Kirjoittaja Aihe: Supernatural: The Art of Kissing | S | Dean/Castiel | In English  (Luettu 2910 kertaa)

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Title: The Art of Kissing
Author: Angelina
Fandom: Supernatural
Rating: S
Genre: pre-slash, fluff
Paring: Dean Winchester/Castiel

Summary: Your prompt: Dean teaching Castiel how to kiss, and Castiel ends up kissing Dean really quick, nervously asks 'Like that?' and leaves Dean silent and flustered for a moment.

A/N: Violetu jakoi promptin ja ... näin kävi. Tää sairaslomailu ei tee hyvää mulle :''D Antakaa anteeksi.

Haasteet: Vuosi raapalehtien



THE ART OF KISSING





“No, it’s more like this”, Dean explained for the millionth time sounding frustrated and showing Castiel, by example, how to move his lips, “it’s not like you're trying to suck the life out of someone.”

Castiel squinted his eyes and stared at Dean’s lips intensively. Dean quickly stopped moving and felt himself blushing.

“I do not see the difference”, the angel stated simply and shrugged, “that seems exactly the same to me.”

“Oh for the love of -”, Dean muttered and threw his hands up in the air, “I’m done. There’s no way I can teach you how to kiss someone. Go outside and practise with someone else.”

Castiel stood up a bit hesitant, looking at Dean and then to the door.

“Really? It seems a bit -”

“Of course not really, what the hell Cas! You can’t just go out and start kissing people, they’re going to call the cops or beat the shit out of you.”

Castiel sat back down and looked even more confused.

Dean took a deep breath and closed his eyes. Sometimes he really did not have the patience to teach the fallen angel the basics about being a human.

“Okay, so. I’m pretty sure you’ll know what to do when the time comes”, he tried with a more friendly tone, “I mean, nobody knows exactly what to do, before it is actually time for the action, you know?”

Castiel seemed to think it through.

“So when you have the chance to kiss someone and you want to do it, just… go for it. You’ll figure it out, you’re smart like that.”

Castiel smiled a bit and stood up again. He walked to Dean, grabbing the other man’s face gently. Then the angel pressed his lips briefly against the hunter’s lips.

“Like this?” he asked quietly and his low voice made Dean shiver.

Cas backed up and looked Dean deep into the eyes waiting for an answer. The hunter just stared back with his mouth hanging open.

“S-something like that”, he finally stammered and quickly grabbed his leather jacket, “come on, I need a beer.”


« Viimeksi muokattu: 22.08.2021 19:59:33 kirjoittanut Angelina »


ava & bannu © Inkku

summerblue

  • Vieras
En ole aikoihin lukenut tällaista perinteistä Destieliä tai Supernaturalia lainkaan. Ajat on vähän vaikeita ja tämä kyllä piristi tätä iltaa. Tosi hauska ja söötti teksti  ;D Tuosta kohdasta, jossa Cas oli jo melkein menossa kadulle suuteloimaan vastaantulijoita, tuli tosi supernaturalmainen fiilis.

Lainaus
“come on, I need a beer.”

Tämä on niin helvetin Dean :D Ei puhuta tunteista mitään, kun mennään vaan kaljalle.

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Asalskdjahsgfsjkfdlhlkagkjsl.
Fuck. Tarviin lisää 😂
Goddamnit Dean, kasaa itsesi, suutele takaisin (no, ehkä se sen kaljan jälkeen uskaltaa sitten).
Tai hei, vielä parempi: Pojat lähtee yhdessä baariin, ottaa parit, ja joku nainen (tai mies) tulee juttelemaan Casille.
Insert jealous!Dean, joka ei itsekään tajua, mikä sitä yhtäkkiä vituttaa niin paljon 😏

Näillä kahdella enkku vaan toimii kielenä upeesti, niin kun sun teksteissä noin ylipäätään.

Lainaus
Castiel smiled a bit and stood up again. He walked to Dean, grabbing the other man’s face gently. Then the angel pressed his lips briefly against the hunter’s lips.

“Like this?” he asked quietly and his low voice made Dean shiver.
Ehkä Cas ei olekaan niin "viaton" ja tietämätön niin kun Dean tuntuu luulevan... go get him, tiger.

