Kirjoittaja Aihe: Sairaan mielen lapsia, tulkaa tulkaa, saatte luomusieniä.  (Luettu 11995 kertaa)

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Noniin!! Vihdoinkin sain aikaiseksi pistää töherryksiäni esille. Lähes kaikki työt, jotka täällä esiintyvät, ovat totaalisesti skannerin raiskaamia, joten laatu on mitä on. Mutta toivottavasti niistä saisi edes jotain selkoa.
________päivitys__________
Viime päivityksestä onkin jo aikaa *häpeä*, mutta jälleen elämä jatkuu myös luovuuden osalta. Päästä pamahdin katsokaas kuvislukioon, joten töitä luulisi pukkaavan. Niitäkin enemmän ainakin inspiraatiota tuntuu löytyvän (toivottavasti tunne jatkuu...). Olen myös löytänyt uusia tekniikoita, joten tulokset eivät välttämättä ole enää niin yksitoikkoisia.

Innosta puheenollen minua saa alkaa pommitamaan haasteilla, jos kiinnostaa. En tiedä miten lukiolaisen aikataulut antavat periksi, mutta jos tarpeeksi mielenkiintoinen aihe löytyy, löytyy luultavasti myös aikaakin.

Että sellaista.

Hyvää syksyn alkua!
________________________

Punainen väri kertoo varoituksen.

14.9.2009
UUSIN

1. Röttömööty (S) syntyi kesällä hetken mielijohteesta. Tarjolla oli vesipuuvärit ja sadevettä. Otuksella on tarina, jota en vielä ole saanut selville, mutta jotenkin se sateeseen liittyy.

24.2.2009

1. Pikakokeilu. (S) Tämän haasteen ohjeistuksena oli seuraava:

1. Avaa paint.
2. Piirrä siihen peikko, itsesi (prinsessana, haltijana tai keijuna), lintu ja puu.
MUTTA, et saa kumittaa kuvasta mitään!!!
3. Lisää piirrustus päiväkirjaasi ja haasta 3 kaveriasi mukaan.

Ja noiden mukaan työ on tehtykin. Vaikka painttia en omista.

2. Kuolemaan pätynyt (K-18) tulee kansikuvaksi erään ystäväni levyn kanteen. Tein tämän alusta loppuun koneella laskiaissunnuntaina. Aikaa meni parisen tuntia.

En pyrkinyt tässä anatomialliseen täydellisyyteen tai muutenkaan aitoon lopputulokseen.
VERTA ja TISSI.


20.5.2008
1.
Helvetin Pegasos. (S)
Tehty viimekesänä HB lyikkärillä. Kontrastia muokattu koneella. Hevosen pää on sitten tarkoituksella pienehkö muuhun kroppaan verrattuna.
Pääkalloja.

2.
Ihmissusi (S)
En muista milloin olen tehnyt, mutta HB:llä ainakin. Tuo puska ei sitten ole sensuuri, vaan tuskastuminen.

3.
Ruumiin puolikas. (S)
Juu, tämä on näitä pääni syvimpiä ajatuksia. HB:llä jälleen.
Ruumiinpuolikas.

4.
Moro! (K-7)
HB:llä ja väritetty koneella TARKOITUKSELLA KÄMÄSESTI, eli tuo ei ole parasta, mitä värityksen suhteen pystyn. Tyyli vain sattuu mielestäni sopimaan tuohon työhön. Selvennyksiä puhekuplille: Ukko: Moro horo! Osta poro! Akka tunturilla: Liisaa! Kotiin! Ja poron sarvessa olevassa lapussa lukee 200€.
Huorahtava.

5.
Ägräs. (S)
HB, tottakai. Anatomiaa en edes yrittänyt oikein, siksi ylipitkät kädet jne. Ja, jos et tiedä mikä ägräs on, niin Wiki auttaa.
Ruma ukko.

6.
Syöty. (K-15)
HB. Erittäin pahasti raiskattu tämä. Irl paljon elävämmän näköinen, mutta kyllä tästäkin kai idean näkee?
Vähän verta ja ruumis.


9.9.2008.

