Kirjoittaja Aihe: FMA: Amestrislainen vesikauhu ja vähän muutakin, k-11, Ed/Ling, tuplaraapale  (Luettu 1463 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 120
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Amestrislainen vesikauhu ja vähän muutakin
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: Fullmetal Alchemist
Ikäraja: k-11
Paritus: Ed/Ling
Genre: Post-PWP (joka ei kyllä varmaan edes ole genre)

Summary: Ed painoi poskensa tyynynkulmaan ja silmäili Lingin somasti punoittavia pakaroita, jotka katosivat valkoharmaiden xingiläistyylisten housujen uumeniin.

A/N: Tämän saaminen tuplaraapaleen mittaan vaati sen sortin kääntämistä ja vääntämistä että voi elämä. Lopulta tämä vain möyri kunnon muokkauskierteessä, ja siitä oli sitten pakko pyristellä irti. Suurin syy kirjoittaa koko teksti oli tarve päästä käyttämään sanaa seksivautsivauhousut jossain. :D Ikärajasta en ollut satavarma, mutta päädyin korkeampaan vaihtoehtoon genren ansiosta. Otsikon metsästys oli yllätys yllätys silkkaa piinaa, mutta tuo saa luvan kelvata.



***



Ling irvisteli hivuttautuessaan istualleen ja parin yrityksen perästä jaloilleen. "Auts... Mitä sinä teit minulle...?"

"En mitään, mitä et erikseen kerjännyt."

"Niin, ehkä minä tosiaan pyysin sinua tartuttamaan minuun amestrislaisen vesikauhun..." Ling tirskahti hieroskellessaan hampaanmuotoisia jälkiä lantiossaan.

"Itse raavit selkäni ja hartiani naarmuille kysymättäkin", Ed virkkoi tuiki asiallisesti.

"Haittasiko se jotenkin erityisesti?"

"No joo, ehkä minulla oli muuta ajateltavaa."

Ed painoi poskensa tyynynkulmaan ja silmäili Lingin somasti punoittavia pakaroita, jotka katosivat valkoharmaiden xingiläistyylisten housujen uumeniin. Hänelle ei ollut vielä selvinnyt, miten kyseiset seksivautsivauhousut sidottiin kiinni, mutta sen hän ainakin tiesi, ettei niitä avattu yhdellä nykäisyllä.

Ed kostutti helliksi näykittyjä huuliaan tapittaessaan, miten Ling haroi sekamelskaksi purtsitut hiuksensa ojennukseen poninhännälle. Hänen katseensa viipyi tämän ihon pehmeydessä, lihasten kaarissa ja hoikassa vatsassa, josta ei käynyt tippaakaan ilmi edellisiltana popsittujen sapuskojen määrä. Välistä Ed ihmetteli, mihin se kaikki otti kadotakseen.

"Oliko sinulla kiire jonnekin?" hänen suupielestään livahti.

Ling kohotti kulmiaan. "Ei välttämättä."

"Äh, unohda sittenkin... Minun täytyy etsiä Al ja suunnata esikuntaan", Ed mutisi oikaistessaan selälleen. Ling kumartui hänen ylleen niin lähelle, että hän sai puhallella mustia hiussuortuvia suupielestään.

"Törmäillään siis myöhemmin. Älä unohda jättää ikkunaa raolleen."

Ed työnsi Lingin hellästi etäämmälle. "Normaalit ihmiset käyttävät ovia, prinssinroikale."

"Yritän oppia tavoille!"

"Siinäpä yrität..."

« Viimeksi muokattu: 01.05.2020 09:52:05 kirjoittanut Maissinaksu »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

hamsu

  • ***
  • Viestejä: 372
En tosiaan osaa sanoa mitään järkevää .  Ed ja Ling? Yllättävä paritus ja yllättävän söpöjä yhdessä.  Ainakin tässä raapaleessa.   Tuli jo AN:ssä tyrskittyä sanalle seksivautsivauhousuille 😂 ja kuinka haastavaa niiden avaaminen onkaan. Ihme että ovat selvinneet ehjinä Edin käsittelystä.  Ovet on niille jotka on tavallisia, xinhiläinen prinssi ei ole tavallinen.  Loppu oli oikein ihanan arkinen esikuntineen ja kuitenkin niin soma että❤️ Ilmeisesti ed on tässä kuitenkin hieman varttuneempi jo, ainakin käytös on kypsempää.
 Tykkäsin en mitään järkevää tosiaan varmaan osannu kirjoittaa mutta luin sillä  otsikko veti puoleensa enkä pettynyt joten sekin on toimiva.  eihän sitä tiedä vaikka jonkin sortin ed-nimisen vesikauhun Ling saisikin.

   hamsu

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Siis ei elämä, mistä sä näitä genrejä revit :''DD Mut hei jee, lisää Ediä ja Lingiä! Ei oo ennen pahemmin tullut ajateltua näitä paritusmielessä (FMA:ssa en oikeestaan oo ajatellut mitään ei-canon-shippejä sen ihmeemmin), mutta mä oon valmis kokeilemaan vaikka mitä :D

Täällä kans toinen, joka tyrski ja hörähteli seksivautsivauhousuille, koska ei juma. Ihan mainio sana. Vaikeasti avattavista housuista tuli mukavat flashbackit yhteen omaan vanhaan Eldarya-ficiini, jossa tuskailtiin saman ongelman parissa :D On semmoiset siveysvyöllä köytetyt housut kyllä niin mainio ilmestys ficissä ♥  Arvostan.