Unf, tämä teki minut hyvin iloiseksi.

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
En tiedä juur mittään fabdomista, mutta!! Tirkistelin varovasti kuitenkin ja tajutessani ficin loppuvan "I need a beer" päätin lukea alusta asti, miten se nyt silleen. :D Paras!!

Tämä oli hauska ja aika virkistävä! Ei eka kertani fandomin ficcien parissa, mutta aika ummikkona tätä silti luki. :D Maininta karkealla Odo suomennoksella "opettaa langennutta enkeliä toimimaan kuin ihminen", tms. Avasi ainakin itselle ihan tarpeeksi asetelmaa, miksi ihmeessä lähtökohtaisestikaan opetetaan mokomaa suukottelua. :D

Kivaa ja piristävää! :) (Ps. Vaikka tykkäänkin tarinoistasi, niin häikelemättä myös tartun tarjoukseen opetella lisää englantia. :D)

Kiitos siis tästä!! <3 ja sori puhelin typot!


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Haha, tämä
Lainaus
“it’s not like you're trying to suck the life out of someone.”
jo ekasta virkkeestä sai mut hymyilemään.

Vaihdokkaista moikka vaan! En voi sanoa, että Supernatural olisi mulle vieras fandom, koska Tumblr-fiidini oli joskus 2014–2015 paikkeilla täynnä Destielii, vaikka en ikinä ole sarjaa katsonut, enkä ole itse aktiivisesti etsinyt fandom-contenttia :D Kovin montaa SPN-fikkejä en ole lukenut, mutta pitäisi ehkä etsiä sellaisia enemmänkin, koska Deanin ja Castielin dynamiikka on kiva ja tällainen toinen opettaa toista olemaan ihminen -asetelma tosi maukas.

Lainaus
“I’m done. There’s no way I can teach you how to kiss someone. Go outside and practise with someone else.”

Castiel stood up a bit hesitant, looking at Dean and then to the door.

“Really? It seems a bit -”

“Of course not really, what the hell Cas! --"
Tämä kohta oli mainio ;D Tällainen huumori puree muhun erikivasti ja näin tosi selkeästi Castielin hönön ilmeen. Miesparka, ei se ihmisenä oleminen ole helppoa :( Mutta toisaalta hänen tietämättömyydestään ja kokemattomuudestaan oli siinä mielessä hyötyä, että hän uskalsi lopulta tarttua tuumasta toimeen ja pussasi Deania! Joku tavallinen Taavetti olisi varmaankin ujostellut ja jättänyt koko homman tekemättä. Dean on ihana, koska vaikka se on näistä kahdesta kokeneempi tällaisten asioiden kanssa (ihan vain siksikin, että on ihminen), niin silti se on hän, joka tarttee lopulta vähän kaljaa :D

Tämä oli tosi söpöisä ja kivaisa, kiitos! ❤

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
summerblue - Mulla on ollut kans ihan liian pitkä tauko Supernaturalin lukemisen kanssa (kirjoittanut itseasiassa en oo aiemmin kuin yhtä ficciä, jonka juuri poistin :'''D), joten kirjotin tätä vähän kauhunsekaisin tuntein. Raapalemitta on kuitenkin siitä mukava, että estää turhan löpinän ja jaarittelun ;D Hihii kiva kuulla, että tuli spn-fiilikset ja Dean toimi 8)) Oon kuitenkin team!Dean all the way ♥

Violetu -
Lainaus
Tai hei, vielä parempi: Pojat lähtee yhdessä baariin, ottaa parit, ja joku nainen (tai mies) tulee juttelemaan Casille.
Insert jealous!Dean, joka ei itsekään tajua, mikä sitä yhtäkkiä vituttaa niin paljon 😏

ÖÖÖÖööö I need this - u gonna do it or me? :'''D Jealous!Dean on aivan liian herkkua kyllä ♥ Mä oon tykästyny kirjottaan enkuksi ja oon kyllä niin ilosesti yllättyny siitä, että niitä luetaan ja kommentoidaan :33 I'm glad this made you happy <3

Odo - Huikeeta, että uskalsit tarttua outoon fandomiin! Castiel on joo enkeli ja autuaan pihalla ihmiselämän jutuista, toki on oppinut matkanvarrella paljon ;D Ole hyvä ja kiitos <3