7.Susinarttu (S) syntyi samoihin aikoihin, kuin esimerkiksi Syöty. Häntä oli oikein mukava piirtää sillä samaisella HB:llä. Mallia tarvitsin hieman (kyllä nyt nolottaa, sillä vihaan mallista katsomista), mutta aikalailla omasta päästä tein. Irl on A4:sen alareunassa muuten tyhjällä paperilla. Silmät ovat mielestäni aika kivat. Varoituksia ei tule tällä kertaa.

8.Kirotun suojelushenkin (S) suunnittelin erästä koulun savityötä varten. Piti nähkääs tehdä sellainen mutaatioeläin. Ikinä en saanut toteutettua, koska käteni eivät kestä enempää kuivumista. Kirotun tein siis joskus kauan sitten HB:llä (tämä oli varmasti valtava shokki). Taustalla näkyvä runo nyt on mitä on eikä se näy kuvassa kokonaan, kun onnistuin kämmimään skannerin kanssa *virn*. Voin sen kuitenkin tähän kirjoittaa, jos ketään jaksaa kiinnostaa:

Seisoo portilla tuonelan,
kohtaa kuoleman tuloksen.
Jäisellä alttarilla huutaen
kostaa elämän tuskan.
Ulvoo latvassa ikihongan,
kirkuu ruispellolla.
Syöksee tulta,
vuotaa verta.
Repii piikkilankaa,
tempoo sähköaitaa,
kituu palavalla kalliolla.
Itkee yksin pimeässä,
rakkauttanasa kiduttaa.
Hengittää kuollutta ilmaa,
sokeaksi itsensä vuodattaa.
Unohtanuy on elämän,
suruksi sen muuttanut.
Tappanut äitinsä,
tappanut isänsä,
suvuttaa kulkee tuonelassa
ja velkoo henkiä,
rahatonta rahastaa.
Muista ei enää,
vienyt on kaiken järjen teille,
järjettömyyttä hohkaa.
Muista ei, vaikka yrittää.
     A.P.


Jokainen saakoon itse pohtia miten runo liittyy kuvan Kirottuun. Ja onko runo minkä tasoinen ja arvoinen.

9.Kuivunut enkeli (S) odottaa metsässä herransa saapumista. Hänet oli johdettu uskonnollisesti harhaan ja hän luuli olevansa muiden rotujen ja lajien yläpuolella. Oikeasti kyseinen enkeli oli syntynyt viemään irtaantuneita sieluja eteenpäin seuraavaan ulottuvuuteen, mutta sairastuttuaan cyxoniin hän alkoi hitaasti kuivua ja unohtaa tarkoitustaan. Viimeiset 20 vuotta hän on odottanut ja odottaa vielä pitkään, ellei häntä joku pelasta. HB.


_____
En pistä vastaan kommenteille :).


// Illusia lisäsi ikärajat.
// Lauchuo muokkasi ikärajat vastaamaan uusia ohjeistuksia
« Viimeksi muokattu: 24.07.2015 03:01:08 kirjoittanut Lauchuo »
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas

Lilah

  • Vieras
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #1 : 20.05.2008 16:39:23 »
Täällä ollaan, missäs karkit? :'D
Erittäin upeasti tehtyjä ja omalla tavallaan kauniita kuvia. Lisää vaan tulemaan.

Helvetin Pegasos: Upeasti piirretty, ja väritetty. Hieno tapa näyttää Pegasoksen toinen puoli ;>
Rakastuin yksityiskohtiin, etenkin ne "luut" Pegasoksen mahassa - vai mikä se onkaan (jahas, Jope Ruonansuuta heti imitoimaan)-
varasti sydämeni kokonaan. Eli suosikkini näistä piirroksista.

Ihmissusi: Aika tavallinen, mutta tykkään. Ei-sensuuri-puska hieman häiritsee, mutta muuten hieno työ.

Ruumiin puolikas: Tämä on mielettömän hienosti toteutettu piirros! Tykästyin suuresti, siivet ovat mainio idea.

