asia. ;D Ennen kaikkea siitähän saa vallan mukavan treenin itselle.

Lainaus
”Ainakin yhtä hyvin taipuvat. Kunnon rautakanget”, Yuri kiusoitteli ja tarrasi oikealla kädellään Otabekin pakarasta kiinni. Tämä tuhahti virnistäen.

”Äläs kuule sabotoi minua.”
Wääw, Beka on niin vakavaa poikaa ja keskittyy täysillä.

Lainaus
”Ai ihanko totta? En edes huomannut”, Otabek vastasi, vaikka hänen jalkansa sitkeästi huusivatkin hänelle, että ne kyllä olivat huomanneet.
Piti poimia tämäkin lause vielä erikseen esiin, koska se oli niin herttainen. xD Beka yrittää olla niin miehekkään urhea, vaikka jalat itkisivät verta ja hikeä.

Ylös pääseminen onkin sitten se hankalin juttu... Nauroin niin tuolle, ettei tappiota haluttu mitenkään myöntää ja että vähän suutahdettiinkin siinä ohimennen. xD Ensi kerralla ehkä parempi onni ja pienellä harjoittelulla Bekastahan voi kehkeytyä vaikka millainen kyykkäysmestari! Kiitos tästä! <3

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 609
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Lainaus
”Pistä kankut kyykkyyn ja herätä sisäinen slaavisi esiin.”
Tämä kuulostaa niin joltain mainospuheelta! ;D Paimentolaispakarat myydään erikseen.
Yurilla olis selvästi tulevaisuus myyntimiehenä! Myyntikohteena se "The real Russian experience" ;D Tietää mitä se oikein aikoo hommailla, kun lopulta taitoluistelu-uransa lopettaa.

Oon iteki iloinen, että näinkin randomista ajatuksesta ja randomista läpänheitosta syntyi fici! (ja periaatteessa toinenkin, joka olis lopetusta vaille valmis) Arkihäröilyä on kiva kirjoittaa, ja Otayuria on ihana ja helppo kirjoittaa, joten arkinen Otayuri on kaikin puolin täydellistä kirjoitusmateriaalia :D Ainakin vielä, katotaan kauankos tää vauhti jatkuu (no, syksystä asti menty niin kyl tää aikas hyvältä näyttää).

Ihanaa tuo, että Beka on ensin ajatellut slaavikyykkyjen olevan jotain meemien ruokkimaa urbaanilegendaa, kunnes sille sitten valkenee, että ei hitsi, on se sittenkin ihan oikea asia.
Mun oli pakko laittaa Yura käytännössä kädestä pitäen näyttämään Bekalle, et kyllä, slaavikyykyt on ihan oikea juttu :'''D Voin hyvinkin kuvitella et Beka on nähnyt aiemmin oikeestaan vaan niitä slaavimeemejä, ja sitten paljastuukin, että totuus on meemejä ihmeellisempää! ;D

Beka on vakava poeka joo ♥ Yuri on selkeesti tosi kilpailuhenkinen, ja tykkään ajatella, että niin on Otabek'kin (varsinkin kun miettii sen lähtökohtia), joten mistä vain saa pienen kisan aikaiseksi :3 Kumpi tahansa heittääkään haasteen ilmoille niin toinen tarttuu siihen saman tien. Vaikkei tossakaan ollut selkeää voittoa :D Ja kilpailuhenkisyys näkyy tietty myös loppua kohden, kun omaa "tappiota" ei halua myöntää ääneen :D Eikä oikein itselleenkään. Ja kyllähän siinä saa kolhun ylpeyden lisäksi oma miehisyys ja urheilullisuus, kun puolisen tuntia kyykyssä tuntuu lihaksissa enemmän kuin osasi ajatellakaan :D (Ite oon huomannut, että jos slaavikyykkeilen pitkään, mun jalat puutuu XD)
Muistan kans kun juteltiin siitä, että lol mitä jos Beka ei pääse edes alas asti, ja sitäkin hetken harkitsin, mutta tulin siihen tulokseen, että hauskempaa on (ja "tappio" karvaampi), jos Beka pääsee alas ongelmitta ja ehtii jo ajatella, että eihän tässä mitään, mutta lopulta sitten ylös nouseminen ei sujukaan ihan niin kuin ehti jo odottaa (/w\) Täytyy Bekan selkeesti treenailla vähän lisää, mikäli se haluaa pyyhkiä voitonriemun virneen Yurin kasvoilta :D On se pikkunen vähän huono häviäjä... ♥

Lol en tiiä pitääks mun ny kirjottaa vielä jatkohaaste, sen jälkeen ku Beka on treenaillu kyykkäilyä oikein kunnolla ;D Mut ehkä tää riittänee tästä aiheesta (vaikka slaavikyykyt on vilahtamassa siinä yhdessä toisessakin ficissä, jahka saan nyt sen väsättyä loppuun ja julkaisukuntoon).