Pirre - tumblr on kyllä Destielin mekka ja pelkään suunnattomasti mitä sille käy, kun sarja kohta loppuu :<< Toisaalta näistä kahdesta töhöstä on materiaalia 11 tuotantokauden verran, joten tuskin se ihan heti hiljenee :''D Mulla oli se fiilis, että SPN-tekstiin on pakko saada jotain ääliöhuumoria mukaan, koska onko se aitoa muuten? XD Castielin pölhön ilmeen kuvittelin itsekin tuohon  ;D Kiitos ♥♥


ava & bannu © Inkku

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 069
  • Sateenvarjounelmia
Ja hahaa, jatkoin heti perään tänne, koska enkku-fic ja pitää kai mun antaa Destielille fair chance, right?

Lainaus
"You can’t just go out and start kissing people, they’re going to call the cops or beat the shit out of you."
Silleen repskops-hetki, jota seurasi sellainen well.....

Okei, mun täytyy myöntää, että tää(kin) on ihan cute. Ja ehkä tää paritus toimii sit sileen sopivan pienissä annoksissa. :D Ja mä en osaa sanoa tästä mitään järkevää, tää oli tällanen välipalasöpöily, josta kyllä näki alusta asti korvillakin mihin ollaan menossa, mut se ei haittaa, koska tää oli vaan tällanen hetki ja se toimi just tällasena.

Kyl sä osaat kirjottaa, on se hyvä, et fanitan sua. <3


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Saaps: Hah, lol. Juu ei tää mikään juonellinen mestariteos ollut, joskaan ei tän ollu tarkotuskaan olla ;D Annan kyllä rispektit siitä, että uskaltauduit Destielin pariin joskaan en ymmärrä miten et tykkää siitä. Välipalasöpöily on varmasti oikein osuva kuvaus tälle, kiitos ♥


ava & bannu © Inkku

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Aaaah! Miten voi olla, että on mennut kokonaan ohi tämmöinen raapale :D Toki fandom ehkä selittää, mutta onhan tämä nimi jo sellainen, että olisi pitänyt huomata ;D Mutta nytpä tulin korjaamaan tilanteen ja tämä oli juuri sopiva söpöstely iltapalaksi!

Siis en kestä! Tuo ajatus, että joku opettaa suutelemista toiselle tuolla tavalla ;D Ei ihme, ettei homma ihan auennut! Ja sanotaanhan sitä, että harjoitus tekee mestarin ;) Siksi tuo lopun I need a beer tuli ihan puskista ja sai naurahtamaan. Ehkäpä nämä pääsevät kuitenkin vielä treenaamaan tätä taitoa vähän myöhemmin ;)

Tämä oli ihana, kiitos!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Venkku: Ei muuta kun Supernaturaliin tutustumaan seuraavaksi ;D Se on ihanakamala fandom, varoitan etukäteen. Cas on monesta ihmisille tavallisesta jutusta pihalla muutenkin, niin miksei sitten pussailusta - ja kenen muun kanssa sitä harjoittelisi kuin Deanin ;) (aivan, ei kenenkään) Kiitos kommentista ♥♥


ava & bannu © Inkku

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Oi, löytyihän vielä jotain, mitä en oo sulta lukenu!

Ja Destieliä, jee! ♥ Dean opettamassa Casille suutelun saloja, oi joi. Ihan parhautta. Castielin hämmennys ja tarkkailu on aina niin söpöä ja hauskaa. :) Ja Deanin turhautuminen... Noin kun sitä yrittää opettaa, niin ei välttämättä ihan mene opetus perille. Parempi olisi ollut näyttää - niin kuin Castiel sitten lopussa teki. ;D Ehkäpä tästä kaksikon on hyvä sitten jatkaa harjoituksia, koska tunnetustihan harjoitus tekee mestarin. ;)

Voi Deania, kun hämmentyi ihan täysin Castielin pususta. 🥺 Toivottavasti olut auttaa selviämään hämmennyksen yli ja, noh, lopulta tilanne varmaan selvittää itse itsensä. ;)

Tää oli ihanan söpö pieni pätkä! Destiel on ihanaa, ja tämmösenä hienovaraisena varsinkin sydän sulaa. ♥ Nyt hymyilyttää ihan urakalla täällä ruudun toisella puolella. :) Tykkäsin toooosi paljon!