Moro!: Aiheutti suuret naurut. Mukava nähdä hieman väriäkin, ja huumoripuoli kyllä toimii näiden muitten töitten seassa
piristävästi. Väritysestä tykkään, ja onkoss se poro muuten vielä myynnissä? ;>

Ägräs: Ei ihan kokonaan auennut minulle, mutta perusidea välittyi. Ukkohan on minun mielestä onnistunut mitä mainiommin, ja
taustalla oleva mökki on ihastuttava! Todella taidokasta työtä :> Pegasoksen ohella toinen suosikkini.

Syöty: Ehkä se kaikista raaoin ja synkkäsävyisin piirros, mutta täydellisesti onnistunut. Tykkäilin.
Ja "pikkuriiviö/monsteri/lihansyöjäötökkä" sai plussat :'))


"Hei, seis - EI!!! Auto tulee!"
Ja niin rakentavani jäi suuren rekan alle. Enkä voi kyllä enempää painottaa huonoa kommentointikykyäni tämän
tapauksen ansiosta joten voin vain toivoa kommenttini aiheuttavan iloakin, eikä pelkkää mielenterveyshaittoja :dd

Enihuu, offiksi meni. Uskomattoman taidokkaasti piirrät, sinulla on ukava oma tyyli, jotta lisää vain tulemaan - kuten jo aiemmin sanoin! ((:

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #2 : 20.05.2008 17:13:01 »
Lilah: Ooh! Ensimmäinen kommentoitsija :). Voi kiitos, kiitos kehuista! Niitä on aina mukava kuulla. Juu, puska häiritsee minuakin, mutta mielummin toi puska, kuin epäsikiön sukupuolielimet ;D. Raa'at, pimeät teokset ovat heikkouteni nykyään, joten niitä tulee jatkossa lisää ;).

Kiitos!
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas

Anhaedra

  • Trickster
  • ***
  • Viestejä: 693
  • Teini-ikäinen mutanttininjaenkeli
    • Overflow
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #3 : 24.05.2008 17:20:34 »
Tuolle Ägräkselle repesin ihan totaalisesti... ;D
Ruumiin puolikas oli tosi hienosti toteutettu, samoin Syöty. Tykkään tyylistäsi!
Juu ei ollut rakentavaa tulossa täältäkään... mutta karkit kelpais mullekin.  ;D

// Voi helkkari, tää on taas niin tätä mun kirjoitustaitoa. Eihän sitä varmasti kukaan väärin tulkitse, mutta en tosiaan tarkoittanut että Ruumiin puolikas olisi hyvin syöty... nauroinpa vaan itsekseni kun sitä kommenttia uudestaan luin.. ;D


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 15:09:24 kirjoittanut Illusia »

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #4 : 24.05.2008 22:22:49 »
Anhaedra: Hah, kiva, kun on kivaa ^^. Valitan, mutta karkit ehtivät jo homehtua :/. Pidänpähän sen kuitenkin otsikossa, jotta se houkuttelisi varomattomia lapsia *silmätkiiluujavirn*. Kiitos kommentistasi! :)
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas

Puokki

  • ***
  • Viestejä: 57
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #5 : 24.05.2008 22:38:48 »
Ruuminpuolikasta kommaan kuin pidin hirveästi vasemmasta kädestä. Jotenkin sen asento on niin siro ja sormet hienostuneesti ja pitää samalla koko juttua pystyssä sievistelevästi. Varjostukset rintakehässä menee nätisti, itse aina kompastun siihen kun yritän saada sen jokaisen sävyn oikein. Ehkä on aika siistit nuo leikkaukset, mutta se sopii kun tuo puolikas näyttää vieläkin toimivan hyvin ilman päätä. Minulla ei ole hajuakaan mikä tuo lentävä juttu on, mutta pidän sen oikeasta siivestä. Häiritsee vähän kyllä kun siivet on eri paria, sulat olisivat jotenkin sopineet paremmin (tai sitten olen mieltynyt vähän liikaa sulkiin.)

Mutta olen nyt ihan ihastunut tuohon vasempaan käteen.
These are moments of joy and happiness, moments of pain and sorrow, moments of wisdom and foolishness, these are moments of life."