Dialogi oli taas kerran täyttä kultaa, ja etenkin tykkäsin tosta amestrislaisesta vesikauhusta. Musta tuntuu tosin, että Ling on semmoisen jo saanut, koska Ed on ainakin amestrislainen kauhu, jos ei vettä tarpeeksi ole ;D Tässä oli humoristisen ja kepeän hengen lisäksi sellaista hienovaraista, somaa pehmeyttä ripoteltuna sanojen väliin. Sopi oikein hyvin ainakin mun makuun ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 120
  • Kurlun murlun
hamsu: Kieltämättä Ed/Ling hyppäsi eteeni vähän yllättäen, mutta en valita! :D Tähän asti olen shipannut Ediä oikeastaan vain Roylle (ja Royta taas Edin lisäksi ainakin Maesille ja Jeanille), vaikka canoninkaan tarjontaa vastaan minulla ei ole mitään ehdotonta. Ajattelin, että tämä sijoittuisi itse sarjan tienoille ja että hahmot olisivat sen noin 16. Edissäkin ehkä jo herännyt erinäistä kypsyyttä. :D Mahtavaa, jos otsikko herätti kiinnostusta ja seksivautsivauhousut hilpeyttä!

Larjus: Tämä oli taas niitä tapauksia, kun piti vähän miettiä, että mitä laittaisi genreksi. ;D Ja ihanaa, että SVVH:t viihdyttivät nekin! Tuntuu muuten, että ainakin parissa muussa tekstissä olen maininnut jotain vaikeasti avattavista housuista tai vöistä... No joo, tässä kohtaa voidaan kaikki syy kaataa xingiläisen muodin niskaan. Tarpeen vaatiessa Ed olisi voinut syntetisoida automailiinsa terän ja vain teurastaa housut Lingin päältä. xD Tokkopa sitä olisi liikaa arvostettu...

Pakko mainita tuosta amestrislaisesta vesikauhusta sen verran, että olin kirjottanut sen ylös ranskalaiseksi viivaksi tyyliin "mainitse nämä asiat ficissä". Yleensä en tapaa suunnitelmia tehdä, mutta ajattelin, että saisin sitä kätevästi hyödynnettyä otsikkoonkin. Kaikki menikin ihan kivasti, kunnes tajusin unohtaneeni koko asian ja sanojakin oli jo tyyliin 225. xD Eipä siinä sitten, lisää muokkausta kehiin ja ehkä kokonaisuudesta voi jonkinlaisen punaisen langan havaita...

Kiitos kommenteista! <3

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 554
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta! Löysin listaltasi vaikka mitä mukavaa luettavaa, mutta päädyin nyt kommentoimaan tätä! Fikeissäsi on kyllä ehdottomasti parasta kekseliäät ja hauskat otsikot ja kekseliäs ja hauska dialogi. Parasta sunnuntai- (ja ihan minkä vain päivän) luettavaa on sellaiset tarinat, joille saa vähän hihitellä ;D en oikein edes osaa valita suosikkikohtaani näiden kahden sanailuista, koko juttu vain oli täyttä kultaa! Hahmotkin tuntuivat olevan omia itsejään ja vaikka en ollut tätä paritusta tullut koskaan ajatelleeksi, taidat saada minut hyvinkin käännytettyä sen puoleen (olen kyllä tainnut aikaisemminkin sinulta jotain heistä lukea, sen letitys-fikin ainakin<3). Xingiläistyyliset housut ovat ehdottomasti juuri seksivautsivauhousut ainakin Lingin päällä, kuinkas muuten :D Pidän myös siitä, miten Edin katse viipyilee Lingin iholla ja muualla, mutta pippuriseen tapaansa hän kuitenkin puhuttelee toista prinssinroikaleeksi, ettei nyt vallan liian siirappiseksi mene :D Kiitos tästä, nyt on ehkä pakko mennä lukemaan vähän lisää Ed/Lingiä :3

P.S. Salaa kiinnostaisi kyllä lukea siitäkin, mitä tapahtui juuri ennen tätä fikkiä ja mitä sanailua siihen mahtuu mukaan ; )
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 120
  • Kurlun murlun
Kiitoksia, Thelina! <33 Katsoin otsikkoa ja olin hetken että mikäs tarina se tämä oli, kunnes sitten leikkasi. :D Ei ota tarina itseään liian vakavasti, ja sellaisia jos mitä on hauska raapustella. Pääasiassa tosiaan olivat kyseiset seksivautsivauhousut ja yllättävä shiplöytö Edistä ja Lingistä. Mielelläni kuulen kommentteja ja lukisin itsekin tästä kaksikosta! 8)

Lainaus
P.S. Salaa kiinnostaisi kyllä lukea siitäkin, mitä tapahtui juuri ennen tätä fikkiä ja mitä sanailua siihen mahtuu mukaan ; )
Hmm hmm! :D Raapalemittainen erotiikka hupaisalla sanailulla olisi kyllä kokeilemisen arvoinen genre!

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."