Kiitos kommentista ^^ Ihana kuulla että viihdyit ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Verinen Paronitar

  • monkerias
  • ***
  • Viestejä: 1 990
  • monokkeli huurussa
Otsikkko veti mut lukemaan, ja voi lol, hilpeää menoahan tämä oli xD

Lainaus
”Eipähän puudu pakarat istuessa”

Tässä kohden tyrskähdin ekaa kertaa ääneen, kunnon perustelut todellakin. Yuri on kyllä kieltämättä just se tyyppi, jonka voi hyvin kuvitella lukevan, tekevän kouluhommia ja muutenkin hengailevan kaikenmaailman ihmeellisissä asennoissa. Myös tämä tapa haastaa poikkis hölmöön mittelöön oli oikein toimiva, sanailu ilahdutti monessa käänteessä leppoisalla fiiliksellä.

Lainaus
”Ai ihanko totta? En edes huomannut”, Otabek vastasi, vaikka hänen jalkansa sitkeästi huusivatkin hänelle, että ne kyllä olivat huomanneet.

Yritys hyvä kymmenen xD  Onneksi sentään Otabekilla on teräspakaroiden lisäksi loistava pokka.

Idea oli hauska ja tekstin sävy tuki tapahtumia mahtavasti, pitää varmaan joskus toistekin eksyä näiden Finin YoI-ficcien äärelle vaikka kiinnostus fandomiin noin muutoin onkin jo pitkään ollut melko olematonta.
sano mua rovastiks

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 609
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Olipas hauska yllätys, että kaivelit tämän jotain kautta taas esiin, Verinen Paronitar :D Ja oi että mä ilahdun aina, kun kuulee, että otsikko on vetänyt puoleensa! Otsikointi kun on yleensä mun mielestä työn ja tuskan takana (tämä fici kyllä kuului siihen harvinaiseen joukkoon, että otsikko syntyi aika helposti, kuin itsestään).

Kiva kuulla että pidit! Halusinkin tähän sellaista kevyttä hyvän mielen tunnelmaa, ja kyllähän sitä pitää aina välillä poikkis haastaa ihan hölmöihin mittelöihin :D Varsinkin kun molemmat ovat ammattiurheilijoita, pakko löytyä kilpailuviettiä. Ja omaa tappiota pitää sitten tietenkin piilotella parhaansa mukaan, vaikka tuossa tilanteessa ei se loistava pokkakaan huijaa Yuria :D Se kyllä tietää, että Bekan jalat huutaa tuskasta. (Ja Yurihan ei nyt ikinä häviäisi ei-slaaville slaavikyykkyilyssä :D Sellaista tilannetta Yuri ei edes sallisi)

Mikäli eksyt jatkossakin tälle puolelle Finiä, niin tervetuloa! Mä en ainakaan itse tarvitse ficeistä nauttimiseen sen kummoisempaa fanifiilistelyä (paljon ihania oon lukenut fandomia tietämättäkin :D), ja täällä on kyllä muutkin kirjoitellut niin mahteja ficejä, että ne voi muuta kuin suositella. (Ja toki nöyränä todettava, ettei nää munkaan tekstit sen pöllömpiä ole :D)

Kiitos kommentista! ^^
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 559
Terveisiä kommenttiarpajaisista! Halusin jotakin hauskaa ja kepeää luettavaa ja tämä kyllä täytti täysin odotukset :D Aloin aavistella jonkinlaista pientä kisailua jo siinä vaiheessa, kun Otabek reteästi totesi, että ”Pakarani ovat terästä" ;D Myös nämä keskustelut, että kenen pakarat kestävät ja mitä, olivat aivan mahtavia:

Lainaus
”No, meillä aidoilla slaaveilla ei ole mitään ongelmaa”, Yuri sanoi. ”Mutta en tiedä, kestävätkö sinun paimentolaispakarasi moista koetusta.”

”Vai että paimentolaispakarat…” Otabek tyrskähti. ”Olen kuule ihan pesunkestävä kaupunkikazakki.”