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #6 : 25.05.2008 10:09:41 »
Puokki: Vai että ihan ihastuit :). Mukavaa. Täytyy kyllä myöntää, että se vasen käsi, tai sormet oikeastaan, on onnistunut ainakin asennollisesti hyvin. Pientä häikkää siinä mielestäni on, mutta ei se ainakaan minua häiritse :D. Ja tuosta siipiveikosta, että en itsekkään tiedä mikä se on, mutta mielestäni se on ihan hauska noin :D. Saat toki olla eri mieltä, en kiellä! Sulat ovat kyllä ihnia, että ymmärrän kyllä pointtisi ;). Mutta tuon otuksen tarina on varmaan sellainen, että se on puoliksi nyljetty joko omasta tai jonkun muun toimesta, ja siksi näyttää tuolta.

Kiitos tuhannesti! :) Ja hyvää kesää.
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #7 : 18.09.2008 19:01:21 »
Hienoja.  :D

Tosin, mua vähän rupes ällöttämään nää ruumiinpuolikkaat ja sellaset, mutta itteppä avasin tän topan.
Avatar Haavalta, kiitos!

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #8 : 19.09.2008 12:17:19 »
Niinhän niitä monia rupeaa... Ällöttämään siis :). Minua ne lähinnä kiehotvat ^^.
Kiitos kommentistasi!
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas

José

  • ***
  • Viestejä: 132
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #9 : 19.09.2008 14:26:01 »
Piirrät hienosti. :) Tuo ruumiinpuolikas oli pirretty hyvin. En osaa ite ollenkaan piirtää joten ole kateellinen kaikille ketkä osaavat. ;D

Tuo huorahtava piirros nimeltä Moro! Oli niin hauska, että nauroin sille. Se mitä sieltä mökistä huudettiin oli parasta. ;D
"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #10 : 19.10.2008 13:32:01 »
TylerDurdenille ja sirushiolle paljon kiitoksia kommentoinnista :).  Moro taitaa naurattaa aika monia...

Anteeksi, en jaksa kirjoittaa enempää. Eilen olin niin mahtavalla keikalla ^^
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas

_kastanja_

  • ***
  • Viestejä: 15
  • Rollo Weeks, Eric Bana, Orlando Bloom <333
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #11 : 20.10.2008 19:37:20 »
Mitäs täällä valitellaan? Johan siinä oli karkkia kerrakseen... ;)
Ainahan ne on mielessä!... Potterit<3

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #12 : 21.10.2008 17:01:41 »
:D Nyt multa kyllä meni jokin ohi... Hmm... Mutta niin. Olen varsinainen hirviö X) Saan kiksejä kommenteista, joten houkuttelen kommentoitsijoita karkilla luokseni. Muahahhahhaa..
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas

Clarice

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #13 : 25.10.2008 22:37:17 »
Hienoja kuvia. Pidin eniten syötystä, vaikka tuli hieman pahoinvoiva reaktio :D Susinarttu oli ihan mielettömän kauniisti piirretty, jotenkin pehmeä^^ Moro! oli varsin piristävä.