Mega-hyper-iso kiitos! ♥
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Felia: Hihii, kiva että löysit tännekin :D ♥ Dean ja Castiel on kyllä sellanen ikuisuusrakkaus ja huikee kombo yhdessä :'3 Dean nyt on vähän tommonen - yleensä se on niin straightforward mutta Casin kanssa sen täytyy aina jotenkin painaa jarrua (olen katkera XD) - niin eihän se nyt voi suoraan näyttämällä opettaa miten pussaillaan. Onneks Cas otti ohjat käsiinsä ja oon varma, että hetken panikoituaan ja asiaa mietittyään Dean ihan mielellään opettaa Casia vähän lisää ;) Kiitos ihanasta kommentista ♥


ava & bannu © Inkku

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 763
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Voi vitsit, olen nyt ihan ihastuksissa näistä prompteista! :D Supernatural ei ole itselleni kovin tuttu fandom, mutta tämän tekstin taustalla oleva prompti on niin kertakaikkisen suloinen ja herkullinen, että oli ihan pakko tulla lukemaan, kun sen huomasin. Ja tähän pääsi kyllä oikein hyvin sisään ilman syvällistä fandomtuntemustakin!

Tosi herkullinen on tosiaan tällainen skenaario, jossa kokeneempi yrittää opastaa kokemattomampaa suutelun saloihin - ja tässä tapauksessa myös ihmisyyden ja ihmisenä olemisen saloihin, mikä tuo tekstiin hauskan lisäsäväyksen. Haha, onhan se varmasti aika vaikeaa opettaa toista suutelemaan ainakin ilman, öh, käytännön harjoittelua. ;D Tavallaan ymmärrän Deanin turhautumisen, vaikka toisaalta eihän sitä edes ole vain yhtä oikeaa tapaa suudella, kun jokaisella on omat mieltymyksensä. Castiel on jotenkin niin ihastuttavan viaton ja vilpitön yrittäessään ymmärtää ja ottaessaan kirjaimellisesti Deanin kehotuksen mennä ulos harjoittelemaan, aww. ♥ Jotenkin niin symppis!

Mieltäni lämmittää se, miten Deanin suhtautuminen pehmenee sitä mukaa kun Castielin hämmennys syvenee. Tämä on minusta tosi ihanasti ja kannustavasti sanottu:
“So when you have the chance to kiss someone and you want to do it, just… go for it. You’ll figure it out, you’re smart like that.”
... ja osuvasti, koska joitain asioita on vain aika vaikea oppia kuivaharjoittelulla.

Sydämeni sulaa sille, miten lopussa Castiel jo tutuksi tulleella välittömyydellään menee ja pussaa pussailuopettajaansa - aww! Ihanaa, miten hän ottaa neuvosta vaarin saman tien, koska tässähän nimenomaan on käsillä mitä oivin tilaisuus suudella. Niin suloista, ja rakastan sitä, miten Deaninkin pasmat tuntuvat menevän vähän sekaisin. En yhtään ihmettele, että Dean kokee olevansa oluen tarpeessa. ;D Niinkin voi käydä, että kokemattomampi vie kokeneemmalta jalat alta, hih!

Ihana hyvän mielen tarina, josta jäi mukavan pörröinen olo, kiitos! :-* -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Walle: Hihii, ihanaa että olit kommentoinut Destieliäkin :3 Tää on sellanen shippi joka on ollut tosi tärkee, mutta lähinnä canonin kautta - tätä on tullut luettua ja kirjotettua tosi vähän verrattuna mun muihin shippeihin! Mutta no, näille kahdelle canon antaa kyllä jo niin paljon että ficcejä ei edes niin oo tarvinnut (paitsi ehkä fix-itejä). Castiel on vähän pöhkö ihmisyysasioissa ja Dean taas on muuten vaan pöhkö, eikä ymmärrä omia tunteitaan ;D Idiootteja siis molemmat omalla tavallaan <3 Vitsit, mulle tulee taas niin hyvä mieli kun luen näitä sun kommentteja :'')))


ava & bannu © Inkku