Olet hurjan hyvä kirjoittamaan näille hahmoille tällaista hauskaa sanailua ja tässäkin se pisti hymyilyttämään useaan otteeseen. Ja pitihän se arvata, ettei Otabek anna periksi kyykkäyshaasteessa, vaikka kuinka polttelisi :D Yurin ilkikurisuus, välilehtien sulkeminen yksi kerrallaan ja notkea hypähdys ylös tuolilta oikein korostivat tuon tilanteen herkullisuutta. Huomasin, että listallasi oli tähän jonkinlainen jatko-osakin, joten pitänee jossakin vaiheessa vilkaista sekin - haluan tietää tuleeko tästä kyykkäilystä näille kahdelle ikuinen sisäpiirin vitsi ja harmittoman kiusoittelun aihe, sillä sellaiseksihan se sopii ihan täydellisesi (siis varmasti ainakin Yurin mielestä ;D). Kiitos tästä, hauska teksti ja otsikkokin oli tekstin tyyliin oikein sopiva ja onnistunut!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 609
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Kevettä ja kepeää on kyllä kiva lukea (ja kirjoittaa). Hienoa että tämä täytti sen tarpeen :) Leikkimielisiltä kisailuilta ei voi välttyä, kun on kaksi ammattiluistelijaa kyseessä, ja piristäähän moinen parisuhdettakin kivasti (kuin myös pakaroista puhuminen ja niiden koskettelu ;)).

Näiden kahden välille on niin herkkua kirjoitella dialogia, vaikka siinä on haasteensa ollutkin (ja on vielä edelleenkin monen ficin jälkeenkin), joten on ihana kuulla että tykkäät ♥ Kyllä tää pari vaatii välilleen pientä kiusoittelua ja nasevaa sanailua.
Mitään varsinaista jatkoa en ole tälle kirjoitellut, sillä se toinen "slaavikyykkyfici" on hyvin erilainen eikä lainkaan kytköksissä tähän - minkä olet kyllä jo huomannut, jos olet sitä vielä lukenut. Vois kyllä jossain välissä ehkä kirjoitellakin jotain lisää ja enemmän tähän liittyen. Ehkä jotain sisäpiirivitsiä, tai sitten Otabek ei kestä tappiotaan vaan alkaa treenata ;D En tiedä, mutta mahdollisuuksia on paljon (ja vielä enemmän mulla on kirjoittamattomia Otayuri-ideoita, ääk).

Iso kiits kommentistasi Thelina, mahtia että tykkäsit ♥ Viihdytys oli tarkoituksenikin :3
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 478
  • ava by Claire
Kommenttikampanjasta hei!

Samaistun kyllä Yuriin, sillä tykkään istua mitä kummallisimmissa asennoissa, vähintään jalat pitää olla aina lootusasento ristissä. En toki ole missään nimessä yhtä notkea kuin taitoluistelua työkseen tekevä (ja joskus varmaan voimisteluakin harrastanut?) Yuri, mutta ymmärrän erikoisten istuma-asentojen viehätyksen :D Puolen tunnin kyykkääminen on kyllä nykyihmiselle melkoinen urheilusuoritus, vaikka olisi kuinka ammattiurheilija. Luulisi, että etenkin Otabekin lonkat olivat kovilla. Mutta siis ihanaa sanailua taas kerran näiden kahden välillä. Tästä huokuu sellainen arkifluffi ja toisen rakkaudellinen kiusoittelu.

Kiitos, kun kirjoitit! :-*

-Kel
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 609
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Kelsier: Minäkin toisinaan istun ja muuten vain oleskelen kummallisissa asennoissa, ja välillä tulee slaavikyykkäiltyäkin ihan vain että välttäisi ainaisen istumisen ja puutuneet pakarat ;D En kyllä ole minäkään läheskään niin notkea kuin taitoluistelijat, en todellakaan. Muinaisessa IRC-galleriassa oli joskus yksi ryhmä nimeltään "Notkea kuin näkkileipä" ja se kyllä kuvaa minua aika hyvin XD Mutta slaavikyykkyyn en heti lahoa! Puoli tuntia kyllä tuntuu jaloissa.

Voimistelusta en ole ihan varma, mutta balettia Yuri on ainakin harrastanut osana taitoluisteluvalmennustaan, ja siinä jos missä tulee taivuttua joka suuntaan jokaisen nivelen kohdalta :D Yurihan onkin tunnetusti todella notkea ja venyvä tapaus, niin ei pieni kyykkäily tunnu missään, ja totta kai pitää venäläiseltä slaavikyykky onnistua! 

Lainaus
Mutta siis ihanaa sanailua taas kerran näiden kahden välillä. Tästä huokuu sellainen arkifluffi ja toisen rakkaudellinen kiusoittelu.
Arkifluffi ja rakkaudellinen kiusoittelu ovat mulle oleelliset palat Otayurin kirjoittamista, niin ihanaa että ne huokuvat tarinasta hyvin läpi. Tulee onnistunut olo ♥ Kiitoksia kehuista ja muutenkin ihanasta kommentista! :3
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中