Karkkia ;D *naur*
She moves in her own way

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #14 : 06.01.2009 11:32:27 »
Rupesin selailemaan sivuja taaksepäin ja avasinpa sitten tän sun aiheen karkkien toivossa. ;D (No ei. Mua kiinnosti toi sun otsikko. Sairaan mielen lapsia. :D Hah. Sairaan..) Ehdottomasti kommentoitavavia piirustuksia!
    Kommentoin nyt näin yleisesti näitä sun piirustuksia. Mulla ei ole nyt jaksamista kommentoida näitä erikseen. Sowwy <3
Mutta mutta. Sä sait mut jotenkin jännittämään mun kaikkia lihaksia ja uppouduttamaan mut näihin.  Nää oli hirveän upeita! Piirrät ilmeisesti aika paljon tämän tyyppisiä piirustuksia? Pimeyttä, ruumiita, demoni- tyyppisiä olentoja sun muita.. suojeliuksia tms..? Tää oli mukavaa vaihtelua. Yleens mun silmiin on sattunut (ainakin vaan tässä lähiaikoina) kukkasia sun muita. ;D 
    Sulla oli jotenkin tutun näköinen tyyli piirtää, vaikkakin silti omanlainen. Kynän jälki oli sopivan pehmeää ja varjostukset jne. olit saanut mielestäni ihan hyvin onnistumaan. Sulla on ilmeisesti ihan kiitettävä mielikuvitus ja hahmottelukykykin. ;)
     Mulla on pyörinyt aika lailla tämän oloisia ajatuksia päässä viime aikoina, kun olen lukenut Jim Morrisonista kertovaa kirjaa. Jimillä oli "tuonpuoleisia" ajatuksia jne. ja nämä piirustukset toivat joitakin niitä ajatuksia pinnalle. Ja tuo runokin kiinnosti. (Jim kirjoitti paljon runoja jo pienestä pitäen.) Olitko siis itse kirjoittanut tuon runon? Kiva lisä joka tapauksessa. :)

Mun ajatukset on jotenkin sekaisin. :D En osaa liittää niitä sanoina tähän ruudulle. :D No, joka tapauksessa. Hienoja nämä ovat. :) Eräällä tavalla kauniita.

Niinhän niitä monia rupeaa... Ällöttämään siis :). Minua ne lähinnä kiehotvat ^^.
Mullekin kyllä tuli pienen pieni kuvotuksen tunne alkupäässä, mutta se hävisi kokonaan ja itseänikin nuo alkoivat vain kiehtomaan. :D Outoa. Kai mulla on jotain päässä vialla. :D (No eipä nyt kuitenkaan. :D)

Nojooo. Sori ehkä vähän sekava kommentti ja.. jotain. :D

~Musta-Anturajalka

Mystery

  • Näkijä
  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #15 : 06.01.2009 12:17:00 »
Loistavia, pidän tyylistäsi.  ;)
Erityisiä lemppareitani olivat; ruumiin puolikas,syöty ja susi narttu.   :-*
No ei rakentavaa täältäkään tullut, mut jatka piirtämistä.  ::)
In Joy and Sorrow.

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #16 : 07.01.2009 15:38:19 »
Hoo! Kommenttia saapunut.

En nyt muista yhtään olenko antanut minkäänlaista vastakommenttia edelliselle kolmelle, mutta varmistaakseni asian:

Kiitos Clarice! Mitä tässä muuta voi sanoa. :)

Musta-Anturajalka: kiitos pitkästä kommentistasi! Mukavaa piristystä kuulla vähän muutakin, kuin "tämä oli huono ja tästä tykkäsin eniten" - tyyppisiä juttuja.
         Olen itsekin törmännyt tuohon kukkasöpöpöpöihanaa -osastoon. Eihän kukissa ja söpöilyssä sinänsä mitään vikaa ole, mutta liika on liikaa. Ja jos täällä yhtään synkempään taiteeseen törmää, näkyy kuvassa yleensä vain aavistus verta ja vähän kyyneliä. Poikkeuksiakin tietenkin on.
        Kyllä synkkyys (pimeys, demonit (mitkä mainitsit) yms.) on aina ollut osa tyyliäni toteuttaa asioita. En siis väitä, että jokaisessa työssäni olisi jotain pimeää. Minä ainakin tukahtuisin, jos ei olisi monipuolisuutta.
        Juu, runo oli omasta "sairaasta" päästäni. Lähinnä semmoinen rändöm lisä työn taustalle, kun en muuta keksinyt. Jos minä lähden runoa omaksi huvikseni kirjoittamaan siitä tulee yleensä saman tyyppinen, kuin tämä kyseinen runo. Tavallaan ei päätä eikä häntää, mutta kun lähtee yhtään pohtimaan saattaa päätyä vaikka kuinka syvälle. Ainakin itselleni on käynyt niin; en tiedä muista.
      Vielä tuosta synkkyydestä sen verran, että itseasiassa en näe verta, ruumiita, pimeyttä yms. niinkään synkkinä. Täysin luonnollisia asioita. Enkä oikeastaan tajua, miksi verta kammoksutaan yleisesti niin paljon? Jos leffassa näkyy vähän verta on se heti vähintään k-15. Veri, jos mikä, on asia, jota ei tulisi pelätä vaan kunnioittaa. Ilman sitähän me emme pysy hengissä. Vähän sama pätee seksiin. Sekin täysin luonnollinen asia, mutta silti lapsia "suojellaan" siltä. Erh.. Anteeksi offi ^^.
     Mutta siis... Vieläkerran kiitos kommentistasi :).

Mysterylle myös kiitoksia! Kyllä jatkan! Voit olla siitä varma ;).
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas

Ring..//

  • Vieras
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #17 : 07.01.2009 17:27:03 »
Kirotun suojelushenkin oli suosikkini, hienosti piirretty:)

HB kynä on muuten ihan paras piirustuskynä, ite pyrin niitä aina ettimään jos tartten kyniä:'D ..

Niin näistä piirustuksista, että ihan hienosti tehtyjä(hyvä  piirtäjä oot), mutta on sul vielä kehittymisen varaa :)  Lisää vaan tulemaan että voin jatkaa näiden teosten ihailua: )))))

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #18 : 07.01.2009 18:21:05 »
        Juu, runo oli omasta "sairaasta" päästäni. Lähinnä semmoinen rändöm lisä työn taustalle, kun en muuta keksinyt. Jos minä lähden runoa omaksi huvikseni kirjoittamaan siitä tulee yleensä saman tyyppinen, kuin tämä kyseinen runo. Tavallaan ei päätä eikä häntää, mutta kun lähtee yhtään pohtimaan saattaa päätyä vaikka kuinka syvälle. Ainakin itselleni on käynyt niin; en tiedä muista.
Sairaasta päästä. :D Hah. Enpä niinkään sanoisi. Ennemminkin mielenkiintoisesta ja näin. Ainakin minusta. ;D Mutta joo. Mut toi sun runo vei ainakin aika syvälle. Lukijan silmä ja pää päättää, kuinka asioita katsoa. 
     
Lainaus
Vielä tuosta synkkyydestä sen verran, että itseasiassa en näe verta, ruumiita, pimeyttä yms. niinkään synkkinä. Täysin luonnollisia asioita. Enkä oikeastaan tajua, miksi verta kammoksutaan yleisesti niin paljon? Jos leffassa näkyy vähän verta on se heti vähintään k-15. Veri, jos mikä, on asia, jota ei tulisi pelätä vaan kunnioittaa. Ilman sitähän me emme pysy hengissä. Vähän sama pätee seksiin. Sekin täysin luonnollinen asia, mutta silti lapsia "suojellaan" siltä. Erh.. Anteeksi offi ^^.
Voi, niin totta! Noissa elokuva- asioissa sun muissa nuo veret ja suolenpätkät ovat hyvä korostus ja kammotuksen aihe. Se on toisaalta jopa vähän harmi. Kuten sanoit, veri ja muut ihmisen osaset ovat aivan täysin luonnollisia. (Niinkuin tuo seksikin.) Eli kai se vähän riippuu, että missä valossa nuo ruumiit sun muut näyttää, mutta käytännössä ihmisessä ja siinä veressä ei ole mitään pelottavaa.  Äh, anteeksi offin jatkaminen ja seko selitys. En tiedä saiko tosta mitään selvääkään. :D

En tiedä sanoinko näin jo edellisessä viestissäni, mutta toivon kyllä lisää töitä sulta. :)

~Musta-Anturajalka

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #19 : 07.01.2009 21:59:33 »
Ring: Kiitoksia :). Olen pikkuhiljaa siirtynyt yhä pehmeämiin lyijyihin. Ainahan sitä on parantamisen varaa. Kukaan ei ole täysin täydellinen vaikka hyvä voisi ollakin.

Musta-Anturajalka:
Sain ihan hyvin selkoa :). Ja samaa mieltä tosiaan olen. Offia saa mun puolesta aina jatkaa X). En nyt muuta sepustettavaa keksi. Anteheksi.

Pian pitäisi saapua lisää arvosteltavaa.
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas